Echt he? Ik dacht oprecht dat ik het niet zou gaan kijken. Precies door gehypte types als die bij HGT. Die had mij laten denken dat kinderen van <14 niet kunnen zingen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik daar dan nog ff op aanvullen dat ik het niveau echt verdomd hoog vind
Ze was een van de minst goede gister iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef UltraR het volgende:
[..]
Echt he? Ik dacht oprecht dat ik het niet zou gaan kijken. Precies door gehypte types als die bij HGT. Die had mij laten denken dat kinderen van <14 niet kunnen zingen...
How wrong was I. Maarrrr, how right was I about dat HGT schreeuwlelijkerdje.
Daar zeg je wat inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Over die griet van HGT gesproken. Mag ik even opmerken dat zij dus idd echt helemaal niet zo goed was. Vergeleken met het niveau wat er bij TVK rondloopt!
Van de 5 die overbleven vond ik het ook wel lastig om te kiezen wie er door zou moetenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat inderdaad, al kiezen ze nu ook de minste voor de finale als je het mij vraagt, dus had ze misschien toch kans
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de 5 die overbleven vond ik het ook wel lastig om te kiezen wie er door zou moeten
Van mij mag het stukje wat er voor kwam ook op YT, zo schattig die kleine meisjes die verliefd op hun coaches zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
de beste battle van gisteren, zeker nu je het ontspannen terugkijkt, niet alleen vertederend, maar ook nog een knallend optreden. Wat zou het toch geweldig zijn als deze meiden samen blijven zingen.
Jammer dat die site van rtl niet met Moonlight werkt, ik kan de video's niet terugzien.
ik kan dat niet vindenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van mij mag het stukje wat er voor kwam ook op YT, zo schattig die kleine meisjes die verliefd op hun coaches zijn
Ik geloof dat het over Maxime Beelen gaat, maar ik weet niet meer in welke talentenjacht zij zat.quote:
Dan is de code niet meer hetzelfde en is het minder makkelijk automatisch op te sporen door RTL.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik kan dat niet vindenen als het er al op staat wordt het snel weer verwijderd.
Ik zie trouwens vaker dat televisieprogramma's (of delen daarvan) gespiegeld op YT worden geüpload, waarom is dit zo?
Precies en ik gok dat Dave ook niet zal winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat Channah gaat winnen, die is toch te jong en heeft nog teveel een kinderstemmetje.
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en ik gok dat Dave ook niet zal winnen
Precies ditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..
Ome Joop gaat vast een TVK musical maken, met Dave en Vajen
Ik blijf hopen dat Brittany gaat winnen. Verder is Annelotte heel goed. De eindwinnaar zat niet bij de battle van gisteren. Het zal idd Vajen of Fabienne worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vajen of Fabienne gaat winnen..
Ome Joop gaat vast een TVK musical maken, met Dave en Vajen
Ik heb dat niet gezien. Heb eerlijk gezegd heel lang geen NL televisie bekeken maar nu weet ik weer waarom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het na The Voice Kids tijdelijk was afgelopen met de talentenjachten, maar we gaan gewoon weer vrolijk verder. Vanaf 30 maart begint HGT weer en waarschijnlijk hebben we in augustus een nieuwe talentenjacht
Het centrale HGT-topic staat alweer klaar- HGT 2012 Live #1 - vanaf 30 maart op RTL4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |