Bij de eerste tegengoal faalde Mathijsen gigantisch hard door zo'n debiele sliding te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Vlaar faalde wel vandaag.
Het wordt tijd dat er wat centrale verdedigers doorbreken.
1e goal was buitenspel en 2e was Schaars die zijn mannetje liet lopen. Lag niet aan Vlaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Janssenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Janssen kan toch ook in aanmerking komen, terwijl hij NL is. Ben jij nou zo dom of zo heel dom?
ja en daarna kon ie geen goed wk hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ek is helaas 2 jaar later. Kluivert had ook een goed EK in 2000
Vergane glorie die jongen. Niks dan prutsen en speelt nu niet eens bij jullie?quote:
Ik noem gewoon een voorbeeld die van NL nationaliteit is. Ben jij nou echt zó dom? 0_0quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JanssenEn wie wilde je er dan uithalen? Sneijder? V/d Vaart?
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Omdat het een ajacied is haten ze hem natuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wou net zeggen, wat haat iedereen op hem dan?
Van Rhijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt genoeg verdedigend talent aan, daar hoeven we ons juist niet druk om te maken na het EK.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bruma of misschien in de toekomst nog Gouweleeuw of van Dijk? Veel anders kan ik ook niet bedenken.
Slecht voorbeeld vriend. Maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik noem gewoon een voorbeeld die van NL nationaliteit is. Ben jij nou echt zó dom? 0_0
Niemand ziet genoeg van hem. Hij speelt nauwelijks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie te weinig van Bruma om over hem te oordelen.
Ik vind het maar een domme verdediger. Heeft z'n fysiek al vanaf z'n jeugd enorm mee, daarom is hij zo gehyped toen hij naar Chelsea ging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie te weinig van Bruma om over hem te oordelen.
Ik heb nog wel enigszins mijn twijfels bij dat soort spelers. Leuk spelen op eredivisie niveau is tegenwoordig nou niet bepaald een goede graadmeter voor doorontwikkeling naar topniveau.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
BMI kan het niveau makkelijk aan. Anders De Vrij. Stuk voor stuk niet minder dan Bruma.
Mowah als je kijkt naar de topwedstrijden in Nederland houden ze prima stand tegen internationals als Toivoinen, Mertens,Eriksen en noem ze allemaal maar op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb nog wel enigszins mijn twijfels bij dat soort spelers. Leuk spelen op eredivisie niveau is tegenwoordig nou niet bepaald een goede graadmeter voor doorontwikkeling naar topniveau.
De Bundesliga is wel even van een flink hoger niveau dan de eredivisie. Eriksen, Mertens en Toivonen moeten het sowieso eerst zelf nog even waarmaken op topniveau. International zijn voor Zweden, Denemarken of België zegt nog niet echt heel veel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mowah als je kijkt naar de topwedstrijden in Nederland houden ze prima stand tegen internationals als Toivoinen, Mertens,Eriksen en noem ze allemaal maar op.
Die Bruma mag alleen af en toe invallen. En dan niet bij Chelsea maar alsnog bij HSV. Zoveel scheelt dat niveau daar niet met een Ajax of Feyenoord. HSV is een middenmoter in Duitsland.
Please.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
In Engeland zijn er pakweg 4-6 clubs die boven de Nederlandse top uitsteken. In Spanje zullen dat 3-4 clubs zijn. In al die landen is het gemiddelde niveau ten eerste al veel hoger. Daarnaast speel je in Nederland in het ergste geval tegen spitsen als Matavz of Guidetti. Dan zijn Gomez en Huntelaar toch net nog even een niveautje hoger.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
De top van de Bundesliga heeft een hoger nieveau ja. Denk dat clubs als Feyenoord. Ajax, en Psv zich prima kunnen meten met de subtop van Duitsland.
Alleen Dortmund en Bayern en misschien Schalke steken er met kop en schouders bovenuit. Paar jaar geleden won Twente trouwens nog van Schalke ook voor de EL. Dat spul scheelt echt niet veel met onze top 5 Eredivisie allemaal.
Sowieso Ierlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
Via stream toch maar NL gekeken, van die belgen raakte ik depressief.
In een flits ook nog Gary Speed memorial gezien, indrukwekkend eerbetoon. Alleen jammer dat Wales zuigt.
Oh en de witte shirts van de Ieren zijn echt yum...
Kan je ook bovengemiddeld veel zuipen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso Ierland![]()
Mijn vaderland
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je ook bovengemiddeld veel zuipen?
quote:
Noord-Ierlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Belfast staat zo ongeveer bovenaan mijn verlanglijstje, al is dat weer geen Ierland dan.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Steven zit bij de IRA. Die loopt elke week met bomgordels rond de Arena.
IRA is geen IRAKquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Steven zit bij de IRA. Die loopt elke week met bomgordels rond de Arena.
Hoor er echt alleen maar geweldige verhalen over. Stappen zwaar gek, veel recente historie natuurlijk (wil die muurschilderingen graag zien) en de mensen schijnen echt heel relaxed naar toeristen te zijn. Sowieso om de 5 meter een pub.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noord-Ierland
MEt rugby is het 1
Belfast komt mijn opa en oma en familie eigelijk vandaag, maar ze zijn verbannen ervandaan, opa zat bij de Ira
Ja maar dat is het probleem van heel Ierland, je hebt weer onwijze armoede dus de drugs shit en onderwereld is weer helemaal terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor er echt alleen maar geweldige verhalen over. Stappen zwaar gek, veel recente historie natuurlijk (wil die muurschilderingen graag zien) en de mensen schijnen echt heel relaxed naar toeristen te zijn. Sowieso om de 5 meter een pub.
Wel één van de meest criminele steden in Europa, hoorde ik laatst.Maar dan vooral onderwereld/drugscircuit.
Gruwelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem van heel Ierland, je hebt weer onwijze armoede dus de drugs shit en onderwereld is weer helemaal terug
En belfast is ook mooi, maar ook dat gaat op eigelijk voor heel Ierland
Leprechaunquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso Ierland![]()
Mijn vaderland
haha wil best een keer een weekendje met je heen gaan hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gruwelijk
Geef maar een keer een rondleiding daaro. Voor 150 euro heb je een retourtje met RyanairVanaf R'dam airport.
wel goed gespeld trouwensquote:
Zijn die ierse wijven wel wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha wil best een keer een weekendje met je heen gaan hoor
Ja redelijk tot goed, en zoals de engelse, snel dronken en heel naiefquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn die ierse wijven wel wat dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja redelijk tot goed, en zoals de engelse, snel dronken en heel naief
zonder op google te kijken voor het eerstquote:
valt meequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die Ieren kan je toch voor geen meter verstaan
Als je zelf dronken bent is het niet lastig hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Die Ieren kan je toch voor geen meter verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |