abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108467781

Wat is Radio 49?
Tot op het bot voor en door FOK!kers gemaakt. Op 1 juni 2011 binnen een paar uur uit de grond gestampt en sindsdien gegroeid tot een 24-uurs webstation met deuntjes van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac. De DJs zijn net zo divers als de muziek, dus open die link en verbaas je dagelijks weer. De koffie is bruin en de hits zijn goud! Met een koekje erbij op vrijdag.
SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.

Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!

En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com

Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!

Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!

SPOILER: Het huishoudelijke hoekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.

SPOILER: De Gupdate van Januari
  maandag 27 februari 2012 @ 16:37:46 #2
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_108467802
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik nu dus ook niet _O- Lekker eigenwijs zijn wij he O+
Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".
pi_108467804
:')
pi_108467815
Niveauloze kut-TT, kut Datdus.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108467834
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies. En dan staat er nog zo mooi 'we willen ze geen schade berokkenen'. Tyfus stichting, die boeren gaan kats failliet aan een rechtszaak als ze hiervoor niet verzekerd zijn :').
Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108467835
pi_108467854
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
Domme TT ouwe :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108467886
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook :')
Verantwoording ligt toch bij de boeren of niet? Kijk hoe ze hun vee ophokken :X
Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:39:44 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108467912
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Nou ja, in feite is een uitbraak van dierziektes ook overmacht, je doet er eigenlijk gewoon niks tegen...

Net als de uitbraak van rhino, het gebeurt, je doet er niks aan. Ik zie de eigenaren van die paarden de stalhouder al aanklagen, alsof die vent er wat aan kan doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 27 februari 2012 @ 16:40:23 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108467938
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.
Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?
pi_108467957
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468070
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?
Een gedeelte van de consumenten ja.
Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:44:22 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468125
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Maar dat doen de boeren niet, want dan kunnen ze niet meer concurreren met boeren uit andere Europese landen en de boeren uit Argentinië bijvoorbeeld en gaan ze alsnog failliet.

Daarbij, ga jij nog een stuk vlees eten dat 7 euro per gram kost in plaats van 1,50?
pi_108468139
quote:

[..]

Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoor :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468174
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...
Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidt :)
pi_108468202
quote:

[..]

Dit slaat gewoon helemaal nergens op?
pi_108468205
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidt :)
Danku rechten studentje
Jaaa, dansen! dansen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:46:24 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108468217
Oh shit een bio-industrie discussie :X
pi_108468219
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Danku rechten studentje
:@
  maandag 27 februari 2012 @ 16:46:42 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468234
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

In principe is een dierziekte altijd overmacht omdat boeren hun dieren niet mogen enten tegen MKZ, Q-koorts, Scrapie e.d..
pi_108468248
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoor :')
Dan ben je wel een enorme pauper zeg.
Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.

Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Groetjes, Ezio.
pi_108468266
Is met het vrije vervoer in Europa ook niet de kans op ziekteverspreiding groter geworden?
pi_108468273
Originele TT.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108468302
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit slaat gewoon helemaal nergens op?
Goed argument weer man.
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:48:46 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468324
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.

Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Dat kan niet iedereen betalen en ook niet iedereen heeft het ervoor over. Ik vind best dat vlees weer een luxe product mag worden. Maar goed, dat is een utopie.

Goed dat je bij de keurslager haalt, maar dat betekent niet per definitie dat de boer een betere prijs krijgt :*.
pi_108468351
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik constateer bijbelse invloeden in jouw post.
Die constatering is juist.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108468368
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan ben je een uitzondering hoor :')
Voor het overgrote deel van de bevolking betekend een stijging van 30% in de prijs toch echt dat men meer andere producten gaat kopen, dat is basis marktwerking...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468394
Waar gaat de discussie over en wie is er aan het winnen? :9
pi_108468409
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ishimaru het volgende:

[..]

Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".
Ik ondervind tot nu toe geen hinder of irritaties :)

En mijn keuze voor nieuwe foon is gemaakt *O* HTC One S of X :9~
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_108468416
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
Originele TT.
Vrouwen kunnen niet achterblijven hè in deze tijd van emancipatie. _O-
  maandag 27 februari 2012 @ 16:51:24 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468426
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dan ben je een uitzondering hoor :')
Voor het overgrote deel van de bevolking betekend een stijging van 30% in de prijs toch echt dat men meer andere producten gaat kopen, dat is basis marktwerking...
Daarbij, hebben de Nederlandse boeren dan ook te veel last van die uit Zuid-Amerika. Het vlees daar is vele malen goedkoper omdat welzijn ze geen reet interesseert.
pi_108468437
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed argument weer man.
Ja, wat je zegt is gewoon onzin. Er is een factor waarmee de afname af zal nemen als de prijs omhoog gaat. Basiseconomie. Als de vleesprijs 30% omhoog gaat wordt er minder gekocht.
pi_108468485
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daarbij, hebben de Nederlandse boeren dan ook te veel last van die uit Zuid-Amerika. Het vlees daar is vele malen goedkoper omdat welzijn ze geen reet interesseert.
Ja, maar dan krijgen we overheidsingrepen, zodat de producten uit het buitenland weer even duur worden, al mogen we niets doen aan het aanbod uit andere EU-landen en die zouden dan ook met 30% omhoog moeten gaan om het een werkbaar idee te maken :P
Jaaa, dansen! dansen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:52:58 #34
pi_108468490
quote:
Marloes (eigendom van Niels) zegt:
ik merk het ook altijd wanneer ik heel erg ongesteld moet worden
dan ben ik zo onwijs c hagrijnig de week ervoor
en dan heb ik echt heel erg buikpijn dat ik zowat niet meer kan lopen
dan moet ik ook altijd janken om niks
|believe me Adia| zegt:
ik ook en mn tieten doen pijn
|believe me Adia| zegt:
ja ik voor t eerst deze week 2 keer een jankbui en ik huil echt NOOIT
Wat is ongesteld voor iets :S
pi_108468512
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan niet iedereen betalen en ook niet iedereen heeft het ervoor over. Ik vind best dat vlees weer een luxe product mag worden. Maar goed, dat is een utopie.

Goed dat je bij de keurslager haalt, maar dat betekent niet per definitie dat de boer een betere prijs krijgt :*.
Eens ^O^
En als je het er niet voor over hebt dan laat je het staan. Ook dat is een basisprincipe van marktwerking. Helemaal met luxegoederen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:53:40 #36
120423 Melting
on Radio 49!
pi_108468515
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat is ongesteld voor iets :S
Dan ben je niet gesteld zeg maar. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:54:17 #37
pi_108468541
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Melting het volgende:

[..]

Dan ben je niet gesteld zeg maar. :P
quote:
DAT IS NOG HET ERGSTE
IK BEN ALTIJD MINSTENS
3
KILO
ZWAARDER
|believe me Adia| zegt:
hehe ik heb altijd een opgezwollen onderbuikje
|believe me Adia| zegt:
en dan niet normaal maar of ik een bowlingbal heb ingeslikt
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:55:17 #38
pi_108468583
quote:
maar op 't laatst komt er bijna niets meer uit
|believe me Adia| zegt:
allen van die lichtbruine smurrie
|believe me Adia| zegt:
met PUTLUCHT
|believe me Adia| zegt:

ja!
echt zo vies
maar dat zit er natuurlijk ook al het langste in
dus dat is wel logisch
|believe me Adia| zegt:
jah
dan gaat het een beetje rotten
|believe me Adia| zegt:
heheh
|believe me Adia| zegt:
ROTTE KUT
|believe me Adia| zegt:
met putlucht
  maandag 27 februari 2012 @ 16:55:38 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468598
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ja, maar dan krijgen we overheidsingrepen, zodat de producten uit het buitenland weer even duur worden, al mogen we niets doen aan het aanbod uit andere EU-landen en die zouden dan ook met 30% omhoog moeten gaan om het een werkbaar idee te maken :P
Klopt. Maar tegen de Italianen kunnen de Nederlandse boeren ook niet op concurreren, bijvoorbeeld.
pi_108468620
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, wat je zegt is gewoon onzin. Er is een factor waarmee de afname af zal nemen als de prijs omhoog gaat. Basiseconomie. Als de vleesprijs 30% omhoog gaat wordt er minder gekocht.
Dat weet je helemaal niet. Er werd na de crisis in 2009 ook geroepen dat consumenten minder zouden gaan uitgeven aan kadootjes voor sinterklaas en vakanties. Het tegendeel bleek waar.

Mensen zijn gewend aan een bepaalde consumptie, dat gaat ze echt niet veranderen als een pond gehakt van 3 naar 4 euro gaat. :')
Groetjes, Ezio.
pi_108468634
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar tegen de Italianen kunnen de Nederlandse boeren ook niet op concurreren, bijvoorbeeld.
Hoeveel vlees dat wij hier consumeren komt er überhaupt uit Nederland zelf?
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468635
Waar haal je die vandaan sint? :')
  maandag 27 februari 2012 @ 16:57:00 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468661
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik gok zo'n 40%. Maar dat is gebaseerd op cijfers van 5 jaar geleden.
pi_108468679
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef meowingtons het volgende:

[..]

http://www.lei.wur.nl/NR/(...)aeiwittransitie1.pdf

Volgens mij staat het daar wel ergens.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:57:49 #45
pi_108468698
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
Waar haal je die vandaan sint? :')
MSN ;(
pi_108468704
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Er werd na de crisis in 2009 ook geroepen dat consumenten minder zouden gaan uitgeven aan kadootjes voor sinterklaas en vakanties. Het tegendeel bleek waar.

Mensen zijn gewend aan een bepaalde consumptie, dat gaat ze echt niet veranderen als een pond gehakt van 3 naar 4 euro gaat. :')
Aan die cadeautjes zat een psychologische verklaring, men gaf juist minder uit aan andere dingen om geld over te houden voor de cadeautjes om toch nog een afleiding te hebben van de verminderde situatie.

Als vlees van 3 naar 4 euro gaat gaat de consumptie er van wel degelijk omlaag
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468712
Oh, wacht, nee, daar staat enkel de algehele vleesconsumptie :P
pi_108468745
Meer dan dan driekwart van het in Nederland geproduceerde vlees wordt sowieso geëxporteerd.
Groetjes, Ezio.
pi_108468750
Ik ben eens Amerikaanse klanten imponeren, later :W
  maandag 27 februari 2012 @ 16:59:28 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468757
Er wordt in Nederland wel echt ongelooflijk veel geslacht... Ik weet nog wel dat ik in Boxtel op het slachthuis stond en daar in 2 uur gewoon 8 vrachtwagens met aanhanger helemaal vol met varkens doorheen ging :X.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:00:43 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468811
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
Meer dan dan driekwart van het in Nederland geproduceerde vlees wordt sowieso geëxporteerd.
Ook een van de redenen waarom boeren niet mogen enten. Dan wordt het vlees in bijvoorbeeld Amerika onverkoopbaar. Zij willen geen vlees van een dier dat geënt is tegen MKZ/Gekke koeienziekte, bijvoorbeeld.
pi_108468819
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Er wordt in Nederland wel echt ongelooflijk veel geslacht... Ik weet nog wel dat ik in Boxtel op het slachthuis stond en daar in 2 uur gewoon 8 vrachtwagens met aanhanger helemaal vol met varkens doorheen ging :X.
In 2 uur, slechts 8 vrachtwagens? :P
Dirty Jobs ofzoiets had geloof ik een aflevering, in die fabriek kwamen per kwartier 8 vrachtwagens aan :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468837
pi_108468838
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben eens Amerikaanse klanten imponeren, later :W
:W
pi_108468843
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Aan die cadeautjes zat een psychologische verklaring, men gaf juist minder uit aan andere dingen om geld over te houden voor de cadeautjes om toch nog een afleiding te hebben van de verminderde situatie.

Als vlees van 3 naar 4 euro gaat gaat de consumptie er van wel degelijk omlaag
Als ik kijk naar andere zaken zijn er geen bewijzen die jouw stelling ondersteunen. Terwijl inmiddels de brandstofprijzen door het plafond schieten gaan mensen ook gewoon nog steeds meer autorijden dan voorgaande jaren.
Zie niet in dat als ze een euro meer moeten betalen ze opeens minder gaan consumeren. De prijzen in de supermarkten zijn het afgelopen half jaar ook met meer dan 15% gestegen, niemand geeft ene neuk. Dat wil zeggen: er wordt niet minder verkocht :)
Groetjes, Ezio.
pi_108468852
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ook een van de redenen waarom boeren niet mogen enten. Dan wordt het vlees in bijvoorbeeld Amerika onverkoopbaar. Zij willen geen vlees van een dier dat geënt is tegen MKZ/Gekke koeienziekte, bijvoorbeeld.
Dat snap ik trouwens niet, als je kijkt naar hoe hun groenten niet meer biologisch kunnen zijn, omdat alles genetisch gemodificeerd is... Waarom moeten de beesten dan wel enting-vrij zijn? :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468864
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Hamburgers met korting oh, oh ohoh oh.
pi_108468878
Maar goed, misschien heb je wel gelijk hoor. Ik zie het in ieder geval niet zo snel gebeuren met marges van 20-30%.
Groetjes, Ezio.
pi_108468891
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als ik kijk naar andere zaken zijn er geen bewijzen die jouw stelling ondersteunen. Terwijl inmiddels de brandstofprijzen door het plafond schieten gaan mensen ook gewoon nog steeds meer autorijden dan voorgaande jaren.
Zie niet in dat als ze een euro meer moeten betalen ze opeens minder gaan consumeren. De prijzen in de supermarkten zijn het afgelopen half jaar ook met meer dan 15% gestegen, niemand geeft ene neuk. Dat wil zeggen: er wordt niet minder verkocht :)
Die brandstofprijzen heeft een andere reden; dat is een essentiële grondstof. Zonder brandstof komen de meeste mensen niet op hun werk of bij de supermarkt, dus moeten ze wel. Echter, als vlees duurder wordt gaan ze andere dingen eten.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:03:44 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468915
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef meowingtons het volgende:

[..]

In 2 uur, slechts 8 vrachtwagens? :P
Dirty Jobs ofzoiets had geloof ik een aflevering, in die fabriek kwamen per kwartier 8 vrachtwagens aan :D
Dat waren alleen de biggen. De gelten en borgen en de oudere varkens kwamen op een andere afdeling aan, had ik er even bij moeten zetten.

Dat zijn dus zo'n 100 biggen per vrachtwagen. 800 biggen in 2 uur die gebracht worden, als het niet meer is.

Ik vind dat echt heel veel :X.

En dirty jobs is in Amerika, gok ik?
pi_108468965
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat waren alleen de biggen. De gelten en borgen en de oudere varkens kwamen op een andere afdeling aan, had ik er even bij moeten zetten.

Dat zijn dus zo'n 100 biggen per vrachtwagen. 800 biggen in 2 uur die gebracht worden, als het niet meer is.

Ik vind dat helemaal niet veel :P Natuurlijk, het is wel een hoop vlees, maar relatief stelt dat helemaal geen reet voor natuurlijk :P Net als 100 kilo suiker of vijftig auto's :P
pi_108468973
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Eten is een noodzaak, dus consumptie in de supermarkt zal ongeveer gelijk blijven als alles met 15% toeneemt, men gaat echter besparen op andere gebieden. Een voorbeeld is dat mensen niet met het vliegtuig op vakantie gaan, maar met de auto, wat er weer voor zorgt dat er meer gereden wordt.

Het is allemaal wat lastig en hangt van veel factoren af, dat is zo, maar als het vlees ineens 30% duurder wordt en de rest blijft gelijk dan gaat de consument echt minder uitgeven aan vlees en meer vervangende producten zoeken. Mits die vervangende producten goedkoper zijn.

Het autorijden komt trouwens ook nog eens bij dat het openbaar vervoer ook vele malen duurder is geworden, als je met z'n tweeën in de auto ergens heen gaat ben je al goedkoper uit dan met de trein, om even een voorbeeldje te geven...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469004
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dirty jobs is in Amerika, gok ik?
Ja, Amerika... baas boven baas natuurlijk, alles is daar groter :P

Behalve het loon
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469007
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die brandstofprijzen heeft een andere reden; dat is een essentiële grondstof. Zonder brandstof komen de meeste mensen niet op hun werk of bij de supermarkt, dus moeten ze wel. Echter, als vlees duurder wordt gaan ze andere dingen eten.
Recreatief gebruik was volgens opinieonderzoek onder 10.000 ANWB-leden was ook niet of nauwelijks afgenomen. Stond toevallig vorige week nog in de gids.
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:06:39 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108469012
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dat snap ik trouwens niet, als je kijkt naar hoe hun groenten niet meer biologisch kunnen zijn, omdat alles genetisch gemodificeerd is... Waarom moeten de beesten dan wel enting-vrij zijn? :P
Ach, Amerikanen, he.

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet veel :P Natuurlijk, het is wel een hoop vlees, maar relatief stelt dat helemaal geen reet voor natuurlijk :P Net als 100 kilo suiker of vijftig auto's :P
Ja, sorry hoor... Maar je hebt het hier wel over levende wezens... Er worden in Nederland iedere dag echt honderdduizenden dieren geslacht.
pi_108469034
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, misschien heb je wel gelijk hoor. Ik zie het in ieder geval niet zo snel gebeuren met marges van 20-30%.
20-30% is een grote marge hoor, vergis je niet ;)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469054
Vleesvervangers zijn trouwens ook schandalig duur vergeleken met vlees zelf. _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108469077
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ja, Amerika... baas boven baas natuurlijk, alles is daar groter :P

Behalve het loon
ik heb ergens gelezen dat sommige mensen daar alleen kunnen leven als ze 2 banen nemen
pi_108469107
Maar, gaat het over de vleestax?
pi_108469125
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:08 schreef 129383 het volgende:

[..]

ik heb ergens gelezen dat sommige mensen daar alleen kunnen leven als ze 2 banen nemen
Soms zelfs met 3 banen...
Nederlanders verdienen met dezelfde hoeveelheid werk als een amerikaan ongeveer 2 tot 2,5 keer zoveel...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469143
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:08 schreef 129383 het volgende:

[..]

Ach, ze trappen straks letterlijk Obama er uit omdat de benzine de grens van de 1$ per liter nadert. Moeten ze een keertje hier komen tanken.
Kleding en boodschappen zijn ook veel goedkoper daar. Terwijl de gemiddelde Amerikaan ongeveer net zo veel binnenhaalt als een Europeaan.
Groetjes, Ezio.
pi_108469152
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
Vleesvervangers zijn trouwens ook schandalig duur vergeleken met vlees zelf. _O-
Dat sowieso en het is niet te vreten :N
Komt nog bij dat soja geweldig is voor de mannelijke vruchtbaarheid :P
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:10:43 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108469159
Amerika is alleen leuk als je rijk bent O+. Maar eigenlijk geldt dat voor alle landen wel tegenwoordig :+.
pi_108469167
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Nederlanders verdienen met dezelfde hoeveelheid werk als een amerikaan ongeveer 2 tot 2,5 keer zoveel...
3 banen nodig hebben is al erg. maar wat als je er geen kunt vinden :N
  maandag 27 februari 2012 @ 17:11:44 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108469183
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dat sowieso en het is niet te vreten :N
Komt nog bij dat soja geweldig is voor de mannelijke vruchtbaarheid :P
Ik vind het lekker :9.

Als soja niet goed is voor de vruchtbaarheid, moet je vlees misschien ook links laten liggen... Koeien krijgen veel sojaproducten gevoerd :P.
pi_108469216
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ach, ze trappen straks letterlijk Obama er uit omdat de benzine de grens van de 1$ per liter nadert. Moeten ze een keertje hier komen tanken.
Kleding en boodschappen zijn ook veel goedkoper daar. Terwijl de gemiddelde Amerikaan ongeveer net zo veel binnenhaalt als een Europeaan.
ze hebben gewoon een verkeerde levensstijl , ze geven teveel geld uit , en maar klagen
pi_108469220
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Absoluut niet waar!
quote:
In 2006, the "real" (adjusted for inflation) median annual household income rose 1.3% to $50,233.00 according to the Census Bureau.[4]
quote:
In 2007 was het ¤ 30.000, in 2009 ¤ 32.500, in 2010 ook ¤ 32.500 en voor 2011 ¤ 32.500. Voor 2012 wordt een modaal inkomen van ¤ 33.000 geschat.
Groetjes, Ezio.
pi_108469227
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het lekker :9.

Als soja niet goed is voor de vruchtbaarheid, moet je vlees misschien ook links laten liggen... Koeien krijgen veel sojaproducten gevoerd :P.
Nouja, via soja krijg je veel meer oestrogenen binnen dan via vlees :Y
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469261
quote:
8s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef 129383 het volgende:

[..]

ze hebben gewoon een verkeerde levensstijl , ze geven teveel geld uit , en maar klagen
Klopt ja, ze lenen ook alles gewoon :')
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:14:48 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108469280
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Nouja, via soja krijg je veel meer oestrogenen binnen dan via vlees :Y
Och, met het pilgebruik van tegenwoordig krijg je toch wel tieten :*.
pi_108469294
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Absoluut niet waar!

[..]

[..]

Je weet dat amerikanen veel meer werken dan Nederlanders? Daarbij word dat gemiddelde opgetrokken door de rijke bovenlaag, ik heb hier een aantal colleges over moeten volgen gegeven door Amerikaanse en Nederlandse professoren...

Gemiddelden zijn in de economie erg leuk om mee te spelen :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469299
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt ja, ze lenen ook alles gewoon :')
precies

en hoe zit het met goldman sachs ?
hebben zij de crisis uitgelokt ?
pi_108469302
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Och, met het pilgebruik van tegenwoordig krijg je toch wel tieten :*.
Dat is waar, leuk, iets om mee te spelen :7
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469328
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef 129383 het volgende:

[..]

3 banen nodig hebben is al erg. maar wat als je er geen kunt vinden :N
Dan verhuis je naar een staat waar je wel genoeg welfare kunt ontvangen :P _O-
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 17:19:13 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108469432
Ja, terug naar de dokter :W.
pi_108469450
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:15 schreef 129383 het volgende:

[..]

precies

en hoe zit het met goldman sachs ?
hebben zij de crisis uitgelokt ?
Uitgelokt niet. Ze hebben wel enorm veel geld zou zijn verdiend aan de financiële crisis. Misschien hadden ze het idd wel moeten of kunnen voorkomen.
Aan de andere kant zijn ze nu zelf ook gedupeerd voor miljarden. Dus een les voor iedereen.
Groetjes, Ezio.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:20:14 #87
pi_108469463
Ik hou van vlees
pi_108469517
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Uitgelokt niet. Ze hebben wel enorm veel geld zou zijn verdiend aan de financiële crisis. Misschien hadden ze het idd wel moeten of kunnen voorkomen.
Aan de andere kant zijn ze nu zelf ook gedupeerd voor miljarden. Dus een les voor iedereen.
http://tegenlicht.vpro.nl(...)van-Griekenland.html
ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentaire
pi_108469639
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef 129383 het volgende:

[..]

ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentaire
Zeker boeiende docu, beangstigend ook.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:25:24 #90
pi_108469671
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zeker boeiende docu, beangstigend ook.
De media wil je bang maken en dom houden, ze willen je lichtwezen beinvloeden!!
pi_108469682
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef 129383 het volgende:

[..]

Oeh nice :9
Vanavond even kijken :D
Groetjes, Ezio.
pi_108469715
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De media wil je bang maken en dom houden, ze willen je lichtwezen beinvloeden!!
Kan je uit je stand niburu gaan?
pi_108469748
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Oeh nice :9
Vanavond even kijken :D
het is echt een heel goed docu
pi_108469975
http://www.discogs.com/Hi(...)tasy/release/3437007

Na 5 jaar zo'n topalbum uitbrengen _O_ *O*
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108469979
VPRO levert altijd goede docu's.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:39:49 #96
pi_108470169
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kan je uit je stand niburu gaan?
Ik kan niet uitzetten wat ik ben
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:40:05 #97
pi_108470178
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
VPRO levert altijd goede docu's.
VPRO
pi_108470266
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik kan niet uitzetten wat ik ben
Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...
pi_108470292
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 17:43:19 #100
pi_108470297
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...
Nu kan jij het ook eens zeggen _O_
  maandag 27 februari 2012 @ 17:44:12 #101
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108470329
Ow ik denk dat ik vanmorgen per ongeluk jullie SC gesloten heb :@
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_108470357
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Excuses.
Haha de autisten waren helemaal van streek man :D Ge-wel-dig _O_ _O-
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:46:00 #103
120423 Melting
on Radio 49!
pi_108470397
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Excuses.
Op de eerstvolgende meet komen en een rondje geven en het is je vergeven. :7
Ain't it funny how it is
  maandag 27 februari 2012 @ 17:46:02 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108470398
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Noem je dat van streek :')? Aansteller.
pi_108470454
:X Ik zie de titel van wat er nu draait... :X
  maandag 27 februari 2012 @ 17:48:47 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_108470523
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef ToT het volgende:
:X Ik zie de titel van wat er nu draait... :X
It wasn't me. :N
Ain't it funny how it is
pi_108470601
hoi
#TeamMiley
pi_108470609
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef arachide. het volgende:
hoi
:W Hee nootje!
pi_108470615
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Noem je dat van streek :')? Aansteller.
Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.
Groetjes, Ezio.
pi_108470620
quote:
hoi
Hoi Faye, vrienden worden? *;
Groetjes, Ezio.
pi_108470623
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Hee nootje!
Als ik naar Duitsland ga, neem ik echt busladingen van die wasabi zooi mee :o
#TeamMiley
pi_108470649
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoi Faye, vrienden worden? *;
Wat jij wil!
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 17:52:35 #113
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108470663
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoezo autisten, doe eens normaal man :')
pi_108470696
quote:
hoi
Dus jij houdt van noten?

maandag 27 februari 2012 @ 17:53:57 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108470707
quote:
16s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.
Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.
pi_108470712
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hoezo autisten, doe eens normaal man :')
Doe zelf normaal man :')
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108470748
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.
Aanstellerige dokter kennelijk. Een echte baas had direct tot amputatie overgegaan of je naar huis gestuurd met een paracetamolletje.
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:55:10 #118
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108470755
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles _O-
Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.
Dat is gewoon sneu.
pi_108470757
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dus jij houdt van noten?

Yeah baby!
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 17:56:04 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108470794
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Drama queen :'). Je was er zelf als de kippen bij.
pi_108470817
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Yeah baby!

Astu! :P
pi_108470822
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.
Dat is gewoon sneu.
Groetjes, Ezio.
pi_108470847
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Drama queen :'). Je was er zelf als de kippen bij.
Ik moest hardop lachen ja. Vooral toen ik Jofu via dm gek gemaakt had wat de aanleiding was
Groetjes, Ezio.
pi_108470865
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 27 februari 2012 @ 17:57:48 #125
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108470868
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen :*
pi_108470894
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Stokstaart is gewoon jaloers: hij kijkt op tegen autisten. Hij zou er zo graag eentje willen zijn, maar daar is hij te introvert voor! :P
pi_108470909
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Wat wil krijgen :')
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen :*
Groetjes, Ezio.
pi_108470963
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen :*
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.
pi_108470994
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 18:01:45 #130
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108470997
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het ging per ongeluk.
pi_108471028
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Het ging per ongeluk.
Dat weet hij ook wel joh. :) Je kent hem toch wel langer dan vandaag? ;)
pi_108471042
quote:

[..]

Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:03:36 #133
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_108471062
Topic opgeschoond? :o
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_108471071
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.
Hier wil ik op reageren, maar dat kan ik maar beter niet doen, want dan voeden we hem nog meer! ;)
pi_108471081
hoi *O*
pi_108471105
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
hoi *O*
Hey :W
pi_108471110
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
hoi *O*
hallo :W
  maandag 27 februari 2012 @ 18:04:59 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108471116
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Het ging per ongeluk.
En dat kan gebeuren :*. Stok heeft zand in z'n vagijn, niet op letten.
pi_108471118
quote:

[..]

Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man. :')
Groetjes, Ezio.
pi_108471159
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man. :')
Nee, sowieso had het geen half jaar hoeven te zijn, maar je zit mensen het soms gewoon nodeloos moeilijk te maken.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:07:04 #142
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108471183
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.
Kan niet ruiken dat je zit te kutten, snap ook niet dat je daar lol aan hebt.
Kom dat recht in m'n gz
pi_108471215
Nu ik smegmanus' foto heb kan ik eindelijk fokforum.zip maken.
pi_108471256
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
:{w alles gaat met rar extensie tegenwoordig :+
pi_108471367
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.
Kan niet ruiken dat je zit te kutten, snap ook niet dat je daar lol aan hebt.
Kom dat recht in m'n gz
Open maar een topic in R&P. Kun je daar over je verdriet praten.
Groetjes, Ezio.
pi_108471380
quote:
12s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
Ik had hem al van steven. Gangsterboii hoor.
Groetjes, Ezio.
pi_108471429
Ben ik eens een keer op tijd om de bus te controleren is m'n collega er nog niet mee terug :')

Leuk, ik moet over een halfuur in Rotterdam staan ermee :')
pi_108471499
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef 129383 het volgende:

[..]

:{w alles gaat met rar extensie tegenwoordig :+
Doe ik niet aan, verandering :r
pi_108471547
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Doe ik niet aan, verandering :r
niemand vind veranderingen leuk
pi_108471613
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef 129383 het volgende:

[..]

niemand vindt veranderingen leuk
Denk het :P
  maandag 27 februari 2012 @ 18:27:55 #151
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_108471861
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Open maar een topic in R&P. Kun je daar over je verdriet praten.
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.
  maandag 27 februari 2012 @ 18:29:19 #152
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108471900
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_108471903
quote:

[..]

_O_ _O_ _O_
  maandag 27 februari 2012 @ 18:29:55 #154
120423 Melting
on Radio 49!
pi_108471925
quote:

[..]

_O-
Ain't it funny how it is
pi_108472051
quote:

[..]

:D
pi_108472336
Een beetje banale actie doet het altijd goed
pi_108472519
Wel gelijk dood hier na Smeg's opmerking :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108472619
quote:

[..]

Ik moest lachen.
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 18:48:56 #159
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108472632
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_108472650
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef stefanhaan het volgende:
Gevoelige boi O+ O+ O+
pi_108472662
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Gevoelige boi O+ O+ O+
Ladyboiii O+ O+ O+
#TeamMiley
pi_108472698
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ladyboiii O+ O+ O+
GMTA :@
  maandag 27 februari 2012 @ 18:50:36 #163
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108472707
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ladyboiii O+ O+ O+

quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Gevoelige boi O+ O+ O+
Hoi hommo :W :D
pi_108472794
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:50 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

[..]

Hoi hommo :W :D
Ben ik niet.
pi_108472804
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ben ik niet.
Biseksuele bink O+
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 18:53:36 #166
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108472839
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:

[..]

Biseksuele ladyboii O+
fixed :+
pi_108472871
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

fixed :+
Niet, Trollie is vet sexy.
#TeamMiley
pi_108472924
He's pretty fly for a white guy.
#TeamMiley
pi_108472927
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef arachide. het volgende:

[..]

Niet, Trollie is vet sexy.
Hartverwarmend.
pi_108472942
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef arachide. het volgende:
He's pretty fly for a white guy.
Dat nummer *O* :D
  maandag 27 februari 2012 @ 18:56:02 #171
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108472951
Mensen die hun WiFi niet Pretty fly for a WiFi noemen :')
pi_108472979
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
pretty fly for a wiiie fiiee klinkt toch heul nie? :')
#TeamMiley
pi_108472997
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
  maandag 27 februari 2012 @ 18:58:22 #174
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108473051
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:

[..]

pretty fly for a wiiie fiiee klinkt toch heul nie? :')
Het rijmt gewoon :')
pi_108473091
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:58 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Het rijmt gewoon :')
Ik zeg geen waaifaai, dus dan zou ik mijn uitspraak moeten veranderen ;(
#TeamMiley
pi_108473127
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:

[..]

Als je wiefie zegt spreek je het verkeerd uit :Y
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:00:36 #178
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108473136
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dan is je engels niet zo goed als je het niet zo uitspreekt :')
pi_108473191
Je zegt toch ook Biefie in plaats van Baaifaai?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_108473205
Ik zeg wiefie.

Hierbij een liedje voor jullie, maar vooral gericht aan Trollieboi

#TeamMiley
pi_108473242
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Helloow maai booifrijnd.
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:04:39 #182
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108473298
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef arachide. het volgende:
Ik zeg wiefie.

Maar wifi is een woord wat over genomen is uit het engels. Dat moet je niet vernederlandsen :9
pi_108473304
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef arachide. het volgende:
Ik zeg wiefie.

Dat nummer O+

She's got taste :9
quote:
VH O+ O+ *O*

Long time no see :~
pi_108473352
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dat nummer O+

She's got taste :9

[..]

VH O+ O+ *O*

Long time no see :~
Heey manslet O+ Dat nummer heeft ze van mij. Alle goeie nummers heeft ze van mij.
pi_108473356
quote:
Bifi worstjes komen uit Duitsland meneer ;)
Dan geld de Engelse uitspraak niet meer
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108473370
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Heey manslet O+ Dat nummer heeft ze van mij. Alle goeie nummers heeft ze van mij.
Ik ben geen manslet.
pi_108473390
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef arachide. het volgende:

[..]

Helloow maai booifrijnd.
Ik heb frituurspetters in mijn gezicht gehad vandaag. IK BEN SCARRED FOR LIFE :'(.
pi_108473405
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik heb frituurspetters in mijn gezicht gehad vandaag. IK BEN SCARRED FOR LIFE :'(.
Zo kut is dat he :r :r
pi_108473424
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Bifi worstjes komen uit Duitsland meneer ;)
Dan geld de Engelse uitspraak niet meer
Weet ik, ik was aan het dollen. Ik ben dan ook een guitige jongeman.
pi_108473429
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Kusje op de brandvlekjes, stond je BOP?
#TeamMiley
pi_108473459
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef arachide. het volgende:

[..]

Kusje op de brandvlekjes, stond je BOP?
Jep. Een grote spetter kwam net onder mijn lip :'). Het deed auwie.
pi_108473479
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Weet ik, ik was aan het dollen. Ik ben dan ook een guitige jongeman.
Nounou :o
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108473481
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:

[..]

:o :X
pi_108473492
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Toevallig ook in je nek en in de buurt van je ballen? Dan weet ik er wel raad mee :7
#TeamMiley
pi_108473509
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Deze niet

#TeamMiley
pi_108473535
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

Toevallig ook in je nek en in de buurt van je ballen? Dan weet ik er wel raad mee :7
Getver, er lezen kinderen mee :r.
pi_108473555
quote:
I want to feel you on the inside _O-
Wat een lyrics heeft dit nummer toch :7
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108473602
Maar toevallig inderdaad ook een spetter in m'n nek.
pi_108473641
Dit is pas een goed nummers met betrekking tot mensen van binnen voelen:
pi_108473663
quote:
8s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Getver, er lezen kinderen mee :r.
Ons vormloze meisje is het enige kindje en die zit al in de porno, dat weet je toch wel?

quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Ook een kusje daar O+
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:13:03 #201
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108473675
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Kusje erop?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_108473726
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Kusje erop?
2.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:14:14 #203
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108473730
Druk rooster, kan wellicht wel iets mixxen zo.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:14:27 #204
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_108473741
Well she ain't no Cinderella when she's getting undressed 'cause she rocks it like the naughty wicked witch of the west. :o
pi_108473760
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Druk rooster, kan wellicht wel iets mixxen zo.
Ik zat er ook al aan te denken, met zo'n leeg rooster
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:15:11 #206
141104 Patje1987
pi_108473777
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik zat er ook al aan te denken, met zo'n leeg rooster
Ga jij eerst een uur straks en ik daarna.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:15:20 #207
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108473782
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef ValHallen het volgende:

[..]

2.
Wel veeleisend jij.
pi_108473814
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wel veeleisend jij.
Altijd proberen het onderste uit de kan te halen. Je bent een winnaar of je bent het niet.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:16:16 #209
141104 Patje1987
pi_108473818
Mensen die kusjes van Silk willen :')
pi_108473854
quote:
3s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ga jij eerst een uur straks en ik daarna.
Hoe laat wil jij gaan draaien dan?
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108473865
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Altijd proberen het onderste uit de kan te halen. Je bent een winnaar of je bent het niet.
Dan zou je gelijk vragen of ze je wil pijpen. Je bent een winnaar of je bent het niet.
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:18:04 #212
141104 Patje1987
pi_108473892
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Hoe laat wil jij gaan draaien dan?
Hmm uurtje of 9, of 10 :P
pi_108473910
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Prima doe ik van 8 tot 9 wel, even samzz DM'en
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:18:33 #214
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108473912
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Nou ok dan :* :*
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die kusjes van Silk willen :')
Hater ;(
  maandag 27 februari 2012 @ 19:19:07 #215
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108473933
VH, kom je ook naar de film? O+
  maandag 27 februari 2012 @ 19:19:08 #216
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108473934
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik zeg doen ^O^
  maandag 27 februari 2012 @ 19:19:09 #217
141104 Patje1987
pi_108473936
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Prima doe ik van 8 tot 9 wel, even samzz DM'en
Geef mijn naam ook maar meteen door, is handig :P
pi_108473968
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Geef mijn naam ook maar meteen door, is handig :P
Gedaan ^O^
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108473983
Snel even wat nieuwe relaeses van vandaag binnenhalen :D
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:20:41 #220
141104 Patje1987
pi_108473995
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef meowingtons het volgende:
Snel even wat nieuwe relaeses van vandaag binnenhalen :D
Ik ga ook even shoppen :9
pi_108474005
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dan zou je gelijk vragen of ze je wil pijpen. Je bent een winnaar of je bent het niet.
Dat heb ik al ervaren, winnaar die ik ben.
pi_108474022
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef SiIk het volgende:
VH, kom je ook naar de film? O+
Welke film en nee.
pi_108474050
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat heb ik al ervaren, winnaar die ik ben.
Mensen die niet gepijpt zijn door SiIk :')
  maandag 27 februari 2012 @ 19:22:19 #224
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108474065
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Welke film en nee.
Zie banner en waarom niet? ;(
pi_108474077
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mensen die niet gepijpt zijn door SiIk :')
Jeeeee ik ben :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474086
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Wat deed ze dan bij je onder tafel? :?
pi_108474092
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.
#TeamMiley
pi_108474110
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat deed ze dan bij je onder tafel? :?
Ik denk dat je dat verkeerd zag, vele dames bij mij onder de tafel, maar SiIk is er daar niet 1 van
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474112
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:22 schreef SiIk het volgende:

[..]

Zie banner en waarom niet? ;(
Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.
pi_108474126
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.
Om d'r te vernederen zeker? :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474144
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.
Het is een gratis premiereding, misschien heeft iemand nog kaartjes voor je?
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:24:59 #232
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108474179
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Jammer wel. Ik zal je missen.
pi_108474186
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Om d'r te vernederen zeker? :D
Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.
#TeamMiley
pi_108474199
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:

[..]

Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.
Hoe vaak is dat dan? :D
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474222
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Technissch gesproken 1.
pi_108474260
En mijn crush duurde 3 dagen.
pi_108474270
En ik ben niet die ene.
pi_108474274
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Technissch gesproken 1.
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:
En mijn crush duurde 3 dagen.
_O-
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474277
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Wel 2

quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Technissch gesproken 1.
En welke dan niet? :')
#TeamMiley
pi_108474343
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Wel 2

[..]

En welke dan niet? :')
Ik was niet je vriendje toentertijd.
pi_108474359
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik was niet je vriendje toentertijd.
Dat telt even niet
#TeamMiley
pi_108474392
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:30:42 #244
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108474397
quote:
Fijn nummer
pi_108474520
quote:
Van wie heb je die?
pi_108474557
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Van wie heb je die?
Spotify, toen ik bezig was met dingen voor lowlands zoeken. Jammer, vriend.
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:34:34 #247
141104 Patje1987
pi_108474560
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Van wie heb je die?
Van mij natuurlijk.
pi_108474572
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

Spotify, toen ik bezig was met dingen voor lowlands zoeken. Jammer, vriend.
Live super vet :D
pi_108474646
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Live super vet :D
Met die bouncende vloer op het ritme van de muziek door al die bouncende mensen _O_
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:36:39 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108474657
Hoi O+.
pi_108474681
Hallo :W

En dankje
Jaaa, dansen! dansen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 19:37:50 #252
pi_108474702
Bwahaha, ik heb toegang to 8 betaalsexsites _O_
pi_108474707
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Met die bouncende vloer op het ritme van de muziek door al die bouncende mensen _O_
UI is beter dan ooit
  maandag 27 februari 2012 @ 19:38:01 #254
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108474713
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pi_108474723
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DM wachtwoord eens
Baby darling doll face honey
pi_108474740
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

DM wachtwoord eens
+ sites :')
pi_108474749
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

UI is beter dan ooit
Dank, plots idee dat opkwam
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474804
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dank, plots idee dat opkwam

?
pi_108474836
Jaaa, dansen! dansen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 19:40:30 #261
pi_108474837
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

DM wachtwoord eens
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

+ sites :')
aan een chick zeker :')
pi_108474847
Wie mag ik trouwens even in elkaar slaan? O+
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:40:38 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108474848
Ik heb je erop gezet, Meow *O*. Patje ook, trouwens. Alleen DM is aan het kutten, dus dan maar hier :+.
pi_108474855
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb je erop gezet, Meow *O*. Patje ook, trouwens. Alleen DM is aan het kutten, dus dan maar hier :+.
Ik had hier al dankje gezegd :*
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108474902
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

[..]

aan een chick zeker :')
Aan tchock mag ook wel
pi_108474916
Hey pinda, heeft the sting online shop? Want google zegt van wel maar kannie vinden? ;(
pi_108474943
http://www.thestingonlineshop.com/

Das toch geen online shop of ben ik nou scheel :')
pi_108474952
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Hey pinda, heeft the sting online shop? Want google zegt van wel maar kannie vinden? ;(
Niet dat ik weet.. Anders zou het ook wel op de plastic zakken staan die je meekrijgt, toch?
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:42:40 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108474953
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik had hier al dankje gezegd :*
Oh, niet gezien :@. Fok is een beetje aan het kutten, hier.
pi_108474965
quote:
Mwah. Een beetje pieletjes DnB.
pi_108474974
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.. Anders zou het ook wel op de plastic zakken staan die je meekrijgt, toch?
Oh, ik kijk nooit op die dingen :D
  maandag 27 februari 2012 @ 19:43:19 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108474987
The Sting heeft geen online shop.
pi_108474997
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh, ik kijk nooit op die dingen :D
Maar nee, geen site.
#TeamMiley
pi_108475011
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Mwah. Een beetje pieletjes DnB.
Heerlijke feestmuziek ^O^
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:43:52 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108475015
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef arachide. het volgende:

[..]

Maar nee, geen site.
Ze hebben wel een site, alleen geen online shop :P.
pi_108475020
Intro doet me trouwens denken aan Major Lazer.
pi_108475021
Niemand die vrijwillig in elkaar wil worden gemept? ;( Ik ga wel naar R&P.
#TeamMiley
pi_108475026
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
The Sting heeft geen online shop.
Aaaahww ;(
pi_108475027
Is er eigenlijk iemand aanwezig die gup zo kan uitzetten?
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108475118
Hmm zit er aan te denken om van 22:00 tot 23:00 te gaan.
Maar wil ook graag Skyrim uitspelen :o
pi_108475122
In R&P zijn ook al geen slachtoffers. ;(

Dan maar verder therapeutisch frames maken voor mijn filmpje.
#TeamMiley
pi_108475130
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef So_Surreal het volgende:
Gewoon draaien, skyrim kan wachten ^O^ :7
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:46:46 #283
141104 Patje1987
pi_108475143
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef So_Surreal het volgende:
Ga gewoon na ons Lars :D
pi_108475152
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
In R&P zijn ook al geen slachtoffers. ;(

Dan maar verder therapeutisch frames maken voor mijn filmpje.
Slachtoffers waarvan ?
pi_108475165
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ga gewoon na ons Lars :D
Als jullie luisteren ok :P ?
pi_108475169
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Slachtoffers waarvan ?
Van haar afreageer-acties! ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 19:47:32 #287
141104 Patje1987
pi_108475174
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als jullie luisteren ok :P ?
Sowieso!
  maandag 27 februari 2012 @ 19:48:06 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108475207
Fee, koop een boksbal.
pi_108475219
Heb wel een zooitje aan modderfokking dikke electrohouse :o
Ga ff een tracklist opzetten etc en dan straks live draaien :D
  maandag 27 februari 2012 @ 19:49:16 #290
141104 Patje1987
pi_108475259
Ik ga fijne trance draaien.
pi_108475264
Even kijken hoe dat zo uitpakt, Beats zaten net bijna zonder batterij, hoop dat ze het nog een uur volhouden.
  maandag 27 februari 2012 @ 19:49:24 #292
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108475269
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef So_Surreal het volgende:
Heb wel een zooitje aan modderfokking dikke electrohouse :o
Ga ff een tracklist opzetten etc en dan straks live draaien :D
pi_108475273
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Fee, koop een boksbal.
Ik ben niet te koop :(
pi_108475274
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Fee, koop een boksbal.
Ik heb iemand hier af te schieten. Mannen, ze zijn stuk voor stuk tyfuslijers.
#TeamMiley
  maandag 27 februari 2012 @ 19:50:09 #295
141104 Patje1987
pi_108475294
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:

[..]

Niet waar ik ben lief.
pi_108475306
quote:

[..]

:o Trouble in paradise?
pi_108475315
quote:

[..]

Vrouwen die dat zeggen zijn stuk voor stuk tyfuslijers :(
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108475319
quote:

[..]

Zo'n hekel aan als vrouwen op deze tour gaan.
pi_108475329
quote:
13s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo'n hekel aan als vrouwen op deze tour gaan.
GMTA :D :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108475338
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef ToT het volgende:

[..]

:o Trouble in paradise?
Nehh, mijn stiefpa.
#TeamMiley
pi_108475342
Duss Dj zit al klaar, ff pissen en dan is er iemand die gup kan uitzetten?
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')