volgens mij nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Ik zie die gast echt nooit meer.quote:
Je buren hebben ook een xbox?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga 'm ook maar uitpluggen etc. Wil dit niet iedere nacht hebben
bij jou wel onterecht danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehadquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie die gast echt nooit meer.
Volgens mij ben ik de enige samen met DonRaja die nog geen ban heeft gehad.
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Inzanity ook al gebanned btw?
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn de lieve jongetjes van de klas. Zelfs Happel heeft vroeger wel eens een ban gehad
Oh...dan is 't terecht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hij is gebanned. Om iets met zijn constante antibarcelonagedrag volgens mij.
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hieroquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn enige ban ooit was een 'fipo' fipo op de fp.Ik moet toch even een ban pakken om m'n streetcredibility wat op te vijzelen.
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onzin, in de toekomst zie ik jou nog wel mod worden hiero
Ik wil die wel oprichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik omquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog over nagedacht, maar er is nog geen straattaal-forum.
eventjes quoten dezequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon hier op VBL, let maar op. Binnen nu en een jaar ben jij moderator. Daar verwed ik mijn sik om
Ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
Wordt Engeland - Nederland ergens uitgezonden op TV?
RTL 7quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Extace het volgende:
Wordt Engeland - Nederland ergens uitgezonden op TV?
jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |