Heb ooit een berg en boswandeling moeten maken van mijn oom van een kleine 8uur, toen was ik echt aan een biertje toe hoor na afloopquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer dat meeste mensen Ireland alleen associėren met veel zuipen. Mooie natuur ook daar damnnnnnnn
Waaromquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd als ik Liverpool kies moet ik die prutser van een Carroll erin zetten.
hmm waar, ik speel ook niet met kuyt bij liverpool of kalou bij chelseaquote:
beidequote:
dit dusquote:
Mwah, kan het wel drinken. Maar na 3 pints ofzo gaat die smaak je echt tegenstaan, je lijkt er ook vol van te raken. Murphy's zuipt veel beter weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit dus![]()
Alhoewel ik Guinness ook kan waarderen
Die is lekker ja. Bij Paddy's altijd drinken.quote:
Zit ook ijzer in Guinnessquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kan het wel drinken. Maar na 3 pints ofzo gaat die smaak je echt tegenstaan, je lijkt er ook vol van te raken. Murphy's zuipt veel beter weg.
Moet je het lepeltje er uit halenquote:
Neequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je het lepeltje er uit halen
Vind het niks man. Te donker en te zoet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Niet op die manier, maar het is wel redelijk goed voor je omdat er ijzer in zit
Atlas vind ik ook erg smerig overigensquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind het niks man. Te donker en te zoet.
Net als die Grand PrestigeGewoon een lekkere westfalen tripel gaat er wel in. Desnoods Atlas. Maar dat hele donkere raak je enorm verzadigd van
Junkiebier man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Atlas vind ik ook erg smerig overigens
Datquote:
Laterzzzzzquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind het niks man. Te donker en te zoet.
Net als die Grand PrestigeGewoon een lekkere westfalen tripel gaat er wel in. Desnoods Atlas. Maar dat hele donkere raak je enorm verzadigd van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |