Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook rare dromen tijdens jullie zwangerschap en over de zwangerschap?
Ik had altijd al rare dromen maar sinds ik zwanger ben ik 't veel erger geworden... Gelukkig ben ik dan niet de enigequote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.
Woah, laatste babyloze vrijdag!Dus vanavond gaan F en ik lekker uit eten en mss ook nog naar de bios. Zin in!
Ja, hier 34 w en 1 dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:38 schreef Rixtje het volgende:
Sonnetje succes bij de echo!
Hier vandaag 34 weken de tijd vliegt het gaat me veel te snelVanmiddag weer naar de verloskundige.
Pfewquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:03 schreef Asyniur het volgende:
nigelator, tja een deel van het aankomen heb je zelf in de hand, maar een deel ook niet. Er groeit nou eenmaal iets in je buik.
Ik ben na de vorige zwangerschap iets meer afgevallen dan ik aangekomen ben. Dat geldt voor meer dames (Sonnetje is zelfs heel erg veel meer afgevallen).
Dus nee, je hoeft geen zwanger uiterlijk te houden
Je mag ook niet aan de lijn doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
PfewNu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker
Je mag niet lijnen maar je kunt wel opletten wat je eet. Als je gewoon normaal eet, dan valt het meestal mee wat je aankomt en je kindje krijgt dan voldoendequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
PfewNu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Marjolijntje op 02-03-2012 11:30:38 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Sorry voor het walsen weer even, maar heb even een vraagje tussendoor.
Nog steeds erg druk hier op mn werk en het ziet er voorlopig niet naar uit dat mn baas terug komt op korte termijn. Ik wil nu dit naar PZ sturen in verband met eerder stoppen vandaag, zodat het niet van mijn eigen vakantie uren afgaat, hebben jullie hier nog opmerkingen over? Kan ik dit zo sturen?Ik zou me gewoon ziek melden in plaats van het schuiven onder pauzetijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg verquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dan zit er inderdaad niets anders op dan het nette berichtje te gebruikenJammer dat het zo moet, maar empathisch vermogen bij een PZ medewerker zou natuurlijk ook te veel van het goede zijn
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg ver. Al weet ik niet hoe groot het bedrijf is waar Marjolijntje werkt. Dat je dat van directe collega's krijgt à la.
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn)![]()
Gewoon beetje aardig doen als mens onder elkaar kan geen kwaad
Mag je helemaal zelf bepalen, je mag zelfs op het allerlaatste moment nog besluiten naar het ziekenhuis te gaan terwijl je bijv. thuis wilde bevallen. Of andersom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geven jullie de voorkeur aan bevallen thuis of in het ziekenhuis?
Wij willen wel thuis; het ziekenhuis is 5 minuten rijden, dus mocht het nodig zijn, zijn we daar zo.
Is dat overigens een keuze die je 'gewoon' kunt maken - of heeft dat bepaalde consequenties/voorwaarden?
+1 tot nu toe... Moet echter nog wel eea echt gebeuren dus na onze vakantie gaan we echt aan de slag. Met 30 weken wil ik klaar zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerste heb ik mezelf kapotgenesteld, dit keer moet ik mezelf er echt toe zetten... Het gevoel van 'dit, dit en dat moet gebeuren' was er wel, maar de luiheid was groter
Ah, dus ik kan er ook een oud hoeslaken overheen hangen/leggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer hoop ideetjes en info; dank iedereen.
Heb net alle reeds gekregen gefeliciteerd kaartjes en knuffels op het dressoir gelegd - hoef ze nu niet meer te verstoppen!![]()
Heb het mailtje verstuurd en ben lekker een half uur eerder naar huis gegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje ik vind het een goed mailtje, maar jammer dat het zo moet. Heb je niet een vervanger gekregen waar je mee kan praten voor een structurele oplossing? Ik vind namelijk niet dat ze alles zo hun gang kunnen laten gaan alleen omdat er een aantal ziek zijn. Het wordt alleen maar nog zwaarder voor je als je verder komt.
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Nigelator: ik denk dat ik thuis wil bevallen, maar ik weet nog niet wat het veiligste is (heb een chronische darmziekte die op 't moment aardig rustig is met medicatie, maar weet niet of ik een indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen.. anders doe ik dat gewoon) Liever thuis, maar anders wat het veiligste is
Als je t niet erg vind sla k even overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ik ben bij de eerste twee poliklinisch bevallen, of nja eigk medisch, maar de insteek was poliklinisch![]()
bij de derde moet ik medium risk, dus verplicht in t ziekenhuis maar wel met mn eigen vk.
ik had misschien wel graag thuis willen bevallen maar och, ik ben er ook niet echt rouwig om verder.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ja dan heb k vakantie, ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind sla k even over![]()
Half/eind juli is vroeg genoeg
hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Marrije het volgende:
Wie weet, maf idee zeg, Mignonne! Je herkent me wel aan mn man
Wat doe jij daar eigenlijk?
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kan k me voorstellen mignonne
![]()
Joh marrrije jij ookgrappig!
Jawel hoor. Heb het ook wel erg druk en al drie nachten niet goed geslapen. Brak me gisteren gelijk op en toen werd ik een hormonsterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Asyniur het volgende:
clauwheee, ben jij weer een beetje bijgetrokken?
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik loop stage in een praktijk in de buurt, andere kant van N. zeg maar.
En die werken samen met rdgg. Tijdens mn stage kom ik dus regelmatig in t rdgg. Van de meeste gyns daar mag je meekijken bij ks dus misschien zie k je toch nog
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
jupquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ks
Altijd leuk, positieve verhalen. Ik heb daar ook de nekplooimeting gedaan en was erg tevreden over alles.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.
Vorige keer ook daar bevallen en nachtje gebleven en vond t er erg prettig!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
Ja, precies, logisch iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.
Overigens, al had ik de keus, ik zou voor het zhuis kiezen. Alle zorg bij de hand, mocht er iets misgaan, dan zit je meteen op de juiste plek
meen je dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
Ik beval ook weer in het ziekenhuis, is me de vorige keer prima bevallen. :-). Ik vind het ook erg fijn dat ze hier ook de optie van een tangverlossing hebben, wat een zegen was dat. Ik zou er zo voor tekenen![]()
Haha ik zat ook alquote:
Slechte opvoeding, erg vervelende schoonouders dat is wel zeker... wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
Wow. Stiekem?![]()
Damn. Nee, mijn man zou serieus door het lint gaan. Pff... Damn.
Nee, dat gaat ook weer erg ver, maar waarom doet ze het stiekem? Omdat zij het per se wilde en jij nog even niet?
Ja, dat meen ik. Na een uur persen kreeg M. het benauwd bleek uit de bloedafname uit zijn hoofdje. Ik raakte in paniek en riep dat ik hem gehandicapt maakte. Gynaecoloog komt binnen, knip wordt gezet, hij zegt: "nog 1x persen en hij is er dame!". Tang om het koppie, 1x persen, en hij was er. Echt. (terwijl ik dacht dat hij dat alleen maar zei om mij gerust te stellen) Ik ging rechtop zitten en kon hem tussen mijn benen vandaan aanpakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
meen je dat?ja natuurlijk anders zeg je het niet
![]()
hoezo dat?
Hm. Zonde dat dat jullie relatie dan zo verstoord en dat ze niet ziet wat voor invloed dat op je heeft.. Heftig hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef BertV het volgende:
[..]
Slechte opvoeding, erg vervelende schoonouders dat is wel zeker... wie zal het zeggen.
Mijn vertrouwen is wel compleet weg. Ik zie nog het meest op tegen mijn ongecontroleerde reactie op negatieve opmerkingen over het praktische gedeelte. ruimte, vervoer etc.
Ja precies.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja gek dat je vertrouwen weg is! En dat je je niet betrokken voelt.
Das toch een beslissing die je samen moet maken.
Kijk gebeurt t per ongeluk, das.weer anders, maar bewust, nee dat snap ik echt niet.
Idd enfermera, mijn vriend zou ook door t lint gaan!
Kijk hij wilde ook later.voor een 2e dan ik, maar dat was pech voor.mij![]()
Je doet het samen of niet hoor.
We hebben helemaal geen heftige discussie of ruzies gehad over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm. Zonde dat dat jullie relatie dan zo verstoord en dat ze niet ziet wat voor invloed dat op je heeft.. Heftig hoor.
[..]
Ja precies.
Ja toch? Ja idd jammer, je hebt het erover, maar je zal toch tot een compromis moeten komen lijkt me...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook rare dromen tijdens jullie zwangerschap en over de zwangerschap?
Oh.. oke.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef BertV het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen heftige discussie of ruzies gehad over dit onderwerp.
Dat maakt het zo bizar. Ze heeft wel een aantal keer gezegd dat ze bang is om te oud te worden voor kinderen (nu 30) Ik was vaag over het aantal jaar dat ik er tussen wou hebben.
Ben benieuwd naar jou ervaringen bij orgine... haha ik zal wat vaker roepen hoe mooi het hier in regio Breda isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh wij kiezen ook voor Origine Roos. Ik vergeet iedere keer dat jij ook hier in de regio woont
Volens mij mag een vk trouwens wel verdoven.
Ik vind.t.ook te bizar voor.woorden...een ongelukje kan gebeuren, maae.bewust.je.vriend/man erin luizenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara nou bijna wel ja! Zoiets ben je toch niet trots op lijkt me. Dus waarom zo stiekem, er ook niet duidelijk met elkaar over praten en het dan zomaar opbiechten?
Sonnetje ja dat zou kunnen (ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken in de spiegel, maar then again ik zou zoiets dan ook niet eens kunnen bedenken laat staan uitvoeren), misschien is ze er pas een paar dagen na de test mee gekomen?
Ja, we kochten samen de test. Dat hadden we een maand eerder al een keer gedaan en achteraf denk ik dat ze toen al bezig was. Ik vermoede toen nog niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef bijtje84 het volgende:
Bert wow wat een heftig en apart verhaal! Niet zo gek dat je je niet betrokken voelt.
Maar dat je vriendin het wel 'opgebiecht' heeft... Vertelde ze je dat tegelijk met de positieve test?
Fijne vakantie trouwens, Gerberaatjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Moguhs![]()
20 wekenen in de auto op weg naar Duitsland
weekje vakantie!!
Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)
Best wel ja...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
Haha ja! Ik kwam één keer op de 30e uit, bij de termijnbepaling. Ervoor en daarna consequent de 27e. Dat zou ook kloppen met wat ik destijds berekend heb. Maar ik laat de 30e mooi staan, die paar dagen op 40 weken! En misschien valt het wachten aan het eind dan een paar dagen meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, kaartje kwam ik eigenlijk per toeval tegen, was eens aan het kijken, vond em erg leuk, riepen die vond em ook leuk
Kamertje vind ik stiekem wel heel fijn om al aan bezig te zijn, balen dat dat bij jullie nog niet kan!
En 23 weken, gaat hard he! Vind het nog steeds zo maf dat jij eerder positief testte dan ik (heb je foto nog gepost) en ik nu gewoon net voor loop op je
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
Fieder,
M'nwilde ook niet op de foto hoor, die dacht dat er alleen foto's van mij gemaakt zouden worden. Had m verteld dat er missch wel wat fotos gemaakt zouden worden van ons samen
we staan nu bijna op alle foto's met z'n 2
Hij mag van mij echt nog een paar weekjes wachten hoor, vandaag in de tuin bezig geweest en ik wil in huis nog wat kleine dingen afwerken. Daarna wil ik nog even een paar weekjes cocoonen en dan, als ik er aan toe ben mag ie komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoop dat jouw Pietertje lekker bijtijds komt flugel en niet pas met 42 weken...
Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Soms is het eventjes niet leuk. Mag best hoor.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Soms is het eventjes niet leuk. Mag best hoor.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:58 schreef PureEvil het volgende:
Nou, volgens mij is het wel vruchtwater. Ik heb net ff gebeld met het ZH, dus daar gaan we zo naartoe, want ze willen me toch ff zien. En dat is de enige manier om het zeker te weten natuurlijk.
Hoezo iets anders?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Kyara het volgende:
Weet je zeker dat het niet iets anders is Kuuks?
Spannend PE! Heb je kunnen checken of het vruchtwater of iets anders is?
Ohquote:
Spannend!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
Het begint te komen, maar nog niet genoeg naar m'n zinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef covie het volgende:
Wordt de pup al een beetje zindelijk fluugs?
Whaaa! Baby on the way!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Hier gaat alles heel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Omgz.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
Kan inderdaad gewoon indalen of draaien zijn. Ik voel ook af en toe echt een druk op m'n kruis alsof hij zichzelf ineens naar buiten wil torpederenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?
Het is in ieder geval bedtijd.
Haha hier precies t zelfde. Als k helemaal thuis zou zijn zou ik gek worden. Vorige keer tot 5,5 maand thuisgezeten (ivm geen werk). Was vanaf 28 weken zwangerschap,maar k sliep gewoon slecht. Doordat k gewoon weinig deed. Ben absoluut geen huisvrouw, dus dat deed ik ook te weinig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op
Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk
Ik dus normaal ook niet... Misschien is 't wel hormonaal. Ben nu ff gestopt met die Zwitsal, kijken of het wegtrektquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen.Eerder nooit last van gehad.
@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel.Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt.
ja ik!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem?
Nu ook officieel op de lijstquote:Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
Bedanktquote:
Nee ik geloof niet dat het echt begonnen is... Maar het is wel verdomd vervelend...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt.
Fluug, ga jij het ook nog ff spannend maken?.
ik was afgelopen vrijdag 7 weken...quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef Twinkle20 het volgende:
PE gefeliciteerd!!
Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.
Morgen begint mijn 7e week(de meesten van jullie zijn al veul verder
... Voel me echt de Benjamin hier)
Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
Idd jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, super he, dat elastiekje! Heb je weer wat uitstel![]()
Skoap, ik moet 16 maart, ik krijg wel meteen een echo, denk jij ook dan? (waarschijnlijk inwendig, slik)
Iedereen met zere strakke buik![]()
Hebben jullie nou het idee dat dat smeren helpt? Ik heb namelijk heel snel striae, al gewoon vanaf de puberteit zit ik onder. Ik hoef maar wat aan te komen of ze springen er weer in...
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Striae doe je weinig tegen, je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is alleen voor evt droge huid oid, maar je voorkomt het er niet mee / maakt het niet minder helaas..
Ik vind het ook lekker om wat te smeren! Vorige zwangerschap heb ik de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Nu nog gewoon bodylotion, maar wil die olie wel weer kopen. Baat het niet, schaadt het niet!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Idd ja, de massage stimuleert gewoon de bloedtoevoer en circulatie, maar dat kan ook zonder creme als je dat wiltquote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Vervelend meiden, dat jullie je zo'n zorgen maken zegLijkt me heel erg lastig..
Moet zeggen dat ik me zelf niet zo druk maak... als er iets gebeurd dan is dat helaas zo, maar dat zie ik dan wel weer... Als ik me de ene dag wat minder misselijk voel ben ik juist blij![]()
Dan ist ook zeker anders ja...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.
Fieder, thx <3
Dikke knuf, het is ook gewoon spannend, zeker als het eerder een keer misgegaan is...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
PE, gefeliciteerd!
Kleine ego-post: ik ben sinds gisteravond een beetje een sad panda. Of meer een ongeruste pandaHeb het idee dat ik een stuk minder moe ben (nu had ik sowieso al weinig klachten, mgoed). Dus nu heb ik heel sterk het idee dat het weer een miskraam wordt. Kans is sowieso nog groot natuurlijk, ben echt nét zwanger (of 'bevrucht', zoals wij het noemen
).
Anyhoo, ik weet ook wel dat het niet per se iets wil zeggen. En dat je er toch niks aan kunt doen. En dat je beter gewoon afleiding kunt zoeken. En als het zo is, dan is het zo. Merk je vanzelf wel.
Mtoch. Worried panda![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
Asy, al aan t speuren geweest intussen voor een eerste pakje?
Leuk! Schiet al op dan!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik hoop dat je nare gevoel op niets gebaseerd is!!
Hier hangt de lamp, de muur en het kozijn is geverfd en ze zijn nu de kast in elkaar aan het zetten!
Stom Fluugs die voorweeënquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Voorweeen moeten verboden worden...
Gevolg is wel dat ik nu écht bijna helemaal klaar ben met alles in gereedheid brengen
Bij Willem heb ik ze ook een paar weken gehad, al waren die niet zo hevig als deze... Bij Willem zat ik bij ruim 42 weken nog potdicht, dus ik hoop nergens op wat ontsluiting betreftquote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Als het goed is zijn ze er niet voor niets toch Fluug? Het sucks wel, denk ik. Volgens mij heb ik dat niet. Maar dan begin je misschien wel met een paar centimeter ontsluiting![]()
En haal je mij in
Oké dan houden we de duimen stil natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er nog niet klaar voor DML, tenminste... Alles staat nu wel klaar, maar emotioneel gezien wil ik nu echt nog niet.... Daar maak ik mezelf bijna nog drukker over dan over die klotevoorweeen op zich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |