Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.quote:
Ik denk dat je dat verkeerd zag, vele dames bij mij onder de tafel, maar SiIk is er daar niet 1 vanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat deed ze dan bij je onder tafel?
Om d'r te vernederen zeker?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs mij gehad, mijn voorbinddildo welliswaar, daar deed ik het ook voor.
Het is een gratis premiereding, misschien heeft iemand nog kaartjes voor je?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.
Jammer wel. Ik zal je missen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik download hem wel, ik heb nog niet mijn autistenpunten voor deze maand binnen.
Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.quote:
Hoe vaak is dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor al-le keren dat mijn vriendjes haar leuk vonden en echt hevige crushes op haar ontwikkelden.
Dat telt even nietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik was niet je vriendje toentertijd.
Fijn nummerquote:
Van mij natuurlijk.quote:
Live super vetquote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spotify, toen ik bezig was met dingen voor lowlands zoeken. Jammer, vriend.
Met die bouncende vloer op het ritme van de muziek door al die bouncende mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |