Dit dus. Ik herken echt helemaal niks meer van Nederland zo ondertussen (als iemand die volwassen is geworden midden in de jaren '90)...quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
En dan te bedenken dat we zo'n 15 jaar geleden onze xtc konden laten testen op legale dansfeesten. Wtf happened???
Inderdaad. We hebben een perfecte democratie, waar de mensen die door ons verkozen zijn doen wat het volk wil.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tief op met je democratie men, er is niets democratisch aan onze schijndemocratie.
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit dus. Ik herken echt helemaal niks meer van Nederland zo ondertussen (als iemand die volwassen is geworden midden in de jaren '90)...
Eens. Ik vraag me af waar al die positiviteit is gebleven. Tegenwoordig bestaat Nederland uit zeikerds, klagers en regelneukers en worden we geregeerd door chagrijnige oude mannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...
Ik ben ook opgegroeid in de jaren 90, ik mis die tijd...
Schijndemocratie of niet, dat is een andere discussie (ben het wel met jullie eens hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben een perfecte democratie, waar de mensen die door ons verkozen zijn doen wat het volk wil.
Zo wil het volk bijvoorbeeld een Europese grondwet, en honderden miljarden aan falende bankiers geven. Het volk wil ook onbeperkte immigratie.
Democratie, right. Misschien moet je eens je maatschappijleerboek dichtslaan en je ogen open doen. Wat we hebben is een schijndemocratie.
Sinds Fortuyn is iedereen opeens ontevreden in dit top-3-landen-om-in-te-wonen kikkerlandje... En heb je niks om ontevreden over te zijn, dan verzin je toch gewoon wat?quote:
Met de nadruk op geertquote:
Klopt, wegens heling, handel in harddrugs, etc. Niets mis mee dat men die tenten dichttimmerde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:04 schreef Viajero het volgende:
Ik herinner me trouwens van de jaren 90 dat ze toen ook al coffeeshops aan het sluiten waren...
Ik erken dit volledig...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat waren de jaren 90 geweldig. Wat een vrijheid hadden we toen. Geen paniek over Moslims, geen nieuwe verboden elke dag...
Ik ben ook opgegroeid in de jaren 90, ik mis die tijd...
Wijsheid komt met de jaren zegt men wel eens, misschien dat juist deze generatie bestuurders met teveel vrijheden is opgegroeid en men zich daarom er tegen afzet, dan zou het juist betekenen dat wanneer de jeugdige generatie ooit bestuurderd wordt men juist het omgekeerd zou gaan doen. Maar dat zal helaas wel een naieve gedachtenspinsel blijken te zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben bang dat dit alleen nog maar erger gaat worden, als je ziet hoe erg de huidige generatie jeugd 15-25 ageert tegen alles wat ook maar een beetje afwijkt, dan wordt het nog leuk als deze mensen in den haag wat te zeggen krijgen....
Ik zie om me heen juist de tendens om als iets niet lukt of niet leuk genoeg is er geprobeerd wordt om het dmv regeltjes leuker te maken, vaak in de trant van "dan moet dit en dat" .... al komt dat ook voort uit het feit dat veel mensen niets meer doen tenzij het 'moet'quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zegt men wel eens, misschien dat juist deze generatie bestuurders met teveel vrijheden is opgegroeid en men zich daarom er tegen afzet, dan zou het juist betekenen dat wanneer de jeugdige generatie ooit bestuurderd wordt men juist het omgekeerd zou gaan doen. Maar dat zal helaas wel een naieve gedachtenspinsel blijken te zijn.
Bedoel je hiermee de policies van dit forum?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie om me heen juist de tendens om als iets niet lukt of niet leuk genoeg is er geprobeerd wordt om het dmv regeltjes leuker te maken, vaak in de trant van "dan moet dit en dat" .... al komt dat ook voort uit het feit dat veel mensen niets meer doen tenzij het 'moet'
Ja bijvoorbeeld het hele tieten verhaal, er mogen geen tieten meer, niet omdat FOK! dat niet wil maar omdat users zijn gaan klikken bij google dat er dingen op fok staan die buiten hun reclame policy vallen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de policies van dit forum?
Niet alleen dat. Voor dergelijke zaken is het inderdaad terecht dat coffeshops gesloten worden, maar ik herinner me ook dat Leiden bv alle coffeeshops buiten de singels sloot. En daar zaten geweldige coffeeshops bij die geen overlast gaven en geen wetten overtraden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, wegens heling, handel in harddrugs, etc. Niets mis mee dat men die tenten dichttimmerde.
You gotta be fucking kidding.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld het hele tieten verhaal, er mogen geen tieten meer, niet omdat FOK! dat niet wil maar omdat users zijn gaan klikken bij google dat er dingen op fok staan die buiten hun reclame policy vallen...
Dat is toch geen mentaliteit... waar is het goede oude 'oogluikend toestaan' gebleven, jeugd is veel te moraal ridderig tegenwoordig.
Nee serieus.. zoek het hele google add gebeuren maar eens na.quote:
Geen bron van, was op tv. Voor de rest kwam hij in dat interview niet verder dan "we moeten niet te lacherig over wiet doen" ter rechtvaardiging van zijn beleid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? ALs dat echt zo is dan is de situatie nog ernstiger dan ik al dacht. Twwe weken om de straathandel de kop in te drukken... hoe komt zo iemand op een hoge positie met die onzin?
Tja, de kweek van nederwiet steeds meer criminaliseren, de import frusteren en het aantal verkooppunten zo snel mogelijk naar beneden halen en producten waar je maar kan verbieden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/politiek/2752974/vvd-wil-totaalverbod-hasj.html
De Volkspartij voor "VRIJHEID" en Democratie laat zich weer van hun beste, liberale kant zien! Gesteund door die andere partij van de "VRIJHEID" natuurlijk. Dat het CDA ook graag nog een nieuw Totalverbot wil is niet zo verrassend.
Ik zou tegen die eikels willen zeggen: ga je werk eens doen: namelijk het volk vertegenwoordigen, in plaats van het volk te criminaliseren en hun onschuldige pleziertjes te verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |