abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108672400
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE! :% succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?

Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed. :*
En clauwhee ook gefeliciteerd!!

Soempie! :W Hoest nu met jou dan?

Voor clauwhee ook (alvast?) gefeliciteerd *O*

Whaa PE spannend!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:13:25 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_108672794
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE! :% succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?

Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed. :*
En clauwhee ook gefeliciteerd!!

Soempie! :W Hoest nu met jou dan?
Hier gaat alles heel goed. :Y Nog een maand verlof en we zitten er over te denken om m'n werk maar helemaal te stoppen. Het is zo leuk om thuis te zijn. O+

En ik vind het zo'n gek gevoel dat jullie kindjes nog in de buik zitten, terwijl die van mij al bijna 2 maanden oud is. Lijkt opeens hier heel langzaam te gaan. 8)7 En ik ben zo benieuwd naar jullie baby's. :o Dus ik kijk hier af en toe hoe het vordert. Maar zap van post naar post en lees dus niet zo goed mee. Maargoed, hoe is het bij jou?

Gerberaatje 20 weken zie ik! Fijne vakantie. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_108672949
Soempie wat fijn dat je missch stopt met werk! Lekker genieten van alles :)!

En 2 maanden alweer? :o wat gaat de tijd snel.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:25:38 #204
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108675014
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem? :{
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:19:45 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108677135
ME, je had toch al eerder jeuk? Ik zou eerder denken dat er al eerder iets aan de hand was en dat de buikcrème het misschien wat versterkt heeft.
Ik kan me niet herinneren dat ik er jeuk van kreeg vorige zwangerschap, maar ik heb sowieso niet echt een gevoelige huid...

Soempie, wat leuk dat het moederschap je zo goed bevalt! O+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:30:36 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108677466
PE, succes!!!

Soempie, ooh, wat leuk.... ik zie er als een berg tegenop om in april weer te moeten beginnen :(
Maar goed, totaal offtopic :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:03:26 #207
30252 Soempie
Procreating
pi_108678758
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen. :? Eerder nooit last van gehad.

@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel. -O- Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 maart 2012 @ 22:06:11 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108678872
*breaking news*

PureEvil is om 20.52 uur bevallen van een dochter. ze weegt 3105 gram en is 50 cm lang. De bevalling is goed verlopen.

de namen staan ook in de SMS, maar die mag ze zelf bekend maken van me ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:06:29 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678886
ja, maar als de kleine er eenmaal is, is het toch totaal anders. Ik blijk ook veel meer een moederkloek te zijn dan ik aanvankelijk dacht. Alles voelt ook zo natuurlijk en vanzelfsprekend. Dat had ik tijdens de zwangerschap niet gedacht hoor. Dacht dat ik veel meer zou moeten wennen aan alles en dat de gebroken nachten me veel meer zouden opbreken hoewel, dat laatste kan jij niet over meepraten natuurlijk *jaloers*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:07:38 #210
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678943
Zo, dat heeft ze snel gedaan zeg :o

PureEvil, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Mooie stats voor die termijn hoor. Ben benieuwd naar de naam. Geniet van alles! *O* *O* *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:10:01 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108679059
PureEvil :o

Gij gaat als een trein! Van harte dame *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108679151
PE :o Snellerd!
Gefeliciteerd meis *O* *O*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:10 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108679159
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:12:35 #214
30252 Soempie
Procreating
pi_108679180
PE, whoooo, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. :* *O*

@ Kyara, ja, dat is ook zo. En hetzelfde hier, alles gaat als vanzelf. O+ Heb je msn? Ik heb m'n facebook verwijderd namelijk...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:13:25 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108679219
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*

Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op :X

Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk ;)
pi_108679226
PE gefeliciteerd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108680150
PE, jij voorpieperd! :D
Van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*
Hardloper.
IG @webkim
pi_108680656
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
Omgz.

PE gefeliciteerd met je dochter!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108680772
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?

Het is in ieder geval bedtijd.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:56:33 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108680946
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?

Het is in ieder geval bedtijd.
Kan inderdaad gewoon indalen of draaien zijn. Ik voel ook af en toe echt een druk op m'n kruis alsof hij zichzelf ineens naar buiten wil torpederen :')
pi_108681046
Ja precies!
pi_108682166
:o verse baby!
PE gefeliciteerd *O* goed gedaan!
pi_108682421
PE gefeliciteerd! *O* das vlug gegaan!! :o

Benieuwd naar foto en naam :Y
pi_108682843
Gefeliciteerd PE *O*
  zondag 4 maart 2012 @ 00:01:42 #225
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108683355
Ooooh PE, een meiske O+

Zo leuk, ik ben benieuwd naar de naam O+

Gefeliciteeeerd! *O*
  zondag 4 maart 2012 @ 00:09:39 #226
351479 KatyM
Hihaah!
pi_108683635
Fieder naar dat je zwangerschap zo lastig begint..hoop dat het beter wordt in het tweede trimester. En marjolijntje veel sterkte op je werk, wat een gedoe, ik heb de reactie op je mail nog niet meegekregen.

Ik heb heel weinig last en ook heel weinig emotionele buien bijvoorbeeld..geen klagen.
Wel wat vergeetachtig af en toe maar ach :+

Who cares, we hebben een verse beeb O+ . Nu is is iedereen zeker slapen he.. Dan ga ik ook maar :*
pi_108684018
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O*

Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op :X

Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk ;)
Haha hier precies t zelfde. Als k helemaal thuis zou zijn zou ik gek worden. Vorige keer tot 5,5 maand thuisgezeten (ivm geen werk). Was vanaf 28 weken zwangerschap,maar k sliep gewoon slecht. Doordat k gewoon weinig deed. Ben absoluut geen huisvrouw, dus dat deed ik ook te weinig.

Pe gefeliciteerd met je dochter! Ben benieuwd naar de naam!
pi_108684490
Jeetje PE, dat heb je rap gedaan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*

Zoe, jij dan ook nog gefeliciteerd! Allebei een tweeling en op dezelfde dag jarig :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 4 maart 2012 @ 02:05:04 #229
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108686543
Gefeliciteerd, PE :) *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen. :? Eerder nooit last van gehad.

@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel. -O- Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt. :+
Ik dus normaal ook niet... Misschien is 't wel hormonaal. Ben nu ff gestopt met die Zwitsal, kijken of het wegtrekt :{

PE, van harte gefeliciteerd! *O*
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108688451
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem? :{
ja ik!!
Ik bleek niet tegen Zwitsal te kunnen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_108688475
PE!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ben benieuwd naar haar naam!
  zondag 4 maart 2012 @ 07:47:33 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108688499
PE van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108688555
PE gefeliciteerd met jullie dochtertje O+
pi_108688854
Meld! Honger. :9
pi_108688864
PE, van harte gefeliciteerd!!!
pi_108688933
PE gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*
pi_108689129
Yay! Verse baby! Gefeliciteerd PE met jullie dochter! Ben benieuwd naar de naam :)

Heb gisteren nog heerlijk gespeeld met een meisje van bijna 8 maanden, zo leuk! Meisje loopt precies een jaar voor op ons O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 4 maart 2012 @ 09:53:04 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108689143
Kuuks, ik had gisteravond even het gevoel alsof de baby er al letterlijk uithing :X
Gewoon echt alsof je met een bal in je kruis loopt. Maar gelukkig trok dat gevoel al heel snel weer weg.
Ik heb alleen nu al 2 uur last van mijn buik... Niet handig met een mamaplakpeuter :N

Gisteravond moest ik nog hard lachen om mijn man.
We lagen gisteren in bed nog even te praten (ik had me al 3x 'auwauwauw' roepend omgedraaid en omdat de baby heel hoog lag, had ik het benauwd).
Manlief: nog zo'n 5 weken en dan gaat het weer makkelijker...
Waarop ik heel droog: hij mag over 2 weken al komen hoor.
Manlief: dan al?!!?!? :o
_O-
pi_108689172
:D!

Hier is niks meer te merken van krampjes enzo. Alleen als ik rechtop zit op een stoel ofzo, dan voel ik wel meer druk dan wanneer ik meer hang/lig.

Maar ik heb nog geen spoortje slijm of whatever gezien, en ik verwacht dat toch in ieder geval wel te verliezen voor er iets begint. Eigenlijk. Dus. :).

Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
  zondag 4 maart 2012 @ 09:59:04 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108689191
*O* voor de verse baby *O*
Van harte gefeliciteerd PE!

ME, kap maar gelijk met die zwitsalcreme. Daar zit veel teveel parfum in.
Klinkt alsof je zwangerschapsuitslag hebt, jeukende uitslag. Je hebt verkoelende mentholgel dat verlichting biedt, hopelijk ben je er gauw vanaf.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 4 maart 2012 @ 10:00:54 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108689212
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:

Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
Nu ook officieel op de lijst ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108689671
PE van harte met je dochtertje *O* :D
Werd net wakker (ja net ja :') ) en ben meteen naar de laptop gerend haha! Zo benieuwd!
pi_108689766
PureEvil, daar is ze ineens al! Van harte!!

Sonnetje fijn dat de 20-wekenecho goed was en het nog steeds een meisje is:D

Asy, je mans opmerking,haha

Ik ben ook veel thuis geweest tot 2 maanden terug, ik had wel 1 klein dagje werk, maar daar had ik ook nog veel vrij van. En ik vind het veel lekkerder om thuis te zitten en ik heb echt een hekel aan het gedoe met vragen wie er oppast en er heen brengen, maar het is wel veel beter voor me om te werken.
Ik raakte een beetje afgestompt en huishouden deed ik ook steeds minder omdat je denkt dat je het vanmiddag/morgen wel doet.
En ik werd er dik van...

Oh en ik heb een plekje gevonden waar ik de baby voel, links/schuin/onder in mijn buik en m'n vriend kon het ook al voelen!
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2012 @ 10:50:06 #244
309370 Nanadu
pi_108689787
PE gefeliciteerd *O* *O* Wat een mooi gewicht en lengte voor die zwangerschapsduur ^O^ Jullie meisje heeft het goed bij je gehad. Veel blijdschap voor de komende tijd *O*
pi_108689812
goeiemorgen allemaal!

PE van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Alles goed verlopen? Ik ben ook heel benieuwd naar haar naam! :)

Hier alles goed. Morgen 12 weken, een grote mijlpaal voor mij.

Verder nog steeds heel erg weinig last van kwaaltjes gelukkig. Van de week te horen gekregen dat een collega in oktober is uitgeteld van een tweeling! Zo leuk :D
pi_108689834
PE gefeliciteerd!!

Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.

Morgen begint mijn 7e week :D (de meesten van jullie zijn al veul verder :') ... Voel me echt de Benjamin hier)

Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
pi_108689852
Oeh dat lijkt me ook heavy, een tweeling! :o
Heb er weleens over nagedacht.. stel dat wij een tweeling krijgen.

Kan ik mijn onlangs aangeschafte kinderwagen meteen weer op marktplaats pleuren :')
pi_108690010
Oh, wat heb ik schandalig lang in bed gelegen..! Nouja, mag ook wel na m'n genachtspook van de afgelopen tijd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_108690017
Hihi Twinkle, nee joh, dan mag je NOG een kinderwagen kopen!! Je kan m vast wel gebruiken. En dan eigenlijk 2 enkele wagens en één dubbele wagen. Zodat jij en (8> ook nog eens apart met één beeb wegkunnen ofzo... :')
Ik ben ook nog maar 7 weken hoor! Best een aantal zijn ook niet zo ver! Wordt gezellig in oktober!

PE's meisje is de eerste baby die ik meemaak in dit topic! Superleuk!

Kwisted 12 weken bijna *O* Fijn dat je je zo goed voelt

Troeta, baby gevoeld O+

Asyniur jouw man _O- Hihi!
pi_108690089
PE *O* gefeliciteerd! Lekker genieten!

ME ik heb geen zwitsal gebruikt maar wel bio oil, m'n buik ging er van vervellen enz ben er toen gelijk mee gestopt. Wel vervelend :*

Clauwhee :D leuk hè met 2lingbroer/zus jarig zijn *O*
Vind t altijd gezellig samen jarig zijn :)

Asy :D dan komt t wel dichtbij voor m hihi

Kuukske spannend die laatste loodjes!

Kwisted *O*!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')