Kan Dave er wat aan doen dat hij Danny's lievelingetje was dan? En hij was zeker de beste Ciske.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef roos94 het volgende:
Het was overduidelijk dat ze al meteen voor Dave gingen. Ik kan hem echt niet uitstaan, toen met ciske de rat was hij ook al danny's lievelingetje. Er waren veel betere dan hij.
Heb je dat bij alle Amsterdammers?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:04 schreef roos94 het volgende:
Van dat accent van Dave krijg je toch al kots neigingen
Maar dat ie ook zo arrogant zei, hoe heetie ook al weer.. oh, ja , Roemen.. 'schijnheilig lachje'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:53 schreef Clauw het volgende:
[..]
Kan Dave er wat aan doen dat hij Danny's lievelingetje was dan? En hij was zeker de beste Ciske.
Ja dat is jouw verkeerde interpretatie. Maar goed je vindt Dave gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar dat ie ook zo arrogant zei, hoe heetie ook al weer.. oh, ja , Roemen.. 'schijnheilig lachje'
nopquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:35 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja dat is jouw verkeerde interpretatie. Maar goed je vindt Dave gewoon niet leuk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Fabienne en Annelotte zijn volgende week by far het beste, maar toch zal maar 1 van hen doorgaan omdat er een excuusjongetje door moet.
SPOILER: Spoiler bevat uitslag uitzending volgende week!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 03-03-2012 16:02:23 (gepoilert) ]"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:49 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]Beetje spoiler alert. Maar wel te verwachten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Benny op 03-03-2012 16:02:36 ]
Rot eens op met je spoiler!quote:
quote:
Dit vond ik ook, al vond ik wel dat Channah het verdiende. Wat een leukerd...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
Suze had trouwens al moeten winnen van Dave
Go Go Go Go Bennyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef iBenny het volgende:
Het werd gister al gevraagd, maar de OP is nu aangepast
Het heeft nog net niet de irritatiefactor van eh... hoe heet die griet van HGT, maar het komt er best bij in de buurtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:08 schreef iBenny het volgende:
Channah heeft nu ook dr eigen topic: Channah van Wingerden
Ik denk dat ze niet eens door de eerste ronde zou zijn gekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Heb ik totaal niet.
Over die griet van HGT gesproken. Mag ik even opmerken dat zij dus idd echt helemaal niet zo goed was. Vergeleken met het niveau wat er bij TVK rondloopt!
Mag ik daar dan nog ff op aanvullen dat ik het niveau echt verdomd hoog vindquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:12 schreef UltraR het volgende:
Heb ik totaal niet.
Over die griet van HGT gesproken. Mag ik even opmerken dat zij dus idd echt helemaal niet zo goed was. Vergeleken met het niveau wat er bij TVK rondloopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |