Die van de hagelslag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Engeland - Nederland.
We hebben De Ruyter nodig die met zijn floot de thames opvaart.
Dat is De Ruijter.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik kan mij hier verheugen op een avondje Brokeassmountain - No governmentia
flikker nou op manquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Word je wel rustig van de ogen van rutte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Ja maar ik dacht dat ie een 6maanden ban had en niet 1 van 48uurquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wel tof dat je die UI langer neemt voor Stokstaart.
Valt inderdaad tegen het tempoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
Het stadion is inderdaad JL-Waardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
alsdus onze echte joodse kakkerlakquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsdus onze echte joodse kakkerlak
post dat dan daarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb die post niet gestolen. Kwam net van eten nigga.
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... ff een andere avatar genomen om aan te tonen dat ik best een stoere jongeman ben
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.
Dromenvangertje post daar zeker ook?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
2 SC door elkaar, Ik raak in de war man.
Troll jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Je Avatarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Maar je UI is zo lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee is een troll.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Elke note is een kleinere kans op het moderatorschapHoezo?
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het grote geheel gewoon niet.
Ik dacht aids :S?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?
Almerequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-op-stelten.dhtml
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 21:00 weer strootman zien falen
Clasiequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
goossensquote:
Ronald Koemanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb jij wel favoriete ajax spelers?
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.quote:
Vertonghenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin Ajacied vindt Vertonghen sinds kort weer een puike speleren terecht.
Malkiquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goossens gaat het wel goed doen denk ik. Lekkere techniek in zijn poten, alles.
Voorwaarde is alleen dat hij fit blijft. Janmaar komt van Heerenveen, ook lekker spelertjeEn dan nog Vormer van Roda. Allemaal goede versterkingen zo op het eerste oog.
Nu alleen nog een spits
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vertonghendie jongen heeft alles wat ik haat aan ajax
Ja maar dat is een kakkerlak die dan opeens goed gaat spelenquote:
Dat filmpje bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.Al denk ik dat je dat uit je geheugen hebt gewist.
waaromquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoel jeTja hij is zo lekker gewoon gebleven. Doet zelf zijn boodschappen en zo. Rat is het.
Dost met zn downie hoofdquote:
Teringventje, zo eentje waar je ruzie mee krijgt tijdens het uitgaan. En een grote bek heb die ook nog eens. Lekker voor hem dat hij geschorst was dankzij die schwalbe van Guidettiquote:
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN zn open bek alsof hij hersendood is.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.
Strootman zijn hoofd werd wel uitgedeukt tegen Feyenoord. Dat was opzich wel aardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen ajax-speler... Meer een voor Psv. Samen met die andere paardenbek (Strootman) kan dat prima daar.
Strootman heeft ook een open bek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN zn open bek alsof hij hersendood is.
Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman heeft ook een open bek.
Strootman is toch de nieuwe Xabi Alonso.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar strootman is een faler. is dost dat ook?
Ik heb dat met mijn radio. Maar gebeurt altijd als bijv. mijn koelkast aanspringt of mijn tv wordt uitgezet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel apart. Op de gekste momenten schiet mijn xbox opeens aanAls ik aan het slapen ben, als ik gewoon rustig zit te computeren of ik gewoon op school ben
volgens de psv-kneusjes ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Strootman is toch de nieuwe Xabi Alonso.
Dat was ik die je bedoelt. Ik blijf het een walgelijk figuur vinden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin heb je zowaar een keer bijna overtuigd gekregen dat het best een leuke jongen was.Al denk ik dat je dat uit je geheugen hebt gewist.
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dat met mijn radio. Maar gebeurt altijd als bijv. mijn koelkast aanspringt of mijn tv wordt uitgezet.
Een vrij simpele oplossing voor dit grote probleem idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebben
tsja. Lijkt wel om de 6 uur. Had het om 0:00 snachts, 6 uur sochtends, 12 uur smiddags, 18uur savondsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een vrij simpele oplossing voor dit grote probleem idd.
echt hequote:
Ik zie een verband!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tsja. Lijkt wel om de 6 uur. Had het om 0:00 snachts, 6 uur sochtends, 12 uur smiddags, 18uur savonds
Je zal Clasie bedoelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze Castaignos nodig hebben.
Neh.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is iets wat om de 6 uur aan- of uitslaat in jullie huis.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Castaignos heeft toch die power g.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dildo's geven toch geen stroomstoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |