Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:20 schreef MixedEmotions het volgende:
Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook rare dromen tijdens jullie zwangerschap en over de zwangerschap?
Ik had altijd al rare dromen maar sinds ik zwanger ben ik 't veel erger geworden... Gelukkig ben ik dan niet de enigequote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat is geen rare vraag, komt heel veel voor, hoort er een beetje bij.
Woah, laatste babyloze vrijdag!Dus vanavond gaan F en ik lekker uit eten en mss ook nog naar de bios. Zin in!
Ja, hier 34 w en 1 dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:38 schreef Rixtje het volgende:
Sonnetje succes bij de echo!
Hier vandaag 34 weken de tijd vliegt het gaat me veel te snelVanmiddag weer naar de verloskundige.
Pfewquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:03 schreef Asyniur het volgende:
nigelator, tja een deel van het aankomen heb je zelf in de hand, maar een deel ook niet. Er groeit nou eenmaal iets in je buik.
Ik ben na de vorige zwangerschap iets meer afgevallen dan ik aangekomen ben. Dat geldt voor meer dames (Sonnetje is zelfs heel erg veel meer afgevallen).
Dus nee, je hoeft geen zwanger uiterlijk te houden
Je mag ook niet aan de lijn doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
PfewNu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker
Je mag niet lijnen maar je kunt wel opletten wat je eet. Als je gewoon normaal eet, dan valt het meestal mee wat je aankomt en je kindje krijgt dan voldoendequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
PfewNu heeft m'n vriendin 3 weken terug nog een halve marathon gelopen, dus opzich zit er voldoende motivatie in om de boel in model te houden. Maargoed, ze hinkelt ook met de gedachte dat je je ongeboren baby natuurlijk alles wilt geven wat nodig is en nu dus niet 'aan de lijn' wil doen.
Dus, we moeten er nog een beetje inkomen - het feit dat we zo lekker controlfreak zijn maakt dat in dit geval niet makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Marjolijntje op 02-03-2012 11:30:38 ]Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Sorry voor het walsen weer even, maar heb even een vraagje tussendoor.
Nog steeds erg druk hier op mn werk en het ziet er voorlopig niet naar uit dat mn baas terug komt op korte termijn. Ik wil nu dit naar PZ sturen in verband met eerder stoppen vandaag, zodat het niet van mijn eigen vakantie uren afgaat, hebben jullie hier nog opmerkingen over? Kan ik dit zo sturen?Ik zou me gewoon ziek melden in plaats van het schuiven onder pauzetijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg verquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dan zit er inderdaad niets anders op dan het nette berichtje te gebruikenJammer dat het zo moet, maar empathisch vermogen bij een PZ medewerker zou natuurlijk ook te veel van het goede zijn
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Empatisch vermogen bij álle medewerkers van een bedrijf toepassen gaat natuurlijk ook wel erg ver. Al weet ik niet hoe groot het bedrijf is waar Marjolijntje werkt. Dat je dat van directe collega's krijgt à la.
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tjah, het feit dat je empathie toont betekent niet dat je het iedereen naar de zin kan maken - het kan best zo zijn dat je iets voor iemand rot vindt, maar tegelijkertijd moet constateren dat het niet het probleem van het bedrijf is (wat op zich voor diegene ook nog 's rot kan zijn)![]()
Gewoon beetje aardig doen als mens onder elkaar kan geen kwaad
Mag je helemaal zelf bepalen, je mag zelfs op het allerlaatste moment nog besluiten naar het ziekenhuis te gaan terwijl je bijv. thuis wilde bevallen. Of andersom.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geven jullie de voorkeur aan bevallen thuis of in het ziekenhuis?
Wij willen wel thuis; het ziekenhuis is 5 minuten rijden, dus mocht het nodig zijn, zijn we daar zo.
Is dat overigens een keuze die je 'gewoon' kunt maken - of heeft dat bepaalde consequenties/voorwaarden?
+1 tot nu toe... Moet echter nog wel eea echt gebeuren dus na onze vakantie gaan we echt aan de slag. Met 30 weken wil ik klaar zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
Bij de eerste heb ik mezelf kapotgenesteld, dit keer moet ik mezelf er echt toe zetten... Het gevoel van 'dit, dit en dat moet gebeuren' was er wel, maar de luiheid was groter
Ah, dus ik kan er ook een oud hoeslaken overheen hangen/leggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer hoop ideetjes en info; dank iedereen.
Heb net alle reeds gekregen gefeliciteerd kaartjes en knuffels op het dressoir gelegd - hoef ze nu niet meer te verstoppen!![]()
Heb het mailtje verstuurd en ben lekker een half uur eerder naar huis gegaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje ik vind het een goed mailtje, maar jammer dat het zo moet. Heb je niet een vervanger gekregen waar je mee kan praten voor een structurele oplossing? Ik vind namelijk niet dat ze alles zo hun gang kunnen laten gaan alleen omdat er een aantal ziek zijn. Het wordt alleen maar nog zwaarder voor je als je verder komt.
Ik heb net als jij colitis, en zal sowieso in het zhuis moeten bevallen. Maar ik krijg natuurlijk ook nog Remicade, dus daarom wordt er bij mij allemaal wat meer op gelet en alles iets meer in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Nigelator: ik denk dat ik thuis wil bevallen, maar ik weet nog niet wat het veiligste is (heb een chronische darmziekte die op 't moment aardig rustig is met medicatie, maar weet niet of ik een indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen.. anders doe ik dat gewoon) Liever thuis, maar anders wat het veiligste is
Als je t niet erg vind sla k even overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ik ben bij de eerste twee poliklinisch bevallen, of nja eigk medisch, maar de insteek was poliklinisch![]()
bij de derde moet ik medium risk, dus verplicht in t ziekenhuis maar wel met mn eigen vk.
ik had misschien wel graag thuis willen bevallen maar och, ik ben er ook niet echt rouwig om verder.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:51 schreef mignonne het volgende:
als iedereen die mag, de komende twee maanden nou even in het rdgg bevalt, dan kan ik zwaaien![]()
![]()
ja dan heb k vakantie, ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind sla k even over![]()
Half/eind juli is vroeg genoeg
hahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Marrije het volgende:
Wie weet, maf idee zeg, Mignonne! Je herkent me wel aan mn man
Wat doe jij daar eigenlijk?
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
kan k me voorstellen mignonne
![]()
Joh marrrije jij ookgrappig!
Jawel hoor. Heb het ook wel erg druk en al drie nachten niet goed geslapen. Brak me gisteren gelijk op en toen werd ik een hormonsterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:49 schreef Asyniur het volgende:
clauwheee, ben jij weer een beetje bijgetrokken?
een vkpraktijk? Klinkt wel leuk allemaal. Whahaha, dat jij de foto's maakt van mijn ksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik loop stage in een praktijk in de buurt, andere kant van N. zeg maar.
En die werken samen met rdgg. Tijdens mn stage kom ik dus regelmatig in t rdgg. Van de meeste gyns daar mag je meekijken bij ks dus misschien zie k je toch nog
for what it's worth, ik ben twee keer daar bevallen en ook twee keer daar opgenomen, ik vind het een erg fijn ziekenhuis. ik heb het ziekenhuis nu ook van de andere kant meegemaakt zeg maar en ik vind het nog steeds een fijn ziekenhuis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, was eerst niet het plan, vorige bevallingen in een ander zkh, maar dat zkh is niet zo goed bevallen dus op aanraden van de vk nu dit zkh gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |