Nog wat leuks gedaan met je verjaardag?quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Wel meer mensen niet :pquote:
Heb je onze luie masterhosselaar weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geslacht er nog bij en geboortejaar erbij zetten in plaats van leeftijd lijkt me ook wel een goed idee
Er is hier nog niemand geslacht dus dat is overbodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geslacht er nog bij en geboortejaar erbij zetten in plaats van leeftijd lijkt me ook wel een goed idee
Ga jij nu nog?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor jou is dat vast gunstig of niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Retronix het volgende:
Wat dachten jullie van een meet in Haarlem, of Amsterdam? Vorige keer had ik trouwens gewoon moeten gaan, Winkel van Sinkel is een toptent..
Erg ben ik hé?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou is dat vast gunstig of niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is hier nog niemand geslacht dus dat is overbodig.
Genoeg te doen.. S'middags stadswandeling of bezoek aan weet ik veel wat, rondvaart maken. In de avond ergens eenvoudig en lekker eten, daarna kroegentocht, daarna ergens clubben of beesten..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:58 schreef Domokoen het volgende:
Voor mij is Amsterdam dichtbij... maar wat zullen we gaan doen bij genoeg interesse?
Wat denken jullie van Utrecht?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Retronix het volgende:
Wat dachten jullie van een meet in Haarlem, of Amsterdam? Vorige keer had ik trouwens gewoon moeten gaan, Winkel van Sinkel is een toptent..
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat denken jullie van Utrecht?
Veel centraler, als Amsterdam
Wat wil jij dan? Altijd maarquote:
Daar waren we dus laatst.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat denken jullie van Utrecht?
Veel centraler, als Amsterdam
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Retronix het volgende:
[..]
Genoeg te doen.. S'middags stadswandeling of bezoek aan weet ik veel wat, rondvaart maken. In de avond ergens eenvoudig en lekker eten, daarna kroegentocht, daarna ergens clubben of beesten..
Ja, ik had ook moeten komen.. Die Winkel van Sinkel is een toffe tent was er van de zomer geweest.. Utrecht is sowieso wel cool!quote:
Vandaar mijn "quote:
Ja, ik dacht, ik leg het even uit voor de luie lezers...quote:
Helaas, dan kan ik niet. Heb al wat anders op het programma staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef Godshand het volgende:
Even maar een knoop doorhakken.
Lijkt mij leuk het volgende te doen:
Wat?
Schaatsen in de Uithof. Bij veel tegenstemmen kan daar ook lasergamen of aan karten worden gedaan. Na het schaatsen kunnen we gezamenlijk een restaurantje in Den Haag of Delft opzoeken.
Waar?
Uithof, Den Haag.
http://www.deuithof.nl
Wanneer?
Zaterdag 10 maart
Hoe laat?
Verzamelen om 13:00 bij de ingang van de Uithof.
Kost dat?
Schaatsen kost 7,50 euro. De baan is open tot 15:00.
Hoe kom ik daar?
Via het OV of gewoon met de auto, zie ook de site: http://www.deuithof.nl
Helaas zegt ze danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dan helaas (?) voor mijn werk in Aruba.
Ik neem wel een stoel mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmmm ik heb altijd al willen leren schaatsen, maar lijkt een beetje klote als iedereen plezier heeft en ik zit te worstelen met die schaatsen.
Er velt toch niemand een waarde oordeel verder? Integendeel, leuk dat er initiatief genomen wordt. Alleen niet iedereens kopje thee, maar dat hou je altijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef Retronix het volgende:
Waarom oordeelt iedereen zo snel? We hoeven toch niet per sé te gaan schaatsen? Het gaat altijd zo van, oh, dat zint me niet, dus kappen we het zwart wit af..
Als je over schaatsen hebt, ga ik er van uit dat iedereen gaat schaatsen. Dan heb ik geen zin om een beetje langs de kant te gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef Retronix het volgende:
Waarom oordeelt iedereen zo snel? We hoeven toch niet per sé te gaan schaatsen? Het gaat altijd zo van, oh, dat zint me niet, dus kappen we het zwart wit af..
Wacht nou net na het weekend de reacties nog maar af. Iedereen met een leven zit natuurlijk in de kroeg enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:53 schreef Godshand het volgende:
Het gaat hem niet worden, aan de reakties te zien
Daar zit ik pas over 2 uur :pquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht nou net na het weekend de reacties nog maar af. Iedereen met een leven zit natuurlijk in de kroeg enzo.
Lucky bastard. Ik kan niet eens weg met een kleine op bed. Ah well...volgende week weerquote:
Tja, daar heb je zelf voor gekozen toch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lucky bastard. Ik kan niet eens weg met een kleine op bed. Ah well...volgende week weer
Weet je hoe ver.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:52 schreef Deefje het volgende:
Iemand interesse om eens naar MIXX te gaan in Kerkrade? Ik krijg maar niemand zo gek om
Zo laat pas?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Chawi het volgende:
Deze dame zit klaar om richting centrum amersfoort te gaan. Jammer dat niemand kon aansluiten. Vriendinnetje en ik redden ons wel ;-)
Hoi, welkom enz enz.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:52 schreef Deefje het volgende:
Tja, dan type ik hier ook maar eens wat. Ik ben al heel lang lid op FOK. Niet heel actief, maargoed. Iemand interesse om eens naar MIXX te gaan in Kerkrade? Ik krijg maar niemand zo gek om daarheen te gaan.
En misschien even voorstellen:
Waar woon je?
Kerkrade
Hoe oud ben je?
27 jaar
Omschrijving
Middels deze weg lijkt het me leuk om eens wat andere mensen te leren kennen. Op zich heb ik redelijk wat sociale contacten, maar ik vind het ook fijn om alleen te zijn en mijn eigen dingen te doen (beetje een einzelganger). Daarnaast fitness ik, doe aan tennis, kijk voetbal en game ik ook af en toe. Verder ben ik fan van house muziek, vandaar ook mijn lichte voorkeur voor de nieuwe discotheek MIXX. Ben er nog niet geweest, maar ben eigenlijk wel benieuwd.![]()
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Volgende keer ben ik er bij. Utrecht gisteren was dan wel weer heel leuk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Chawi het volgende:
Deze dame zit klaar om richting centrum amersfoort te gaan. Jammer dat niemand kon aansluiten. Vriendinnetje en ik redden ons wel ;-)
Discotheek in Kerkrade. Voornamelijk house & RnB avonden. Het schijnt dat zo ook wel eens cabaret- & dinnershows hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoi, welkom enz enz.
Wie/wat is MIXX?
Ja klopt. Ze zijn niet iedere week open. Tevens hebben ze meer afwisseling in het programma. Waarschijnlijk dat dit beter werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:53 schreef scrub_nurse het volgende:
is dat de nieuwe versie van de bozzini?
Heeft ook mijn voorkeur!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer van een café met een leuke band.
quote:
Hoe was het? Brak nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Chawi het volgende:
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoordquote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer van een café met een leuke band.
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoord
Hier in Arnhem zit Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek, is dat geen idee?
Oh toevallig, in Nijmegen zit ook een Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek (meestal rock).quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoord
Hier in Arnhem zit Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek, is dat geen idee?
Me loves rockquote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Oh toevallig, in Nijmegen zit ook een Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek (meestal rock).
Aangezien ik bijna nooit in Arnhem kom, vind ik wel een leuk idee om voor de verandering daar heen te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Domokoen het volgende:
Arnhem is vanuit Amsterdam beter bereikbaar dan Nijmegen
Dan begint het pasquote:
Leuk Mystikquote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er bij. Utrecht gisteren was dan wel weer heel leuk.
Het was uiteindelijk goed. Vaste DJ in favo tent was er niet, dus was even zoeken naar een ander goed plekje. Uiteindelijke gevonden en tot in de kleine uurtjes gedanst.quote:
Daar had ik gisteren nog een gesprek over met iemand dat mensen tegenwoordig veel later gaan stappen dan dat wij in de jaren '90 deden.quote:
Schoolfeest van de brugklas was 21.00, maar toen ik 14/15 was haalden we al gauw nachten door, héh!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Chawi het volgende:
In de jaren negentig ging ik ook al uit, vooral de laatste jaren er van dan. Maar toen was het ook niet voor twaalven aan de gang. Ligt er ook misschien een beetje aan naar welke tenten je heengaat
quote:
Fok premiere?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef kipptje het volgende:
echt hoor.... Wat is alles aan het plannen voor de Fok premiere van vanavond... Kreeg ik gisteravond een mailtje van het dolfinarium.... Of ik woensdag (morgen dus) om half 9 daar wil zijn omdat ik geselecteerd ben voor een programma. Dat betekent dus om 5 uur opstaan met de afstand die ik moet afleggen... Daat gaat mn premiere......
Maar ik heb het er voor over!!!!
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fok premiere?
Danny heeft een film gemaakt?
Gaat r vanuit dit topic nog iemand heen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaat r vanuit dit topic nog iemand heen?
Helaasquote:Er zijn nog steeds een aantal kaarten beschikbaar. Kijk snel, want op = op en na 16:00 kan er NIET meer worden besteld.
Ik kon sowieso niet, ben net pas thuis. Om daar nu vrij voor te nemen beetje overdreven. Hoor graag hoe het wasquote:
Ik hoor het ook graagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet, ben net pas thuis. Om daar nu vrij voor te nemen beetje overdreven. Hoor graag hoe het was
Dan ben ik al ergens anders planeet roadburnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef whosvegas het volgende:
Is het idee nog steeds om op zaterdag 14 april een meet in Utrecht te houden?
In Den Bosch is geen hol te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geldt min of meer hetzelfde voor
Ik zou zeggen, stel Den Bosch, Utrecht en Enschede voor voor zaterdag kijk hoeveel interesse er is en regel het via pm
Den Bosch heb ik zo wat leuks geregeld en kom ik ook wel
Ik heb er ooit een scharrel opgedaan, en we gingen als we uit gingen dan eerder naar Eindhoven. Wel leuke kroegjes op zich in het Bossche..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef Chawi het volgende:
Nah Godshand, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Heb me een jaar lang prima vermaakt in Den Bosch
En DiegoNogWattes....it takes one to know one...
Ik vond het ook niks. Dus goed dat ik niet meer met dr hebquote:Op maandag 12 maart 2012 22:29 schreef Chawi het volgende:
En ik heb me nooit thuisgevoeld op Stratumseind...Raar sfeertje.
De uitgaansstraat van Eindhoven, waar alle PSVjeugd keigaaf gaat doenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben in beide steden nooit geweest
Wat is Stratumseind?
Kamp Vught voor diegene die er nog nooit geweest zijn is wel ok. Lopen langs de ijzeren man of langs de oosterplas kan ook, vooral ijzeren man dan lijkt mequote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks. Dus goed dat ik niet meer met dr hebMaar er was wel iets meer te doen dan Den Bosch
Maar ff ontopic mensen, wie heeft tijd in zijn agenda dit weekend? Ik kan zaterdagavond, of op de vervelende saaie zondag wat doen
Dit topic kakt anders in, als niemand met een voorstel komt. Utrecht kan op zich wel, of in Den Bosch een kroegje pakken, dat is nog wel aardig. Eventueel met een wandeling langs de Maas
Kamp Vught? Das toch gewoon de bajes daar?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kamp Vught voor diegene die er nog nooit geweest zijn is wel ok. Lopen langs de ijzeren man of langs de oosterplas kan ook, vooral ijzeren man dan lijkt me
Kamp Vught lijkt me ook wel interessant. Ben er nog nooit geweest ondanks dat ik er vlakbij woon.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kamp Vught voor diegene die er nog nooit geweest zijn is wel ok. Lopen langs de ijzeren man of langs de oosterplas kan ook, vooral ijzeren man dan lijkt me
Dat is de EBI, die zit er vlakbij.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kamp Vught? Das toch gewoon de bajes daar?
Gezellig
Juist.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is de EBI, die zit er vlakbij.
Dus als je daarnaast nog bij Mohammed Bouyeri op bezoek wil ofzo....quote:Op maandag 12 maart 2012 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist.
Wat de SS kan, kunnen wij ook
Als er iemand toevallig ook in Eurodisney is dit weekend, dan kunnen we daar een meet houdenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar ff ontopic mensen, wie heeft tijd in zijn agenda dit weekend? Ik kan zaterdagavond, of op de vervelende saaie zondag wat doen
Ik ben wel in Parijs dit weekend, maar niet in Eurodisney.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:01 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Als er iemand toevallig ook in Eurodisney is dit weekend, dan kunnen we daar een meet houden.
In Marne la Valleequote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Domokoen het volgende:
Ik ben nog nooit in Eurodisney geweest, maar volgens mij is dat een enorm stuk van Parijs zelf af?
Het ligt wel een stuk erbuiten ja, maar hoever precies weet ik niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:05 schreef Domokoen het volgende:
Ik ben nog nooit in Eurodisney geweest, maar volgens mij is dat een enorm stuk van Parijs zelf af?
Komop, van jou verwacht ik wel wat Google Kennisquote:Op maandag 12 maart 2012 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ligt wel een stuk erbuiten ja, maar hoever precies weet ik niet.
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Komop, van jou verwacht ik wel wat Google Kennis
http://maps.google.nl/map(...)ijk&t=h&z=15&iwloc=A
Kan Zaterdag weer niet, ga al 's middags de stad in met een kennis van me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan zondag overigens sws niet, zaterdag gekoppeld met eten of drinken in db zou wel kunnen
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:04 schreef Godshand het volgende:
Maar zondags Kamp Vught bezoeken vind ik best.
Ik zal even een nette oproep doen dan
Wat?
Bezoek Kamp Vught
Wanneer?
As zondag 18-3
Wie gaan er mee?(zet je naam in onderstaande lijst erbij)
Godshand
Waar is het dan?
In Vught, voor meer info, zie hier:
http://www.nmkampvught.nl/index.php
Ohja, als niemand zich aanmeld ga ik niet.
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is misschien een beetje misplaatst hier, maar omdat het erg last-minute is dacht ik, ik probeer het toch maar even.
Ik heb voor morgenavond (woensdag 14mrt) een kaartje over voor een Hit Me TV concert in Paradiso Amsterdam. De persoon waarmee ik zou gaan heeft net afgezegd en ik ken helaas niemand anders die deze muziek ook leuk vindt. Iedereen die ik heb gezien op de Fok!filmpremiere was erg aardig, dus ik dacht ik waag hier een gokje.
So please let me know if you’re interested.
Ik wil wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan Zaterdag weer niet, ga al 's middags de stad in met een kennis van me.
quote:Wat?
Bezoek Kamp Vught
Wanneer?
As zondag 18-3
Wie gaan er mee?(zet je naam in onderstaande lijst erbij)
Godshand
DeHovenier
Waar is het dan?
In Vught, voor meer info, zie hier:
http://www.nmkampvught.nl/index.php
Ohja, als niemand zich aanmeld ga ik niet.
Zaterdag of zondag?quote:
Kan allebei, alleen zaterdagochtend niet. Maar ik weet niet wie er nog meer meegaan.quote:
Ik vind het wel goed klinken, al heb ik alleen het liedje op de Paradiso site geluisterd. Ik heb wel interesse.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is misschien een beetje misplaatst hier, maar omdat het erg last-minute is dacht ik, ik probeer het toch maar even.
Ik heb voor morgenavond (woensdag 14mrt) een kaartje over voor een Hit Me TV concert in Paradiso Amsterdam. De persoon waarmee ik zou gaan heeft net afgezegd en ik ken helaas niemand anders die deze muziek ook leuk vindt. Iedereen die ik heb gezien op de Fok!filmpremiere was erg aardig, dus ik dacht ik waag hier een gokje.
So please let me know if you’re interested.
Waar kan dat ergens? Tips (en evt gezelschap) zijn welkom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Gefeliciteerd Lex!
Stappen in Amersfoort is inderdaad niet heel speciaal of spectaculair, maar wel leuk.
Ik ben ook niet echt een kroegtijger, maar meer een dansbeest en dat kan je prima in Amersfoort.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amersfoort is in elk geval redelijk in de buurt voor vrijwel iedereen
Klinkt leuk, ik ga er binnenkort eens kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Chawi het volgende:
Quignon heeft altijd een goede DJ, Fiji hangt af van de avond, hetzelfde geldt voor Cuba Libre (klinkt exotischer dan het is). In één van deze drie is altijd een goede avond/nacht te vinden
Dit is een onderonsje tussen Chawi en Burdie, wat het stappen in Amsersfoort betreft. Chawi wil weten wie het leuk lijkt om keer mee te gaan. Niets met een algemene meet ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef whosvegas het volgende:
Dacht dat Utrecht de bedoeling was, voordeel is dat er hostels zitten waar je goedkoop kan overnachten.
Als we in de middag af spreken, dan isAmersfoort ook een optie, wat mij brtreft
Is het gelukt, jullie 2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay, gezellig. Waar kom je ergens vandaan? Zou je met het ov, fiets, auto naar Paradiso gaan?
Yupquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Teveel gedronken vannacht jongeman?
Nog geneukt?quote:
Niet gekotst en niet geneukt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Het is raar als je (niet jou, maar in het algemeen) teveel drinkt, vervolgens alles uitkotst en denkt: "Dit nooit meer!", en dan ga je volgend weekend weer teveel drinken
Bikkelquote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet gekotst en niet geneukt.
Ik denk trouwens nooit: " Nooit meer."
Had je jezelf al voorgesteld dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef AbXorb het volgende:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb heur, maar helemaal nog niemand op de lijst uit Overijssel?
Verdomd, nu je het zegt!quote:
Na een drukke werkdag hang ik ook alleen op de bank.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Chawi het volgende:
Verveeld, pfff, nog steeds aan het uitkateren...Nee, zo wild was het nu ook weer niet, maar heb mij prima vermaakt.
Gaat bij mij ook meer om de doordeweekse daagjes waarin mijn papa en mama-vrienden thuis op de bank zitten te gapen.. en ik na een drukke werkdag lekker nog stoom wil afblazen
Goed voor jequote:
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef Chawi het volgende:
Neeee! Jij ook al...![]()
Vanavond toch echt nog even naar een salsa party (jajaja fout!), maar je moet wat. En morgenochtend om 9.00 uur toch echt alweer fris en fruitig aan de vergadertafel..
Kwestie van niet teveel zuipen en dan komt het best goed...
Sta je ook op RP met een succesverhaal?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Chawi het volgende:
Wel via RP overigens..bijna 2 jaar geleden
Pubquiz is best leuk, relaxt mensen ontmoetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.
Maar de kroeg probeer ik beetje te mijden. Donderdag wel gedaan, vrijdags spijt van gehad
Nu ga ik zo naar de pubquiz, maar ik heb morgenochtend vrij, dus dan kan het wel
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sta je ook op RP met een succesverhaal?
Hoeveel andere dates had je gehad voor je de prins tegen kwam?
Zeg maar waar dan, dan kan ik daar de vraag stellen en kan je daar antwoordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef Chawi het volgende:
In 2 maanden 15 dates (jaja, bijgehouden). Bij twee daarvan een vervolgdate en alsnog afgehaakt. En toen had ik geen zin er meer in en ben er maar aan één blijven plakken. In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden
quote:
Twee weken geleden Utrecht, vorige week Den Haag, afgelopen weekend volledig kapot gegaan in Apeldoornquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie je afgelopen weekend verveeld?
Ik niet, denk af en toe ook weer, waarom sta ik ook al weer in dit topic?Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open
Oh ja, ik kan overal wel slapen, als het maar een matras heeft. Binnenkort maar een voorstel doen dus, kijken wie er zin heeft?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Chawi het volgende:
Kijk..het woord avontuur triggert mij.
En mocht er geen bed zijn, dan toch altijd wel één of ander luguber hostel, gewoon om het avontuur compleet te maken
Jullie zouden kunnen aansluiten op Heloef's stapmeet, of anders wordt het ergens in mei (ik wil wel blijven leven namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Chawi het volgende:
Zolang het niet in maart is, moet ik wel iets kunnen regelen
Welke rem? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Chawi het volgende:
Jeetje Godshand, je leeft maar 1 keer. Beetje op de rem trappen omdat meneer het anders niet red..tssssss.
En altijd lekker om ergens tegenaan te kunnen kruipen, maar ik ben ook al tevreden met een kussen hoor
Welkom enz.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef kvbeurden het volgende:
Hee allemaal,
Zag dit topic net voorbijkomen en dacht dát is een leuk idee!
Zal me even voorstellen, Kevin, ik ben 24 jaar (iets te jong eigenlijk voor dit topic dus!).
Ik woon in het zuiden van het land, nabij Breda.
Hobby's zijn, muziek, uitgaan, films, reizen en dagjes uit!
Dank!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom enz.
Welke muziek? Welke films? Reizen waarheen? Dagjes uit waarheen?
Doe ik zoveel moeite om een intro te typen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Verdomd, nu je het zegt!![]()
Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten.
Ik ben AbXorb,(...)
Ouwelul! Ik pas het aan..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Nou, waar je vandaan komt, je leeftijd en interesses. Ja, je kan dan in dat lijstje terecht komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Weissman het volgende:
Wat houd uitgebreid voorstellen in ?![]()
Ik lurk zo nu en dan, kom ik nu ook in dat lijstje ?
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhemquote:
Welk laatste gedeelte?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Weissman het volgende:
Kom uit Hoogvliet (Rotterdam), 25. Mag ik dat laatste gedeelte voorlopig open laten ?
Kijk eens, je staat er bij, zonder er iets voor te hoeven doen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhem
Neuh, heb ze niet echt. Of kom er nu niet op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welk laatste gedeelte?
Je interesses? Zijn die zo verderfelijk dan?
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.
Het overgrote deel van mijn vrienden is hetero en vrouw. Da's best gezellig, maar in mij geval mis je soms toch vrienden (lees: mannen, al dan niet hetero) waarmee je over bepaalde dingen kan praten. Ik zou dus wel eens wat meer mannelijke vrienden willen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.
Nou vergeet je me alweerquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Godshand het volgende:
Voor de volgende OP:
Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
-knip-
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nou vergeet je me alweer
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #2
Je bent gewoon een natuurlijke leider Godshandquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Weet je dat je in Nederland ook cafés hebt? Kun je ook een hoop contacten opdoen.
Wat heb je er dan wel opgedaan? One night stands?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Chawi het volgende:
uhuh..als je vrijgezel bent, is dat een perfecte plaats. Zeker als je op zoek bent naar een kerel met een vergrote lever ;-)...Heb nog nooit leuke gezellige "vriendschappen" opgedaan in een cafe en heb er toch best wat uurtjes versleten
Hehe... 't is makkelijker als jij het doetquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...
Nog nooit in Amsterdam geweestquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam? Hmm, ben ik nog nooit geweest. Ik ken de stad alleen van films en foto's, maar iets zegt me dat per auto daarheen reizen niet zo'n verstandige zet is ...
Er zijn ook P&R plekken in Amsterdamquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam is vanaf Groningen net zover als Utrecht per o.a trein denk ik. Maar ik weet het fijne niet van het spoorwegennet.
Tijd voor nog een keer dus. Afstand is slechts een smoes, de werkelijke reden is bij jou waarschijnlijk wat anders...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is minder bizar dan je denkt. Ik ben er ook nog maar 1 keer geweest en dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Waar haal je ze vandaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heb je er dan wel opgedaan? One night stands?
Maar vriendschappen? Nou, ik heb 1 iemand waar ik altijd mee praat in het cafe, die ik in het cafe ook heb leren kennen. Maar daarbuiten spreken we nooit af ofzo.
Scharrels wel eens opgedaan in het cafe, momenteel ben ik ook weer aan het scharrelen met iemand.
Ik ben er denk ik wel. En poolen kan ik wel lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Na enig beraad kunnen Chawi, Godshand en ik weer een voorstel presenteren om bij elkaar te komen en iets te doen.
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Verdere details worden wel weer per PM rondgestuurd als het moment bijna daar is. De vorige keer was erg leuk, dus je kan er op rekenen dat we het nu op z'n minst dunnetjes over gaan doen.
Het is 0.5 uur tot een uur verder afhankelijk van de situatie met de treinen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam is vanaf Groningen net zover als Utrecht per o.a trein denk ik. Maar ik weet het fijne niet van het spoorwegennet.
Thanksquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk eens, je staat er bij, zonder er iets voor te hoeven doen!
Wat? Het bier?quote:
Komen vrouwen ook uit de tap tegenwoordigquote:
Misschien een idee om even te peilen wat voor iedereen die wil komen het handigste is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet eerder een meeting, weer is lekker nu, en hoe later je het doet, hoe meer dagen je hebt om je af te melden
Anders toon je zelf initiatief en stel je iets voorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet eerder een meeting, weer is lekker nu, en hoe later je het doet, hoe meer dagen je hebt om je af te melden
Waar is de like button?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, als de afstand een smoes is dan doen we de meet erna toch gewoon in Groningen.
Kroeg dus.quote:
Had al wat voorgesteldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders toon je zelf initiatief en stel je iets voor
4 mei hebben wij afgesproken omdat we alledrie niet eerder kunnen. Maar wij hoeven toch niet de enigen te zijn die het voortouw nemen?
Ja, gezellig met z'n allen de kroeg inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Weissman het volgende:
14 April, Utrecht. Kan ik wel, had je nog iets in gedachten ?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Weissman het volgende:
14 April, Utrecht. Kan ik wel, had je nog iets in gedachten ?
Kan ik nietquote:
Nee 1 dag te jong, mag niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Moet dat nou echt op 14 april? Ik word 15 april 25![]()
Mag ik toch mee of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Mag ik toch mee of niet?
quote:
Van mij wel, kunnen ze je 's nachts verwelkomen bij de groepquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Mag ik toch mee of niet?
Posten jullie een verslag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef _Lily_ het volgende:
Haha geweldige reacties. Ik zal es zien of ik kan
Ook misschien als mijn plan A niet doorgaat (hoogstwaarschijnlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik heb ook wel zin om te komen. 28 jaar, Vleuten (tegen Utrecht aan, lekker handig) Weet nog niet zeker of ik kan, dus een misschien
Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Misschien
_VoiD_
Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen die echt helemaal alleen zijn elke zaterdagavond weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |