Haha ja! Ik kwam één keer op de 30e uit, bij de termijnbepaling. Ervoor en daarna consequent de 27e. Dat zou ook kloppen met wat ik destijds berekend heb. Maar ik laat de 30e mooi staan, die paar dagen op 40 weken! En misschien valt het wachten aan het eind dan een paar dagen meequote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, kaartje kwam ik eigenlijk per toeval tegen, was eens aan het kijken, vond em erg leuk, riepen die vond em ook leuk
Kamertje vind ik stiekem wel heel fijn om al aan bezig te zijn, balen dat dat bij jullie nog niet kan!
En 23 weken, gaat hard he! Vind het nog steeds zo maf dat jij eerder positief testte dan ik (heb je foto nog gepost) en ik nu gewoon net voor loop op je
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
Fieder,
M'nwilde ook niet op de foto hoor, die dacht dat er alleen foto's van mij gemaakt zouden worden. Had m verteld dat er missch wel wat fotos gemaakt zouden worden van ons samen
we staan nu bijna op alle foto's met z'n 2
Hij mag van mij echt nog een paar weekjes wachten hoor, vandaag in de tuin bezig geweest en ik wil in huis nog wat kleine dingen afwerken. Daarna wil ik nog even een paar weekjes cocoonen en dan, als ik er aan toe ben mag ie komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
Ik hoop dat jouw Pietertje lekker bijtijds komt flugel en niet pas met 42 weken...
Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Soms is het eventjes niet leuk. Mag best hoor.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:53 schreef Asyniur het volgende:
Fieder, soms heb je gewoon van die dagen dat het even allemaal wat zwaarder valt dan andere dagen.
Soms is het eventjes niet leuk. Mag best hoor.
Even doorbijten en probeer even wat te slapen. Daarna is het vaak weer wat zonniger.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:58 schreef PureEvil het volgende:
Nou, volgens mij is het wel vruchtwater. Ik heb net ff gebeld met het ZH, dus daar gaan we zo naartoe, want ze willen me toch ff zien. En dat is de enige manier om het zeker te weten natuurlijk.
Hoezo iets anders?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:06 schreef Kyara het volgende:
Weet je zeker dat het niet iets anders is Kuuks?
Spannend PE! Heb je kunnen checken of het vruchtwater of iets anders is?
Ohquote:
Spannend!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
Het begint te komen, maar nog niet genoeg naar m'n zinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef covie het volgende:
Wordt de pup al een beetje zindelijk fluugs?
Whaaa! Baby on the way!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:26 schreef DJMO het volgende:
ik hoor hier wel niet thuis, maar kreeg een sms van PureEvil: 3 cm ontsluiting, heeft an en toe weeën, vliezen zijn nog niet gebroken, over twee uur gaan ze weer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |