wel lekker gegeten?quote:
jojo is wel heet geworden zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezichtquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jojo is wel heet geworden zeg
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb 1 foto van haar gezien, zonder gezicht
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen iddquote:
jehoretje bedoel jequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh dacht die griet van VBL man. Die Jojo is goed te doen idd
jehoretjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jehoretje bedoel je
OOit wel een pic gezien van haar dankzij paul volgens mij
hij zegt van welquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jehoretjePaul is haar ex toch?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
Wordt Engeland - Nederland ergens uitgezonden op TV?
niet goed voor jequote:
Kotsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik Jojoortje zie moet ik altijd aan deze denken
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijnquote:
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigensquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kots
[..]
Hij zegt helemaal niet van wel, dom konijn
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tegen mij zei hij van wel, hij heeft zelfs een pic laten zien van je, je bent wel leuk om te zien overigens
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje, kappen nou met die onzin! Je bent prima zoals je bent!
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
ik troll nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gedaan of zit je me te trollen
[..]
Neeeee, zo bedoelde ik dat nietHad een avondwake, dus had geen tijd om te eten
Is al van 2jaar terugquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stuur 'm ook ff aan mij door a.u.b.
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 21:42:24 ]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geeft niet, toen was 't allemaal nog wat strakker dus ziet er wel beter uit schat ik zo in.denk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Moeder van m'n collega.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie is er overleden dan? Of ben je begrafenis-ondernemert?
Welke pic dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |