Ho ho, kinderarbeid bij koffie/katoenproductie? DIE BESTAAT NIET HOOR!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij gaat bij elk product na waar het vandaan komt? Waar de onderdelen vandaan komen? Is er kinderarbeid gebruikt bij het vervaardigen? Enz?
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen beschermd worden door de overheid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Verbied plezier gewoon.
Dat mag ik wel zelf beslissen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen beschermd worden door de overheid.
Geert wilders gaat minimumstraffen opstellen en Ivo zal hele harde maatregelen gaan nemen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar komen ze dan wel achter wanneer ze op iedere hoek van de straat in de grote steden door dealers gevraagd gaan worden of ze drugs willen kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Zo moeten burgers ook beschermd worden tegen trolls.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen beschermd worden door de overheid.
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zo moeten burgers ook beschermd worden tegen trolls.
Mag ik dan ook zelf bepalen of ik drugs gebruikquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Geert wilders gaat minimumstraffen opstellen en Ivo zal hele harde maatregelen gaan nemen!Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zelf bepalen of ik drugs gebruik
Dus uiteindelijk is het Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.
De overheid of mensen die er verstand van hebben? "Van horen zeggen" dat het in mijn vakgebied niet zo goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, tenzij de overheid inschat dat drugsgebruik teveel negatieve bijwerkingen heeft voor de samenleving en het je verbiedt.
Als iemand zijn prive adres heeft mag die via pm vermeld worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menen
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?²
Dat dacht ik dus ook. Toch bestaan er mensen die ondanks de grote nadelen hier voorstander van zijn. Hele slechte zaak.quote:
Zo is het goed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef Quarant het volgende:
[..]
Er is ander plezier dan drugs. Burgers mogen moeten beschermd worden door tegen de overheid.
Nee, dat is het volgende verbod.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:40 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ik mag hier ook mijn mening ventileren en als je het niet bevalt dan zij dat zo.
Dus hij gaat dan na 2 weken uit pure wanhoop legaliseren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opstelten heeft al eens bij een eerdere gelegenheid gezegd dat hij geen toename van de straathandel verwacht bij het invoeren van de wietpas en mocht die er dan toch zijn, dan verwacht hij slechts twee weken de tijd nodig te hebben om de gehele straathandel de kop in te drukken. Hij lijkt dat serieus te menen
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
En na de opheffing van wiet/hasj/coffeeshops zijn de hoeren aan de buurt, want tja, die komen allemaal uit het Oostblok en worden uitgebuit en onderbetaald door gemene pooiers.
Mark my words.
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid. En daar kunnen we Balkenende, Rutte en die dwerg uit Frankrijk voor bedanken.
Nee, dan doet-ie een Sahafje:"There are no drugs on the streets of Amsterdam."quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus hij gaat dan na 2 weken uit pure wanhoop legaliseren?
Tief op met je democratie men, er is niets democratisch aan onze schijndemocratie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:53 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De politici die jij noemt zijn verkozen dmv van democratische veriezingen. Een meerderheid van het Nederlandse volk wil dit dus waarschijnlijk.
Dat het niet in jouw moslimstraatje past.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan drugs die zorgt voor een psychotische samenleving en ho*ren die zorgen voor soa verspreiding en overspel?²
De wallen hebben ze al overhoop geholpenquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
En na de opheffing van wiet/hasj/coffeeshops zijn de hoeren aan de buurt, want tja, die komen allemaal uit het Oostblok en worden uitgebuit en onderbetaald door gemene pooiers.
Mark my words.
In 2020 herken je niets meer van dit eens zo mooie, vrije land waar andere landen jaloers waren op ons vrije drugsbeleid. En daar kunnen we Balkenende, Rutte en die dwerg uit Frankrijk voor bedanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |