Die van de hagelslag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Engeland - Nederland.
We hebben De Ruyter nodig die met zijn floot de thames opvaart.
Dat is De Ruijter.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik kan mij hier verheugen op een avondje Brokeassmountain - No governmentia
flikker nou op manquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Word je wel rustig van de ogen van rutte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Ja maar ik dacht dat ie een 6maanden ban had en niet 1 van 48uurquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wel tof dat je die UI langer neemt voor Stokstaart.
Valt inderdaad tegen het tempoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
Het stadion is inderdaad JL-Waardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
alsdus onze echte joodse kakkerlakquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsdus onze echte joodse kakkerlak
post dat dan daarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb die post niet gestolen. Kwam net van eten nigga.
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... ff een andere avatar genomen om aan te tonen dat ik best een stoere jongeman ben
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.
Dromenvangertje post daar zeker ook?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
2 SC door elkaar, Ik raak in de war man.
Troll jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Je Avatarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Maar je UI is zo lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee is een troll.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Elke note is een kleinere kans op het moderatorschapHoezo?
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het grote geheel gewoon niet.
Ik dacht aids :S?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?
Almerequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-op-stelten.dhtml
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 21:00 weer strootman zien falen
Clasiequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
goossensquote:
Ronald Koemanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.quote:
Vertonghenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin Ajacied vindt Vertonghen sinds kort weer een puike speleren terecht.
Malkiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.
Voorwaarde is alleen dat hij fit blijft. Janmaar komt van Heerenveen, ook lekker spelertjeEn dan nog Vormer van Roda. Allemaal goede versterkingen zo op het eerste oog.
Nu alleen nog een spits
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertonghendie jongen heeft alles wat ik haat aan ajax
Ja maar dat is een kakkerlak die dan opeens goed gaat spelenquote:
Dat filmpje bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.Al denk ik dat je dat uit je geheugen hebt gewist.
waaromquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoel jeTja hij is zo lekker gewoon gebleven. Doet zelf zijn boodschappen en zo. Rat is het.
Dost met zn downie hoofdquote:
Teringventje, zo eentje waar je ruzie mee krijgt tijdens het uitgaan. En een grote bek heb die ook nog eens. Lekker voor hem dat hij geschorst was dankzij die schwalbe van Guidettiquote:
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN zn open bek alsof hij hersendood is.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.
Strootman zijn hoofd werd wel uitgedeukt tegen Feyenoord. Dat was opzich wel aardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.
Strootman heeft ook een open bek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN zn open bek alsof hij hersendood is.
Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman heeft ook een open bek.
Strootman is toch de nieuwe Xabi Alonso.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar strootman is een faler. is dost dat ook?
Ik heb dat met mijn radio. Maar gebeurt altijd als bijv. mijn koelkast aanspringt of mijn tv wordt uitgezet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel apart. Op de gekste momenten schiet mijn xbox opeens aanAls ik aan het slapen ben, als ik gewoon rustig zit te computeren of ik gewoon op school ben
volgens de psv-kneusjes ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Strootman is toch de nieuwe Xabi Alonso.
Dat was ik die je bedoelt. Ik blijf het een walgelijk figuur vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.Al denk ik dat je dat uit je geheugen hebt gewist.
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat met mijn radio. Maar gebeurt altijd als bijv. mijn koelkast aanspringt of mijn tv wordt uitgezet.
Een vrij simpele oplossing voor dit grote probleem idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebben
tsja. Lijkt wel om de 6 uur. Had het om 0:00 snachts, 6 uur sochtends, 12 uur smiddags, 18uur savondsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een vrij simpele oplossing voor dit grote probleem idd.
echt hequote:
Ik zie een verband!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tsja. Lijkt wel om de 6 uur. Had het om 0:00 snachts, 6 uur sochtends, 12 uur smiddags, 18uur savonds
Je zal Clasie bedoelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze Castaignos nodig hebben.
Neh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is iets wat om de 6 uur aan- of uitslaat in jullie huis.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Castaignos heeft toch die power g.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dildo's geven toch geen stroomstoot.
volgens mij nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Ik zie die gast echt nooit meer.quote:
Je buren hebben ook een xbox?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebben
bij jou wel onterecht danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehad
Oh...dan is 't terecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hieroquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.Ik moet toch even een ban pakken om m'n streetcredibility wat op te vijzelen.
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hiero
Ik wil die wel oprichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik omquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
eventjes quoten dezequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik om
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
Wordt Engeland - Nederland ergens uitgezonden op TV?
RTL 7quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
jippiequote:
wel lekker gegeten?quote:
jojo is wel heet geworden zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezichtquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojo is wel heet geworden zeg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezicht
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen iddquote:
jehoretje bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen idd
jehoretjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jehoretje bedoel je
OOit wel een pic gezien van haar dankzij paul volgens mij
hij zegt van welquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jehoretjePaul is haar ex toch?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
niet goed voor jequote:
Kotsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijnquote:
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigensquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kots
[..]
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijn
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigens
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje, kappen nou met die onzin! Je bent prima zoals je bent!
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
ik troll nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
Is al van 2jaar terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stuur 'm ook ff aan mij door a.u.b.
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 21:42:24 ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Moeder van m'n collega.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?
Welke pic dan?quote:
Was het maar waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat er pics van Jojoortje uitgedeeld worden?
Stap op kutGGMMquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Klopt. Heb bijna een kwartet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
alweerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Zo, ook weer uitgewerkt. Lekkerste kapsalon ooit op.
Woensdag kapsalondag.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar één ding wat je kan doen om dit goed te maken.
Nog nooit gehad. Hier in Hengelo ging een tent dat eenmalig verkopen maar niemand vond dat te vreten. Zou wel een hele slechte versie zijn geweest dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Zo, ook weer uitgewerkt. Lekkerste kapsalon ooit op.
Elke woensdag een kapsalon, best netjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Woensdag kapsalondag.
Meestal doe ik voor 2 dagen koken. Dus ma-di en do-vr
njah, of een pizzaatje of Surinaams.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke woensdag een kapsalon, best netjes
0-2quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
oh wacht, nederland natuurlijk
Ik was al gestopt met kijken
watskebeurt met klaasquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0-2
KJH er uit. Hij heeft gescoord, maar hij weet het niet meer
quote:
Ik schrok me kapot joh.. Ik dacht dat zijn lippen blauw werden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Zag er niet goed uit nee. Ook die Engelsman niet.
Me2, bizar moment.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot joh.. Ik dacht dat zijn lippen blauw werden.
Is gewoon op Veronica?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zet het uit wegens kutte stream en het is leuk
ja geen zin om naar de woonkamer te gaan, daar staat de pc nietquote:
5jaar volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatigquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatig
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012-5 = 2007quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug danquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
Ik zeg toch zomer? Wat is het nu? Juist jaquote:
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug dan
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
vd wielquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.quote:
Grekquote:
Janssen kan toch ook in aanmerking komen, terwijl hij NL is. Ben jij nou zo dom of zo heel dom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.
Ben je nou zo dom of doe je zo dom?
Bij de eerste tegengoal faalde Mathijsen gigantisch hard door zo'n debiele sliding te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Vlaar faalde wel vandaag.
Het wordt tijd dat er wat centrale verdedigers doorbreken.
1e goal was buitenspel en 2e was Schaars die zijn mannetje liet lopen. Lag niet aan Vlaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Janssenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Janssen kan toch ook in aanmerking komen, terwijl hij NL is. Ben jij nou zo dom of zo heel dom?
ja en daarna kon ie geen goed wk hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ek is helaas 2 jaar later. Kluivert had ook een goed EK in 2000
Vergane glorie die jongen. Niks dan prutsen en speelt nu niet eens bij jullie?quote:
Ik noem gewoon een voorbeeld die van NL nationaliteit is. Ben jij nou echt zó dom? 0_0quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JanssenEn wie wilde je er dan uithalen? Sneijder? V/d Vaart?
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Omdat het een ajacied is haten ze hem natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wou net zeggen, wat haat iedereen op hem dan?
Van Rhijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.
Komt genoeg verdedigend talent aan, daar hoeven we ons juist niet druk om te maken na het EK.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.
Slecht voorbeeld vriend. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik noem gewoon een voorbeeld die van NL nationaliteit is. Ben jij nou echt zó dom? 0_0
Niemand ziet genoeg van hem. Hij speelt nauwelijks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie te weinig van Bruma om over hem te oordelen.
Ik vind het maar een domme verdediger. Heeft z'n fysiek al vanaf z'n jeugd enorm mee, daarom is hij zo gehyped toen hij naar Chelsea ging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie te weinig van Bruma om over hem te oordelen.
Ik heb nog wel enigszins mijn twijfels bij dat soort spelers. Leuk spelen op eredivisie niveau is tegenwoordig nou niet bepaald een goede graadmeter voor doorontwikkeling naar topniveau.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
BMI kan het niveau makkelijk aan. Anders De Vrij. Stuk voor stuk niet minder dan Bruma.
Mowah als je kijkt naar de topwedstrijden in Nederland houden ze prima stand tegen internationals als Toivoinen, Mertens,Eriksen en noem ze allemaal maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enigszins mijn twijfels bij dat soort spelers. Leuk spelen op eredivisie niveau is tegenwoordig nou niet bepaald een goede graadmeter voor doorontwikkeling naar topniveau.
De Bundesliga is wel even van een flink hoger niveau dan de eredivisie. Eriksen, Mertens en Toivonen moeten het sowieso eerst zelf nog even waarmaken op topniveau. International zijn voor Zweden, Denemarken of België zegt nog niet echt heel veel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mowah als je kijkt naar de topwedstrijden in Nederland houden ze prima stand tegen internationals als Toivoinen, Mertens,Eriksen en noem ze allemaal maar op.
Die Bruma mag alleen af en toe invallen. En dan niet bij Chelsea maar alsnog bij HSV. Zoveel scheelt dat niveau daar niet met een Ajax of Feyenoord. HSV is een middenmoter in Duitsland.
Please.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In Engeland zijn er pakweg 4-6 clubs die boven de Nederlandse top uitsteken. In Spanje zullen dat 3-4 clubs zijn. In al die landen is het gemiddelde niveau ten eerste al veel hoger. Daarnaast speel je in Nederland in het ergste geval tegen spitsen als Matavz of Guidetti. Dan zijn Gomez en Huntelaar toch net nog even een niveautje hoger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
De top van de Bundesliga heeft een hoger nieveau ja. Denk dat clubs als Feyenoord. Ajax, en Psv zich prima kunnen meten met de subtop van Duitsland.
Alleen Dortmund en Bayern en misschien Schalke steken er met kop en schouders bovenuit. Paar jaar geleden won Twente trouwens nog van Schalke ook voor de EL. Dat spul scheelt echt niet veel met onze top 5 Eredivisie allemaal.
Sowieso Ierlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
Via stream toch maar NL gekeken, van die belgen raakte ik depressief.
In een flits ook nog Gary Speed memorial gezien, indrukwekkend eerbetoon. Alleen jammer dat Wales zuigt.
Oh en de witte shirts van de Ieren zijn echt yum...
Kan je ook bovengemiddeld veel zuipen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso Ierland![]()
Mijn vaderland
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook bovengemiddeld veel zuipen?
quote:
Noord-Ierlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Belfast staat zo ongeveer bovenaan mijn verlanglijstje, al is dat weer geen Ierland dan.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Steven zit bij de IRA. Die loopt elke week met bomgordels rond de Arena.
IRA is geen IRAKquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Steven zit bij de IRA. Die loopt elke week met bomgordels rond de Arena.
Hoor er echt alleen maar geweldige verhalen over. Stappen zwaar gek, veel recente historie natuurlijk (wil die muurschilderingen graag zien) en de mensen schijnen echt heel relaxed naar toeristen te zijn. Sowieso om de 5 meter een pub.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noord-Ierland
MEt rugby is het 1
Belfast komt mijn opa en oma en familie eigelijk vandaag, maar ze zijn verbannen ervandaan, opa zat bij de Ira
Ja maar dat is het probleem van heel Ierland, je hebt weer onwijze armoede dus de drugs shit en onderwereld is weer helemaal terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor er echt alleen maar geweldige verhalen over. Stappen zwaar gek, veel recente historie natuurlijk (wil die muurschilderingen graag zien) en de mensen schijnen echt heel relaxed naar toeristen te zijn. Sowieso om de 5 meter een pub.
Wel één van de meest criminele steden in Europa, hoorde ik laatst.Maar dan vooral onderwereld/drugscircuit.
Gruwelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem van heel Ierland, je hebt weer onwijze armoede dus de drugs shit en onderwereld is weer helemaal terug
En belfast is ook mooi, maar ook dat gaat op eigelijk voor heel Ierland
Leprechaunquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso Ierland![]()
Mijn vaderland
haha wil best een keer een weekendje met je heen gaan hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gruwelijk
Geef maar een keer een rondleiding daaro. Voor 150 euro heb je een retourtje met RyanairVanaf R'dam airport.
wel goed gespeld trouwensquote:
Zijn die ierse wijven wel wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha wil best een keer een weekendje met je heen gaan hoor
Ja redelijk tot goed, en zoals de engelse, snel dronken en heel naiefquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn die ierse wijven wel wat dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja redelijk tot goed, en zoals de engelse, snel dronken en heel naief
zonder op google te kijken voor het eerstquote:
valt meequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die Ieren kan je toch voor geen meter verstaan
Als je zelf dronken bent is het niet lastig hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die Ieren kan je toch voor geen meter verstaan
Ouders komen uit Bray, half uur buiten dublinquote:
Keer in newcastle geweest, daar kon je echt helemaal niks van maken. Pikte er hooguit 1 woord per zin tussenuit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je zelf dronken bent is het niet lastig hoor
leprechaun bestaan ze echt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ouders komen uit Bray, half uur buiten dublin
Ja maar dat zijn de geordies, die versta ik ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer in newcastle geweest, daar kon je echt helemaal niks van maken. Pikte er hooguit 1 woord per zin tussenuit.
het is een mythequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een mythe
Mijn moeder is wel klein dus ben geneigd ja te zeggen
Bruno Martins Indi weer of watquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Ja de gemiddelde Ier zal niet boven 0,5 BMI uitkomen.
nee dan zijn we klein iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja de nieuwe standaard in lengte berekeningen = 1 BMI
Waarom nouquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 29 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 476 stevenmac26
002. 383 Smoofie
003. 304 bambino
004. 299 Rezania
005. 277 Bart
006. 240 Patje1987
007. 215 Stokstaart
007. 215 Dromenvangertje
009. 208 Id_do_her
010. 204 Caland
011. 195 heloef
012. 191 Monopoly
013. 188 Boterbartje
014. 180 ValHallen
015. 176 LompeHork
016. 173 pimmetje2010
017. 171 Cobra4
018. 163 Ajacied422
019. 161 Plastic_zak
019. 161 Nembrionic
021. 160 Beach
022. 159 naatje_1
023. 158 arachide.
024. 157 charmed_angel
025. 156 OhNoes
026. 155 Stormqueen
027. 154 napoleonfour
028. 153 2NutZ
029. 150 johannes_vermeer
030. 149 Jofunu-kun
031. 145 MaryMouse
032. 144 Sharana_LV
033. 142 Quisho
033. 142 Lindgren.
033. 142 Crazy-M
036. 138 gianni61
037. 137 monkyyy
037. 137 Huppelmuts
039. 136 Voorschrift
040. 135 remlof
041. 133 Frag_adder
042. 130 Paxcon
043. 128 SiIk
043. 128 PizzaGeit
045. 126 Flippiee
046. 125 tong80
047. 122 Frank_Drebin
048. 121 Ben.
048. 121 Nectar
050. 118 De_Nuance
051. 117 Geo4kant
051. 117 Dimens
053. 114 meowingtons
054. 111 NBT
055. 110 Lindytje
056. 109 sinterklaaskapoentje
056. 109 DevilsWhore
056. 109 stefanhaan
059. 107 wise
060. 106 Arcadia
060. 106 sinepedraap
062. 102 waht
062. 102 roos85
064. 101 CherryLips
065. 100 BBQSausage
065. 100 TwyLight
067. 099 Tchock
067. 099 PriemGirl
067. 099 Trollscience
070. 098 Stiffler1988
070. 098 Intronic
072. 097 Littlerabbit
072. 097 Lokasenna
074. 096 Che_
074. 096 Strani
076. 094 tochweerhenk
077. 093 iamredleader
077. 093 STING
079. 092 Nober
079. 092 Spouwerranger
081. 091 Unfckingtitled
081. 091 debeterebob
081. 091 Mexicanobakker
084. 090 J0kkebr0k
085. 089 GGMM
086. 088 Toefjes
086. 088 Lauzi-1993
088. 087 Lienekien
088. 087 Keselo
090. 085 Vaseline_
091. 084 liesje1979
091. 084 nubreektmijnklomp
091. 084 Tem
094. 083 Samzz
094. 083 lipjes
096. 081 BansheeBoy
096. 081 DeLuna
098. 080 Joysa
099. 079 Lyza666
100. 078 alors
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Je bent aan het compenseren.quote:
Komt ook door vanacht denk ikquote:
Heb je nog wat gekocht?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
Wtf. Halve dag gewerkt.![]()
Oja SC vannacht en ibood.
rommel, en een kapsalon denk ikquote:
Ja maar veel meer heb je ook niet in Ierlandquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
Het toffe van Ierland en GB vind ik hun passie voor historische helden/daden en een groot respect voor tradities. Eenmaal een held daar = tot het eind der tijden herdacht en gerespecteerd. Echt super!
Was idd een brakke hunt ja. Ze verkopen trouwens bij de AH Feyenoord-voetballenquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles was binnen 2 seconden weg man, iedereen flipte hem.
Ibood heeft ook al excuses gemaakt
omdat Suarezquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt die kut Suarez zo gruwelijk goed in fifa
Altijd als ik Liverpool kies moet ik die prutser van een Carroll erin zetten.quote:
Jammer dat meeste mensen Ireland alleen associëren met veel zuipen. Mooie natuur ook daar damnnnnnnnquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar veel meer heb je ook niet in Ierland
En als er ooit iemand eens iets wint dan is dat wel speciaal ja
Heb ooit een berg en boswandeling moeten maken van mijn oom van een kleine 8uur, toen was ik echt aan een biertje toe hoor na afloopquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat meeste mensen Ireland alleen associëren met veel zuipen. Mooie natuur ook daar damnnnnnnn
Waaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als ik Liverpool kies moet ik die prutser van een Carroll erin zetten.
hmm waar, ik speel ook niet met kuyt bij liverpool of kalou bij chelseaquote:
beidequote:
dit dusquote:
Mwah, kan het wel drinken. Maar na 3 pints ofzo gaat die smaak je echt tegenstaan, je lijkt er ook vol van te raken. Murphy's zuipt veel beter weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit dus![]()
Alhoewel ik Guinness ook kan waarderen
Die is lekker ja. Bij Paddy's altijd drinken.quote:
Zit ook ijzer in Guinnessquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kan het wel drinken. Maar na 3 pints ofzo gaat die smaak je echt tegenstaan, je lijkt er ook vol van te raken. Murphy's zuipt veel beter weg.
Moet je het lepeltje er uit halenquote:
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je het lepeltje er uit halen
Vind het niks man. Te donker en te zoet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Niet op die manier, maar het is wel redelijk goed voor je omdat er ijzer in zit
Atlas vind ik ook erg smerig overigensquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind het niks man. Te donker en te zoet.
Net als die Grand PrestigeGewoon een lekkere westfalen tripel gaat er wel in. Desnoods Atlas. Maar dat hele donkere raak je enorm verzadigd van
Junkiebier man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Atlas vind ik ook erg smerig overigens
Datquote:
Laterzzzzzquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind het niks man. Te donker en te zoet.
Net als die Grand PrestigeGewoon een lekkere westfalen tripel gaat er wel in. Desnoods Atlas. Maar dat hele donkere raak je enorm verzadigd van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |