Nog wat leuks gedaan met je verjaardag?quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
Wel meer mensen niet :pquote:
Heb je onze luie masterhosselaar weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geslacht er nog bij en geboortejaar erbij zetten in plaats van leeftijd lijkt me ook wel een goed idee
Er is hier nog niemand geslacht dus dat is overbodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geslacht er nog bij en geboortejaar erbij zetten in plaats van leeftijd lijkt me ook wel een goed idee
Ga jij nu nog?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor jou is dat vast gunstig of niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Retronix het volgende:
Wat dachten jullie van een meet in Haarlem, of Amsterdam? Vorige keer had ik trouwens gewoon moeten gaan, Winkel van Sinkel is een toptent..
Erg ben ik hé?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou is dat vast gunstig of niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is hier nog niemand geslacht dus dat is overbodig.
Genoeg te doen.. S'middags stadswandeling of bezoek aan weet ik veel wat, rondvaart maken. In de avond ergens eenvoudig en lekker eten, daarna kroegentocht, daarna ergens clubben of beesten..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:58 schreef Domokoen het volgende:
Voor mij is Amsterdam dichtbij... maar wat zullen we gaan doen bij genoeg interesse?
Wat denken jullie van Utrecht?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:36 schreef Retronix het volgende:
Wat dachten jullie van een meet in Haarlem, of Amsterdam? Vorige keer had ik trouwens gewoon moeten gaan, Winkel van Sinkel is een toptent..
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat denken jullie van Utrecht?
Veel centraler, als Amsterdam
Wat wil jij dan? Altijd maarquote:
Daar waren we dus laatst.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat denken jullie van Utrecht?
Veel centraler, als Amsterdam
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:11 schreef Retronix het volgende:
[..]
Genoeg te doen.. S'middags stadswandeling of bezoek aan weet ik veel wat, rondvaart maken. In de avond ergens eenvoudig en lekker eten, daarna kroegentocht, daarna ergens clubben of beesten..
Ja, ik had ook moeten komen.. Die Winkel van Sinkel is een toffe tent was er van de zomer geweest.. Utrecht is sowieso wel cool!quote:
Vandaar mijn "quote:
Ja, ik dacht, ik leg het even uit voor de luie lezers...quote:
Helaas, dan kan ik niet. Heb al wat anders op het programma staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef Godshand het volgende:
Even maar een knoop doorhakken.
Lijkt mij leuk het volgende te doen:
Wat?
Schaatsen in de Uithof. Bij veel tegenstemmen kan daar ook lasergamen of aan karten worden gedaan. Na het schaatsen kunnen we gezamenlijk een restaurantje in Den Haag of Delft opzoeken.
Waar?
Uithof, Den Haag.
http://www.deuithof.nl
Wanneer?
Zaterdag 10 maart
Hoe laat?
Verzamelen om 13:00 bij de ingang van de Uithof.
Kost dat?
Schaatsen kost 7,50 euro. De baan is open tot 15:00.
Hoe kom ik daar?
Via het OV of gewoon met de auto, zie ook de site: http://www.deuithof.nl
Helaas zegt ze danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dan helaas (?) voor mijn werk in Aruba.
Ik neem wel een stoel mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmmm ik heb altijd al willen leren schaatsen, maar lijkt een beetje klote als iedereen plezier heeft en ik zit te worstelen met die schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |