Met die hangende plaat. Hush hush hush.quote:
Beter idd... Ook toepasselijkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze hadden happiness moeten kiezen van Alexis Jordan.
duidelijk een hommoquote:
Waarom heb je Willa Ford als ava?quote:
Een producer of zo die haar helpt bij de keuzes, geen idee hoe hij heet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie is die vent bij Angela eigenlijk? Vast een domme vraag
quote:
Is mijn adoptiekind dus ze moet nog ff blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef D. het volgende:
Fabiënne zal wel sowieso doorgaan, onafhankelijk van hoe ze zingt
Willa Ford.quote:
Over seks, giebel giebelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
Weten die kinderen eigenlijk wel wat ze zingen ?
Het gaat over seks hihihihihihquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
Ja..... nee, nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:45 schreef just me het volgende:
dat wel, maar Amy is schattigerquote:
Zelfs ik ken het. En ik kom uit de tijd van de Beatles.quote:
Daarom vraag ik het, waarom heb je haar als avaquote:
Ik ook niet.quote:
Dat ligt toch echt aan jou, want ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs ik ken het. En ik kom uit de tijd van de Beatles.
Dat is haar nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het, waarom heb je haar als ava
Het is zo vaak op de radio geweest, k-nummer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou, want ik ken het ook niet
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is mijn adoptiekind dus ze moet nog ff blijven
Niet op de normale zendersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo vaak op de radio geweest, k-nummer.
quote:
Ik wilde net roepen dat het bijna zo erg was als het eerste nummer van dit mens met die rijmpjes, is het gewoon van hetzelfde mens, net zulke baggerquote:
Radio 1, 2, 3 en zelfs 4 en 5 .quote:
Dat zeg ik, die hangende plaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net roepen dat het bijna zo erg was als het eerste nummer van dit mens met die rijmpjes, is het gewoon van hetzelfde mens, net zulke bagger
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:48 schreef FokNederland het volgende:
Angela zonder make-up zie je ook wel de leeftijd.
Lekker boeiend.quote:
Ik heb het nagekekenquote:
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Die Mannus is ook wel als een klein homotje gekleed(en hier wil ik niemand mee op zijn tenen trappen)
Morgen meteen een sjaal kopen dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:49 schreef Lov1 het volgende:
Toch leuk dat Martijn eindelijk eens de langste is op het podium
Nee. Het is een totaal niet boeiende reactie, topicvervuiling en wel.quote:
Da's een gratis faceliftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ai Ansj, zo'n strakke staart op je bol op deze leeftijd
Mijn pik reageert ook nog eens alleen op vrouwen, overigens.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik eindelijk hoe een homo zich dient te kleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |