SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".quote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik nu dus ook nietLekker eigenwijs zijn wij he
![]()
Niveauloze kut-TT, kut Datdus.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ookquote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. En dan staat er nog zo mooi 'we willen ze geen schade berokkenen'. Tyfus stichting, die boeren gaan kats failliet aan een rechtszaak als ze hiervoor niet verzekerd zijn.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Verantwoording ligt toch bij de boeren of niet? Kijk hoe ze hun vee ophokkenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook
Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nou ja, in feite is een uitbraak van dierziektes ook overmacht, je doet er eigenlijk gewoon niks tegen...quote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook
Net als de uitbraak van rhino, het gebeurt, je doet er niks aan. Ik zie de eigenaren van die paarden de stalhouder al aanklagen, alsof die vent er wat aan kan doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verantwoording ligt toch bij de boeren of niet? Kijk hoe ze hun vee ophokken
Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.
Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...quote:Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verantwoording ligt toch bij de boeren of niet? Kijk hoe ze hun vee ophokken
Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Een gedeelte van de consumenten ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?
Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Maar dat doen de boeren niet, want dan kunnen ze niet meer concurreren met boeren uit andere Europese landen en de boeren uit Argentinië bijvoorbeeld en gaan ze alsnog failliet.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een gedeelte van de consumenten ja.
Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Daarbij, ga jij nog een stuk vlees eten dat 7 euro per gram kost in plaats van 1,50?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidtquote:Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...![]()
![]()
Dit slaat gewoon helemaal nergens op?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?![]()
Danku rechten studentjequote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidtJaaa, dansen! dansen!![]()
In principe is een dierziekte altijd overmacht omdat boeren hun dieren niet mogen enten tegen MKZ, Q-koorts, Scrapie e.d..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan ben je wel een enorme pauper zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoor
Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.
Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Goed argument weer man.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit slaat gewoon helemaal nergens op?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat kan niet iedereen betalen en ook niet iedereen heeft het ervoor over. Ik vind best dat vlees weer een luxe product mag worden. Maar goed, dat is een utopie.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben je wel een enorme pauper zeg.
Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.
Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Goed dat je bij de keurslager haalt, maar dat betekent niet per definitie dat de boer een betere prijs krijgt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die constatering is juist.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik constateer bijbelse invloeden in jouw post.![]()
Dan ben je een uitzondering hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben je wel een enorme pauper zeg.
Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Voor het overgrote deel van de bevolking betekend een stijging van 30% in de prijs toch echt dat men meer andere producten gaat kopen, dat is basis marktwerking...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik ondervind tot nu toe geen hinder of irritatiesquote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".
En mijn keuze voor nieuwe foon is gemaaktHTC One S of X
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daarbij, hebben de Nederlandse boeren dan ook te veel last van die uit Zuid-Amerika. Het vlees daar is vele malen goedkoper omdat welzijn ze geen reet interesseert.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering hoor
Voor het overgrote deel van de bevolking betekend een stijging van 30% in de prijs toch echt dat men meer andere producten gaat kopen, dat is basis marktwerking...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, wat je zegt is gewoon onzin. Er is een factor waarmee de afname af zal nemen als de prijs omhoog gaat. Basiseconomie. Als de vleesprijs 30% omhoog gaat wordt er minder gekocht.quote:![]()
Ja, maar dan krijgen we overheidsingrepen, zodat de producten uit het buitenland weer even duur worden, al mogen we niets doen aan het aanbod uit andere EU-landen en die zouden dan ook met 30% omhoog moeten gaan om het een werkbaar idee te makenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij, hebben de Nederlandse boeren dan ook te veel last van die uit Zuid-Amerika. Het vlees daar is vele malen goedkoper omdat welzijn ze geen reet interesseert.
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat is ongesteld voor iets :Squote:Marloes (eigendom van Niels) zegt:
ik merk het ook altijd wanneer ik heel erg ongesteld moet worden
Marloes (eigendom van Niels) zegt:
dan ben ik zo onwijs c hagrijnig de week ervoor
en dan heb ik echt heel erg buikpijn dat ik zowat niet meer kan lopen
dan moet ik ook altijd janken om niks
|believe me Adia| zegt:
ik ook en mn tieten doen pijn
|believe me Adia| zegt:
ja ik voor t eerst deze week 2 keer een jankbui en ik huil echt NOOIT:')![]()
Eensquote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet iedereen betalen en ook niet iedereen heeft het ervoor over. Ik vind best dat vlees weer een luxe product mag worden. Maar goed, dat is een utopie.
Goed dat je bij de keurslager haalt, maar dat betekent niet per definitie dat de boer een betere prijs krijgt.
![]()
En als je het er niet voor over hebt dan laat je het staan. Ook dat is een basisprincipe van marktwerking. Helemaal met luxegoederen.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dan ben je niet gesteld zeg maar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is ongesteld voor iets :S
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je niet gesteld zeg maar.quote:Marloes (eigendom van Niels) zegt:
DAT IS NOG HET ERGSTE
IK BEN ALTIJD MINSTENS
3
KILO
ZWAARDER
|believe me Adia| zegt:
hehe ik heb altijd een opgezwollen onderbuikje
|believe me Adia| zegt:
en dan niet normaal maar of ik een bowlingbal heb ingeslikt:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:maar op 't laatst komt er bijna niets meer uit
|believe me Adia| zegt:
allen van die lichtbruine smurrie
|believe me Adia| zegt:
met PUTLUCHT
|believe me Adia| zegt:
ja!
echt zo vies
maar dat zit er natuurlijk ook al het langste in
dus dat is wel logisch
|believe me Adia| zegt:
jah
dan gaat het een beetje rotten
|believe me Adia| zegt:
heheh
|believe me Adia| zegt:
ROTTE KUT
|believe me Adia| zegt:
met putlucht:')![]()
Klopt. Maar tegen de Italianen kunnen de Nederlandse boeren ook niet op concurreren, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgen we overheidsingrepen, zodat de producten uit het buitenland weer even duur worden, al mogen we niets doen aan het aanbod uit andere EU-landen en die zouden dan ook met 30% omhoog moeten gaan om het een werkbaar idee te maken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat weet je helemaal niet. Er werd na de crisis in 2009 ook geroepen dat consumenten minder zouden gaan uitgeven aan kadootjes voor sinterklaas en vakanties. Het tegendeel bleek waar.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt is gewoon onzin. Er is een factor waarmee de afname af zal nemen als de prijs omhoog gaat. Basiseconomie. Als de vleesprijs 30% omhoog gaat wordt er minder gekocht.
Mensen zijn gewend aan een bepaalde consumptie, dat gaat ze echt niet veranderen als een pond gehakt van 3 naar 4 euro gaat.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Hoeveel vlees dat wij hier consumeren komt er überhaupt uit Nederland zelf?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar tegen de Italianen kunnen de Nederlandse boeren ook niet op concurreren, bijvoorbeeld.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik gok zo'n 40%. Maar dat is gebaseerd op cijfers van 5 jaar geleden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoeveel vlees dat wij hier consumeren komt er überhaupt uit Nederland zelf?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
http://www.lei.wur.nl/NR/(...)aeiwittransitie1.pdfquote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoeveel vlees dat wij hier consumeren komt er überhaupt uit Nederland zelf?
Volgens mij staat het daar wel ergens.![]()
Aan die cadeautjes zat een psychologische verklaring, men gaf juist minder uit aan andere dingen om geld over te houden voor de cadeautjes om toch nog een afleiding te hebben van de verminderde situatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Er werd na de crisis in 2009 ook geroepen dat consumenten minder zouden gaan uitgeven aan kadootjes voor sinterklaas en vakanties. Het tegendeel bleek waar.
Mensen zijn gewend aan een bepaalde consumptie, dat gaat ze echt niet veranderen als een pond gehakt van 3 naar 4 euro gaat.
Als vlees van 3 naar 4 euro gaat gaat de consumptie er van wel degelijk omlaagJaaa, dansen! dansen!![]()
Meer dan dan driekwart van het in Nederland geproduceerde vlees wordt sowieso geëxporteerd.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Er wordt in Nederland wel echt ongelooflijk veel geslacht... Ik weet nog wel dat ik in Boxtel op het slachthuis stond en daar in 2 uur gewoon 8 vrachtwagens met aanhanger helemaal vol met varkens doorheen ging.
Ook een van de redenen waarom boeren niet mogen enten. Dan wordt het vlees in bijvoorbeeld Amerika onverkoopbaar. Zij willen geen vlees van een dier dat geënt is tegen MKZ/Gekke koeienziekte, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Stokstaart het volgende:
Meer dan dan driekwart van het in Nederland geproduceerde vlees wordt sowieso geëxporteerd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In 2 uur, slechts 8 vrachtwagens?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Er wordt in Nederland wel echt ongelooflijk veel geslacht... Ik weet nog wel dat ik in Boxtel op het slachthuis stond en daar in 2 uur gewoon 8 vrachtwagens met aanhanger helemaal vol met varkens doorheen ging.
![]()
Dirty Jobs ofzoiets had geloof ik een aflevering, in die fabriek kwamen per kwartier 8 vrachtwagens aan
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben eens Amerikaanse klanten imponeren, later![]()
![]()
Als ik kijk naar andere zaken zijn er geen bewijzen die jouw stelling ondersteunen. Terwijl inmiddels de brandstofprijzen door het plafond schieten gaan mensen ook gewoon nog steeds meer autorijden dan voorgaande jaren.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Aan die cadeautjes zat een psychologische verklaring, men gaf juist minder uit aan andere dingen om geld over te houden voor de cadeautjes om toch nog een afleiding te hebben van de verminderde situatie.
Als vlees van 3 naar 4 euro gaat gaat de consumptie er van wel degelijk omlaag
Zie niet in dat als ze een euro meer moeten betalen ze opeens minder gaan consumeren. De prijzen in de supermarkten zijn het afgelopen half jaar ook met meer dan 15% gestegen, niemand geeft ene neuk. Dat wil zeggen: er wordt niet minder verkocht
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat snap ik trouwens niet, als je kijkt naar hoe hun groenten niet meer biologisch kunnen zijn, omdat alles genetisch gemodificeerd is... Waarom moeten de beesten dan wel enting-vrij zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een van de redenen waarom boeren niet mogen enten. Dan wordt het vlees in bijvoorbeeld Amerika onverkoopbaar. Zij willen geen vlees van een dier dat geënt is tegen MKZ/Gekke koeienziekte, bijvoorbeeld.
Hamburgers met korting oh, oh ohoh oh.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
Maar goed, misschien heb je wel gelijk hoor. Ik zie het in ieder geval niet zo snel gebeuren met marges van 20-30%.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Die brandstofprijzen heeft een andere reden; dat is een essentiële grondstof. Zonder brandstof komen de meeste mensen niet op hun werk of bij de supermarkt, dus moeten ze wel. Echter, als vlees duurder wordt gaan ze andere dingen eten.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik kijk naar andere zaken zijn er geen bewijzen die jouw stelling ondersteunen. Terwijl inmiddels de brandstofprijzen door het plafond schieten gaan mensen ook gewoon nog steeds meer autorijden dan voorgaande jaren.
Zie niet in dat als ze een euro meer moeten betalen ze opeens minder gaan consumeren. De prijzen in de supermarkten zijn het afgelopen half jaar ook met meer dan 15% gestegen, niemand geeft ene neuk. Dat wil zeggen: er wordt niet minder verkocht![]()
Dat waren alleen de biggen. De gelten en borgen en de oudere varkens kwamen op een andere afdeling aan, had ik er even bij moeten zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
In 2 uur, slechts 8 vrachtwagens?![]()
Dirty Jobs ofzoiets had geloof ik een aflevering, in die fabriek kwamen per kwartier 8 vrachtwagens aan
Dat zijn dus zo'n 100 biggen per vrachtwagen. 800 biggen in 2 uur die gebracht worden, als het niet meer is.
Ik vind dat echt heel veel.
En dirty jobs is in Amerika, gok ik?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind dat helemaal niet veelquote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat waren alleen de biggen. De gelten en borgen en de oudere varkens kwamen op een andere afdeling aan, had ik er even bij moeten zetten.
Dat zijn dus zo'n 100 biggen per vrachtwagen. 800 biggen in 2 uur die gebracht worden, als het niet meer is.
Natuurlijk, het is wel een hoop vlees, maar relatief stelt dat helemaal geen reet voor natuurlijk
Net als 100 kilo suiker of vijftig auto's
![]()
![]()
Eten is een noodzaak, dus consumptie in de supermarkt zal ongeveer gelijk blijven als alles met 15% toeneemt, men gaat echter besparen op andere gebieden. Een voorbeeld is dat mensen niet met het vliegtuig op vakantie gaan, maar met de auto, wat er weer voor zorgt dat er meer gereden wordt.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik kijk naar andere zaken zijn er geen bewijzen die jouw stelling ondersteunen. Terwijl inmiddels de brandstofprijzen door het plafond schieten gaan mensen ook gewoon nog steeds meer autorijden dan voorgaande jaren.
Zie niet in dat als ze een euro meer moeten betalen ze opeens minder gaan consumeren. De prijzen in de supermarkten zijn het afgelopen half jaar ook met meer dan 15% gestegen, niemand geeft ene neuk. Dat wil zeggen: er wordt niet minder verkocht
Het is allemaal wat lastig en hangt van veel factoren af, dat is zo, maar als het vlees ineens 30% duurder wordt en de rest blijft gelijk dan gaat de consument echt minder uitgeven aan vlees en meer vervangende producten zoeken. Mits die vervangende producten goedkoper zijn.
Het autorijden komt trouwens ook nog eens bij dat het openbaar vervoer ook vele malen duurder is geworden, als je met z'n tweeën in de auto ergens heen gaat ben je al goedkoper uit dan met de trein, om even een voorbeeldje te geven...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ja, Amerika... baas boven baas natuurlijk, alles is daar groterquote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat waren alleen de biggen. De gelten en borgen en de oudere varkens kwamen op een andere afdeling aan, had ik er even bij moeten zetten.
En dirty jobs is in Amerika, gok ik?![]()
Behalve het loonJaaa, dansen! dansen!![]()
Recreatief gebruik was volgens opinieonderzoek onder 10.000 ANWB-leden was ook niet of nauwelijks afgenomen. Stond toevallig vorige week nog in de gids.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die brandstofprijzen heeft een andere reden; dat is een essentiële grondstof. Zonder brandstof komen de meeste mensen niet op hun werk of bij de supermarkt, dus moeten ze wel. Echter, als vlees duurder wordt gaan ze andere dingen eten.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ach, Amerikanen, he.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat snap ik trouwens niet, als je kijkt naar hoe hun groenten niet meer biologisch kunnen zijn, omdat alles genetisch gemodificeerd is... Waarom moeten de beesten dan wel enting-vrij zijn?Ja, sorry hoor... Maar je hebt het hier wel over levende wezens... Er worden in Nederland iedere dag echt honderdduizenden dieren geslacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet veelNatuurlijk, het is wel een hoop vlees, maar relatief stelt dat helemaal geen reet voor natuurlijk
Net als 100 kilo suiker of vijftig auto's
20-30% is een grote marge hoor, vergis je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Stokstaart het volgende:
Maar goed, misschien heb je wel gelijk hoor. Ik zie het in ieder geval niet zo snel gebeuren met marges van 20-30%.
Vleesvervangers zijn trouwens ook schandalig duur vergeleken met vlees zelf.
Groetjes, Ezio.![]()
ik heb ergens gelezen dat sommige mensen daar alleen kunnen leven als ze 2 banen nemenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, Amerika... baas boven baas natuurlijk, alles is daar groter![]()
Behalve het loon![]()
Soms zelfs met 3 banen...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:08 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat sommige mensen daar alleen kunnen leven als ze 2 banen nemen
Nederlanders verdienen met dezelfde hoeveelheid werk als een amerikaan ongeveer 2 tot 2,5 keer zoveel...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ach, ze trappen straks letterlijk Obama er uit omdat de benzine de grens van de 1$ per liter nadert. Moeten ze een keertje hier komen tanken.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:08 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb ergens gelezen dat sommige mensen daar alleen kunnen leven als ze 2 banen nemen
Kleding en boodschappen zijn ook veel goedkoper daar. Terwijl de gemiddelde Amerikaan ongeveer net zo veel binnenhaalt als een Europeaan.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat sowieso en het is niet te vretenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
Vleesvervangers zijn trouwens ook schandalig duur vergeleken met vlees zelf.![]()
Komt nog bij dat soja geweldig is voor de mannelijke vruchtbaarheid
Amerika is alleen leuk als je rijk bent. Maar eigenlijk geldt dat voor alle landen wel tegenwoordig
.
3 banen nodig hebben is al erg. maar wat als je er geen kunt vindenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Soms zelfs met 3 banen...
Nederlanders verdienen met dezelfde hoeveelheid werk als een amerikaan ongeveer 2 tot 2,5 keer zoveel...![]()
![]()
Ik vind het lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat sowieso en het is niet te vreten![]()
Komt nog bij dat soja geweldig is voor de mannelijke vruchtbaarheid.
Als soja niet goed is voor de vruchtbaarheid, moet je vlees misschien ook links laten liggen... Koeien krijgen veel sojaproducten gevoerd.
ze hebben gewoon een verkeerde levensstijl , ze geven teveel geld uit , en maar klagenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach, ze trappen straks letterlijk Obama er uit omdat de benzine de grens van de 1$ per liter nadert. Moeten ze een keertje hier komen tanken.
Kleding en boodschappen zijn ook veel goedkoper daar. Terwijl de gemiddelde Amerikaan ongeveer net zo veel binnenhaalt als een Europeaan.![]()
Absoluut niet waar!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Soms zelfs met 3 banen...
Nederlanders verdienen met dezelfde hoeveelheid werk als een amerikaan ongeveer 2 tot 2,5 keer zoveel...quote:In 2006, the "real" (adjusted for inflation) median annual household income rose 1.3% to $50,233.00 according to the Census Bureau.[4]quote:In 2007 was het ¤ 30.000, in 2009 ¤ 32.500, in 2010 ook ¤ 32.500 en voor 2011 ¤ 32.500. Voor 2012 wordt een modaal inkomen van ¤ 33.000 geschat.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nouja, via soja krijg je veel meer oestrogenen binnen dan via vleesquote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het lekker.
Als soja niet goed is voor de vruchtbaarheid, moet je vlees misschien ook links laten liggen... Koeien krijgen veel sojaproducten gevoerd.
Klopt ja, ze lenen ook alles gewoonquote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een verkeerde levensstijl , ze geven teveel geld uit , en maar klagen
Groetjes, Ezio.![]()
Och, met het pilgebruik van tegenwoordig krijg je toch wel tietenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nouja, via soja krijg je veel meer oestrogenen binnen dan via vlees.
Je weet dat amerikanen veel meer werken dan Nederlanders? Daarbij word dat gemiddelde opgetrokken door de rijke bovenlaag, ik heb hier een aantal colleges over moeten volgen gegeven door Amerikaanse en Nederlandse professoren...quote:
Gemiddelden zijn in de economie erg leuk om mee te spelen
preciesquote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja, ze lenen ook alles gewoon
en hoe zit het met goldman sachs ?
hebben zij de crisis uitgelokt ?![]()
Dat is waar, leuk, iets om mee te spelenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, met het pilgebruik van tegenwoordig krijg je toch wel tieten.
Dan verhuis je naar een staat waar je wel genoeg welfare kunt ontvangenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
3 banen nodig hebben is al erg. maar wat als je er geen kunt vinden![]()
Uitgelokt niet. Ze hebben wel enorm veel geld zou zijn verdiend aan de financiële crisis. Misschien hadden ze het idd wel moeten of kunnen voorkomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
precies
en hoe zit het met goldman sachs ?
hebben zij de crisis uitgelokt ?
Aan de andere kant zijn ze nu zelf ook gedupeerd voor miljarden. Dus een les voor iedereen.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
http://tegenlicht.vpro.nl(...)van-Griekenland.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitgelokt niet. Ze hebben wel enorm veel geld zou zijn verdiend aan de financiële crisis. Misschien hadden ze het idd wel moeten of kunnen voorkomen.
Aan de andere kant zijn ze nu zelf ook gedupeerd voor miljarden. Dus een les voor iedereen.
ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentaire![]()
Zeker boeiende docu, beangstigend ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)van-Griekenland.html
ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentairesinterklaaskapoentje
![]()
De media wil je bang maken en dom houden, ze willen je lichtwezen beinvloeden!!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker boeiende docu, beangstigend ook.:')![]()
Oeh nicequote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)van-Griekenland.html
ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentaire
Vanavond even kijken
Groetjes, Ezio.![]()
Kan je uit je stand niburu gaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De media wil je bang maken en dom houden, ze willen je lichtwezen beinvloeden!!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan niet uitzetten wat ik benquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je uit je stand niburu gaan?:')![]()
Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan niet uitzetten wat ik bensinterklaaskapoentje
![]()
Nu kan jij het ook eens zeggenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...
:')![]()
Ow ik denk dat ik vanmorgen per ongeluk jullie SC gesloten heb
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Haha de autisten waren helemaal van streek manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.Ge-wel-dig
![]()
Groetjes, Ezio.![]()
Op de eerstvolgende meet komen en een rondje geven en het is je vergeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Noem je dat van streekquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha de autisten waren helemaal van streek manGe-wel-dig
![]()
? Aansteller.
Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je dat van streek? Aansteller.
Groetjes, Ezio.![]()
Hoi Faye, vrienden worden?quote:
Groetjes, Ezio.![]()
Hoezo autisten, doe eens normaal manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha de autisten waren helemaal van streek manGe-wel-dig
![]()
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Doe zelf normaal manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo autisten, doe eens normaal man![]()
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles
Groetjes, Ezio.![]()
Aanstellerige dokter kennelijk. Een echte baas had direct tot amputatie overgegaan of je naar huis gestuurd met een paracetamolletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe zelf normaal man![]()
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles
Dat is gewoon sneu.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Drama queenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe zelf normaal man![]()
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles. Je was er zelf als de kippen bij.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.
Dat is gewoon sneu.
Groetjes, Ezio.![]()
Ik moest hardop lachen ja. Vooral toen ik Jofu via dm gek gemaakt had wat de aanleiding wasquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drama queen. Je was er zelf als de kippen bij.
Groetjes, Ezio.![]()
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.quote:
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen
Stokstaart is gewoon jaloers: hij kijkt op tegen autisten. Hij zou er zo graag eentje willen zijn, maar daar is hij te introvert voor!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen![]()
![]()
Wat wil krijgenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen
Groetjes, Ezio.![]()
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil krijgen
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Het ging per ongeluk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil krijgen
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen
Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.![]()
Topic opgeschoond?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hier wil ik op reageren, maar dat kan ik maar beter niet doen, want dan voeden we hem nog meer!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.![]()
![]()
En dat kan gebeurenquote:. Stok heeft zand in z'n vagijn, niet op letten.
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man.
Groetjes, Ezio.![]()
Nee, sowieso had het geen half jaar hoeven te zijn, maar je zit mensen het soms gewoon nodeloos moeilijk te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man.![]()
Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man.
Kan niet ruiken dat je zit te kutten, snap ook niet dat je daar lol aan hebt.
Kom dat recht in m'n gzOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
Nu ik smegmanus' foto heb kan ik eindelijk fokforum.zip maken.alles gaat met rar extensie tegenwoordig
![]()
![]()
Open maar een topic in R&P. Kun je daar over je verdriet praten.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.
Kan niet ruiken dat je zit te kutten, snap ook niet dat je daar lol aan hebt.
Kom dat recht in m'n gzOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik had hem al van steven. Gangsterboii hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
Nu ik smegmanus' foto heb kan ik eindelijk fokforum.zip maken.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ben ik eens een keer op tijd om de bus te controleren is m'n collega er nog niet mee terug
Leuk, ik moet over een halfuur in Rotterdam staan ermee
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe ik niet aan, veranderingquote:Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef 129383 het volgende:
[..]alles gaat met rar extensie tegenwoordig
![]()
![]()
niemand vind veranderingen leukquote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, verandering![]()
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Open maar een topic in R&P. Kun je daar over je verdriet praten.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te replyen binnen 48 uur.#TeamMiley![]()
Mensen die hun WiFi niet Pretty fly for a WiFi noemen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
pretty fly for a wiiie fiiee klinkt toch heul nie?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die hun WiFi niet Pretty fly for a WiFi noemen
#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die hun WiFi niet Pretty fly for a WiFi noemen![]()
![]()
Het rijmt gewoonquote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
pretty fly for a wiiie fiiee klinkt toch heul nie?
Als je wiefie zegt spreek je het verkeerd uitquote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg geen waaifaai, dus dan zou ik mijn uitspraak moeten veranderen
Dan is je engels niet zo goed als je het niet zo uitspreektquote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg geen waaifaai, dus dan zou ik mijn uitspraak moeten veranderen
Helloow maai booifrijnd.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Je zegt toch ook Biefie in plaats van Baaifaai?#TeamMiley![]()
Maar wifi is een woord wat over genomen is uit het engels. Dat moet je niet vernederlandsenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef arachide. het volgende:
Ik zeg wiefie.
Hierbij een liedje voor jullie, maar vooral gericht aan Trollieboi
Dat nummerquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef arachide. het volgende:
Ik zeg wiefie.
Hierbij een liedje voor jullie, maar vooral gericht aan Trollieboi
She's got tasteVHquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Je zegt toch ook Biefie in plaats van Baaifaai?![]()
![]()
Long time no see![]()
![]()
Heey mansletquote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nummer
She's got taste
[..]
VH![]()
![]()
Long time no seeDat nummer heeft ze van mij. Alle goeie nummers heeft ze van mij.
![]()
Bifi worstjes komen uit Duitsland meneerquote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef ValHallen het volgende:
Je zegt toch ook Biefie in plaats van Baaifaai?![]()
Dan geld de Engelse uitspraak niet meerJaaa, dansen! dansen!![]()
Ik ben geen manslet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heey mansletDat nummer heeft ze van mij. Alle goeie nummers heeft ze van mij.
![]()
Zo kut is dat hequote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb frituurspetters in mijn gezicht gehad vandaag. IK BEN SCARRED FOR LIFE.
![]()
![]()
![]()
Weet ik, ik was aan het dollen. Ik ben dan ook een guitige jongeman.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bifi worstjes komen uit Duitsland meneer![]()
Dan geld de Engelse uitspraak niet meer![]()
Kusje op de brandvlekjes, stond je BOP?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb frituurspetters in mijn gezicht gehad vandaag. IK BEN SCARRED FOR LIFE.
#TeamMiley![]()
Jep. Een grote spetter kwam net onder mijn lipquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kusje op de brandvlekjes, stond je BOP?. Het deed auwie.
![]()
Nounouquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik, ik was aan het dollen. Ik ben dan ook een guitige jongeman.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Een grote spetter kwam net onder mijn lip. Het deed auwie.
![]()
![]()
![]()
Toevallig ook in je nek en in de buurt van je ballen? Dan weet ik er wel raad meequote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep. Een grote spetter kwam net onder mijn lip. Het deed auwie.
#TeamMiley![]()
Deze nietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heey mansletDat nummer heeft ze van mij. Alle goeie nummers heeft ze van mij.
#TeamMiley![]()
Getver, er lezen kinderen meequote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toevallig ook in je nek en in de buurt van je ballen? Dan weet ik er wel raad mee.
![]()
I want to feel you on the insidequote:![]()
Wat een lyrics heeft dit nummer toch
Ons vormloze meisje is het enige kindje en die zit al in de porno, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Getver, er lezen kinderen mee.
Ook een kusje daarquote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Maar toevallig inderdaad ook een spetter in m'n nek.
#TeamMiley![]()
Kusje erop?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef ValHallen het volgende:
Maar toevallig inderdaad ook een spetter in m'n nek.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Druk rooster, kan wellicht wel iets mixxen zo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Well she ain't no Cinderella when she's getting undressed 'cause she rocks it like the naughty wicked witch of the west.![]()
![]()
Ik zat er ook al aan te denken, met zo'n leeg roosterquote:Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Druk rooster, kan wellicht wel iets mixxen zo.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ga jij eerst een uur straks en ik daarna.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken, met zo'n leeg roosterWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wel veeleisend jij.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mensen die kusjes van Silk willen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hoe laat wil jij gaan draaien dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga jij eerst een uur straks en ik daarna.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dan zou je gelijk vragen of ze je wil pijpen. Je bent een winnaar of je bent het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Altijd proberen het onderste uit de kan te halen. Je bent een winnaar of je bent het niet.#TeamMiley![]()
Hmm uurtje of 9, of 10quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoe laat wil jij gaan draaien dan?
Nou ok danquote:Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Altijd proberen het onderste uit de kan te halen. Je bent een winnaar of je bent het niet.
Haterquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
VH, kom je ook naar de film?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Geef mijn naam ook maar meteen door, is handigquote:Op maandag 27 februari 2012 19:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Prima doe ik van 8 tot 9 wel, even samzz DM'en
Gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef mijn naam ook maar meteen door, is handig
Ik ga ook even shoppenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef meowingtons het volgende:
Snel even wat nieuwe relaeses van vandaag binnenhalen
Dat heb ik al ervaren, winnaar die ik ben.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zou je gelijk vragen of ze je wil pijpen. Je bent een winnaar of je bent het niet.![]()
Mensen die niet gepijpt zijn door SiIkquote:Op maandag 27 februari 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik al ervaren, winnaar die ik ben.![]()
![]()
Zie banner en waarom niet?quote:
Jeeeee ik benquote:Op maandag 27 februari 2012 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die niet gepijpt zijn door SiIk
Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.quote:#TeamMiley![]()
Ik denk dat je dat verkeerd zag, vele dames bij mij onder de tafel, maar SiIk is er daar niet 1 vanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat deed ze dan bij je onder tafel?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Om d'r te vernederen zeker?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.
Het is een gratis premiereding, misschien heeft iemand nog kaartjes voor je?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.#TeamMiley![]()
Jammer wel. Ik zal je missen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.quote:#TeamMiley![]()
Hoe vaak is dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.
Dat telt even nietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was niet je vriendje toentertijd.#TeamMiley![]()
Fijn nummerquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Van mij natuurlijk.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Live super vetquote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spotify, toen ik bezig was met dingen voor lowlands zoeken. Jammer, vriend.![]()
![]()
Met die bouncende vloer op het ritme van de muziek door al die bouncende mensenquote:
UI is beter dan ooitquote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Met die bouncende vloer op het ritme van de muziek door al die bouncende mensen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bwahaha, ik heb toegang to 8 betaalsexsites
DM wachtwoord eensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bwahaha, ik heb toegang to 8 betaalsexsitesBaby darling doll face honey![]()
Ik heb je erop gezet, Meow. Patje ook, trouwens. Alleen DM is aan het kutten, dus dan maar hier
.
Ik had hier al dankje gezegdquote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb je erop gezet, Meow. Patje ook, trouwens. Alleen DM is aan het kutten, dus dan maar hier
.
Aan tchock mag ook welquote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
aan een chick zekerBaby darling doll face honey![]()
Hey pinda, heeft the sting online shop? Want google zegt van wel maar kannie vinden?
Baby darling doll face honey![]()
Niet dat ik weet.. Anders zou het ook wel op de plastic zakken staan die je meekrijgt, toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Hey pinda, heeft the sting online shop? Want google zegt van wel maar kannie vinden?#TeamMiley![]()
Oh, niet gezienquote:. Fok is een beetje aan het kutten, hier.
Mwah. Een beetje pieletjes DnB.quote:![]()
Oh, ik kijk nooit op die dingenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Anders zou het ook wel op de plastic zakken staan die je meekrijgt, toch?
Baby darling doll face honey![]()
Heerlijke feestmuziekquote:Op maandag 27 februari 2012 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah. Een beetje pieletjes DnB.
Ze hebben wel een site, alleen geen online shopquote:.
In R&P zijn ook al geen slachtoffers.
Dan maar verder therapeutisch frames maken voor mijn filmpje.#TeamMiley![]()
Gewoon draaien, skyrim kan wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm zit er aan te denken om van 22:00 tot 23:00 te gaan.
Maar wil ook graag Skyrim uitspelen![]()
Ga gewoon na ons Larsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm zit er aan te denken om van 22:00 tot 23:00 te gaan.
Maar wil ook graag Skyrim uitspelen
Slachtoffers waarvan ?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef arachide. het volgende:
In R&P zijn ook al geen slachtoffers.
Dan maar verder therapeutisch frames maken voor mijn filmpje.![]()
Sowieso!quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Heb wel een zooitje aan modderfokking dikke electrohouse
Ga ff een tracklist opzetten etc en dan straks live draaien![]()
![]()
Ik ga fijne trance draaien.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Even kijken hoe dat zo uitpakt, Beats zaten net bijna zonder batterij, hoop dat ze het nog een uur volhouden.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef So_Surreal het volgende:
Heb wel een zooitje aan modderfokking dikke electrohouse
Ga ff een tracklist opzetten etc en dan straks live draaienWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Niet waar ik ben lief.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand hier af te schieten. Mannen, ze zijn stuk voor stuk tyfuslijers.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand hier af te schieten. Mannen, ze zijn stuk voor stuk tyfuslijers.Trouble in paradise?
![]()
Vrouwen die dat zeggen zijn stuk voor stuk tyfuslijersquote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand hier af te schieten. Mannen, ze zijn stuk voor stuk tyfuslijers.
Zo'n hekel aan als vrouwen op deze tour gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb iemand hier af te schieten. Mannen, ze zijn stuk voor stuk tyfuslijers.![]()
GMTAquote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan als vrouwen op deze tour gaan.![]()
Jaaa, dansen! dansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |