Oeh nicequote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef 129383 het volgende:
[..]
http://tegenlicht.vpro.nl(...)van-Griekenland.html
ik had deze docu gisteren gezien en hier werd mooi uitgelegd hoe goldman sachs altijd winst heeft wat er ook gebeurt heel boeiende documentaire
Kan je uit je stand niburu gaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De media wil je bang maken en dom houden, ze willen je lichtwezen beinvloeden!!
Ik kan niet uitzetten wat ik benquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je uit je stand niburu gaan?
Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan niet uitzetten wat ik ben
Nu kan jij het ook eens zeggenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben je geïndoctrineerd, omgomgomgomgomgomg...
Haha de autisten waren helemaal van streek manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Ow ik denk dat ik vanmorgen per ongeluk jullie SC gesloten heb
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.
Op de eerstvolgende meet komen en een rondje geven en het is je vergeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef smegmanus het volgende:
Ow ik denk dat ik vanmorgen per ongeluk jullie SC gesloten heb
Excuses.
Ik hoop dat jullie mij willen vergeven.
Noem je dat van streekquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha de autisten waren helemaal van streek manGe-wel-dig
![]()
Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je dat van streek? Aansteller.
Hoi Faye, vrienden worden?quote:
Hoezo autisten, doe eens normaal manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha de autisten waren helemaal van streek manGe-wel-dig
![]()
Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij lekker naar je dokter met die enorme vleeswond van je. Aansteller.
Doe zelf normaal manquote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoezo autisten, doe eens normaal man
Aanstellerige dokter kennelijk. Een echte baas had direct tot amputatie overgegaan of je naar huis gestuurd met een paracetamolletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er al en ik kreeg een uitbrander waarom ik zo lang heb gewacht. Nu jij weer met je aansteller.
Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe zelf normaal man![]()
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles
Drama queenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe zelf normaal man![]()
Je had er bij moeten zijn conjo. Mensen die elkaar huilend in de armen vielen alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |