Het zijn de verbodfestisjistende politici die wegkijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, lekker niets doen en wegkijken, dat zet een zode aan de dijk.
Maar dat doen ze wel, want het heilige woord is aan hen persoonlijk doorgevenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef sorcees het volgende:
Gewoon accijns op hasj en wiet, dan heeft de politiek er geen pproblemen meer mee.
Gewoon mensen verbieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Verbied plezier gewoon.
Dat is inderdaad al jaren aan de gang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
En dan te bedenken dat we zo'n 15 jaar geleden onze xtc konden laten testen op legale dansfeesten. Wtf happened???
Ik zei het al toen ze de paddo met een non-argumenten wisten te verbieden.. nu gaan ze achter je jointje aan. En ja hoor, eerst de coffeeshops fucken met die stomme pas, en als dat niet snel genoeg gaat dan maar gelijk de hasj verbieden.
Let op, zodra de hasj verboden is gaan ze over op de wiet.
Je bedoeld dezelfde bijeffecten rond coke en heroine.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
De zwaarst verslavende drug is nicotine, gevolgd door de sommige amfetamines, dan opiaten (heroine, morfine), crack en alcohol. Als sigaretten op de opiumlijst komen vrees ik toch een beetje voor vervelende bij-effecten zoals die bij de drooglegging in de VS.
Uiteraard, maar met dit soort maatregelen vragen ze erom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
Maar wel een bloeiende straathandel, je weet wel, die ene gast naast de school van je dochter die het voor de helft verkoopt..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met dit soort maatregelen vragen ze erom.
Het beste voorbeeld van een totaalverbod op alle drugs is de USA, blijkbaar leert onze overheid daar niks van.
Heroine is -buiten dat het behoorlijk verslavend is- volgens mij niet een drug waar je snel dood aan gaat. De meeste OD's gebeuren omdat een junkie ineens een veel minder versneden dosis gekocht blijkt te hebben en dus teveel binnen krijgt, D'r zijn genoeg junkies die met flink wat geld een steady supply konden kopen en 60,70 tot 80 jaar oud werden (William S Burroughs werd 83). Wat dat betreft heeft het opjaagbeleid volgens mij meer doden op z'n geweten dan de drugs zelf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
Pure heroine is onschadelijk te noemen (ademen is niet vrij van gevaar).
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heroine is -buiten dat het behoorlijk verslavend is- volgens mij niet een drug waar je snel dood aan gaat. De meeste OD's gebeuren omdat een junkie ineens een veel minder versneden dosis gekocht blijkt te hebben en dus teveel binnen krijgt, D'r zijn genoeg junkies die met flink wat geld een steady supply konden kopen en 60,70 tot 80 jaar oud werden (William S Burroughs werd 83). Wat dat betreft heeft het opjaagbeleid volgens mij meer doden op z'n geweten dan de drugs zelf.
Ik verwacht ook niet dat de politie de omgeving van de optiebeurs of het WTC gaat afzetten en elke beurshandelaar gaat controleren op cokebezit of gebruik. Als ze dat zouden doen dalen de koersen flink denk ik. Het zal wel weer neerkomen op kroegen shops dichttimmeren.
Idd, een drugsverbod en een keiharde aanpak van de drugsproblematiek is de beste oplossing. Kijk maar naar de VS!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Hele goede ontwikkeling die ik uiteraard, uiteraard, uiteraard toejuich. Hier wat essay's hierover:
Essay: De schadelijkheid van drugs, oorzaak en aanleiding
Essay: Het probleem van alcohol, oorzaak en aanleiding !
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi "Pinoccio"²
En ze nemen het nog ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens het CDA wordt er op 200 meter vanaf de coffeeshop op straat gedeald dus moeten de coffeeshops verboden worden
We moeten massaal gaan dealen op het binnenhof dan heft de regering mischien zich zelf op.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens het CDA wordt er op 200 meter vanaf de coffeeshop op straat gedeald dus moeten de coffeeshops verboden worden
Daar komen ze dan wel achter wanneer ze op iedere hoek van de straat in de grote steden door dealers gevraagd gaan worden of ze drugs willen kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Anno2012 het volgende:
Het zijn allemaal argumenten voor het nederlands schaapjesvolk om deze maatregelen beargumenteren. Dat de argumenten nergens op slaan weet het schaapjesvolk niet.
Misschien nog wel een mooie ludieke actie, zakjes poedersuiker enzulksquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
We moeten massaal gaan dealen op het binnenhof dan heft de regering mischien zich zelf op.
Jij gaat bij elk product na waar het vandaan komt? Waar de onderdelen vandaan komen? Is er kinderarbeid gebruikt bij het vervaardigen? Enz?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het een prima idee, maar de fokkertjes denken liever aan hun eigen genot dan aan de schade die het aanricht in de landen waar het vandaan komt.
Komen ze niet eens.. maar ze willen wel midden in de nacht geboeid worden met de mededeling dat hun huis nu als kwekerij gezien wordt en zij daar alles in de gaten gaan houden, en lekker "feesten" met hun dochterquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen ze dan wel achter wanneer ze op iedere hoek van de straat in de grote steden door dealers gevraagd gaan worden of ze drugs willen kopen.
Ho ho, kinderarbeid bij koffie/katoenproductie? DIE BESTAAT NIET HOOR!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij gaat bij elk product na waar het vandaan komt? Waar de onderdelen vandaan komen? Is er kinderarbeid gebruikt bij het vervaardigen? Enz?
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen beschermd worden door de overheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Verbied plezier gewoon.
Dat mag ik wel zelf beslissen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen beschermd worden door de overheid.
Geert wilders gaat minimumstraffen opstellen en Ivo zal hele harde maatregelen gaan nemen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen ze dan wel achter wanneer ze op iedere hoek van de straat in de grote steden door dealers gevraagd gaan worden of ze drugs willen kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Zo moeten burgers ook beschermd worden tegen trolls.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zo moeten burgers ook beschermd worden tegen trolls.
Mag ik dan ook zelf bepalen of ik drugs gebruikquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Geert wilders gaat minimumstraffen opstellen en Ivo zal hele harde maatregelen gaan nemen!Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zelf bepalen of ik drugs gebruik
Dus uiteindelijk is het Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.
De overheid of mensen die er verstand van hebben? "Van horen zeggen" dat het in mijn vakgebied niet zo goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.
Als iemand zijn prive adres heeft mag die via pm vermeld worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menen
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?²
Dat dacht ik dus ook. Toch bestaan er mensen die ondanks de grote nadelen hier voorstander van zijn. Hele slechte zaak.quote:
Zo is het goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen moeten beschermd worden door tegen de overheid.
Nee, dat is het volgende verbod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.
Dus hij gaat dan na 2 weken uit pure wanhoop legaliseren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menen
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
En na de opheffing van wiet/hasj/coffeeshops zijn de hoeren aan de buurt, want tja, die komen allemaal uit het Oostblok en worden uitgebuit en onderbetaald door gemene pooiers.
Mark my words.
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid. En daar kunnen we Balkenende, Rutte en die dwerg uit Frankrijk voor bedanken.
Nee, dan doet-ie een Sahafje:"There are no drugs on the streets of Amsterdam."quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus hij gaat dan na 2 weken uit pure wanhoop legaliseren?
Tief op met je democratie men, er is niets democratisch aan onze schijndemocratie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.
Dat het niet in jouw moslimstraatje past.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?²
De wallen hebben ze al overhoop geholpenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
En na de opheffing van wiet/hasj/coffeeshops zijn de hoeren aan de buurt, want tja, die komen allemaal uit het Oostblok en worden uitgebuit en onderbetaald door gemene pooiers.
Mark my words.
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid. En daar kunnen we Balkenende, Rutte en die dwerg uit Frankrijk voor bedanken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tief op met je democratie men, er is niets democratisch aan onze schijndemocratie.
Men grijpt naar drugs omdat onze samenleving al psychotisch is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Door simpele allerdaagse mensen vaak met een normale baan van het bed te lichten door gewapende mannen en ze te stoppen in een klein hokje tussen de moordenaars en verkrachters enkel omdat ze het gewaagd hebben een plantje in de brand te steken of te laten groeien. En kom niet met het eeuwe kulverhaal dat thuis verbouwen super gevaarlijk is en daarom verboden moet blijven omdat de enige reden dat dat winstgevend, gevaarlijk is en gedaan wordt dankzij de overheid is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Jawel. Dat een verbod meer oplevert qua geldstromen en werkgelegenheid dan een gereguleerd beleid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Het beste voorbeeld van een totaalverbod op alle drugs is de USA, blijkbaar leert onze overheid daar niks van.
Erger nog. Onderbuikgevoelens van je achterban en gebrek aan ruggengraadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef Maron het volgende:
Drugs zijn van alle tijden..iemand die een van de vele vormen ervan wíl gebruiken doet dat toch wel, of het nou verboden is of niet..
Gevalletje popi-jopie van de VVD..
Net alsof al die ex-studo's,( die vroeger nog op staatskosten konden studeren), en nou de grote broek aan menen te hebben omdat ze in de 'regering' zitten, nooit een joïnt,lsd,of de een of andere vorm van wit poeder hebben genuttigd, (of nog doen)..hypocriet geneuzel voor 'de partij'..blurk..
Je ziet in een shop idd vaak de zelfde mensen 'hangen'..(maar de meesten gaan in-en uit)..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben voor ik kom vaak in de shop maar rook toch alleen maar wiet en het scheelt een hoop mensen van een bepaalde bevolkingsgroep binnen.
Mijn ruggegraat vertoont na 52 jaar idd wel enige gebreken, maar met een medi-wietje verloopt mijn dag toch stukken prettiger..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Erger nog. Onderbuikgevoelens van je achterban en gebrek aan ruggengraad
Mag niet, harde spierverslappers wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:49 schreef Maron het volgende:
[..]
Mijn ruggegraat vertoont na 52 jaar idd wel enige gebreken, maar met een medi-wietje verloopt mijn dag toch stukken prettiger..
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:30 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
I get high on lifePOWERRRRRRRRR! ! !
wereldvreemd much? zat mensen die prima hun shit op orde hebben en nu en dan een joint opsteken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat je nog ingaat op die aan religie verslaafde troll user. Een psychologische verslaving die door indoctrinatie van jeugd af aan ontstaan is vind die user wel heel normaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef simmu het volgende:
wereldvreemd much? zat mensen die prima hun shit op orde hebben en nu en dan een joint opsteken.
ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je nog ingaat op die aan religie verslaafde troll user. Een psychologische verslaving die door indoctrinatie van jeugd af aan ontstaan is vind die user wel heel normaal.
Dat komt doordat deze ook niet graag in de schijnwerpers komen door de stigmatisering die er is over het softdrugs gebruik / overlast enz.. In dat opzich hebben de rechtse conservatievelingen de war on drugs hierin wel gewonnen, dat het rationeel totaal niet klopt kan er helaas niet in bij zulke mensen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, daar heb je ook gelijk in
ik ben wat kregelig de laatste tijd over dit onderwerp. een en al gezeik over blowende losers terwijl de meerderheid van cannabisgebruikers gewone mensen zijn die hun zaken prima op orde hebben. maar ja, die mensen die hun shit op orde hebben, die zie je niet en die hoor je niet.
Hey, don't shoot the messenger. Wees maar boos op de mensen die CDA, VVD, PVV, Christenunie en SGP stemmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tief op met je democratie men, er is niets democratisch aan onze schijndemocratie.
Dan moet je alcohol ook gaan verbieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
En wie beschermt ons voor de overheid? Ik vind deze "alles verbieden, alles registreren en alles controleren" regering gevaarlijker dan welke drugsdealer dan ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? ALs dat echt zo is dan is de situatie nog ernstiger dan ik al dacht. Twwe weken om de straathandel de kop in te drukken... hoe komt zo iemand op een hoge positie met die onzin?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik herken echt helemaal niks meer van Nederland zo ondertussen (als iemand die volwassen is geworden midden in de jaren '90)...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
En dan te bedenken dat we zo'n 15 jaar geleden onze xtc konden laten testen op legale dansfeesten. Wtf happened???
Inderdaad. We hebben een perfecte democratie, waar de mensen die door ons verkozen zijn doen wat het volk wil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Ik herken echt helemaal niks meer van Nederland zo ondertussen (als iemand die volwassen is geworden midden in de jaren '90)...
Eens. Ik vraag me af waar al die positiviteit is gebleven. Tegenwoordig bestaat Nederland uit zeikerds, klagers en regelneukers en worden we geregeerd door chagrijnige oude mannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...
Ik ben ook opgegroeid in de jaren 90, ik mis die tijd...
Schijndemocratie of niet, dat is een andere discussie (ben het wel met jullie eens hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben een perfecte democratie, waar de mensen die door ons verkozen zijn doen wat het volk wil.
Zo wil het volk bijvoorbeeld een Europese grondwet, en honderden miljarden aan falende bankiers geven. Het volk wil ook onbeperkte immigratie.
Democratie, right. Misschien moet je eens je maatschappijleerboek dichtslaan en je ogen open doen. Wat we hebben is een schijndemocratie.
Sinds Fortuyn is iedereen opeens ontevreden in dit top-3-landen-om-in-te-wonen kikkerlandje... En heb je niks om ontevreden over te zijn, dan verzin je toch gewoon wat?quote:
Met de nadruk op geertquote:
Klopt, wegens heling, handel in harddrugs, etc. Niets mis mee dat men die tenten dichttimmerde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:04 schreef Viajero het volgende:
Ik herinner me trouwens van de jaren 90 dat ze toen ook al coffeeshops aan het sluiten waren...
Ik erken dit volledig...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...
Ik ben ook opgegroeid in de jaren 90, ik mis die tijd...
Wijsheid komt met de jaren zegt men wel eens, misschien dat juist deze generatie bestuurders met teveel vrijheden is opgegroeid en men zich daarom er tegen afzet, dan zou het juist betekenen dat wanneer de jeugdige generatie ooit bestuurderd wordt men juist het omgekeerd zou gaan doen. Maar dat zal helaas wel een naieve gedachtenspinsel blijken te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben bang dat dit alleen nog maar erger gaat worden, als je ziet hoe erg de huidige generatie jeugd 15-25 ageert tegen alles wat ook maar een beetje afwijkt, dan wordt het nog leuk als deze mensen in den haag wat te zeggen krijgen....
Ik zie om me heen juist de tendens om als iets niet lukt of niet leuk genoeg is er geprobeerd wordt om het dmv regeltjes leuker te maken, vaak in de trant van "dan moet dit en dat" .... al komt dat ook voort uit het feit dat veel mensen niets meer doen tenzij het 'moet'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zegt men wel eens, misschien dat juist deze generatie bestuurders met teveel vrijheden is opgegroeid en men zich daarom er tegen afzet, dan zou het juist betekenen dat wanneer de jeugdige generatie ooit bestuurderd wordt men juist het omgekeerd zou gaan doen. Maar dat zal helaas wel een naieve gedachtenspinsel blijken te zijn.
Bedoel je hiermee de policies van dit forum?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie om me heen juist de tendens om als iets niet lukt of niet leuk genoeg is er geprobeerd wordt om het dmv regeltjes leuker te maken, vaak in de trant van "dan moet dit en dat" .... al komt dat ook voort uit het feit dat veel mensen niets meer doen tenzij het 'moet'
Ja bijvoorbeeld het hele tieten verhaal, er mogen geen tieten meer, niet omdat FOK! dat niet wil maar omdat users zijn gaan klikken bij google dat er dingen op fok staan die buiten hun reclame policy vallen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de policies van dit forum?
Niet alleen dat. Voor dergelijke zaken is het inderdaad terecht dat coffeshops gesloten worden, maar ik herinner me ook dat Leiden bv alle coffeeshops buiten de singels sloot. En daar zaten geweldige coffeeshops bij die geen overlast gaven en geen wetten overtraden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, wegens heling, handel in harddrugs, etc. Niets mis mee dat men die tenten dichttimmerde.
You gotta be fucking kidding.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld het hele tieten verhaal, er mogen geen tieten meer, niet omdat FOK! dat niet wil maar omdat users zijn gaan klikken bij google dat er dingen op fok staan die buiten hun reclame policy vallen...
Dat is toch geen mentaliteit... waar is het goede oude 'oogluikend toestaan' gebleven, jeugd is veel te moraal ridderig tegenwoordig.
Nee serieus.. zoek het hele google add gebeuren maar eens na.quote:
Geen bron van, was op tv. Voor de rest kwam hij in dat interview niet verder dan "we moeten niet te lacherig over wiet doen" ter rechtvaardiging van zijn beleid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? ALs dat echt zo is dan is de situatie nog ernstiger dan ik al dacht. Twwe weken om de straathandel de kop in te drukken... hoe komt zo iemand op een hoge positie met die onzin?
Tja, de kweek van nederwiet steeds meer criminaliseren, de import frusteren en het aantal verkooppunten zo snel mogelijk naar beneden halen en producten waar je maar kan verbieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/politiek/2752974/vvd-wil-totaalverbod-hasj.html
De Volkspartij voor "VRIJHEID" en Democratie laat zich weer van hun beste, liberale kant zien! Gesteund door die andere partij van de "VRIJHEID" natuurlijk. Dat het CDA ook graag nog een nieuw Totalverbot wil is niet zo verrassend.
Ik zou tegen die eikels willen zeggen: ga je werk eens doen: namelijk het volk vertegenwoordigen, in plaats van het volk te criminaliseren en hun onschuldige pleziertjes te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |