Bedanktquote:
Nee ik geloof niet dat het echt begonnen is... Maar het is wel verdomd vervelend...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt.
Fluug, ga jij het ook nog ff spannend maken?.
ik was afgelopen vrijdag 7 weken...quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef Twinkle20 het volgende:
PE gefeliciteerd!!
Hier alles well .. Beetje gevoelige tepels maar dat is het dan ook.
Morgen begint mijn 7e week(de meesten van jullie zijn al veul verder
... Voel me echt de Benjamin hier)
Nog 3 weken wachten op die echo! Jezus, mijn geduld wordt echt weer op de proef gesteld. .. Hopen maar dat ik het razend druk krijg op mijn werk, dan vliegt de tijd hopelijk! (werk fulltime).
Idd jaquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, super he, dat elastiekje! Heb je weer wat uitstel![]()
Skoap, ik moet 16 maart, ik krijg wel meteen een echo, denk jij ook dan? (waarschijnlijk inwendig, slik)
Iedereen met zere strakke buik![]()
Hebben jullie nou het idee dat dat smeren helpt? Ik heb namelijk heel snel striae, al gewoon vanaf de puberteit zit ik onder. Ik hoef maar wat aan te komen of ze springen er weer in...
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Striae doe je weinig tegen, je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is alleen voor evt droge huid oid, maar je voorkomt het er niet mee / maakt het niet minder helaas..
Ik vind het ook lekker om wat te smeren! Vorige zwangerschap heb ik de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt. Nu nog gewoon bodylotion, maar wil die olie wel weer kopen. Baat het niet, schaadt het niet!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Idd ja, de massage stimuleert gewoon de bloedtoevoer en circulatie, maar dat kan ook zonder creme als je dat wiltquote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee t is geloof ik ook vooral de 'massage' die wat kan helpen zegmaar.
Smeren is wel lekker
smeer mezelf altijd al in na t douchen met dove
En nu m'n buik extra met een wat dikkere crème. Gewoon omdat t lekker is
Tja. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Denk dat het dan anders is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Enfermera het volgende:
Vervelend meiden, dat jullie je zo'n zorgen maken zegLijkt me heel erg lastig..
Moet zeggen dat ik me zelf niet zo druk maak... als er iets gebeurd dan is dat helaas zo, maar dat zie ik dan wel weer... Als ik me de ene dag wat minder misselijk voel ben ik juist blij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |