Me2, bizar moment.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot joh.. Ik dacht dat zijn lippen blauw werden.
Is gewoon op Veronica?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zet het uit wegens kutte stream en het is leuk
ja geen zin om naar de woonkamer te gaan, daar staat de pc nietquote:
5jaar volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatigquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatig
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012-5 = 2007quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug danquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
Ik zeg toch zomer? Wat is het nu? Juist jaquote:
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug dan
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
vd wielquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.quote:
Grekquote:
Janssen kan toch ook in aanmerking komen, terwijl hij NL is. Ben jij nou zo dom of zo heel dom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.
Ben je nou zo dom of doe je zo dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |