Heeft ook mijn voorkeur!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer van een café met een leuke band.
quote:
Hoe was het? Brak nu?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Chawi het volgende:
Deze dame zit klaar om richting centrum amersfoort te gaan. Jammer dat niemand kon aansluiten. Vriendinnetje en ik redden ons wel ;-)
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoordquote:Op zondag 4 maart 2012 13:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer van een café met een leuke band.
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoord
Hier in Arnhem zit Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek, is dat geen idee?
Oh toevallig, in Nijmegen zit ook een Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek (meestal rock).quote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het beste idee dat ik in tijden heb gehoord
Hier in Arnhem zit Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek, is dat geen idee?
Me loves rockquote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Oh toevallig, in Nijmegen zit ook een Dollars, met elke vrijdag en zaterdag live muziek (meestal rock).
Aangezien ik bijna nooit in Arnhem kom, vind ik wel een leuk idee om voor de verandering daar heen te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Domokoen het volgende:
Arnhem is vanuit Amsterdam beter bereikbaar dan Nijmegen
Dan begint het pasquote:
Leuk Mystikquote:Op zondag 4 maart 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er bij. Utrecht gisteren was dan wel weer heel leuk.
Het was uiteindelijk goed. Vaste DJ in favo tent was er niet, dus was even zoeken naar een ander goed plekje. Uiteindelijke gevonden en tot in de kleine uurtjes gedanst.quote:
Daar had ik gisteren nog een gesprek over met iemand dat mensen tegenwoordig veel later gaan stappen dan dat wij in de jaren '90 deden.quote:
Schoolfeest van de brugklas was 21.00, maar toen ik 14/15 was haalden we al gauw nachten door, héh!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Chawi het volgende:
In de jaren negentig ging ik ook al uit, vooral de laatste jaren er van dan. Maar toen was het ook niet voor twaalven aan de gang. Ligt er ook misschien een beetje aan naar welke tenten je heengaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |