volgens mij nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Ik zie die gast echt nooit meer.quote:
Je buren hebben ook een xbox?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebben
bij jou wel onterecht danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehad
Oh...dan is 't terecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hieroquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.Ik moet toch even een ban pakken om m'n streetcredibility wat op te vijzelen.
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hiero
Ik wil die wel oprichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik omquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
eventjes quoten dezequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik om
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
Wordt Engeland - Nederland ergens uitgezonden op TV?
RTL 7quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
jippiequote:
wel lekker gegeten?quote:
jojo is wel heet geworden zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezichtquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojo is wel heet geworden zeg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezicht
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen iddquote:
jehoretje bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen idd
jehoretjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jehoretje bedoel je
OOit wel een pic gezien van haar dankzij paul volgens mij
hij zegt van welquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jehoretjePaul is haar ex toch?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
niet goed voor jequote:
Kotsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijnquote:
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigensquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kots
[..]
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijn
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigens
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje, kappen nou met die onzin! Je bent prima zoals je bent!
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
ik troll nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
Is al van 2jaar terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stuur 'm ook ff aan mij door a.u.b.
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 21:42:24 ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Moeder van m'n collega.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?
Welke pic dan?quote:
Was het maar waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat er pics van Jojoortje uitgedeeld worden?
Stap op kutGGMMquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Klopt. Heb bijna een kwartet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
alweerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Zo, ook weer uitgewerkt. Lekkerste kapsalon ooit op.
Woensdag kapsalondag.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar één ding wat je kan doen om dit goed te maken.
Nog nooit gehad. Hier in Hengelo ging een tent dat eenmalig verkopen maar niemand vond dat te vreten. Zou wel een hele slechte versie zijn geweest dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Zo, ook weer uitgewerkt. Lekkerste kapsalon ooit op.
Elke woensdag een kapsalon, best netjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Woensdag kapsalondag.
Meestal doe ik voor 2 dagen koken. Dus ma-di en do-vr
njah, of een pizzaatje of Surinaams.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke woensdag een kapsalon, best netjes
0-2quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
oh wacht, nederland natuurlijk
Ik was al gestopt met kijken
watskebeurt met klaasquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
0-2
KJH er uit. Hij heeft gescoord, maar hij weet het niet meer
quote:
Ik schrok me kapot joh.. Ik dacht dat zijn lippen blauw werden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Zag er niet goed uit nee. Ook die Engelsman niet.
Me2, bizar moment.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot joh.. Ik dacht dat zijn lippen blauw werden.
Is gewoon op Veronica?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zet het uit wegens kutte stream en het is leuk
ja geen zin om naar de woonkamer te gaan, daar staat de pc nietquote:
5jaar volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatigquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Een wedstrijd van Oranje zonder Ajacieden en met een Feyenoorder in de gelederen.Dat is lang geleden.
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat het ooit is voorgekomen. Andersom wel regelmatig
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5jaar terug was het voor het laatst dat er geen ajacieden erbij waren, v bronckhorst was er toen toch nog of speelde ie niet bij feyenoord toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012-5 = 2007quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug danquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2007 is die pas teruggekomen. In de zomer.
Ik zeg toch zomer? Wat is het nu? Juist jaquote:
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2008 was de laatste keer dat er geen joden waren volgens iets wat ik las, nouja 4jaar terug dan
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
vd wielquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen Nederlands-elftalwaardige spelers man. Geen haat verder maar alleen Eriksen en Janette zouden in aanmerking komen.
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.quote:
Grekquote:
Janssen kan toch ook in aanmerking komen, terwijl hij NL is. Ben jij nou zo dom of zo heel dom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zouden in aanmerking komen..... wat ze niet doen omdat ze een andere nationaliteit hebben.
Ben je nou zo dom of doe je zo dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |