hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Marrije het volgende:
Wie weet, maf idee zeg, Mignonne! Je herkent me wel aan mn man
Wat doe jij daar eigenlijk?
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kan k me voorstellen mignonne
![]()
Joh marrrije jij ookgrappig!
Jawel hoor. Heb het ook wel erg druk en al drie nachten niet goed geslapen. Brak me gisteren gelijk op en toen werd ik een hormonsterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Asyniur het volgende:
clauwheee, ben jij weer een beetje bijgetrokken?
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik loop stage in een praktijk in de buurt, andere kant van N. zeg maar.
En die werken samen met rdgg. Tijdens mn stage kom ik dus regelmatig in t rdgg. Van de meeste gyns daar mag je meekijken bij ks dus misschien zie k je toch nog
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
jupquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ks
Altijd leuk, positieve verhalen. Ik heb daar ook de nekplooimeting gedaan en was erg tevreden over alles.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.
Vorige keer ook daar bevallen en nachtje gebleven en vond t er erg prettig!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
Ja, precies, logisch iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.
Overigens, al had ik de keus, ik zou voor het zhuis kiezen. Alle zorg bij de hand, mocht er iets misgaan, dan zit je meteen op de juiste plek
meen je dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
Ik beval ook weer in het ziekenhuis, is me de vorige keer prima bevallen. :-). Ik vind het ook erg fijn dat ze hier ook de optie van een tangverlossing hebben, wat een zegen was dat. Ik zou er zo voor tekenen![]()
Haha ik zat ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |