abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:04:33 #126
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108643945
Bijtje gefeliciteerd! En mooie buik O+!

Komen je foto's ook nog in t topic Zoe?

Ook foto gepost in t topic :)

Verder, Bert, wat een verhaal! :o zou flink pissed off zijn, wat een actie!
pi_108644074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara nou bijna wel ja! Zoiets ben je toch niet trots op lijkt me. Dus waarom zo stiekem, er ook niet duidelijk met elkaar over praten en het dan zomaar opbiechten?
Sonnetje ja dat zou kunnen (ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken in de spiegel, maar then again ik zou zoiets dan ook niet eens kunnen bedenken laat staan uitvoeren), misschien is ze er pas een paar dagen na de test mee gekomen?
Ik vind.t.ook te bizar voor.woorden...een ongelukje kan gebeuren, maae.bewust.je.vriend/man erin luizen :N...goed.begin van een leven met een 2e kind.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:10:06 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108644201
het brengt me wel op ideeen hoor >:)
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:13:51 #129
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108644356
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
het brengt me wel op ideeen hoor >:)
Stelletje moraalridders hier :+
pi_108647052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef bijtje84 het volgende:
Bert wow wat een heftig en apart verhaal! Niet zo gek dat je je niet betrokken voelt.
Maar dat je vriendin het wel 'opgebiecht' heeft... Vertelde ze je dat tegelijk met de positieve test?
Ja, we kochten samen de test. Dat hadden we een maand eerder al een keer gedaan en achteraf denk ik dat ze toen al bezig was. Ik vermoede toen nog niks. :N Ze was toen niet zwanger. Ik had al wel tactisch aangegeven dat ze een dikke buik begon te krijgen, maar dat ze voor de rest zo slank was. Begon nog voorzichtig dat ze geen aanleg had om dik te worden en dat dit kwam door slecht eten)

Nu met deze test voelde ik natuurlijk al nattigheid dus heb haar gewoon geconfronteerd dat ik niet geloofde in een defecte pil voordat zij daar al over kon beginnen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  zaterdag 3 maart 2012 @ 00:22:37 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108650156
Nondeju, jij zult jezelf behoorlijk genaaid voelen denk ik...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108655628
Moguhs :W

20 weken *O* en in de auto op weg naar Duitsland :+ weekje vakantie!! O+

Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)

:')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:36:18 #133
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655667
Mogguh,
Ff wakker geworden met honger gevoel, net ff 'n broodje gegeten. Mijn dromen lijken nu de laatste tijd dingen uit horror films... Gisternacht was wat ik droomde gewoon bizar...
Ik droomde dus dat je op m'n buik een reliëf kon zien van de baby. Toen ik dat aanraakte werd de baby heel druk en stak het een armpje uit m'n buik. Je zag gewoon een gat in m'n buik zitten. Het armpje zag er 'n beetje transparant uit en daarna zat de baby zo gedraaid dat je een reliëf zag van het bipsje van de baby... Daarna kreeg ik bloedingen alsof er een miskraam was maar de baby was nog steeds heel druk...
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:37:27 #134
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655670
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 04:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Moguhs :W

20 weken *O* en in de auto op weg naar Duitsland :+ weekje vakantie!! O+

Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)

:')
Fijne vakantie trouwens, Gerberaatje *O*
~ Tool ~
pi_108655679
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:43:56 #136
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 04:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
Best wel ja... :{
't maakt me ook ongeduldig voor de 20 weken echo... Die heb ik halverwege april...
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 04:46:20 #137
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108655693
Weer ff slapen. Goeie reis, Gerberaatje :Y
~ Tool ~
pi_108655847
Wat dromen jullie allemaal eng.
Ik heb ook een nachtmerrie gehad: ik droomde over werk :').

Maarre; meld! :+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108655883
Goeiemorgen!
Kuukske wat ben je vroeg :o alvast aan t wennen aan t leven met kind ;)

ME nare droom zeg.

Gerbera fijne vakantie!
pi_108655908
G'morgen! Muhh, ik wil nog verder slapen... :O
Ik droom nog niet noemenswaardig over de baby. Wel was ik gisternacht op vakantie in Afrika en had ik onze kat op safari meegenomen in een reismandje. :{

Gerb fijne vakantie!
pi_108655979
Mja ik was wakker Son. Gisteren lag ik om half 3 s middags nog duf in bed. Dat was ook niks :') nog kompels voor je goeie SEO trouwens!!

En Gerb, jij een goeie vakantie!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108656032
Ik heb vannacht gedroomd dat de baby al geboren was. Veel te vroeg, maar wel al 4 kilo :') En ze mocht gezond en wel mee naar huis en we gingen er ook vanalles mee doen. Ging ook mee naar het werk want ik had nog geen verlof enzo :') Rare dromen zijn er hier altijd.

Bert, wat heftig! Dat zal je vertrouwen flink beschadigd hebben lijkt mij. Sterkte!!

Gerberaatje, fijne vakantie, geniet ervan!

Wij hebben gisteravond snel nog even een laag verf op de muur gesmeerd in de babykamer (geen goed plan, want pijn en auw enzo, maar wel mooi!). Zondag komt mijn broertje voor een tweede laag verf en de kozijnen. En dan kan ook dat stomme stucloop van de vloer en hopelijk ook alvast de kast in elkaar!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 3 maart 2012 @ 08:08:55 #143
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108656057
Mogguh, Meld!

Vandaag een goeie dag voor een bevalling. Ik heb slecht geslapen, vroeg wakker, kids waren vroeg wakker en vervelend. En ik was kwaad. En nu heb ik honger :')

En beetje buikpijn :o
pi_108656093
Morning! Gatenkaasnachten met vroeg op, thank god for middagdutjes!

Gister uit eten en naar de bios geweest met F om onze voorlopig laatste babyloze weekend te vieren. :D Volgende week om deze tijd is hij er al!!!

En ik geloof dat we een naam hebben! :-O
Hardloper.
IG @webkim
pi_108656284
Goedemorgen! Jarig vandaag. Kom maar op met dat gebak :P *O*

Son zag nog een goeie SEO! *O*

Gerberaatje heerlijk! Geniet ervan :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108656407
Gefelicieerd Clauwheee!

Wat fijn dat jullie een naam hebben Webkim! Werd ook wel tijd ondertussen he? :P

Wij zijn er (denk ik) uit qua geboortekaartje! Heb net een mail gestuurd met dat ze de achternaam nog even goed moeten schrijven, en of we dan een papieren proefdruk kunnen krijgen :D
pi_108656432
O echt Marjolijntje? Wat goed! Lekker op tijd. Wij hebben er nog geen seconde naar gekeken, zal me ook eens oriënteren!

Zo hebben we ook nog geen begin met het kamertje kunnen maken. Hij grenst aan de badkamer en nu zit er een lekplek op de vloer.. Al twee keer iemand bij geweest maar nog niet verholpen. Balen, wil ook zo lekker aanrommelen!

Vandaag 23 weken trouwens *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108656494
Ja, kaartje kwam ik eigenlijk per toeval tegen, was eens aan het kijken, vond em erg leuk, riep (8> en die vond em ook leuk :D
Kamertje vind ik stiekem wel heel fijn om al aan bezig te zijn, balen dat dat bij jullie nog niet kan!
En 23 weken, gaat hard he! Vind het nog steeds zo maf dat jij eerder positief testte dan ik (heb je foto nog gepost :P) en ik nu gewoon net voor loop op je :D
pi_108656520
Gefeliciteerd Clauwhee!

Ik ga vandaag ook nog even mailen over het kaartje. Paar kleine aanpassingen én de namen. Whaaaa!!!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 3 maart 2012 @ 09:42:40 #150
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108656734
Misschien handig om het telefoonnummer van de drukkerij in je telefoon te zetten?

Ik bedacht het me van de week toevallig ;)

Dames, volgens mij ben ik wat verloren onderweg, vraag me alleen af, is het vruchtwater? Of heb ik gewoon zonder te weten in mn broek gepiest :? ff afwachten nog maar denk ik :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')