Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Hier gaat alles heel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Omgz.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
Kan inderdaad gewoon indalen of draaien zijn. Ik voel ook af en toe echt een druk op m'n kruis alsof hij zichzelf ineens naar buiten wil torpederenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?
Het is in ieder geval bedtijd.
Haha hier precies t zelfde. Als k helemaal thuis zou zijn zou ik gek worden. Vorige keer tot 5,5 maand thuisgezeten (ivm geen werk). Was vanaf 28 weken zwangerschap,maar k sliep gewoon slecht. Doordat k gewoon weinig deed. Ben absoluut geen huisvrouw, dus dat deed ik ook te weinig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op
Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk
Ik dus normaal ook niet... Misschien is 't wel hormonaal. Ben nu ff gestopt met die Zwitsal, kijken of het wegtrektquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen.Eerder nooit last van gehad.
@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel.Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt.
ja ik!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem?
Nu ook officieel op de lijstquote:Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |