Mag je helemaal zelf bepalen, je mag zelfs op het allerlaatste moment nog besluiten naar het ziekenhuis te gaan terwijl je bijv. thuis wilde bevallen. Of andersom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geven jullie de voorkeur aan bevallen thuis of in het ziekenhuis?
Wij willen wel thuis; het ziekenhuis is 5 minuten rijden, dus mocht het nodig zijn, zijn we daar zo.
Is dat overigens een keuze die je 'gewoon' kunt maken - of heeft dat bepaalde consequenties/voorwaarden?
+1 tot nu toe... Moet echter nog wel eea echt gebeuren dus na onze vakantie gaan we echt aan de slag. Met 30 weken wil ik klaar zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerste heb ik mezelf kapotgenesteld, dit keer moet ik mezelf er echt toe zetten... Het gevoel van 'dit, dit en dat moet gebeuren' was er wel, maar de luiheid was groter
Ah, dus ik kan er ook een oud hoeslaken overheen hangen/leggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer hoop ideetjes en info; dank iedereen.
Heb net alle reeds gekregen gefeliciteerd kaartjes en knuffels op het dressoir gelegd - hoef ze nu niet meer te verstoppen!![]()
Heb het mailtje verstuurd en ben lekker een half uur eerder naar huis gegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje ik vind het een goed mailtje, maar jammer dat het zo moet. Heb je niet een vervanger gekregen waar je mee kan praten voor een structurele oplossing? Ik vind namelijk niet dat ze alles zo hun gang kunnen laten gaan alleen omdat er een aantal ziek zijn. Het wordt alleen maar nog zwaarder voor je als je verder komt.
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Nigelator: ik denk dat ik thuis wil bevallen, maar ik weet nog niet wat het veiligste is (heb een chronische darmziekte die op 't moment aardig rustig is met medicatie, maar weet niet of ik een indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen.. anders doe ik dat gewoon) Liever thuis, maar anders wat het veiligste is
Als je t niet erg vind sla k even overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ik ben bij de eerste twee poliklinisch bevallen, of nja eigk medisch, maar de insteek was poliklinisch![]()
bij de derde moet ik medium risk, dus verplicht in t ziekenhuis maar wel met mn eigen vk.
ik had misschien wel graag thuis willen bevallen maar och, ik ben er ook niet echt rouwig om verder.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ja dan heb k vakantie, ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind sla k even over![]()
Half/eind juli is vroeg genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |