quote:
Fok premiere?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef kipptje het volgende:
echt hoor.... Wat is alles aan het plannen voor de Fok premiere van vanavond... Kreeg ik gisteravond een mailtje van het dolfinarium.... Of ik woensdag (morgen dus) om half 9 daar wil zijn omdat ik geselecteerd ben voor een programma. Dat betekent dus om 5 uur opstaan met de afstand die ik moet afleggen... Daat gaat mn premiere......
Maar ik heb het er voor over!!!!
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fok premiere?
Danny heeft een film gemaakt?
Gaat r vanuit dit topic nog iemand heen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaat r vanuit dit topic nog iemand heen?
Helaasquote:Er zijn nog steeds een aantal kaarten beschikbaar. Kijk snel, want op = op en na 16:00 kan er NIET meer worden besteld.
Ik kon sowieso niet, ben net pas thuis. Om daar nu vrij voor te nemen beetje overdreven. Hoor graag hoe het wasquote:
Ik hoor het ook graagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kon sowieso niet, ben net pas thuis. Om daar nu vrij voor te nemen beetje overdreven. Hoor graag hoe het was
Dan ben ik al ergens anders planeet roadburnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:16 schreef whosvegas het volgende:
Is het idee nog steeds om op zaterdag 14 april een meet in Utrecht te houden?
In Den Bosch is geen hol te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geldt min of meer hetzelfde voor
Ik zou zeggen, stel Den Bosch, Utrecht en Enschede voor voor zaterdag kijk hoeveel interesse er is en regel het via pm
Den Bosch heb ik zo wat leuks geregeld en kom ik ook wel
Ik heb er ooit een scharrel opgedaan, en we gingen als we uit gingen dan eerder naar Eindhoven. Wel leuke kroegjes op zich in het Bossche..quote:Op maandag 12 maart 2012 22:15 schreef Chawi het volgende:
Nah Godshand, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Heb me een jaar lang prima vermaakt in Den Bosch
En DiegoNogWattes....it takes one to know one...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |