Die van de hagelslag?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Engeland - Nederland.
We hebben De Ruyter nodig die met zijn floot de thames opvaart.
Dat is De Ruijter.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ik kan mij hier verheugen op een avondje Brokeassmountain - No governmentia
flikker nou op manquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Word je wel rustig van de ogen van rutte?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven neem eens een postpauze man ik voel me iets wat ongemakkelijk als Clasie mij aanstaart.
Ja maar ik dacht dat ie een 6maanden ban had en niet 1 van 48uurquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wel tof dat je die UI langer neemt voor Stokstaart.
Valt inderdaad tegen het tempoquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
Het stadion is inderdaad JL-Waardig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar sowieso is het alsof je een Jupiler League wedstrijd aan het kijken bent.
alsdus onze echte joodse kakkerlakquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsdus onze echte joodse kakkerlak
post dat dan daarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb die post niet gestolen. Kwam net van eten nigga.
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... ff een andere avatar genomen om aan te tonen dat ik best een stoere jongeman ben
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geval boven een VI-UI verkiezen.
Dromenvangertje post daar zeker ook?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef Smoofie het volgende:
2 SC door elkaar, Ik raak in de war man.
Troll jij?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Je Avatarquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak Genee ten schande met mijn postgedrag. Er valt ook een hele last van mijn schouders nu ik hem niet meer over mijn posts neerkijkend heb.
[..]
Dromenvangertje post daar zeker ook?
Maar je UI is zo lelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee is een troll.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Elke note is een kleinere kans op het moderatorschapHoezo?
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het grote geheel gewoon niet.
Ik dacht aids :S?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er een brandwondenkliniek in en Afrika. Zit ik in de buurt?
Almerequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ere-op-stelten.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |