Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Hier gaat alles heel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:49 schreef covie het volgende:
PE!succes!!!
Ze heeft nog wel de 37 weken gehaald toch?
Verder Zoë gefeliciteerd, maakt niet uit wat je aantrekt volgens mij staat een vuilniszak je nog goed.![]()
En clauwhee ook gefeliciteerd!!
Soempie!Hoest nu met jou dan?
Omgz.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Kuuk, realiseer jij jezelf dat je eind van de week eerste staat?
Kan inderdaad gewoon indalen of draaien zijn. Ik voel ook af en toe echt een druk op m'n kruis alsof hij zichzelf ineens naar buiten wil torpederenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik voel trouwens lichte krampjes. Zo boven m'n schaambotje. Ik hou het op indalen. Dat kan hè? Of hij ligt te draaien met z'n hoofdje ofzo. Toch?
Het is in ieder geval bedtijd.
Haha hier precies t zelfde. Als k helemaal thuis zou zijn zou ik gek worden. Vorige keer tot 5,5 maand thuisgezeten (ivm geen werk). Was vanaf 28 weken zwangerschap,maar k sliep gewoon slecht. Doordat k gewoon weinig deed. Ben absoluut geen huisvrouw, dus dat deed ik ook te weinig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:13 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Ik heb een bult aan de rechterkant van mijn buik precies onder mijn rib. Ik denk zijn kont, maar ademhalen wordt er niet makkelijker op
Ow en ik ben ook een echte moederkloek en sommige dagen zou ik zo willen stoppen met werken, maar ik denk dat ik het al snel beu zou zijn om alleen maar met kind en huishouden bezig te zijn.
Dus ik werk gewoon net genoeg uren om iets zinvols te betekenen op mijn werk
Ik dus normaal ook niet... Misschien is 't wel hormonaal. Ben nu ff gestopt met die Zwitsal, kijken of het wegtrektquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:03 schreef Soempie het volgende:
ME, ik ben helemaal niet allergisch voor dingen, maar tijdens en vlak na de zwangerschap kreeg ik ook uitslag van bepaalde crème. Geen idee hoe het mogelijk is, misschien toch door invloed van hormonen.Eerder nooit last van gehad.
@ Kyara, die verlofperiode gaat wat mij betreft ook veel te snel.Maargoed, ken ook moeders die blij zijn weer aan het werk te kunnen. Vind het hier niet geheel offtopic, aangezien dit toch tijdens de zwangerschap geregeld wordt.
ja ik!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik gebruik nu een paar dagen de Zwitsal buik crème omdat de huid op m'n buik steeds jeukte en om de huid lekker zacht en soepel te houden... Maar nu heb ik allemaal hele kleine rooie bultjes, ik denk dat ik misschien allergisch ervoor ben. Zijn hier meer vrouwen met dit probleem?
Nu ook officieel op de lijstquote:Op zondag 4 maart 2012 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Maar holy hell, dan sta ik nu dus tweede op de lijst. *Bibber*.
Bedanktquote:
Nee ik geloof niet dat het echt begonnen is... Maar het is wel verdomd vervelend...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt.
Fluug, ga jij het ook nog ff spannend maken?.
ik was afgelopen vrijdag 7 weken...quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef Twinkle20 het volgende:
PE gefeliciteerd!!
Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.
Morgen begint mijn 7e week(de meesten van jullie zijn al veul verder
... Voel me echt de Benjamin hier)
Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
Idd jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, super he, dat elastiekje! Heb je weer wat uitstel![]()
Skoap, ik moet 16 maart, ik krijg wel meteen een echo, denk jij ook dan? (waarschijnlijk inwendig, slik)
Iedereen met zere strakke buik![]()
Hebben jullie nou het idee dat dat smeren helpt? Ik heb namelijk heel snel striae, al gewoon vanaf de puberteit zit ik onder. Ik hoef maar wat aan te komen of ze springen er weer in...
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Striae doe je weinig tegen, je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is alleen voor evt droge huid oid, maar je voorkomt het er niet mee / maakt het niet minder helaas..
Ik vind het ook lekker om wat te smeren! Vorige zwangerschap heb ik de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Nu nog gewoon bodylotion, maar wil die olie wel weer kopen. Baat het niet, schaadt het niet!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Idd ja, de massage stimuleert gewoon de bloedtoevoer en circulatie, maar dat kan ook zonder creme als je dat wiltquote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Vervelend meiden, dat jullie je zo'n zorgen maken zegLijkt me heel erg lastig..
Moet zeggen dat ik me zelf niet zo druk maak... als er iets gebeurd dan is dat helaas zo, maar dat zie ik dan wel weer... Als ik me de ene dag wat minder misselijk voel ben ik juist blij![]()
Dan ist ook zeker anders ja...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.
Fieder, thx <3
Dikke knuf, het is ook gewoon spannend, zeker als het eerder een keer misgegaan is...quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
PE, gefeliciteerd!
Kleine ego-post: ik ben sinds gisteravond een beetje een sad panda. Of meer een ongeruste pandaHeb het idee dat ik een stuk minder moe ben (nu had ik sowieso al weinig klachten, mgoed). Dus nu heb ik heel sterk het idee dat het weer een miskraam wordt. Kans is sowieso nog groot natuurlijk, ben echt nét zwanger (of 'bevrucht', zoals wij het noemen
).
Anyhoo, ik weet ook wel dat het niet per se iets wil zeggen. En dat je er toch niks aan kunt doen. En dat je beter gewoon afleiding kunt zoeken. En als het zo is, dan is het zo. Merk je vanzelf wel.
Mtoch. Worried panda![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
Asy, al aan t speuren geweest intussen voor een eerste pakje?
Leuk! Schiet al op dan!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Coco, ik hoop dat je nare gevoel op niets gebaseerd is!!
Hier hangt de lamp, de muur en het kozijn is geverfd en ze zijn nu de kast in elkaar aan het zetten!
Stom Fluugs die voorweeënquote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Voorweeen moeten verboden worden...
Gevolg is wel dat ik nu écht bijna helemaal klaar ben met alles in gereedheid brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |