Ik vind.t.ook te bizar voor.woorden...een ongelukje kan gebeuren, maae.bewust.je.vriend/man erin luizenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef bijtje84 het volgende:
Kyara nou bijna wel ja! Zoiets ben je toch niet trots op lijkt me. Dus waarom zo stiekem, er ook niet duidelijk met elkaar over praten en het dan zomaar opbiechten?
Sonnetje ja dat zou kunnen (ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken in de spiegel, maar then again ik zou zoiets dan ook niet eens kunnen bedenken laat staan uitvoeren), misschien is ze er pas een paar dagen na de test mee gekomen?
Ja, we kochten samen de test. Dat hadden we een maand eerder al een keer gedaan en achteraf denk ik dat ze toen al bezig was. Ik vermoede toen nog niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef bijtje84 het volgende:
Bert wow wat een heftig en apart verhaal! Niet zo gek dat je je niet betrokken voelt.
Maar dat je vriendin het wel 'opgebiecht' heeft... Vertelde ze je dat tegelijk met de positieve test?
Fijne vakantie trouwens, Gerberaatjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Moguhs![]()
20 wekenen in de auto op weg naar Duitsland
weekje vakantie!!
Nog even qua dromen: Mignonne, waarom was mijn vent vannacht mee jouw kind aangeven bij de burgerlijke stand, in het uurtje dat ik sliep???? En had ie de autosleutels voor me achter gelaten met cryptische omschrijving wat de code van de locker was waar de sleutel in lag (we waren namelijk op een feest!)
Best wel ja...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh brr ME dat zijn nare dromen inderdaad... Kunnen ook nog zo lang blijven hangen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |