Joop gaat niet dood. Joop zal voor altijd in onze harten doorleven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doen we als-ie ooit écht dood gaat? Hoe kun je hier nog overheen?
Snip en Snap is zelfs van voor Joop zijn tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:23 schreef Felagund het volgende:
Ik snapte hem niet echt. Of viel er niets te snappen?
Ik denk dat hij zelf die 100.000.000 lapt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben wel benieuwd wat Joop in April van plan is..
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat hij zelf die 100.000.000 lapt.
Mathijs zei vier keer het niet over Tv10 te willen hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Arcee het volgende:
Matthijs had van mij trouwens nog wel wat meer in die TV10-wond mogen krabben.
Dan herhalen ze dit, net als bij Duysquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Wat doen we als-ie ooit écht dood gaat? Hoe kun je hier nog overheen?
Ja Gemdraad, Nico, Britt kennelijk ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jan Jaap van der Wal moet blijkbaar ook grappig zijn.
Leuk, waar gaat het over?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:25 schreef claus_johann het volgende:
Robbert Dijkgraaf en zijn hulpje komen ook!
[ afbeelding ]
Nee, dat is altijd in oktober.quote:
quote:29 februari schrikkeldag - 29-02-2012
Schrikkeldag is een mooie aanleiding om je te realiseren hoe we dagelijks door getallen worden geleefd. Tijdrekening is een van de oudste berekeningen uit de geschiedenis. Realiseren we ons eigenlijk hoezeer we erdoor worden geleefd? Robbert Dijkgraaf en Diederik Jekel leggen het ons uit.
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Benieuwd of Merel nu wel een keer haar snavel open trekt.
Een foto lacht niet zo schattig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik dacht dat ze er daarom zat. Ik snap dat jullie het prettig vinden om gewoon naar haar te kijken, maar dan kun je ook een foto pakken en dat ze er iemand neer zetten die wel een mening heeft.
Dat is een pedofielquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is die man ook weer trouwens, die foto hierboven die hier elke dag wel een keer wordt geplaatst. Weet dat ik dat toen gezien heb, maar weet niet meer wat het was.
Valt toch wel mee hoe weinig ze zegt? Ze zit niet de hele tijd haar mening te spuien, maar ze stelt wel vragen, of ja vorige keer iig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik dacht dat ze er daarom zat. Ik snap dat jullie het prettig vinden om gewoon naar haar te kijken, maar dan kun je ook een foto pakken en dat ze er iemand neer zetten die wel een mening heeft.
Nou en.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Te gast in de uitzending van woensdag 29 februari zijn: Jan Donkers, Jan Smeets, Robbert Dijkgraaf, Diederik Jekel, Jan Mulder. Muziek is er van Birth of Joy, tafeldame is Merel Westrik en Nico Dijkshoorn dicht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand het programma?
Ik kan niet op de dwdd site via mijn mobiel
overnieuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
Ja, helemaal overnieuw, had je moeten weten.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nooit, die is tractoren aan het powerliften.
Niet teveel in een keer willen.quote:
Hij mist inderdaad een beetje de Klöpping-factor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dit mannetje niet zo leuk, beetje te enthousiast.
Past wel bij hem.quote:
Ah zo, kan iemand een keer leuk vertellen is ie overdreven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dit mannetje niet zo leuk, beetje te enthousiast.
Die Robbert ziet er trouwens ook altijd uit als een brakke ongeschoren student die linea recta uit de kroeg komt gewandeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Volgende vraag van Merel: "En Robbert, hoe is het op de weg?"
Ik denk dat Nico ook een sec0nde langer gaat dicht0n.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Robbert ziet er trouwens ook altijd uit als een brakke ongeschoren student die linea recta uit de kroeg komt gewandeld vanachter z'n PS3 komt.
Per tien jaar wordt er een schrikkelmillimeter ingevoerd omdat de aarde steeds groter wordt.quote:
Ware het niet dat over elke vierkante millimeter van zijn uiterlijk is nagedacht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Silenus het volgende:
Die Robbert ziet er trouwens ook altijd uit als een brakke ongeschoren student die linea recta uit de kroeg komt gewandeld.
Ga je schamenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is eng dom die Merel. Ga zitten en wees stil zou Karel Appel zeggen.
Hier zeggen haar fans ook dat ze geweldig is :
Weet je wat zo leuk is aan Eva Jinek ?
Ik vind haar en dom en niet knap.
Aldus +450.000 posts.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ze is eng dom die Merel. Ga zitten en wees stil zou Karel Appel zeggen.
Hier zeggen haar fans ook dat ze geweldig is :
Weet je wat zo leuk is aan Eva Jinek ?
Ik vind haar en dom en niet knap.
Idd jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef henkde_j het volgende:
Waarom staat er een verkeerde tijd in beeld
Waarom ? Ze heeft lelijk ongewassen haar en er komt niks zinnigs uit haar mond.quote:
Ja ja, als ze van de SP was, hing ze boven je bed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:
Waarom ? Ze heeft lelijk ongewassen haar en er komt niks zinnigs uit haar mond.
Ik heb de neiging om er iets in te stoppen.
Vind je klopping beter? Dat is pas een kneusquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij mist inderdaad een beetje de Klöpping-factor.
Je tong?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Ze heeft lelijk ongewassen haar en er komt niks zinnigs uit haar mond.
Ik heb de neiging om er iets in te stoppen.
Leuke hotlink manquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Tjip, tjip, mondje vol.
Ex grootste fan. Heb je mij haar fan topic omhoog zien schoppen. Ik hou van oprecht dom.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aldus de grootste fan van Britt.
Dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef henkde_j het volgende:
Geef dan ook geen miljoen uit aan Coldplay
wehehe jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef henkde_j het volgende:
Geef dan ook geen miljoen uit aan Coldplay
Neilquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef OProg het volgende:
Die plaat heet 'Living with War' en is al beter dan 'In Trans', dus dubbel geleuter.
Echt haar miziekvragenquote:
Er kwam lucht uit haar mond en het wordt goed gevonden door haar fans.quote:
Niks mis mee.quote:
Ouwe lulquote:
Ik heb nog nooit een leuke Merel gekend. Maar ik heb het wel met meerdere Merel's aan de stok gehad.quote:
Haar man zit er naast, dus ze heeft wel lef danquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef padlarf het volgende:
Met wie is die mevrouw achter Jan aan het flirten?
De Merel van FOK! was wel leuk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een leuke Merel gekend. Maar ik heb het wel met meerdere Merel's aan de stok gehad.
Neuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
Oja kinneging heette ie. Dat had nummer 1 moeten zijn
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
Knap, luistert goed en doet zo nu en dan een goede toevoeging. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Strani het volgende:
Ik vind Merel wel knap trouwens. Om te zien.
quote:
Zegt me niks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef Eenskijken het volgende:
Dat is toch die hoogleraar die Rutger aanviel?quote:
Ah, dat had ik net gemist, ik viel er met de Jakhalzen in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat onderdeel met die wetenschappers was wel interessant
Ja, nu zie ik het, had ik ff gemist om de een of andere reden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch die hoogleraar die Rutger aanviel?
niets voor jou om zoiets te missenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het, had ik ff gemist om de een of andere reden.
Die trouwde als Gymnaste en bloedmooie vrouw met de lelijkste Fokker.quote:
Herman Brusselmansquote:- Vandaag publiceerde het Centraal Planbureau tegenvallende cijfers. Met Barbara Baarsma, Felix Rottenberg en Mathijs Bouman bespreken we de huidige stand van het land.
- Herman Brusselmans is te gast om te praten over zijn nieuwe boek en zijn huidige gemoedstoestand.
- De nieuwe rubriek 'Sport Anders' gaat van start. Waarin met Tom Egbers en Pieter van den Hoogenband wordt besproken welke sporters hun sport voor altijd hebben beïnvloed.
Muziek is er van Mr Polska en tafelheer is Giel Beelen.
He, bah.quote:Met Felix Rottenberg bespreken we de huidige stand van het land.
Als hij ook begint met "Nederland als enige land van de noordelijke Europese landen in een recessie", "allemaal de schuld van Rutte", "Nederland is te vergelijken met Griekenland en italie", dan weten we zeker dat hij bij de vergadering van de PvdA was waar Plasterk, Samson, Albayrak etc waren, allemaal dezelfde zinnetjes uit het hoofd geleerdquote:
Dat Wonderful World was ook echt het slechtste item ooit.... zucht...(ok, na trending topic)quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sport Anders...ik geloof dat Wonderful World een vroege dood is gestorven...
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Felagund het volgende:
Laten we niet te negatief zijn bij voorbaat, misschien wordt het wel heel leuk.
Het wordt ook tijd dat Herman een keer bij VI aanschuift, hij heeft natuurlijk ook best veel verstand van voetbal.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd goed met hem als gast
Jammer van Felix.
Meesterlijke set. Weet alleen niet of hij dat ook ziet zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Het wordt ook tijd dat Herman een keer bij VI aanschuift, hij heeft natuurlijk ook best veel verstand van voetbal.
Speciaal voor Tong80quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat doen we nu Andy Tielman dood is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |