abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:10:11 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108605368
2012

12 maart: Webkim (jongen)
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 04-03-2012 09:59:40 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 1 maart 2012 @ 22:15:17 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108605666
Ik ben nog zo'n beetje aan het nestelen hoor meisjes, dus ik ben er niet echt bij de afgelopen dagen. Ik verwacht na het weekend al wel een heel stuk op weg te zijn met alles en dan kan ik effe wat rust nemen... Merk ook wel dat het een beetje druk is, de harde buiken werden behoorlijk pijnlijk vanmiddag/vanavond en soms moest ik zelfs effe puffen...

Ach ja, misschien doet het wel iets en zit ik dit keer niet meer helemaal potdicht tegen de tijd dat ik kan bevallen ;)
pi_108605845
Lekker op je gemakje doen Fluug. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108606638
Fluug, rustig aan maar! Wel hier posten als je serieus gaat puffen hè... ;)

Nou, ik herken de onzekerheden van mijn mede prille zwangeren hoor. Gisteren en vandaag ben ik niet of nauwelijks misselijk en ik lijk wel minder moe... Dus net maar een test er tegenaan gegooid en die was nog knalpositief gelukkig.
Nu weer wachten op de volgende echo, vandaag 8 weken *O* dus nog 3 weken te gaan en dan hopelijk een stuiterspruitje. O+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 07:20:44 #5
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108614916
Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook rare dromen tijdens jullie zwangerschap en over de zwangerschap? :o
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108614955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook rare dromen tijdens jullie zwangerschap en over de zwangerschap? :o
Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.

Woah, laatste babyloze vrijdag! :) Dus vanavond gaan F en ik lekker uit eten en mss ook nog naar de bios. Zin in!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 2 maart 2012 @ 07:58:32 #7
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108615101
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:27 schreef Webkim het volgende:

[..]

Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.

Woah, laatste babyloze vrijdag! :) Dus vanavond gaan F en ik lekker uit eten en mss ook nog naar de bios. Zin in!
Ik had altijd al rare dromen maar sinds ik zwanger ben ik 't veel erger geworden... Gelukkig ben ik dan niet de enige :o

Ah lekker! Klinkt als 'n geweldige laatste babyloze vrijdag :)
Weet je al welke film je wilt zien? *O*
~ Tool ~
  vrijdag 2 maart 2012 @ 08:15:32 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108615224
Mogguh! Meld!

Klinkt goed Webkim! Geniet ervan ;)

Rare dromen...ik heb er een tijdje terug 1 gehad die leek net echt. Was doodeng, heb ook echt aan mn buik gevoeld ofdat de baby er nog inzat toen ik wakker werd. Zo raar :{
pi_108615335
Rare dromen: check! Hoewel de laatste weken wat minder. Vaak ook heel nare dromen idd, of dingen waar geen touw aan vast te knopen is.

Webkim, heerlijk! Geniet van de laatste babyloze vrijdag! Je lief is dus ook weer opgeknapt?

Ik heb een druk weekend voor de boeg met 2 etentjes (vervelend zeg ;) ), dus ik bedacht me gister dat ik wel een massage kon doen ter ontspanning. Straks even bellen of er plek is O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108615409
Etentjes, leuk dames!
Ik moet er zelf nog niet aan denken, op dit moment zijn het voor mij muizenhapjes 's avonds. Een goeie lunch daarentegen zou ik niet afslaan. :9~
  vrijdag 2 maart 2012 @ 08:34:57 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108615422
Ff nieuwsgierig, want volg niet alles... Webkim laatste vrijdag, word je ingeleid of een ks dan? Heb ik even gemist ben ik bang.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108615971
Meld.

Geniet ervan vandaag Kim ;). Laat ik Es' opstaan en ontbijten. Dat lijkt me wel een nuttig begin an de dag.
pi_108616163
Ik ga me bijna afvragen of mijn buikdame geen reïncarnatie is van iemand uit ww2 ofzo :{ pfff hele heftige dromen heb ik...

Maar het hoort er een beetje bij!
pi_108616203
Straks kind maar even naar opa brengen en naar de 20 weken echo.

Webkim veel plezier vanavond!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:31:52 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108616280
Son, veel plezier bij de 20-weken echo!

En webkim heel veel plezier in de bios. Welke film wordt het?

Hier werd vanmorgen spontaan naar mijn buik geluisterd en de baby kreeg een kusje van Harry O+
En ik mail net naar mijn man dat Harry vrolijk wakker is geworden (na een onrustige nacht) en dat buikbaby ook wakker is. Stuurt hij een berichtje terug: hallo buikbaby, tot over een paar weken!
Nou, veeg mij maar op!

Overigens zweet ik als een otter, vooral 's nachts. Ik heb het echt zó warm. Ik denk dat ik vannacht alleen maar een laken opleg...
Ik begin ook vocht vast te houden :X
pi_108616413
Sonnetje succes bij de echo!

Hier vandaag 34 weken de tijd vliegt het gaat me veel te snel :D Vanmiddag weer naar de verloskundige.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:40:56 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108616452
Dat merk ik ook Asyniur, dat ik vocht begin ast te houden. Een beetje nog maar hoor.

Sonnetje, 20 weken echo, hopelijk wordt het relaxt genieten.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:42:21 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108616480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 09:38 schreef Rixtje het volgende:
Sonnetje succes bij de echo!

Hier vandaag 34 weken de tijd vliegt het gaat me veel te snel :D Vanmiddag weer naar de verloskundige.
Ja, hier 34 w en 1 dag ;) Zat net nog even naar het lijstje te kijken, we zijn nr 8 en 9.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:49:44 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108616612
Ik sta al 7e! :o
Morgen ben ik 35 weken! :D

Ow en Susie, webkim kijgt een ks...

Marrije, het is ook een beetje vocht bij mij, mar toch. Nou lijk ik nóg dikker :X
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:49:59 #20
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108616620
_O- Dat berichtje van je man asyniur geweldig!

Herkenbaar Asyniur, dat zweten enzo, zo smerig, en het is niet eens warm! :?

En vocht...Ik ben al meer dan een week mn enkels kwijt, dus als iemand ze gezien heeft? Ik wil ze graag terug! :Y
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 09:58:50 #21
13368 NiGeLaToR
pi_108616777
Misschien maar goed dat m'n vriendin niet zo mee leest op Fok!, die maakt zich nu al (10w) druk om dikker worden en aankomen :X Maarja, hoort erbij.. en probeer haar er van te overtuigen dat je na je zwangerschap niet per se een zwanger uiterlijk hoeft te houden (toch?) :)

Veel plezier bij de echo's meiden - deze wannabe-papa wordt elke keer weer emotioneel bij het zien van 't kleine wondertje O+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:03:09 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108616845
nigelator, tja een deel van het aankomen heb je zelf in de hand, maar een deel ook niet. Er groeit nou eenmaal iets in je buik.
Ik ben na de vorige zwangerschap iets meer afgevallen dan ik aangekomen ben. Dat geldt voor meer dames (Sonnetje is zelfs heel erg veel meer afgevallen).
Dus nee, je hoeft geen zwanger uiterlijk te houden ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 10:11:36 #23
13368 NiGeLaToR
pi_108616969
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:03 schreef Asyniur het volgende:
nigelator, tja een deel van het aankomen heb je zelf in de hand, maar een deel ook niet. Er groeit nou eenmaal iets in je buik.
Ik ben na de vorige zwangerschap iets meer afgevallen dan ik aangekomen ben. Dat geldt voor meer dames (Sonnetje is zelfs heel erg veel meer afgevallen).
Dus nee, je hoeft geen zwanger uiterlijk te houden ;)
Pfew :P Nu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker :)
pi_108617054
Clauwhee 't weekend ook jarig dus :*
bij ons zijn veel mensen achter elkaar jarig, (schoonfam enz) vorig jr heb ik t in april gevierd met m'n lief maar dan ben ik ongv 39wk zwanger, leek me nu niet zo goed idee :9
Met m'n 2lingbroertje vieren vind ik wel weer leuk.

Nigelator + vriendin gefeliciteerd *O*
pi_108617073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Pfew :P Nu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker :)
Je mag ook niet aan de lijn doen :9
Gewoon goed en gezond eten, en bewegen als t lukt
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:31:31 #26
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108617372
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Je mag niet lijnen maar je kunt wel opletten wat je eet. Als je gewoon normaal eet, dan valt het meestal mee wat je aankomt en je kindje krijgt dan voldoende :Y
En als je lijf het trekt, kun je nog heel lang actief blijven en aan sport doen, maar wel met mate...
pi_108617542
Nigelator + vriendin gefeliciteerd *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:58:24 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108618036
Nigelator & vriendin, gefeliciteerd!

Asy, ik merkte het van de week toen ik mn schoenen veel moeilijker aan kreeg en smorgens zijn mn handen wat opgezet. Tot nu toe trekt het allemaal weer netjes weg.

Vanmorgen aan het schuren van het wiegje begonnen. Lekker op tijd ):O t Ligt in 4 delen en ik heb er nu 2 geschuurd. Straks deel 3 en aan het eind van de middag deel 4. In etappes is het wel te doen.
pi_108618367
Sorry voor het walsen weer even, maar heb even een vraagje tussendoor.
Nog steeds erg druk hier op mn werk en het ziet er voorlopig niet naar uit dat mn baas terug komt op korte termijn. Ik wil nu dit naar PZ sturen in verband met eerder stoppen vandaag, zodat het niet van mijn eigen vakantie uren afgaat, hebben jullie hier nog opmerkingen over? Kan ik dit zo sturen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marjolijntje op 02-03-2012 11:30:38 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:19:25 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108618532
Thanx Asy ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 11:22:15 #31
13368 NiGeLaToR
pi_108618594
Dank allen voor de felicitaties :D
Dat bewegen komt goed hoor, heb actief meisje :) Maar, lekker er van genieten gaat ook goed komen voorzie ik :9 (al lijk ik door een blessure momenteel wel meer zwanger dan m'n vriendin :{ )

@Marjolijntje; kun je niet beter bespreken met PZ ipv verwijzen naar iets waar je recht op hebt? Ik merk dat de formele insteek meestal kan rekenen op een formele reactie - al weet ik niet hoe dit op jouw werk normaal gedaan wordt natuurlijk. 'k ga de link wel even doorlezen meteen :Y
pi_108618752
PZ is niet aanwezig vandaag, plus het is een raar mens wat 0,0 inlevingsvermogen heeft en erg lomp uit de hoek komt :@
(Toen mn oma terug kwam uit Frankrijk met een gebroken heup, heb ik bij haar gemeld dat ik een aantal dagen iets eerder weg zou gaan van mn werk om haar thuis te helpen, haar eerste opmerking was of ik geen ooms of tantes had die dat konden doen. For the record, mn oma is net zo belangrijk voor me als mijn ouders..) Zulke reacties zijn haar niet vreemd.
Net als dat de eerste opmerking die ze maakte nadat ik gemeld heb dat ik zwanger was, was dat ik er niet zomaar vanuit moest gaan dat ik minder kon gaan werken. Dáárna kwam er met veel pijn en moeite een felicitatie uit. Dus nee, ik ga er niet graag langs ;)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:39:59 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108619114
Marjolijntje, ik vind het een heel net berichtje hoor! :Y

Marrije, ik zag het aan de afdruk van mijn sokken :D
pi_108619135
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Sorry voor het walsen weer even, maar heb even een vraagje tussendoor.
Nog steeds erg druk hier op mn werk en het ziet er voorlopig niet naar uit dat mn baas terug komt op korte termijn. Ik wil nu dit naar PZ sturen in verband met eerder stoppen vandaag, zodat het niet van mijn eigen vakantie uren afgaat, hebben jullie hier nog opmerkingen over? Kan ik dit zo sturen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou me gewoon ziek melden in plaats van het schuiven onder pauzetijden.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 11:40:50 #35
13368 NiGeLaToR
pi_108619148
Dan zit er inderdaad niets anders op dan het nette berichtje te gebruiken :) Jammer dat het zo moet, maar empathisch vermogen bij een PZ medewerker zou natuurlijk ook te veel van het goede zijn :X
pi_108619189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dan zit er inderdaad niets anders op dan het nette berichtje te gebruiken :) Jammer dat het zo moet, maar empathisch vermogen bij een PZ medewerker zou natuurlijk ook te veel van het goede zijn :X
Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg ver ;). Al weet ik niet hoe groot het bedrijf is waar Marjolijntje werkt. Dat je dat van directe collega's krijgt à la.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 11:44:08 #37
13368 NiGeLaToR
pi_108619269
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg ver ;). Al weet ik niet hoe groot het bedrijf is waar Marjolijntje werkt. Dat je dat van directe collega's krijgt à la.
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn) :P
Gewoon beetje aardig doen als mens onder elkaar kan geen kwaad :)
pi_108619369
Zoë, en ik vier het met m'n tweelingzusje, grappig!

Marjolijntje, het is vervelend dat het zo moet maar aan dat berichtje mankeert niets.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 11:49:13 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108619424
clauwheee, ben jij weer een beetje bijgetrokken?
pi_108619510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn) :P
Gewoon beetje aardig doen als mens onder elkaar kan geen kwaad :)
True.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 12:03:03 #41
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108619783
Hallo dames, het is weer vrijdag, damn wat gaat de tijd snel!

fluug lekker rustig aan doen

mangostine gefeliciteerd:D:D Dat het goed mag blijven gaan en dat je mag genieten.

Vreemde dromen had ik al, maar tijdens mijn zwangerschap nog steeds:)

Nu mag ik ook gaan genieten, ben vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord, wat is dat bijzonder zeg.Ook een fijne echo gehad, kon de kleine goed zien in mijn buikje, was eerst rustig maar ging daarna bewegen en draaide zelfs naar het apparaat toe zodat we alles goed konden zien. Wow wat was dat bijzonder.

Ben nu 2 dagen naar voren gezet dus ben vandaag 12 weken en 4 dagen :D
Vanavond toch maar eens gaan vieren dat ik zwanger ben, alles zag er goed uit, hartje klinkt goed,dus ben voor het eerst echt blij:D

Aanstaande woensdag begin ik met zwemmen, wil daar vroeg mee beginnen omdat ik toch weer een conditie op moet gaan bouwen na de nare start 1e trimester. Nog meer dames die al een cursus gaan doen of al begonnen zijn? Of waar denk je over na?
Be dance |Be real| Be You
  vrijdag 2 maart 2012 @ 12:05:58 #42
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108619857
Ben nog even aan het bijlezen hoor,

@nigelator Gefeliciteerd:D

@marjolijntje vervelend dat het zo moet idd, ziekmelden is ook een optie toch? Dat gaat niet van jouw uren af.

En ik ga weer lezen:D
pi_108621187
Zo ben ik weer :) nou alles zag er goed uit.Nog steed een meisje O+ en extra lang.gekeken, want er.was ook iemand bij die de opleiding deed. Die heeft eerst gekeken en toen de ander.
Ze dachten eerst dat ik een vleesboom of bijplacenta had, maar de placenta ligt over de voorkant.en een stukje naar achteren.
Heb alleen geen mooie plaatjes, want mevrouw lag er.niet.goed.voor ofzo.
Oh en ze is iets kleiner. Nja metingen kwamen uit op 22 juli. Prima dus hoor. Maar ze zeiden al dat t waarschijnlijk geen reus wordt. Nja tis wel vergelijkbaar als bij Floris. Die liep ook altijd 3 dagen achter en was 7 pond bij geboorte. (zegt allemaal weinig, maar wel leik om de overeenkomsten te zien)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:38:47 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108622616
Fijn dat alles in orde was Son...

Ik heb net het wiegje opgedekt en m'n vluchtkoffertje ingepakt... Nu is alles in gereedheid :o

Alleen m'n nachtkastjes nog effe opruimen voor de kraamperiode en dan mag ons Pietje komen. Bizar idee eigenlijk...
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:43:23 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108622785
Fijn Sonnetje, dat het er goed uit zag allemaal :)

Heerlijk Fluug, de wieg al klaar & koffer gereed.

Wie schreef dat nou laatst, ook al bezig met de koffer en die is een maand voor mij uitgerekend. Ben ik aan de late kant met de koffer? Ik heb nog helemaal niks ingepakt. Ik heb over anderhalve week een afspraak bij de gyn en daarna kijk ik wel wat ik in mn koffer stop. . .
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 13:45:52 #46
13368 NiGeLaToR
pi_108622872
Geven jullie de voorkeur aan bevallen thuis of in het ziekenhuis?
Wij willen wel thuis; het ziekenhuis is 5 minuten rijden, dus mocht het nodig zijn, zijn we daar zo.
Is dat overigens een keuze die je 'gewoon' kunt maken - of heeft dat bepaalde consequenties/voorwaarden?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:46:16 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108622884
Naja, ik weet sowieso dat ik in het ziekenhuis beval, dus een koffertje moest ik toch mee. Ik was al bezig met uitstelgedrag, maar door alle harde buiken en het gerommel van de afgelopen dagen kreeg ik ineens haast om de boel af te hebben. Anders had het hier vast tot de 40 weken blijven liggen ofzo :') Ben eigenlijk helemaal ingesteld op 42 weken en had af en toe het gevoel nog zeeen van tijd te hebben, wat bij 36 weken natuurlijk helemaal niet zo is :+
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 13:49:01 #48
13368 NiGeLaToR
pi_108622975
Spannend hoor :D Voor ons nog een 'hele tijd' weg, ben in ieder geval blij dat er in huis niet veel hoeft te gebeuren :) Ik dacht juist dat moeders-in-spe geen last van uitstelgedrag hadden door de instinctieve nesteldrang? :+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:50:02 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108623022
Bij de eerste heb ik mezelf kapotgenesteld, dit keer moet ik mezelf er echt toe zetten... Het gevoel van 'dit, dit en dat moet gebeuren' was er wel, maar de luiheid was groter :')
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2012 @ 13:50:31 #50
309370 Nanadu
pi_108623044
Sonnetje wat fijn dat de 20 weken echo goed was :) Wat heerlijk dat je zo lang naar je meisje kan kijken O+ Ik kan niet wachten tot 13 maart dan heb ik hem ook en ik hoop dat dan het grote genieten echt kan beginnen!

Marjolijntje ik vind het een goed mailtje, maar jammer dat het zo moet. Heb je niet een vervanger gekregen waar je mee kan praten voor een structurele oplossing? Ik vind namelijk niet dat ze alles zo hun gang kunnen laten gaan alleen omdat er een aantal ziek zijn. Het wordt alleen maar nog zwaarder voor je als je verder komt.

Fluug rustig aan he, maar wel fijn dat je nu de koffer klaar hebt en de wieg ^O^

Ik heb gisteren gesprek met mijn baas gehad en besproken dat ik iedere 2 uur even 10 minuten rust neem en ga zitten. Daarnaast ga ik meer kantoor werk doen zodat ik minder op de groep hoef te staan. Voor de dagen dat ik 's avonds nog cursussen, vergadering en ouderavond heb is afgesproken dat ik later begin. Ik ben wel blij met deze oplossing en als het toch slechter gaat met mijn bloeddruk dan bespreken we weer wat we kunnen doen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:51:54 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108623099
Ik beval ook sowieso in het ziekenhuis, op medische indicatie en mag niet over tijd lopen dus langer dan 6 weken gaat het niet duren. Het is alleen nog niet duidelijk of het een ks gaat worden. Als dat laatste het geval is wordt het een 'logeerkoffer', anders een vluchttas of iets er tussen in als het een inleiding wordt bij 40 weken.
Die harde buiken van jou Fluug zijn wel een motivatie natuurlijk :D Heb ik allemaal niet dus heb nog het idee ongeveer 6 weken de tijd te hebben.

Al wil ik dat wiegje vandaag wel helemaal geschuurd hebben.
pi_108623241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geven jullie de voorkeur aan bevallen thuis of in het ziekenhuis?
Wij willen wel thuis; het ziekenhuis is 5 minuten rijden, dus mocht het nodig zijn, zijn we daar zo.
Is dat overigens een keuze die je 'gewoon' kunt maken - of heeft dat bepaalde consequenties/voorwaarden?
Mag je helemaal zelf bepalen, je mag zelfs op het allerlaatste moment nog besluiten naar het ziekenhuis te gaan terwijl je bijv. thuis wilde bevallen. Of andersom.

(uitgesloten dat er gaande weg in de zwangerschap iets is waardoor je in het ziekenhuis moet bevallen)

Hier ziekenhuis bevalling :)

Son *O* zo fijn!!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 13:56:55 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108623262
Fijn dat je baas zo meedenkt Nanadu.

Nigelator, er schijnen wel wat voorwaarden te zijn aan een thuisbevalling, maar zolang jouw vrouw niet meer dan 100 kg weegt heb je bij de meeste vk'en geen probleem om thuis te kunnen bevallen. En als er verder geen complicaties zijn kan het ook (placenta die voor de uitgang ligt oid).
En is het nog steeds zo dat je met een brancard vervoerd moet kunnen worden?
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2012 @ 13:57:08 #54
309370 Nanadu
pi_108623270
Ik beval ook 'verplicht' in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en medicijnen die ik daar nu voor slik. De verloskundige heeft aangegeven dat ik waarschijnlijk ook de 40 weken niet haal vanwege de vorige zwangerschap, maar ik heb nog steeds de hoop dat het vanaf nu goed zal blijven gaan met mijn bloeddruk.
Als ik niet verplicht' in het ziekenhuis moet bevallen had ik het ook gedaan, omdat dit mij rust geeft.
pi_108623348
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerste heb ik mezelf kapotgenesteld, dit keer moet ik mezelf er echt toe zetten... Het gevoel van 'dit, dit en dat moet gebeuren' was er wel, maar de luiheid was groter :')
+1 tot nu toe... Moet echter nog wel eea echt gebeuren dus na onze vakantie gaan we echt aan de slag. Met 30 weken wil ik klaar zijn 8-)
pi_108624238
Laat ik maar eens uit bed komen :'). Luiheid ten top vandaag.

Hoe bescherm jij het bedje tegen stof dan Fluug? Of is dat niet zo erg? Anders ga ik het bedje ook maar eens opmaken. En anders wilde ik het de kraam laten doen als we terugkomen uit het
Geboortecentrum. :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:29:37 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108624370
Mixedemotinos: heb alleen maar rare dromen. Tot nog toe niet zo over het komend moederschap maar vooral over andere onnoemelijk rare dingen! :') XD

Webkim: heerlijk! O+ Lekker avondje samen! :D

Mangostine: misschien gaat het wel gewoon beter met je omdat je verder in je zwangerschap komt ;) Of ben je gezegend met weinig kwaaltjes!

Sonnetje wat fijn dat alles goed was met de kleine meid! Superleuk :D O+

Nigelator: ik denk dat ik thuis wil bevallen, maar ik weet nog niet wat het veiligste is (heb een chronische darmziekte die op 't moment aardig rustig is met medicatie, maar weet niet of ik een indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen.. anders doe ik dat gewoon :) ) Liever thuis, maar anders wat het veiligste is :)
Het is meer dat ik het fijn vind in een vertrouwde omgeving te zijn, met mensen die zich alleen op mij richten, ipv in- en uitlopend ziekenhuis personeel (en zelf, als verpleegkundige, kan ik me soms ergeren aan dingen die niet goed gaan oid :+ )

Vandaag gelukkig weer niet zo misselijk, wel nog enorm moe :) Ben blij dat het weekend is zo. :D
Heb nog wel een dilemma met mijn nieuwe werk. Ik ga daar 15 maart beginnen, en dan ben ik ongeveer 8 weken. Ik heb nu al elke dag mn positiebroek aan omdat ik mn buik gewoon niet meer kan inhouden, en mn meest losse normale broek zit al megastrak.. :X En ik wil eigenlijk nog niet dat ze het weten op mn nieuwe werk totdat ik de echo heb gehad. En ik sowieso mn contract heb getekend :')
Dus ja. Ik denk dat ik gewoon even moet bikkelen in mn te strakke normale broek.. Dan maar knoop los op weg naar huis en trui eroverheen _O- :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:48:20 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108625045
Een sprei Kuukske :Y
pi_108625161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:48 schreef Marrije het volgende:
Een sprei Kuukske :Y
Ah, dus ik kan er ook een oud hoeslaken overheen hangen/leggen? :)

En de kraam kijkt dan toch wel eerst nog of ik het wel goed heb gedaan hè? :@.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 14:52:08 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108625177
Kuuks, ik heb het bedje gewoon opgemaakt. Als de kraam komt, dan maakt zij het wel opnieuw op met schone lakens.
Het eerste wat de kraam bij ons deed, was het bedje afhalen en opnieuw opmaken met een extra deken die ze zelf ergens uit een kast had getrokken :D

Ik ben wel wat dingen aan het verzamelen voor de ziekenhuistas maar heb nog lang niet alles compleet. Maar over 2 weken zal het wel klaar staan, anders raakt mijn man in paniek ;)

Son, wat fijn dat alles goed is! *O*
pi_108625287
Ohh nou dan laat ik het nog even zo liggen denk. :')
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:01:08 #62
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108625483
Dat kan prima Kuuks. Bij mij heeft de kraam het bedje gewoon gelaten zoals ik het had opgemaakt.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 maart 2012 @ 15:01:11 #63
13368 NiGeLaToR
pi_108625484
Dit is zo'n leuk topic :D
SPOILER
Weer hoop ideetjes en info; dank iedereen.

Heb net alle reeds gekregen gefeliciteerd kaartjes en knuffels op het dressoir gelegd - hoef ze nu niet meer te verstoppen! *O*
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:17:55 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108626087
HIer zijn zojuist de plakletters voor op het geboortebord gearriveerd.
Gek om de naam van je kindje zo opeens in het 'echt' te zien O+
pi_108626090
Leuk is dat he, al die kadootjes :D

Grr lag ik net (nou ja alweer ruim een uur geleden) op bed, normaal doe ik dat nooit maar was om half 6 al wakker, dus wilde toch even slapen. Belt mn vader...met echt iets heel onzinnigs...Nou toen was ik weer klaarwakker, dus nu ben iknog duffer :P
Kind slaapt wel nog (al vanaf half 1/kwart voor 1 ofzo), mja krijg je als je vanaf half 6 wakker bent :P

Ik vind t ook fijn dat alles goed eruit zag! Ik had er op zich wel vertrouwen in hoor.

Oh en wat betreft zwangerschapslichaam na zwangerschap...ik was sowieso 6 kilo lichter dan voor die tijd en plooide ook snel terug. Maar ook neit echt een grote buik gehad.

Ik heb t bedje met 37 weken ofzo opgemaakt. En eigenlijk laten liggen tot ie erin ging slapen (toen ie 4 weken was, dus 8 weken later). Nooit nagedacht over stof eigenlijk :@ Slecht he!

Oh en ik ga weer in t ziekenhuis bevallen. Vorige keer vond ik het wel fijn daar en helemaal na de vorige bevalling vind ik ziekenhuis prettiger. Gewoon voor het geval dat zeg maar :)
pi_108626976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje ik vind het een goed mailtje, maar jammer dat het zo moet. Heb je niet een vervanger gekregen waar je mee kan praten voor een structurele oplossing? Ik vind namelijk niet dat ze alles zo hun gang kunnen laten gaan alleen omdat er een aantal ziek zijn. Het wordt alleen maar nog zwaarder voor je als je verder komt.
Heb het mailtje verstuurd en ben lekker een half uur eerder naar huis gegaan :) Heb vorige week aangegeven bij PZ en de algemeen directeur dat het zo niet goed blijft gaan en te zwaar is e.d. maar meer dan een we zijn er mee bezig maar een oplossing is niet makkelijk, komt er niet. En mijn leidinggevende is sowieso de komende 2 weken nog ziek, misschien nog wel langer. Dus die tijd blijft het in ieder geval erg druk voor mij. Tsja, ze zijn nou eenmaal een beetje raar bij ons. Misschien ook omdat het een klein bedrijf is oid? Ben wel benieuwd of ik sowieso nog reactie krijg op mijn mailtje. Zelfs dat verwacht ik niet, moet je na gaan.. Eigenlijk wil ik ook ander werk, maar is nu gewoon niet verstandig. Ik heb een baan met een vast contract en er is bar weinig werk in mijn sector momenteel, dus blijf maar gewoon even zitten nu..

Merk ook dat de baby veel rustiger is als ik het zo druk heb, helemaal niet fijn :( Ik voel haar veel minder, minder vaak en minder heftig.

Over bevallen, ik wil ook in het ziekenhuis. Vind het een fijn idee dat daar alles is als het nodig is om in te grijpen. En onze slaapkamer ligt tegen die van de buren aan. Zou het enorm gênant vinden als die me kunnen horen :@ (jaren 60 flat, niet super gehorig, maar toch..)

[ Bericht 5% gewijzigd door Marjolijntje op 02-03-2012 15:47:14 ]
pi_108627350
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen.. geeft me meer rust in mijn hoofd denk ik, omdat dit de eerste voor ons is :)

Vanmiddag lekker wezen lunchen met 3 vriendinnen. 2 Van hen weten dat ik zwanger ben, eentje daarvan is 4 weken terug bevallen. Andere vriendin heeft al een kind van bijna 2 en is momenteel 7 maanden zwanger. En dan die andere vriendin nog die kinderloos is en het nogn iet weet van mij.

sHeerlijk om alvast tussen alle kinderspulletjes te kijken.. wat heb ik straks nodig? Wat wil ik absoluut NIET!?

Ik heb nog niks gekocht qua kleertjes... had wel een paar dingen in mijn hand die ik leuk vond maja... nu 6 weken en 4 dagen dus tis nog te pril ... Ik denk dat ik los ga zodra ik gezien heb op de echo dat alles goed is. Alleen moet ik daar nog tot 3 april op wachten dus ...

Heb vandaag lekker vrij.. maandag pas weer werken. Heb een hectische week gehad die wel voorbij is gevlogen, maar erg uitputtend was. Dus vanmorgen wel al lekker huisje gepoetst. Zometeen even een wandeling met de hond want manlief is een half uurtje geleden thuis gekomen. En dan lekker met een filmpje op de bank.

Morgen heb ik het huis ook voor mij alleen want dan is manlief naar school (volgt specialisatie fotografie). Heerlijk zo lekker in mijn eentje keuvelen.

Had daarstraks ineens wel een misselijkheidsgolfje :D ... is wel alweer weg.
En ik moet echt veul vaker plassen als normaal. Dus ik geloof er nog wel in :)
pi_108627485
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien O+ :D

ik ben bij de eerste twee poliklinisch bevallen, of nja eigk medisch, maar de insteek was poliklinisch :P
bij de derde moet ik medium risk, dus verplicht in t ziekenhuis maar wel met mn eigen vk.
ik had misschien wel graag thuis willen bevallen maar och, ik ben er ook niet echt rouwig om verder.
:)
pi_108628089
Clauwhee wat toevallig :D

Marjolijntje :* pff t wordt er niet makkelijker op voor jou zo
En met die klachten mag jij je echt wel ziekmelden..(of je recht op pauze opnemen) T zou er nog bij moeten komen dat t van je vakantie uren af gaat :{

Loodje *O* lekker genieten!

Sonnetje *O*. Voor de goede 20wkn echo!

Ik wil graag poliklinisch bevallen, ziekenhuis is hier ongv 30km vandaan
Moet even kijken hoe&wat met verzekering. Ben al wel extra verzekerd voor opname ziekenhuis (weet niet of poliklinisch erbij zit) en eigen bijdrage kraamzorg.

Ziekenhuistas staat grotendeels klaar, meer door t gedoe van vorige week.
Kleertjes vd baby enz zijn nog niet uitgewassen, doe ik over anderhalve week. M'n moeder wil graag samen babywasjes draaien en strijken haha :D

Heb n sprei over t wiegje, m'n moeder had de lakentjes al gewassen enz O+

Vanmiddag fotoshoot gehad van m'n dikke buik
Van m'n O+ gekregen voor m'n bday :) ben benieuwd naar t resultaat.
Zo lekker in bad en lekker relaxen mmm :)
pi_108628258
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Nigelator: ik denk dat ik thuis wil bevallen, maar ik weet nog niet wat het veiligste is (heb een chronische darmziekte die op 't moment aardig rustig is met medicatie, maar weet niet of ik een indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen.. anders doe ik dat gewoon :) ) Liever thuis, maar anders wat het veiligste is :)
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.

Overigens, al had ik de keus, ik zou voor het zhuis kiezen. Alle zorg bij de hand, mocht er iets misgaan, dan zit je meteen op de juiste plek :)
pi_108628436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien O+ :D

ik ben bij de eerste twee poliklinisch bevallen, of nja eigk medisch, maar de insteek was poliklinisch :P
bij de derde moet ik medium risk, dus verplicht in t ziekenhuis maar wel met mn eigen vk.
ik had misschien wel graag thuis willen bevallen maar och, ik ben er ook niet echt rouwig om verder.
Als je t niet erg vind sla k even over :P
Half/eind juli is vroeg genoeg :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:19:44 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108628691
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
:W
pi_108628733
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Als je t niet erg vind sla k even over :P
Half/eind juli is vroeg genoeg :P
ja dan heb k vakantie, ik blijf niet bezig :P

marrije O+ wie weet zie k je :D maar sowieso niet aan je bed, wees maar niet bang :+
pi_108628985
:D kan k me voorstellen mignonne :P
Joh marrrije jij ook :D grappig!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:29:13 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108629107
Wie weet, maf idee zeg, Mignonne! Je herkent me wel aan mn man 8-)
Wat doe jij daar eigenlijk? :D
pi_108629178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Marrije het volgende:
Wie weet, maf idee zeg, Mignonne! Je herkent me wel aan mn man 8-)
Wat doe jij daar eigenlijk? :D
hahaha :D

ik loop stage in een praktijk in de buurt, andere kant van N. zeg maar.
En die werken samen met rdgg. Tijdens mn stage kom ik dus regelmatig in t rdgg. Van de meeste gyns daar mag je meekijken bij ks dus misschien zie k je toch nog :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:31:34 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108629191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D kan k me voorstellen mignonne :P
Joh marrrije jij ook :D grappig!
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
pi_108629206
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Asyniur het volgende:
clauwheee, ben jij weer een beetje bijgetrokken?
Jawel hoor. Heb het ook wel erg druk en al drie nachten niet goed geslapen. Brak me gisteren gelijk op en toen werd ik een hormonster ;).

En ik kom net van de fysio, die staat er op dat ik minder lange dagen (normaal van 8.00 - 17.30) ga werken zodat ik m'n eigen tijd beter kan indelen. Ze heeft me helemaal behandeld (heupen ongelijk, bekken aan de linkerkant erg gammel, laag in de rug richting m'n billen zit het ook niet goed volgens haar) omdat ik zoveel pijn heb. Dat hielp deze week natuurlijk ook niet mee. Ben nu ook helemaal in de kreukels voor mijn gevoel :D Maar ze gaf mee dat het een advies is, ik er maar even goed over moet nadenken. Vind het lastig, ik voel me verder echt zo goed, dat druist dus in tegen m'n gevoel. Alleen vanaf laag in de rug werkt het niet mee...maar ze zegt dat ik domme pech en aanleg heb en ik het anders niet nog dik 17 weken vol hou, en ik het lichaam daarna ook nog nodig heb.

Ik wil graag in het ziekenhuis. Het is m'n eerste, ik vind het fijn om alles daar bij de hand te hebben mocht het nodig zijn.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:33:33 #79
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108629284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha :D

ik loop stage in een praktijk in de buurt, andere kant van N. zeg maar.
En die werken samen met rdgg. Tijdens mn stage kom ik dus regelmatig in t rdgg. Van de meeste gyns daar mag je meekijken bij ks dus misschien zie k je toch nog :P
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ks :D
pi_108629308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.
pi_108629360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ks :D
jup :Y

haha ja hoor, duw mij maar een camera in mn handen dat vind k wel leuk :Y)
beter dan zo ingespannen staan turen en dat je bril beslaat omdat je je mondkapje scheef hebt opgedaan :Y)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:37:56 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108629447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.
Altijd leuk, positieve verhalen. Ik heb daar ook de nekplooimeting gedaan en was erg tevreden over alles.
pi_108629467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vorige keer ook daar bevallen en nachtje gebleven en vond t er erg prettig!
Dit keer dus weer. Heb ook maar de keuze tussen daar en zoetermeer. En kom mn hele leven al daar dus snelle keuze :)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:43:33 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108629682
Foto's niet verprutsen dan he }:| ;)

Moest je een nachtje blijven son omdat je later dan 20 uur was bevallen ofzo?
pi_108629784
gut ja dat de lens er niet helemaal goed opgedraaid zit ofzo :') :D
pi_108629827
Nee, Floris is met de vaccuumpomp geboren. Moest 24 uur ter observatie blijven. Ben s ochtends om7.44 geboren.
Vriendin van mij mocht kiezen of ze naar huis wilde of wilde blijven slapen. Was wel s avonds
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:52:15 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108630074
Ah ok.

Opeens komt het gevoelsmatig allemaal wat dichterbij :@
  vrijdag 2 maart 2012 @ 17:29:12 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108631547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.

Overigens, al had ik de keus, ik zou voor het zhuis kiezen. Alle zorg bij de hand, mocht er iets misgaan, dan zit je meteen op de juiste plek :)
Ja, precies, logisch idd :Y :) Kijk bij mij is het nog niet zo erg als bij jou, ik zit nog aan het 1e soort medicijn wat ze voor colitis geven en het zit in de laatste 15cm van mn dikke darm als ik het goed heb onthouden. :)

Ja idd. Nouja, thuisbevallingen zijn niet per se risicovoller dan ziekenhuisbevallingen, maar dat geldt natuurlijk voor gezonde vrouwen XD :7
pi_108633777
Ik wil thuis bevallen, het is ook onze eerste maar ik vertrouw wel op mijn lichaam en wij zijn in 20min in het ziekenhuis. Ik vind het ziekenhuis hier een beetje stom :@ dan doe ik het liever in mijn eigen omgeving.
pi_108635591
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik beval ook weer in het ziekenhuis, is me de vorige keer prima bevallen. :-). Ik vind het ook erg fijn dat ze hier ook de optie van een tangverlossing hebben, wat een zegen was dat. Ik zou er zo voor tekenen ^O^

Tegelijkertijd zie ik ook best op tegen de bevalling, haal me allerlei enge verhalen in het hoofd. Maarja, ik weet ook dat ik vanaf week 35 (ofzo) niet meer kan wachten om die kleine te zien, ruiken en voelen.
De verwachting is dat ik de 42 weken wel weer zal halen, dus tijd genoeg om me te verheugen.

Oh en rare dromen? Check! Ik heb vannacht een wilde nacht beleefd met Beau vED. Dat hij nog een vrouw en een vriendin er naast had vond ik niet zo erg, en ik kon zelfs over de berg borsthaar heen stappen. :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:23:27 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108635890
Ik wil graag thuis bevallen, net als vorige keer maar toe is het ook niet gelukt ;)
Ik heb het ziekenhuis niet als vervelend ervaren hoor. Ik zou het alleen nu graag thuis doen.

Manlief heeft zojuist de waterdichte hoeslakens erop gelegd.
Het komt steeds dichterbij...
Ik krijg opeens wel nood aan het feit dat ik nog een eerste pakje moet gaan halen...
pi_108636094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik beval ook weer in het ziekenhuis, is me de vorige keer prima bevallen. :-). Ik vind het ook erg fijn dat ze hier ook de optie van een tangverlossing hebben, wat een zegen was dat. Ik zou er zo voor tekenen ^O^

meen je dat? :o ja natuurlijk anders zeg je het niet :')
hoezo dat?
pi_108636919
Ferrari rood, bedankt voor het lieve aanbod! (Nux Vomica) Heb het vanmiddag zelf al gekocht. Maar lief! :*

Nigelator, gefeliciteerd!

Mango, schrikken he als je opeens minder voelt? Stuiterspruitje O+

Webkim, laatste babyloze vrijdag :D Gek idee dat je dat al weet!! Gezellige avond toegewenst.

Marjolijntje :* Vervelend voor je!! Mijn werkgever is ook zo'n tactloos persoon, vreselijk.

Marrije, wiegje klaarmaken O+

Sonnetje, goede echo *O* Leuk, extra lang kijken!

Enfermera, mijn broeken doen me ook pijn!! (schijnen je darmen te zijn maar het is gewoon de baby, omdat ik dat wil :') ) Ik heb vandaag een haarelastiekje door mn knoopsgat gedaan, en dan om je knoop heen. Zit ie wat losser! Je hebt er zelfs speciale knoopverlengers ofzo voor. Misschien een idee? Ik draag eignelijk altijd lange truien/ dingen tot over mn kont, dus niemand die t ziet.

Twinkle, lekker geshopt, leuk!!

Zoe, leuk zo'n fotoshoot! Gister op tv zag ik er toevallig één (in de pfaffs?). O+ riep meteen, dat gaan wij toch niet doen?? :(

Bodpa, Beau? :')

Zo volgens mij ben ik weer bij! :D Weekend *O* *O* *O*
pi_108637066
Wat is een leuke goede week voor een 3D of 4D? O+ riep eerst steeds dat ie het niet wilde, maar nu lijkt het hem toch wel leuk. Stiekem is hij ook heel nieuwsgierig :+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:52:37 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108637208
Fieder, idd ja, dat zijn je darmen, maar damn! _O- Whahaha ja! Nou, die duwt natuurlijk wel van onderen he, laten we wel wezen :{w Er zit wel iets te groeien waardoor je last van je darmen hebt :D O+ WHihi.
Ohhhhhhhhhhh wat een goed idee!!! Slimmmm! :o Dat ga ik ook doen! Ja precies, ik ga gewoon lange truien dragen enzo, no problemo :) Heb ook wat langere t-shirts gelukkig... :) Whihi. :D

Jaaaaaaaaa weekend. *O*
En ik heb net heeeeeeeeerlijk heet gedoucht onder onze regendouche. Pfoe, wat was ik daar aan toe zeg O+ :D
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:55:03 #96
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108637325
...en een tweede kind op komst.
De eerste is nu net 13 maanden.

Mijn vriendin is stiekem gestopt met de pil, ze slikte foliumzuur en al.
Ik heb altijd duidelijk gemaakt dat ik nog even wou wachten omdat we nu in een kleine huurflat zitten en mijn huidige baan nogal onzeker is.

Ik weet dat dit nogal een zwaar onderwerp is maar ik moest het even kwijt.
Als mijn schoonfamilie straks begint over mijn te kleine huis en auto sta ik niet voor mezelf in.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_108637365
Stiekum?! :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108637417
Oh Bert! En hoe sta je er nu tegenover? Komt niet goed uit... maar wel leuk? Of :(
pi_108637444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef bitterend het volgende:
Stiekum?! :o
Haha ik zat ook al :?
Dat,zou mijn vriend me echt niet in dank afnemen (zou ook niet eens in me opkomen ook).
Maar.gefeliciteerd Bert
  vrijdag 2 maart 2012 @ 19:59:39 #100
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108637547
ja, ik voel me totaal niet betrokken. (wellicht niet zo vreemd)
Bij mijn eerste dochter was het totaal anders zo met z'n tweeën, dan maak je het bewuster mee.

Ik zal nooit een abortus laten uitvoeren.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:00:42 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108637607
Wow. Stiekem? :o -O- Damn. Nee, mijn man zou serieus door het lint gaan. Pff... Damn.
Nee, dat gaat ook weer erg ver, maar waarom doet ze het stiekem? Omdat zij het per se wilde en jij nog even niet?
pi_108637690
Helemaal niet vreemd dat je niet bij betrokken voelt..ze heeft jou beetje gebruikt als ik het zo lees -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:02:50 #103
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108637719
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
Wow. Stiekem? :o -O- Damn. Nee, mijn man zou serieus door het lint gaan. Pff... Damn.
Nee, dat gaat ook weer erg ver, maar waarom doet ze het stiekem? Omdat zij het per se wilde en jij nog even niet?
Slechte opvoeding, erg vervelende schoonouders dat is wel zeker... wie zal het zeggen.
Mijn vertrouwen is wel compleet weg. Ik zie nog het meest op tegen mijn ongecontroleerde reactie op negatieve opmerkingen over het praktische gedeelte. ruimte, vervoer etc.
pi_108637875
Ja gek dat je vertrouwen weg is! En dat je je niet betrokken voelt.
Das toch een beslissing die je samen moet maken.
Kijk gebeurt t per ongeluk, das.weer anders, maar bewust, nee dat snap ik echt niet.

Idd enfermera, mijn vriend zou ook door t lint gaan!
Kijk hij wilde ook later.voor een 2e dan ik, maar dat was pech voor.mij ;)
Je doet het samen of niet hoor.
pi_108638111
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

meen je dat? :o ja natuurlijk anders zeg je het niet :')
hoezo dat?
Ja, dat meen ik. Na een uur persen kreeg M. het benauwd bleek uit de bloedafname uit zijn hoofdje. Ik raakte in paniek en riep dat ik hem gehandicapt maakte. Gynaecoloog komt binnen, knip wordt gezet, hij zegt: "nog 1x persen en hij is er dame!". Tang om het koppie, 1x persen, en hij was er. Echt. (terwijl ik dacht dat hij dat alleen maar zei om mij gerust te stellen) Ik ging rechtop zitten en kon hem tussen mijn benen vandaan aanpakken. O+
M.hield er niets aan over, ik ook niet.
Ik heb het echt als zeer prettig ervaren. Geen gedoe met pomp, geen baby met een zeer hoofd, geen puntkoppie. Niet eens afdrukken van de tang op zijn hoofdje.

En ja, Beau, Ik weet het ook niet... :N

Son! Ik vergeet je helemaal te feliciteren met je goede echo! *O*

Bert! :o
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:14:56 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108638292
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef BertV het volgende:

[..]

Slechte opvoeding, erg vervelende schoonouders dat is wel zeker... wie zal het zeggen.
Mijn vertrouwen is wel compleet weg. Ik zie nog het meest op tegen mijn ongecontroleerde reactie op negatieve opmerkingen over het praktische gedeelte. ruimte, vervoer etc.
Hm. Zonde dat dat jullie relatie dan zo verstoord en dat ze niet ziet wat voor invloed dat op je heeft.. Heftig hoor. :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja gek dat je vertrouwen weg is! En dat je je niet betrokken voelt.
Das toch een beslissing die je samen moet maken.
Kijk gebeurt t per ongeluk, das.weer anders, maar bewust, nee dat snap ik echt niet.

Idd enfermera, mijn vriend zou ook door t lint gaan!
Kijk hij wilde ook later.voor een 2e dan ik, maar dat was pech voor.mij ;)
Je doet het samen of niet hoor.
Ja precies.
Ja toch? Ja idd jammer, je hebt het erover, maar je zal toch tot een compromis moeten komen lijkt me...
pi_108638700
Nah bodpa lekker dan :P
Ik moet zeggen de pomp heb ik zelf niet als onprettig ervaren, maar voor.mn volgende heb ik t liever niet ;) Floris had er wel last van (nog 2 dagen paracetamol moeten geven ;(). Maar wat moet dat moet. Tenminste ik denk dat t wel nodig was :P ben geen gyn natuurlijk. Ook zn start was wat naar, maar dat heb ik gelukkig niet meegekregen.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:21:59 #108
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108638716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:14 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hm. Zonde dat dat jullie relatie dan zo verstoord en dat ze niet ziet wat voor invloed dat op je heeft.. Heftig hoor. :{

[..]

Ja precies.
Ja toch? Ja idd jammer, je hebt het erover, maar je zal toch tot een compromis moeten komen lijkt me...
We hebben helemaal geen heftige discussie of ruzies gehad over dit onderwerp.
Dat maakt het zo bizar. Ze heeft wel een aantal keer gezegd dat ze bang is om te oud te worden voor kinderen (nu 30 :N ) Ik was vaag over het aantal jaar dat ik er tussen wou hebben.
pi_108638831
Mja das manneneigen denk ik :D
Vaag over t termijn zijn. Dat herken ik van mn eigen vriend
pi_108638871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
:D

Ik heb hele rare dromen gehad :D
Maar allemaal erg grappig achteraf.

(8> kwam er achter dat hij homo was en dus ging hij bij me weg.
Aan het einde zei zijn nieuwe vriend tegen hem "covieman jij bent helemaal geen homo, mijn gaydar zegt dat je gewoon hetero bent!"
En toen kwam hij weer bij me terug en we leefden nog lang en gelukkig *;

Verder nog wezen parachute springen met de baby voorin de draagzak.

Ook heb ik een boot gekocht met wielen omdat we hier helemaal geen meer hebben om te varen.

En verder was ik mijn tas vergeten bij het café dus binnen een half uur na de bevalling ben ik daar heen gegaan om die weer op te halen. Mijn moeder wilde wel even oppassen :+ en toen ben ik alles helemaal vergeten en kwam ik pas 's nachts na sluitingstijd stomdronken thuis :'(
pi_108638928
Covie _O- Boot met wielen! Briljant!
pi_108639025
_O- wat een dromen covie :D

Mn gekste droom was dat ik bevallen was en niet eens wist wat ik gekregen had. Een berg af.moest lopen, want de baby lag ergens in een dal ofzo...nja.t was iig een meisje :P (en dat was.echt aan t begin vd.zwangerschap). Heb ook vaker over.meisjes gedroomd. Ik droom dat soort dingen voorspellend :P vorige zwangerschap had k de nacht voor k beviel gedroomd dat ik ging bevallen. Die ochtend kreeg ik een sms van schoonzus dat ze gedroomd had dat ik was bevallen. De nacht erna ben ik dus bevallen en toen had mn zus dat gedroomd.
Blijft apart!
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:34:46 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108639344
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef BertV het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen heftige discussie of ruzies gehad over dit onderwerp.
Dat maakt het zo bizar. Ze heeft wel een aantal keer gezegd dat ze bang is om te oud te worden voor kinderen (nu 30 :N ) Ik was vaag over het aantal jaar dat ik er tussen wou hebben.
Oh.. oke.
Noujagoed, dat kan ik nog begrijpen, maar zomaar stoppen met de pil en foliumzuur gaan slikken, en dat niet zeggen, vind ik toch op z'n minst apart. Dat jij vaag bent oke, maar dan moet zij duidelijk zijn. Het is niet alsof het jouw schuld is ineens. Het is toch wel een verschil als zij bijv. 3x zegt; ik wil stoppen, ik wil nog een kind, en jij zegt niks. Dan zou ik wellicht ook op een gegeven moment gewoon mededelen; zo, ik ben gestopt, en ik ben aan de foliumzuur. Snap je dat? Ja? Oke? Mooi. :+ _O-

Geweldige dromen covie :D

Wat grappig Sonnetje :o O+
pi_108639362
Heftige situatie Bert.

Covie wil ik nomineren voor mafste dromen award van 2012 :+. Die van mij zijn niet bijzonder. Die aan tegenwoordig altijd over Dexter of een ander programma wat ik heb gekeken voor het slapen gaan.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 20:51:36 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108640156
Heftig Bert, Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en dat het geen wig tussen jullie drijft.
Maar ik zou me ook flink genaaid voelen.....
pi_108640720
Fieder,
M'n O+ wilde ook niet op de foto hoor, die dacht dat er alleen foto's van mij gemaakt zouden worden. Had m verteld dat er missch wel wat fotos gemaakt zouden worden van ons samen :9 we staan nu bijna op alle foto's met z'n 2 :D

Vond t erg leuk om te doen :)

:o Bertv wow..
Kan me voorstellen dat jij je zo voelt..

Covie :o bodpa :o
Leuk die dromen :D haha
pi_108641755
Ik vraag me ook een beetje af hoe mijn hersenen het bedenken :')
Dat voorspellend dromen is echt bijzonder ja :D en volgens mij klopt dat ook best vaak!!

Bert :o ik verbaas me er echt over dat vrouwen dit doen eigenlijk :@
Hoewel ik het wel goed vind dat ze het gewoon toegeeft, meestal komt dan toch wel het smoesje van "door de pil heen".

Een erg verwarrende situatie voor jezelf lijkt me, en begrijpelijk dat je je nog niet zo betrokken voelt.
Toch is het echt jouw kindje en ik hoop echt voor jou en de kleine dat je er straks van kan genieten.
pi_108641766
Zoe zo;n fotoshoot lijkt mij ook wel leuk. Herinnert me dat ik de mijne ook maar eens moet regelen, sinterklaascadeautje van mijn zusje...

Over waar bevallen, bij de eerste ben ik poliklinisch in het ziekenhuis bevallen en deze keer wil ik in het geboortecentrum bevallen, een aparte afdeling in het ziekenhuis. Voor mij (als de dood voor witte jassen zeg maar;)) de ideale combinatie tussen de gevoelsmatige veiligere plek en het idee dat als er wat is je zo bij een gyn bent en anderzijds het knusse van thuis.

Ook hier komen de meest rare dromen voorbij, echt heel bijzonder. Dat je wakker wordt en echt even nodig hebt om te beseffen dat het een droom was.

Fluugs trouwens nog bedankt voor de link van die zwangerschapsmassage. Kwam er zo bij toeval achter dat ze ook yogalessen gaf die vandaag begonnen in orgine (geboortecentrum breda). En aangezien ik te laat was met aanmelden voor yoga bij de VK praktijk (enorm gewild) was ik helemaal blij dat ze voor vandaag nog een plekje over had en ik dus toch nog aan yoga kan doen :)

Sonnetje en Gerberaatje wat fijn dat jullie SEO's goed waren en het nog steeds meiden zijn *O*

Mignonne als je toevallig meeleest, ik vroeg me nog wat af nav dat knipverhaal van eergisteren. Mogen Vk's ook verdoven om te hechten of mag dat alleen in het ziekenhuis?..
pi_108641898
Oh wij kiezen ook voor Origine Roos. Ik vergeet iedere keer dat jij ook hier in de regio woont :P

Volens mij mag een vk trouwens wel verdoven.
pi_108642077
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh wij kiezen ook voor Origine Roos. Ik vergeet iedere keer dat jij ook hier in de regio woont :P

Volens mij mag een vk trouwens wel verdoven.
Ben benieuwd naar jou ervaringen bij orgine... haha ik zal wat vaker roepen hoe mooi het hier in regio Breda is :P en sowieso zal ik als ik verlof heb wel actiever gaan posten.
pi_108643472
Sonnetje gefeliciteerd met de goede 20-weken echo! *O*
fluug hopelijk doen de harde buiken wat voorwerk, dat is nooit weg ;)

Bert wow wat een heftig en apart verhaal! Niet zo gek dat je je niet betrokken voelt.
Maar dat je vriendin het wel 'opgebiecht' heeft... Vertelde ze je dat tegelijk met de positieve test?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 21:57:13 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108643550
inderdaad Bijtje, als je toch aan het bedriegen bent, dan zou ik het maar op een ongelukje houden of zo.
pi_108643644
Misschien kreeg ze last van dr geweten :P
pi_108643715
Ik vandaag 23 weken! *O* Buikfoto in het behorende topic.

Zoe wat leuk zo'n fotoshoot! Hihi en nu dus toch je vriend er ook bij :)

Marjolijn ik vond je mailtje erg netjes. Neem bijna aan dat als ze er niet op gaan reageren het wel geregeld wordt?

En nog iets over thuis- op ziekenhuisbevalling. Medische indicatie, tweeling, ziekenhuis dus. Vorige keer thuis, vond het fijn, is allemaal prima gegaan. Maar nu met twee ben ik ook liever in het ziekenhuis.
pi_108643864
Kyara nou bijna wel ja! Zoiets ben je toch niet trots op lijkt me. Dus waarom zo stiekem, er ook niet duidelijk met elkaar over praten en het dan zomaar opbiechten?
Sonnetje ja dat zou kunnen (ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken in de spiegel, maar then again ik zou zoiets dan ook niet eens kunnen bedenken laat staan uitvoeren), misschien is ze er pas een paar dagen na de test mee gekomen?
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:04:33 #126
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108643945
Bijtje gefeliciteerd! En mooie buik O+!

Komen je foto's ook nog in t topic Zoe?

Ook foto gepost in t topic :)

Verder, Bert, wat een verhaal! :o zou flink pissed off zijn, wat een actie!
pi_108644074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara nou bijna wel ja! Zoiets ben je toch niet trots op lijkt me. Dus waarom zo stiekem, er ook niet duidelijk met elkaar over praten en het dan zomaar opbiechten?
Sonnetje ja dat zou kunnen (ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken in de spiegel, maar then again ik zou zoiets dan ook niet eens kunnen bedenken laat staan uitvoeren), misschien is ze er pas een paar dagen na de test mee gekomen?
Ik vind.t.ook te bizar voor.woorden...een ongelukje kan gebeuren, maae.bewust.je.vriend/man erin luizen :N...goed.begin van een leven met een 2e kind.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:10:06 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108644201
het brengt me wel op ideeen hoor >:)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:13:51 #129
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108644356
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
het brengt me wel op ideeen hoor >:)
Stelletje moraalridders hier :+
  vrijdag 2 maart 2012 @ 23:13:41 #130
37248 BertV
Klei indiaan
pi_108647052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef bijtje84 het volgende:
Bert wow wat een heftig en apart verhaal! Niet zo gek dat je je niet betrokken voelt.
Maar dat je vriendin het wel 'opgebiecht' heeft... Vertelde ze je dat tegelijk met de positieve test?
Ja, we kochten samen de test. Dat hadden we een maand eerder al een keer gedaan en achteraf denk ik dat ze toen al bezig was. Ik vermoede toen nog niks. :N Ze was toen niet zwanger. Ik had al wel tactisch aangegeven dat ze een dikke buik begon te krijgen, maar dat ze voor de rest zo slank was. Begon nog voorzichtig dat ze geen aanleg had om dik te worden en dat dit kwam door slecht eten)

Nu met deze test voelde ik natuurlijk al nattigheid dus heb haar gewoon geconfronteerd dat ik niet geloofde in een defecte pil voordat zij daar al over kon beginnen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 00:22:37 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108650156
Nondeju, jij zult jezelf behoorlijk genaaid voelen denk ik...
pi_108655628
Moguhs :W

20 weken *O* en in de auto op weg naar Duitsland :+ weekje vakantie!! O+

Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)

:')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:36:18 #133
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655667
Mogguh,
Ff wakker geworden met honger gevoel, net ff 'n broodje gegeten. Mijn dromen lijken nu de laatste tijd dingen uit horror films... Gisternacht was wat ik droomde gewoon bizar...
Ik droomde dus dat je op m'n buik een reliëf kon zien van de baby. Toen ik dat aanraakte werd de baby heel druk en stak het een armpje uit m'n buik. Je zag gewoon een gat in m'n buik zitten. Het armpje zag er 'n beetje transparant uit en daarna zat de baby zo gedraaid dat je een reliëf zag van het bipsje van de baby... Daarna kreeg ik bloedingen alsof er een miskraam was maar de baby was nog steeds heel druk...
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:37:27 #134
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655670
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 04:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Moguhs :W

20 weken *O* en in de auto op weg naar Duitsland :+ weekje vakantie!! O+

Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)

:')
Fijne vakantie trouwens, Gerberaatje *O*
~ Tool ~
pi_108655679
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:43:56 #136
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 04:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
Best wel ja... :{
't maakt me ook ongeduldig voor de 20 weken echo... Die heb ik halverwege april...
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:46:20 #137
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655693
Weer ff slapen. Goeie reis, Gerberaatje :Y
~ Tool ~
pi_108655847
Wat dromen jullie allemaal eng.
Ik heb ook een nachtmerrie gehad: ik droomde over werk :').

Maarre; meld! :+
pi_108655883
Goeiemorgen!
Kuukske wat ben je vroeg :o alvast aan t wennen aan t leven met kind ;)

ME nare droom zeg.

Gerbera fijne vakantie!
pi_108655908
G'morgen! Muhh, ik wil nog verder slapen... :O
Ik droom nog niet noemenswaardig over de baby. Wel was ik gisternacht op vakantie in Afrika en had ik onze kat op safari meegenomen in een reismandje. :{

Gerb fijne vakantie!
pi_108655979
Mja ik was wakker Son. Gisteren lag ik om half 3 s middags nog duf in bed. Dat was ook niks :') nog kompels voor je goeie SEO trouwens!!

En Gerb, jij een goeie vakantie!
pi_108656032
Ik heb vannacht gedroomd dat de baby al geboren was. Veel te vroeg, maar wel al 4 kilo :') En ze mocht gezond en wel mee naar huis en we gingen er ook vanalles mee doen. Ging ook mee naar het werk want ik had nog geen verlof enzo :') Rare dromen zijn er hier altijd.

Bert, wat heftig! Dat zal je vertrouwen flink beschadigd hebben lijkt mij. Sterkte!!

Gerberaatje, fijne vakantie, geniet ervan!

Wij hebben gisteravond snel nog even een laag verf op de muur gesmeerd in de babykamer (geen goed plan, want pijn en auw enzo, maar wel mooi!). Zondag komt mijn broertje voor een tweede laag verf en de kozijnen. En dan kan ook dat stomme stucloop van de vloer en hopelijk ook alvast de kast in elkaar!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:08:55 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108656057
Mogguh, Meld!

Vandaag een goeie dag voor een bevalling. Ik heb slecht geslapen, vroeg wakker, kids waren vroeg wakker en vervelend. En ik was kwaad. En nu heb ik honger :')

En beetje buikpijn :o
pi_108656093
Morning! Gatenkaasnachten met vroeg op, thank god for middagdutjes!

Gister uit eten en naar de bios geweest met F om onze voorlopig laatste babyloze weekend te vieren. :D Volgende week om deze tijd is hij er al!!!

En ik geloof dat we een naam hebben! :-O
Hardloper.
IG @webkim
pi_108656284
Goedemorgen! Jarig vandaag. Kom maar op met dat gebak :P *O*

Son zag nog een goeie SEO! *O*

Gerberaatje heerlijk! Geniet ervan :).
pi_108656407
Gefelicieerd Clauwheee!

Wat fijn dat jullie een naam hebben Webkim! Werd ook wel tijd ondertussen he? :P

Wij zijn er (denk ik) uit qua geboortekaartje! Heb net een mail gestuurd met dat ze de achternaam nog even goed moeten schrijven, en of we dan een papieren proefdruk kunnen krijgen :D
pi_108656432
O echt Marjolijntje? Wat goed! Lekker op tijd. Wij hebben er nog geen seconde naar gekeken, zal me ook eens oriënteren!

Zo hebben we ook nog geen begin met het kamertje kunnen maken. Hij grenst aan de badkamer en nu zit er een lekplek op de vloer.. Al twee keer iemand bij geweest maar nog niet verholpen. Balen, wil ook zo lekker aanrommelen!

Vandaag 23 weken trouwens *O*
pi_108656494
Ja, kaartje kwam ik eigenlijk per toeval tegen, was eens aan het kijken, vond em erg leuk, riep (8> en die vond em ook leuk :D
Kamertje vind ik stiekem wel heel fijn om al aan bezig te zijn, balen dat dat bij jullie nog niet kan!
En 23 weken, gaat hard he! Vind het nog steeds zo maf dat jij eerder positief testte dan ik (heb je foto nog gepost :P) en ik nu gewoon net voor loop op je :D
pi_108656520
Gefeliciteerd Clauwhee!

Ik ga vandaag ook nog even mailen over het kaartje. Paar kleine aanpassingen én de namen. Whaaaa!!!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 3 maart 2012 @ 09:42:40 #150
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108656734
Misschien handig om het telefoonnummer van de drukkerij in je telefoon te zetten?

Ik bedacht het me van de week toevallig ;)

Dames, volgens mij ben ik wat verloren onderweg, vraag me alleen af, is het vruchtwater? Of heb ik gewoon zonder te weten in mn broek gepiest :? ff afwachten nog maar denk ik :Y
pi_108656815
Spannend PE!

Ik heb rugpijn, OMG. Ik word er helemaal gek van. Zal wel verkeerd hebben gelegen ofzo.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:06:41 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108657030
Weet je zeker dat het niet iets anders is Kuuks?

Spannend PE! Heb je kunnen checken of het vruchtwater of iets anders is?
pi_108657037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 09:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, kaartje kwam ik eigenlijk per toeval tegen, was eens aan het kijken, vond em erg leuk, riep (8> en die vond em ook leuk :D
Kamertje vind ik stiekem wel heel fijn om al aan bezig te zijn, balen dat dat bij jullie nog niet kan!
En 23 weken, gaat hard he! Vind het nog steeds zo maf dat jij eerder positief testte dan ik (heb je foto nog gepost :P) en ik nu gewoon net voor loop op je :D
Haha ja! Ik kwam één keer op de 30e uit, bij de termijnbepaling. Ervoor en daarna consequent de 27e. Dat zou ook kloppen met wat ik destijds berekend heb. Maar ik laat de 30e mooi staan, die paar dagen op 40 weken! En misschien valt het wachten aan het eind dan een paar dagen mee ;).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:10:51 #154
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108657084
Kuuks, hoop dat iemand je rug lekker kan masseren!

Clauwhee gefeliciteerd *O*

Ik zie alweer dames die de 20 weken hebben gepasseerd, geniet ervan!

Zelf weet ik nog niet of ik thuis of in geboortecentrum ga bevallen, denk wel het geboorte centrum. Mijn verloskundige vertelde dat het tijdens de zwangerschap nogal eens zou kunnen veranderen. Logisch met al die hormonen in je lijf haha.

Wel weet ik al zeker dat ik naar het kraamhotel wil, is misschien vroeg maar heb me daar ook al ingeschreven ;)

Vergeet het bijna, Fijne vakantie Gebraatje:D en fijn weekend dames
pi_108657405
PE :o ga je beginnen?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 10:48:12 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108657651
PE, spannend hoor!

Nou, eerste pakje is inmiddels ook binnen, dus de baby mag wat mij betreft komen (over 2 weken dan ;) ). Wij zijn er in elk geval klaar voor!
pi_108657702
Spannend PE!

Gerberaatje, fijne vakantie :*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:21:42 #158
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108658330
ben er nog niet helemaal over uit ofdat het vruchtwater is of niet. Hoop t natuurlijk wel ;)

En Kuuks, balen van je rugpijn :{
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:25:09 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108658415
PE, en als je op je hand blaast?
pi_108658819
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
Fieder,
M'n O+ wilde ook niet op de foto hoor, die dacht dat er alleen foto's van mij gemaakt zouden worden. Had m verteld dat er missch wel wat fotos gemaakt zouden worden van ons samen :9 we staan nu bijna op alle foto's met z'n 2 :D

O-) Idee krijgt

Webkim, een naam! Jee! Was een productief avondje uit!

PE :D Spannend!

clauwheee van harte!

Marjolijntje, leuk hoor dat het kaartje geregeld is! Pff spannend allemaal!

Binnenkort weer verse baby's O+

Nou ik wil geen zeurpiet zijn of ondankbaar overkomen ofzo, maar het zwanger zijn valt me erg zwaar! Zo misselijk, zo moe, pijn, niks smaakt me meer. Zo heftig had ik het helemaal niet verwacht. :@
Ben wel heel gelukkig en dankbaar hoor, echt, maar pff!!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:24:20 #161
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108659785
Hoe ver ben je eigenlijk fieder? Vervelend dat je het zo ervaart, ik heb zelf en waardeloze 1e trimester gehad, eerste 8 weken zulke heftige krampen dat ik niets meer kon, daar kwam misselijkheid en vermoeidheid bovenop. Ben blij dat het nu beter gaat, maar voor iedereen is de zwangerschap natuurlijk anders.
Heel veel sterkte, you can do it girl!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:50:07 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108660499
PE, wat Asy zegt, gewoon effe op je hand blazen en kijken of er iets uitkomt :) Ik heb momenteel ook heel veel last van vocht, maar dat heeft meer te maken met het feit dat Pieterke lekker aan het indalen is...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:53:47 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108660618
Ik hoop dat jouw Pietertje lekker bijtijds komt flugel en niet pas met 42 weken...

Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Soms is het eventjes niet leuk. Mag best hoor.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:55:57 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108660688
Ben benieuwd naar de foto's Zoe!

Ik wilde dat ook graag maar heb uiteindelijk te lang gewacht. Met 37 weken hield ik ontzettend veel vocht vast. Mijn zwager heeft foto's gemaakt maar het ziet er echt niet uit met zo'n plofkop.

Oftewel, voor degenen die het nog overwegen: wacht niet te lang.....
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:58:38 #165
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108660769
Nou, volgens mij is het wel vruchtwater. Ik heb net ff gebeld met het ZH, dus daar gaan we zo naartoe, want ze willen me toch ff zien. En dat is de enige manier om het zeker te weten natuurlijk.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:00:50 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108660832
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoop dat jouw Pietertje lekker bijtijds komt flugel en niet pas met 42 weken...

Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
Hij mag van mij echt nog een paar weekjes wachten hoor, vandaag in de tuin bezig geweest en ik wil in huis nog wat kleine dingen afwerken. Daarna wil ik nog even een paar weekjes cocoonen en dan, als ik er aan toe ben mag ie komen :P Nu nog hopen dat ie luistert...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:00:59 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108660835
Ooh leuk! Bijna een verse beeb! *O*

Ik ben ook benieuwd naar de Zoë foto's!
Wij doen het niet.

Webkim, fijn dat jullie uit de naam zijn! Nog eventjes en dan ben je mama van 3 (!!) jongens! O+

Als ik onze tuin zie, dan jeuken mijn handen. Maar goed, ik heb alweer 2 machines was in de wasmachine gestopt en ik loop nu al krom, dus die tuin laat ik maar even voor wat het is ;)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:06:56 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108660996
oeh, kunnen we gaan F5-en?
pi_108661026
Spannend PE!

En Clauwheee gefeliciteerd met je verjaardag!! *O*

Gerberaatje een fijne vakantie!!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:08:30 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108661044
Bij mij gaat het ook niet al te soepeltjes hoor... Maar ik heb de kruidenbak onder handen genomen, gewoon op een stoeltje zitten en de bak uitdoen, dat ging prima. Ook het snoeien op ooghoogte was goed te doen... Martijn heeft het zware werk verzet :P Wassen ben ik nu tussendoor ook aan het doen nog. Ik heb echt geen flauw idee waar de haast vandaan komt hoor, maar die is er wel ineens... Ik hoop niet dat 't onbewust iets betekent, ik ben er echt nog niet klaar voor nu....
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:18:19 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108661370
Ik heb maar heel weinig op ooghoogte of in bakken. Alles is op de grond (zeker wat echt nodig moet :X )
Ik heb van de herfst nog de druiven gesnoeid. Ik wilde alleen hier en daar een paar takken doen en opeens was alles kaal op een paar 'gevaarlijke' stukken na (waar je dan voor moet leunen met je ladder enzo). Kon daarna 2 dagen niet lopen :o maar het was wel gesnoeid :6

Ik moet ook opeens alles af hebben. Vandaar dat mijn man vandaag maar met mij naar de woonboulevard gereden is om even die laatste dingen te halen.
Die zag de bui al hangen dat ik volgende week zelf in de auto zou stappen om de boel te verzamelen ;)

Dinsdag komen ze de klossen en de pan brengen! :o
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:20:56 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108661449
ach, hier staat de kerstboom nog dor en dood in de tuin (en voor wie denkt dat ik met kerst wel wat anders aan mijn hoofd had, klopt maar deze boom is van 2010......)
pi_108661589
Loodje, ben pas 7 weken. Hoop dat ik me snel beter zal voelen en dat het niet zo blijft...

quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
:'( Dat ja! Bedankt.
Net weer wat eten binnen kunnen houden en voel me iets beter.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:58 schreef PureEvil het volgende:
Nou, volgens mij is het wel vruchtwater. Ik heb net ff gebeld met het ZH, dus daar gaan we zo naartoe, want ze willen me toch ff zien. En dat is de enige manier om het zeker te weten natuurlijk.
:o :o :o
pi_108661657
KatyM
Duurt nog 2wkn voor we de fotos krijgen maar dan post ik de leukste natuurlijk :Y

Gerberaatje 20wkn *O* fijne vakantie!

Fieder :* t kan soms (of regelmatig) zwaar zijn :( hoop dat je je snel beter voelt!

Kyara
Oh das jmmr :(
Heb 1foto gezien op de camera van de fotograaf :X vond m'n gezicht ook veel voller haha. Vond m'n buik met 30wkn denk ik t mooist, wordt nu minder mooi (huid lijkt ook roder rondom m'n navel) alsof daar meer gewicht vd beeb hangt ofzo :X ben benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat worden en hoe ver m'n huid nog mee rekt

Zometeen visite.. Ben echt geen fan van m'n eigen verjaardag haha
liever de aandacht voor iemand anders.
En nu heb ik ook nog een dikke buik :{ en niks lijkt me leuk te staan(hoezo hormonster) :9 argh
pi_108661826
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Kyara het volgende:
Weet je zeker dat het niet iets anders is Kuuks?

Spannend PE! Heb je kunnen checken of het vruchtwater of iets anders is?
Hoezo iets anders? :@.

PE *O*, spannend!!
pi_108661877
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hoezo iets anders? :@.
Rugweeën :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108661902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Rugweeën :+
Oh :'). Uh, het is inmiddels wel weggetrokken hoor. :D
JD moet m'n rug nog wel effe masseren vandaag, maar dat komt vanavond wel voor het slapen.

Die beeb van ons komt echt niet eerder. Ik geloof er geen bal van. Die heeft het volgens mij prima naar zn zin daarbinnen. De verloskundige zei ook al dat ie alle ruimte pakt die 'ie pakken kan. Lees: zijn voeten zitten in m'n zij :+, z'n kont onder m'n ribben. Heerlijk.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:40:33 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108662059
Vanaf nu gaan er heel vaak momenten komen dat je jezelf afvraagt of het misschien begonnen is Kuuks :D Heel spannend allemaal...
pi_108662110
Mja, ik heb al een paar keer zoiets gehad van .. Uhhh .. :?

Trouwens hè, we gaan vandaag naar kennissen in de buurt. Kilometertje of euh,.. 12 hiervandaan. Moet ik dan dé tas en de maxicosi meenemen? Just in Kees?
pi_108662126
Spannend PE!!
Gerberaatje 20 weken, fijne vakantie :)
Webkim, nog een klein weekje, geniet er nog even van!
clauwheee gefeliciteerd!

De tuin kriebelt inderdaad.. er komen allemaal bolletjes op :) laat die lente maar beginnen!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:44:12 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108662179
Ow en flugel, dankzij jou heb ik zojuist toch nog even een struik (ben de naam vergeten) gesnoeid. Die begon al uit te lopen en ik heb mijn man al tig weken geleden gevraagd om dat te doen.

Kuuks, wat jij prettig vind. Als jij daardoor wat meer op je gemak zit, dan doe je dat toch?
En vergeet je matje niet ;)

Ik moet ook op het matje in de auto :D
pi_108662212
OJA! Matje. Goeie :+. In mijn auto ligt die nog niet.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:49:34 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108662354
Oja, automatje moet ik ook nog klaarleggen... En woensdag niet vergeten om de klossen mee te nemen als ik naar de gyn ga, de thuiszorgwinkel zit bij ons op het ziekenhuis, wel zo makkelijk...

Het koffertje staat hier nog op de slaapkamer Kuuks, maar verhuist binnenkort inderdaad alvast naar de auto voor het geval dat... Als we bij m'n schoonmoeder in Zeeuws Vlaanderen zijn of bij vrienden in Utrecht ben je ook niet zomaar thuis.

Heel goed Asy van het snoeien, het mot toch gebeuren en straks als je met je spikspliternieuwe bundeltje in je tuintje zit met allemaal blommetjes om je heen ben je er blij mee. Ik hoop zo dat de voorspellingen kloppen en we een mooi voorjaar krijgen... O+
pi_108662501
Ik hoop ook op een mooi voorjaar O+. En dat het voorjaar maar mag beginnen op 21 maart met onze beeb 8-).
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:38:25 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108665769
Ik heb met Léon op mijn rug geknoopt altijd gewoon vanalles gedaan in de tuin (snoeien, grasmaaien, schoffelen) O+

21 maart is mijn zusje jarig dus zou hier dan net wat minder handig uitkomen.
Ik zou het wel lachen vinden als hij 1 april kwam :D
Of Paasmaandag...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:52:38 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_108666299
PE, spannend!

Totaal niet alle posts gelezen, maar toevallig net wel die van de dromen van Covie. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:25:37 #187
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108667478
Spannend PE! :D

Fieder, dikke knuf :* Vervelend joh, dat je je zo klote voelt.. Idd lekker voor je laten zorgen door manlief en rustig aan! :)

Ben zelf ooke en beetje misselijk vandaag maar het valt me nog alles mee :) Verder vooral veel opruim/schoonmaakdrang, de ramen moesten namelijk écht gelapt vandaag :{w :') Mijn man keek me al aan zovan :') hij zo; flikker je niet van het trapje af? :7 :')
Dus ja, die zijn weer heerlijk schoon, en de raampjes in de voordeur zijn ook weer mooi O+ En de keuken is schoon, en de wc beneden.. XD :@ Whihi.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 maart 2012 @ 17:26:34 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108669522
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108669697
:o Ohhh!!!
pi_108669951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:32 schreef Fieder het volgende:
:o Ohhh!!!
Dat!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:47:40 #191
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108670227
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
Spannend!!!!
~ Tool ~
pi_108670301
PE! :% succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?

Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed. :*
En clauwhee ook gefeliciteerd!!

Soempie! :W Hoest nu met jou dan?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 17:59:32 #193
309370 Nanadu
pi_108670648
Spannend PE, veel succes :%
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:02:21 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108670720
PE gaat er écht voor dus :o

Tnx voor de info DJMO!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:03:54 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108670769
Oh kut kuuks, nu schuiven we wéér een plekje op.... brrrr
pi_108670799
Wordt de pup al een beetje zindelijk fluugs? :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:06:30 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108670845
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef covie het volgende:
Wordt de pup al een beetje zindelijk fluugs? :D
Het begint te komen, maar nog niet genoeg naar m'n zin :')
pi_108671230
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
Whaaa! Baby on the way! *O*
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:22:23 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108671284
Whoei! Er komt een verse baby aan! *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:22:51 #200
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_108671297
Succes PE!! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_108672400
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:

Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed. :*

Voor clauwhee ook (alvast?) gefeliciteerd *O*

Whaa PE spannend!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:13:25 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_108672794
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:

Hier gaat alles heel goed. :Y Nog een maand verlof en we zitten er over te denken om m'n werk maar helemaal te stoppen. Het is zo leuk om thuis te zijn. O+

En ik vind het zo'n gek gevoel dat jullie kindjes nog in de buik zitten, terwijl die van mij al bijna 2 maanden oud is. Lijkt opeens hier heel langzaam te gaan. 8)7 En ik ben zo benieuwd naar jullie baby's. :o Dus ik kijk hier af en toe hoe het vordert. Maar zap van post naar post en lees dus niet zo goed mee. Maargoed, hoe is het bij jou?

Gerberaatje 20 weken zie ik! Fijne vakantie. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_108672949
Soempie wat fijn dat je missch stopt met werk! Lekker genieten van alles :)!

En 2 maanden alweer? :o wat gaat de tijd snel.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:25:38 #204
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108675014
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem? :{
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:19:45 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108677135
ME, je had toch al eerder jeuk? Ik zou eerder denken dat er al eerder iets aan de hand was en dat de buikcrème het misschien wat versterkt heeft.
Ik kan me niet herinneren dat ik er jeuk van kreeg vorige zwangerschap, maar ik heb sowieso niet echt een gevoelige huid...

Soempie, wat leuk dat het moederschap je zo goed bevalt! O+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:30:36 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108677466
PE, succes!!!

Soempie, ooh, wat leuk.... ik zie er als een berg tegenop om in april weer te moeten beginnen :(
Maar goed, totaal offtopic :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:03:26 #207
30252 Soempie
Procreating
pi_108678758
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen. :? Eerder nooit last van gehad.

@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel. -O- Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt. :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 maart 2012 @ 22:06:11 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108678872
*breaking news*

PureEvil is om 20.52 uur bevallen van een dochter. ze weegt 3105 gram en is 50 cm lang. De bevalling is goed verlopen.

de namen staan ook in de SMS, maar die mag ze zelf bekend maken van me ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:06:29 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678886
ja, maar als de kleine er eenmaal is, is het toch totaal anders. Ik blijk ook veel meer een moederkloek te zijn dan ik aanvankelijk dacht. Alles voelt ook zo natuurlijk en vanzelfsprekend. Dat had ik tijdens de zwangerschap niet gedacht hoor. Dacht dat ik veel meer zou moeten wennen aan alles en dat de gebroken nachten me veel meer zouden opbreken hoewel, dat laatste kan jij niet over meepraten natuurlijk *jaloers*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:07:38 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678943
Zo, dat heeft ze snel gedaan zeg :o

PureEvil, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Mooie stats voor die termijn hoor. Ben benieuwd naar de naam. Geniet van alles! *O* *O* *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:10:01 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108679059
PureEvil :o

Gij gaat als een trein! Van harte dame *O*
pi_108679151
PE :o Snellerd!
Gefeliciteerd meis *O* *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:10 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108679159
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:35 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_108679180
PE, whoooo, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. :* *O*

@ Kyara, ja, dat is ook zo. En hetzelfde hier, alles gaat als vanzelf. O+ Heb je msn? Ik heb m'n facebook verwijderd namelijk...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:25 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108679219
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*

Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op :X

Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk ;)
pi_108679226
PE gefeliciteerd O+
pi_108680150
PE, jij voorpieperd! :D
Van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*
Hardloper.
IG @webkim
pi_108680656
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
Omgz.

PE gefeliciteerd met je dochter!! *O*
pi_108680772
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?

Het is in ieder geval bedtijd.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:33 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108680946
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?

Het is in ieder geval bedtijd.
Kan inderdaad gewoon indalen of draaien zijn. Ik voel ook af en toe echt een druk op m'n kruis alsof hij zichzelf ineens naar buiten wil torpederen :')
pi_108681046
Ja precies!
pi_108682166
:o verse baby!
PE gefeliciteerd *O* goed gedaan!
pi_108682421
PE gefeliciteerd! *O* das vlug gegaan!! :o

Benieuwd naar foto en naam :Y
pi_108682843
Gefeliciteerd PE *O*
  zondag 4 maart 2012 @ 00:01:42 #225
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108683355
Ooooh PE, een meiske O+

Zo leuk, ik ben benieuwd naar de naam O+

Gefeliciteeeerd! *O*
  zondag 4 maart 2012 @ 00:09:39 #226
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108683635
Fieder naar dat je zwangerschap zo lastig begint..hoop dat het beter wordt in het tweede trimester. En marjolijntje veel sterkte op je werk, wat een gedoe, ik heb de reactie op je mail nog niet meegekregen.

Ik heb heel weinig last en ook heel weinig emotionele buien bijvoorbeeld..geen klagen.
Wel wat vergeetachtig af en toe maar ach :+

Who cares, we hebben een verse beeb O+ . Nu is is iedereen zeker slapen he.. Dan ga ik ook maar :*
pi_108684018
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*

Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op :X

Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk ;)
Haha hier precies t zelfde. Als k helemaal thuis zou zijn zou ik gek worden. Vorige keer tot 5,5 maand thuisgezeten (ivm geen werk). Was vanaf 28 weken zwangerschap,maar k sliep gewoon slecht. Doordat k gewoon weinig deed. Ben absoluut geen huisvrouw, dus dat deed ik ook te weinig.

Pe gefeliciteerd met je dochter! Ben benieuwd naar de naam!
pi_108684490
Jeetje PE, dat heb je rap gedaan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Zoe, jij dan ook nog gefeliciteerd! Allebei een tweeling en op dezelfde dag jarig :D
  zondag 4 maart 2012 @ 02:05:04 #229
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108686543
Gefeliciteerd, PE :) *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen. :? Eerder nooit last van gehad.

@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel. -O- Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt. :+
Ik dus normaal ook niet... Misschien is 't wel hormonaal. Ben nu ff gestopt met die Zwitsal, kijken of het wegtrekt :{

PE, van harte gefeliciteerd! *O*
~ Tool ~
pi_108688451
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem? :{
ja ik!!
Ik bleek niet tegen Zwitsal te kunnen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108688475
PE!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ben benieuwd naar haar naam!
  zondag 4 maart 2012 @ 07:47:33 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108688499
PE van harte! *O*
pi_108688555
PE gefeliciteerd met jullie dochtertje O+
pi_108688854
Meld! Honger. :9
pi_108688864
PE, van harte gefeliciteerd!!!
pi_108688933
PE gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*
pi_108689129
Yay! Verse baby! Gefeliciteerd PE met jullie dochter! Ben benieuwd naar de naam :)

Heb gisteren nog heerlijk gespeeld met een meisje van bijna 8 maanden, zo leuk! Meisje loopt precies een jaar voor op ons O+
  zondag 4 maart 2012 @ 09:53:04 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108689143
Kuuks, ik had gisteravond even het gevoel alsof de baby er al letterlijk uithing :X
Gewoon echt alsof je met een bal in je kruis loopt. Maar gelukkig trok dat gevoel al heel snel weer weg.
Ik heb alleen nu al 2 uur last van mijn buik... Niet handig met een mamaplakpeuter :N

Gisteravond moest ik nog hard lachen om mijn man.
We lagen gisteren in bed nog even te praten (ik had me al 3x 'auwauwauw' roepend omgedraaid en omdat de baby heel hoog lag, had ik het benauwd).
Manlief: nog zo'n 5 weken en dan gaat het weer makkelijker...
Waarop ik heel droog: hij mag over 2 weken al komen hoor.
Manlief: dan al?!!?!? :o
_O-
pi_108689172
:D!

Hier is niks meer te merken van krampjes enzo. Alleen als ik rechtop zit op een stoel ofzo, dan voel ik wel meer druk dan wanneer ik meer hang/lig.

Maar ik heb nog geen spoortje slijm of whatever gezien, en ik verwacht dat toch in ieder geval wel te verliezen voor er iets begint. Eigenlijk. Dus. :).

Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
  zondag 4 maart 2012 @ 09:59:04 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108689191
*O* voor de verse baby *O*
Van harte gefeliciteerd PE!

ME, kap maar gelijk met die zwitsalcreme. Daar zit veel teveel parfum in.
Klinkt alsof je zwangerschapsuitslag hebt, jeukende uitslag. Je hebt verkoelende mentholgel dat verlichting biedt, hopelijk ben je er gauw vanaf.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 maart 2012 @ 10:00:54 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108689212
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:

Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
Nu ook officieel op de lijst ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108689671
PE van harte met je dochtertje *O* :D
Werd net wakker (ja net ja :') ) en ben meteen naar de laptop gerend haha! Zo benieuwd!
pi_108689766
PureEvil, daar is ze ineens al! Van harte!!

Sonnetje fijn dat de 20-wekenecho goed was en het nog steeds een meisje is:D

Asy, je mans opmerking,haha

Ik ben ook veel thuis geweest tot 2 maanden terug, ik had wel 1 klein dagje werk, maar daar had ik ook nog veel vrij van. En ik vind het veel lekkerder om thuis te zitten en ik heb echt een hekel aan het gedoe met vragen wie er oppast en er heen brengen, maar het is wel veel beter voor me om te werken.
Ik raakte een beetje afgestompt en huishouden deed ik ook steeds minder omdat je denkt dat je het vanmiddag/morgen wel doet.
En ik werd er dik van...

Oh en ik heb een plekje gevonden waar ik de baby voel, links/schuin/onder in mijn buik en m'n vriend kon het ook al voelen!
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 10:50:06 #244
309370 Nanadu
pi_108689787
PE gefeliciteerd *O* *O* Wat een mooi gewicht en lengte voor die zwangerschapsduur ^O^ Jullie meisje heeft het goed bij je gehad. Veel blijdschap voor de komende tijd *O*
pi_108689812
goeiemorgen allemaal!

PE van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Alles goed verlopen? Ik ben ook heel benieuwd naar haar naam! :)

Hier alles goed. Morgen 12 weken, een grote mijlpaal voor mij.

Verder nog steeds heel erg weinig last van kwaaltjes gelukkig. Van de week te horen gekregen dat een collega in oktober is uitgeteld van een tweeling! Zo leuk :D
pi_108689834
PE gefeliciteerd!!

Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.

Morgen begint mijn 7e week :D (de meesten van jullie zijn al veul verder :') ... Voel me echt de Benjamin hier)

Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
pi_108689852
Oeh dat lijkt me ook heavy, een tweeling! :o
Heb er weleens over nagedacht.. stel dat wij een tweeling krijgen.

Kan ik mijn onlangs aangeschafte kinderwagen meteen weer op marktplaats pleuren :')
pi_108690010
Oh, wat heb ik schandalig lang in bed gelegen..! Nouja, mag ook wel na m'n genachtspook van de afgelopen tijd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108690017
Hihi Twinkle, nee joh, dan mag je NOG een kinderwagen kopen!! Je kan m vast wel gebruiken. En dan eigenlijk 2 enkele wagens en één dubbele wagen. Zodat jij en (8> ook nog eens apart met één beeb wegkunnen ofzo... :')
Ik ben ook nog maar 7 weken hoor! Best een aantal zijn ook niet zo ver! Wordt gezellig in oktober!

PE's meisje is de eerste baby die ik meemaak in dit topic! Superleuk!

Kwisted 12 weken bijna *O* Fijn dat je je zo goed voelt

Troeta, baby gevoeld O+

Asyniur jouw man _O- Hihi!
pi_108690089
PE *O* gefeliciteerd! Lekker genieten!

ME ik heb geen zwitsal gebruikt maar wel bio oil, m'n buik ging er van vervellen enz ben er toen gelijk mee gestopt. Wel vervelend :*

Clauwhee :D leuk hè met 2lingbroer/zus jarig zijn *O*
Vind t altijd gezellig samen jarig zijn :)

Asy :D dan komt t wel dichtbij voor m hihi

Kuukske spannend die laatste loodjes!

Kwisted *O*!
  zondag 4 maart 2012 @ 11:16:50 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108690271
Ik kom effe egoposten... Ik heb gruwelijk slecht geslapen door pijn in m'n rug en harde buiken... Vanaf een uurtje of 6 vanochtend dacht ik effe dat het écht aan het beginnen was, ben uiteindelijk onder de douche gestapt wat wel enigszins verlichtte en heb nog een uurtje of 2 geslapen. Nu weer wakker en we gaan gewoon verder waar we gebleven waren. Doordat ik verrot geslapen heb is m'n pijngrens natuurlijk ook lekker laag nu. Hoop toch niet dat dit een voorbode is van de komende vier tot zes weken hoor :{
pi_108690507
PE gefeliciteerd met je dochter! Wauw wat snel gedaan zeg. Ben heel benieuwd naar foto en naam! :)

Zo en nu ga ik weer verder met de ledikantjes verven. Bijna klaar! :)
pi_108690540
:o fluug wat vervelend! Hoop ik ook niet
Pff.. Maar rustig aan doen vandaag.. :*

Bijtje: leukleuk :)
pi_108691017
Ik gebruik hier ook bio oil voor mijn buik, vind het wel fijn spul!
Straks komt mn broertje verven in de kinderkamer, hopelijk de laatste laag verf op de muur zodat de kast er straks ook in kan. Verder doet mn buik pijn (boel staat erg strak volgens mij) en dat is naar :(
pi_108691114
Lief van je broertje marjolijntje :)
:( das niet fijn
M'n buik is soms ook zo strak, vooral svonds.
Ben ook benieuwd naar m'n huid, of t wat mee rekt :@
  zondag 4 maart 2012 @ 11:53:37 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108691123
PE gefeliciteerd met je dochter!!! :* *G* :D

Omg, nu het over zwitsal gaat, ik bedenk me nu ineens dat ik vannacht droomde dat ik een fles zwitsal bodylotion cadeau kreeg van iemand :') Duss.... XD

Twinkle; wij zijn toch samen met fieder zo ongeveer rond de 7 weken :* (en wellicht vergeet ik nog iemand, sorry alvast :@ ) :D ;) O+

Heb heerlijk geslapen vannacht. Gister al wat misselijk, maar het gekke is, is dat het dus niet 's ochtends op z'n ergst is. Ik ben dan vooral slap en beetje duizelig, en ongeveer na het ontbijt komt het gore misselijke gevoel opzetten :') Mja. XD Het zal wel.
Verder; wie gaf die tip ook weer van dat elastiekje om je knoop? I must say, IT IS AWEZOME :o :o O+ Ik kan mn 'oude' broek weer aan! :') whihi :D
pi_108691404
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Nu ook officieel op de lijst ;)
Bedankt :P.

Fluug, ga jij het ook nog ff spannend maken? :o.
  zondag 4 maart 2012 @ 12:09:06 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108691508
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bedankt :P.

Fluug, ga jij het ook nog ff spannend maken? :o.
Nee ik geloof niet dat het echt begonnen is... Maar het is wel verdomd vervelend...
pi_108691575
Snap ik :*.
pi_108692024
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef Twinkle20 het volgende:
PE gefeliciteerd!!

Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.

Morgen begint mijn 7e week :D (de meesten van jullie zijn al veul verder :') ... Voel me echt de Benjamin hier)

Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
ik was afgelopen vrijdag 7 weken...
Ik heb 12 maart eerste echo (denk ik) iig eerste afspraak bij de vk!
pi_108692123
fluug succes. Lijkt me heel vermoeiend zoiets :*
  zondag 4 maart 2012 @ 12:38:49 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108692167
Troeta, wat leuk dat je de baby kan voelen! O+

Ooh en dames die nog vooraan in het 1e trimester zitten: wij zijn er ook geweest hoor! :Y
En strakjes zijn jullie LLM en dan zijn er weer nieuwe mama's-to-be waar jullie adviezen aan geven :*

fluugs, waarschijnlijk heb je gisteren toch teveel gedaan in de tuin.
Rustig aan doen voorlopig dan maar.
Ik merk het hier ook wel hoor :Y

Mijn jongetje-in-de-buik heeft besloten gewoon zich heerlijk in de lengte uit te rekken volgens mij want ik kan bijna niet meer vooroverbuigen! Ook niet een klein beetje. En ik heb het een beetje benauwd.
Hij draait en friemelt flink in ijn rechterlies en onder mijn rechterrib ;)
  zondag 4 maart 2012 @ 12:39:58 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108692203
oeke-moeke, hoe is het met jou?

En Thistleweed?
  zondag 4 maart 2012 @ 12:42:18 #264
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_108692280
PE van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O* *O* *O* O+
A grand adventure has begun.
pi_108692800
Boe Fluug :*

Ik kan ook niet alle smeerseltjes hebben op de buik, van sommige krijg ik ook uitslag.
pi_108693679
Enfermera, super he, dat elastiekje! Heb je weer wat uitstel :')

Skoap, ik moet 16 maart, ik krijg wel meteen een echo, denk jij ook dan? (waarschijnlijk inwendig, slik)

Iedereen met zere strakke buik :*
Hebben jullie nou het idee dat dat smeren helpt? Ik heb namelijk heel snel striae, al gewoon vanaf de puberteit zit ik onder. Ik hoef maar wat aan te komen of ze springen er weer in...
  zondag 4 maart 2012 @ 13:30:58 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108693761
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, super he, dat elastiekje! Heb je weer wat uitstel :')

Skoap, ik moet 16 maart, ik krijg wel meteen een echo, denk jij ook dan? (waarschijnlijk inwendig, slik)

Iedereen met zere strakke buik :*
Hebben jullie nou het idee dat dat smeren helpt? Ik heb namelijk heel snel striae, al gewoon vanaf de puberteit zit ik onder. Ik hoef maar wat aan te komen of ze springen er weer in...
Idd ja :D
Striae doe je weinig tegen, je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is alleen voor evt droge huid oid, maar je voorkomt het er niet mee / maakt het niet minder helaas..
pi_108693892
PE gefeliciteerd, heb je snel gedaan! ben benieuwd naar je verhaal :)

Flugeltje vervelend van de nacht :*
pi_108694426
quote:
12s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd ja :D
Striae doe je weinig tegen, je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is alleen voor evt droge huid oid, maar je voorkomt het er niet mee / maakt het niet minder helaas..
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.

Smeren is wel lekker O+
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is :)
pi_108694624
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Smeren is wel lekker O+
Ik vind het ook lekker om wat te smeren! Vorige zwangerschap heb ik de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Nu nog gewoon bodylotion, maar wil die olie wel weer kopen. Baat het niet, schaadt het niet! :)
  zondag 4 maart 2012 @ 13:59:21 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108694819
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Smeren is wel lekker O+
Idd ja, de massage stimuleert gewoon de bloedtoevoer en circulatie, maar dat kan ook zonder creme als je dat wilt :P whihi. Ja lekker toch O+ :Y
pi_108696199
PE, gefeliciteerd!

Kleine ego-post: ik ben sinds gisteravond een beetje een sad panda. Of meer een ongeruste panda :+ Heb het idee dat ik een stuk minder moe ben (nu had ik sowieso al weinig klachten, mgoed). Dus nu heb ik heel sterk het idee dat het weer een miskraam wordt. Kans is sowieso nog groot natuurlijk, ben echt nét zwanger (of 'bevrucht', zoals wij het noemen :+).

Anyhoo, ik weet ook wel dat het niet per se iets wil zeggen. En dat je er toch niks aan kunt doen. En dat je beter gewoon afleiding kunt zoeken. En als het zo is, dan is het zo. Merk je vanzelf wel.

Mtoch. Worried panda :{ ;(
pi_108696488
Ohh Coco :* Ik heb dit nu al 2 keer meegemaakt, en vandaag weer. De ene dag ben ik kotsmisselijk en slaap ik alleen maar, volgende dag weer veel minder. Vandaag zelfs niet gekotst, was vaste prik van de week...
Het is iedere keer weer schrikken he? Ik leef met je mee hoor!
  zondag 4 maart 2012 @ 14:52:07 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108696524
Vervelend meiden, dat jullie je zo'n zorgen maken zeg :* Lijkt me heel erg lastig..

Moet zeggen dat ik me zelf niet zo druk maak... als er iets gebeurd dan is dat helaas zo, maar dat zie ik dan wel weer... Als ik me de ene dag wat minder misselijk voel ben ik juist blij :+ :P
pi_108696660
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Vervelend meiden, dat jullie je zo'n zorgen maken zeg :* Lijkt me heel erg lastig..

Moet zeggen dat ik me zelf niet zo druk maak... als er iets gebeurd dan is dat helaas zo, maar dat zie ik dan wel weer... Als ik me de ene dag wat minder misselijk voel ben ik juist blij :+ :P
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.

Fieder, thx <3
pi_108696674
Ik moet zeggen dat ik er ook aan begin te wennen. Eerste keren schoot ik echt in totale paniek, maar vandaag ben ik ook blij dat ik niet misselijk ben!
Kennelijk heb je er gewoon 'goede' dagen tussen zitten. En als het mis gaat, gaat het mis, daar heb ik ook veel steun aan (klinkt gek eigenlijk).

Ruikt die olie van Weleda beetje lekker? Anders ga ik ook liever voor Dove ofzo... Sowieso heeft parfumvrij eigenlijk mijn voorkeur
  zondag 4 maart 2012 @ 15:02:31 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108696895
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.

Fieder, thx <3
Dan ist ook zeker anders ja... -O- Vervelend meis. :*

Fieder: whaha ja, daar moet ik ook wel aan wennen, dat je je elke dag weer anders kunt voelen. Heel gek, ben ik niet zo gewend ook :+
pi_108697395
Gefeliciteerd PE!

Nog even Webkim! Dan ben je mama van 3! Ik ben heel benieuwd welke naam jullie knulletje krijgt!
pi_108697454
Ach Coco toch :* snap je ongerustheid heel goed.

*knuffel*
  zondag 4 maart 2012 @ 15:25:45 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108697834
Vervelend die ongerustheid he Coco? Misschien troost het je dat ik bij Willem (na 4 miskramen) ook heel lang een unheimlich gevoel gehad heb en dat dat toch goedgekomen is. Nu bij Pieter heb ik mezelf eigenlijk nooit zorgen gemaakt vreemd genoeg...

Hier is de rugpijn gelukkig weer weggetrokken, lig nu nog wel een beetje te cocoonen op de bank. Heb nog wel wat dingen te doen, maar ga het vandaag maar even een beetje in rustiger tempo regelen. Al heb ik na afgelopen nacht/ochtend wel ineens nóg meer haast gekregen om echt álles af te hebben. Rugpijn als nesteldrangaanwakkeraar :')
pi_108697902
Ik lees nog steeds trouw mee hoor, asyniur, maar reageren komt er niet altijd van. Hier gaat alles goed, wel de gebruikelijke klachten maar die hebben veel dames hier. Druk bezig met hypnobirthing, erg leuk. Alles gaat wel snel nu, in eens besefte ik me dat ik volgende week al weer in het derde trimester zit. Gaat super snel.

Verder zag ik nog een nieuwe baby, Pure Evil gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam!
  zondag 4 maart 2012 @ 16:10:01 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108699726
Coco, het valt ook niet mee als je dan wel en dan weer geen klachten hebt. Zeker niet als je al eens een miskraam hebt gehad. Maar de meesten van ons hebben wisselende klachten. Ik hoop dat je strakjes wat meer vetrouwen krijgt en kan genieten als je je eens een dagje wat beter voelt :*

Thistleweed, fijn dat het goed gaat! Je hoeft ook niet áltijd te reageren, gewoon af en toe eens ;)

flugel, fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Ik probeerde zojuist op te staan en er stak een heel gemeen iemand een mes in mijn rechterbil zodat ik door mijn benen zakte. Tot zover dat ik eventjes mijn peuter kon corrigeren :X
pi_108699733
PE, gefeliciteerd met de kleine *O*
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:38 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108700700
Pe, gefeliciteerd *O*

Fieder, fijn dat je je alweer wat beter voelt!

Coco, sad panda :*

Asy, al aan t speuren geweest intussen voor een eerste pakje?

Gerbera, fijne vakantie!

Vandaag weer allemaal superleuke kleertjes gekocht O+ 2e hands, maar helemaal naar mn zin.

Oeke, hoe gaat het met jou?
pi_108700709
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
PE, gefeliciteerd!

Kleine ego-post: ik ben sinds gisteravond een beetje een sad panda. Of meer een ongeruste panda :+ Heb het idee dat ik een stuk minder moe ben (nu had ik sowieso al weinig klachten, mgoed). Dus nu heb ik heel sterk het idee dat het weer een miskraam wordt. Kans is sowieso nog groot natuurlijk, ben echt nét zwanger (of 'bevrucht', zoals wij het noemen :+).

Anyhoo, ik weet ook wel dat het niet per se iets wil zeggen. En dat je er toch niks aan kunt doen. En dat je beter gewoon afleiding kunt zoeken. En als het zo is, dan is het zo. Merk je vanzelf wel.

Mtoch. Worried panda :{ ;(
Dikke knuf, het is ook gewoon spannend, zeker als het eerder een keer misgegaan is...
:* :* :* :* :* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108700854
PureEvil, gefeliciteeeeeerd!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108701004
:* Coco, ik hoop dat je nare gevoel op niets gebaseerd is!!

Hier hangt de lamp, de muur en het kozijn is geverfd en ze zijn nu de kast in elkaar aan het zetten! *)
  zondag 4 maart 2012 @ 16:38:28 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108701047
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:

Asy, al aan t speuren geweest intussen voor een eerste pakje?

:Y
We zijn ook al geslaagd ;)
Ze moeten alleen nog gestreken worden. Gewassen zijn ze al. ;)

Fijn dat jij ook geslaagd bent voor nog wat spul voor je grietje O+

Wauw Marjolijntje, dat schiet lekker op!
pi_108702032
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
:* Coco, ik hoop dat je nare gevoel op niets gebaseerd is!!

Hier hangt de lamp, de muur en het kozijn is geverfd en ze zijn nu de kast in elkaar aan het zetten! *)
Leuk! Schiet al op dan!

Wij hebben gister de meubeltjes besteld, ze worden waarschijnlijk eind mei geleverd. Is op zich prima, aangezien de dakkapel toch ook pas rond die tijd geplaatst zal worden (en met een beetje pech zelfs nog later :X).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108702720
PE: weet niet of ik het al gezegd had. Iniedegreval gefeliciteerd met jullie meid.

Marjolijnjte: Fijna ls jemet het kamertje bezig kunt zijn en je ziet het echt een kamertje worden:D

Hier zijn we vandaag helemaal klaar met het kamertje alles is gedaan. Foto's staan in het inspiratietopic.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_108704727
PE van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
pi_108712653
Coco :*
pi_108712818
Hmm

Volgens mij heb ik een harde buik gekregen van een broodje döner want 5 minuten nadat die harde buik voorbij was moest ik overgeven. :o

Maarja het is ook geen maaltijd ook, das eten voor dronken mensen.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:09:34 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108712836
Voorweeen moeten verboden worden... :{

Gevolg is wel dat ik nu écht bijna helemaal klaar ben met alles in gereedheid brengen :')
  zondag 4 maart 2012 @ 20:13:12 #295
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_108713087
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Voorweeen moeten verboden worden... :{

Gevolg is wel dat ik nu écht bijna helemaal klaar ben met alles in gereedheid brengen :')
Stom Fluugs die voorweeën }:|

Maar ik zou het je best gunnen om Pieterke wat eerder te krijgen dan Willem hoor :Y
The way you rock'n'roll
  zondag 4 maart 2012 @ 20:16:48 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108713330
Ik ben er nog niet klaar voor DML, tenminste... Alles staat nu wel klaar :') , maar emotioneel gezien wil ik nu echt nog niet.... Daar maak ik mezelf bijna nog drukker over dan over die klotevoorweeen op zich... :+
pi_108713352
Als het goed is zijn ze er niet voor niets toch Fluug? Het sucks wel, denk ik. Volgens mij heb ik dat niet. Maar dan begin je misschien wel met een paar centimeter ontsluiting :)

En haal je mij in :P
pi_108713467
Thx y'all O+

Ik weet ook wel dat ik er toch weinig aan kan doen. Ach ja. Merk het vanzelf wel :)

:*
pi_108713468
Ik denk dat je de 40 weken niet haalt dit keer fluugs, dus ik zou emotioneel gezien ook de omslag maar eens proberen te maken :Y :*
  zondag 4 maart 2012 @ 20:19:12 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108713470
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Als het goed is zijn ze er niet voor niets toch Fluug? Het sucks wel, denk ik. Volgens mij heb ik dat niet. Maar dan begin je misschien wel met een paar centimeter ontsluiting :)

En haal je mij in :P
Bij Willem heb ik ze ook een paar weken gehad, al waren die niet zo hevig als deze... Bij Willem zat ik bij ruim 42 weken nog potdicht, dus ik hoop nergens op wat ontsluiting betreft ;)
  zondag 4 maart 2012 @ 20:20:02 #301
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_108713526
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er nog niet klaar voor DML, tenminste... Alles staat nu wel klaar :') , maar emotioneel gezien wil ik nu echt nog niet.... Daar maak ik mezelf bijna nog drukker over dan over die klotevoorweeen op zich... :+
Oké dan houden we de duimen stil natuurlijk.

Gil je even wanneer je er wel klaar voor bent? Dan gooien we de duimen aan :7
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')