abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108467781

Wat is Radio 49?
Tot op het bot voor en door FOK!kers gemaakt. Op 1 juni 2011 binnen een paar uur uit de grond gestampt en sindsdien gegroeid tot een 24-uurs webstation met deuntjes van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac. De DJs zijn net zo divers als de muziek, dus open die link en verbaas je dagelijks weer. De koffie is bruin en de hits zijn goud! Met een koekje erbij op vrijdag.
SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.

Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!

En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com

Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!

Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!

SPOILER: Het huishoudelijke hoekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.

SPOILER: De Gupdate van Januari
  maandag 27 februari 2012 @ 16:37:46 #2
359955 Ishimaru
Op zijn japans
pi_108467802
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik nu dus ook niet _O- Lekker eigenwijs zijn wij he O+
Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".
pi_108467804
:')
pi_108467815
Niveauloze kut-TT, kut Datdus.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108467834
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies. En dan staat er nog zo mooi 'we willen ze geen schade berokkenen'. Tyfus stichting, die boeren gaan kats failliet aan een rechtszaak als ze hiervoor niet verzekerd zijn :').
Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108467835
pi_108467854
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef -Datdus- het volgende:
Domme TT ouwe :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108467886
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik denk dat verzekeraars dit niet eens willen dekken, te veel onzekerheden... Ik zie de verzekeraars nog zeggen dat dit overmacht is ook :')
Verantwoording ligt toch bij de boeren of niet? Kijk hoe ze hun vee ophokken :X
Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:39:44 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108467912
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Nou ja, in feite is een uitbraak van dierziektes ook overmacht, je doet er eigenlijk gewoon niks tegen...

Net als de uitbraak van rhino, het gebeurt, je doet er niks aan. Ik zie de eigenaren van die paarden de stalhouder al aanklagen, alsof die vent er wat aan kan doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 27 februari 2012 @ 16:40:23 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108467938
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog een wonder dat er geen pandemie is uitgebroken dankzij en door de bioindustrie.
Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?
pi_108467957
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468070
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is allemaal de schuld van de consument die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Denk je dat boeren graag hun bedrijf zo voeren?
Een gedeelte van de consumenten ja.
Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:44:22 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468125
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik betaal bijna 100 euro per maand aan tv/internet. Als er morgen iemand komt die het geheel voor 30 euro kan aanbieden stap ik natuurlijk direct over.
Met andere woorden, als boeren de prijzen met 30% omhoog gooien is er er echt niemand die minder vlees gaat eten. En waar is de overheid in dit verhaal?
Maar dat doen de boeren niet, want dan kunnen ze niet meer concurreren met boeren uit andere Europese landen en de boeren uit Argentinië bijvoorbeeld en gaan ze alsnog failliet.

Daarbij, ga jij nog een stuk vlees eten dat 7 euro per gram kost in plaats van 1,50?
pi_108468139
quote:

[..]

Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoor :')
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468174
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Dat ophokken gaat volgens de wet, dus doen de boeren niets fout en zou in principe geen verantwoording moeten kunnen liggen bij de boeren, daarbij is een ziekte nog steeds overmacht lijkt me...
Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidt :)
pi_108468202
quote:

[..]

Dit slaat gewoon helemaal nergens op?
pi_108468205
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een ziekte hoeft geen overmacht te zijn, maar als het wettelijk verboden is om de beesten te in te enten is het wel overmacht dat je het niet voorkomen hebt dat de ziekte verspreidt :)
Danku rechten studentje
Jaaa, dansen! dansen!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 16:46:24 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108468217
Oh shit een bio-industrie discussie :X
pi_108468219
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Danku rechten studentje
:@
  maandag 27 februari 2012 @ 16:46:42 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468234
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

In principe is een dierziekte altijd overmacht omdat boeren hun dieren niet mogen enten tegen MKZ, Q-koorts, Scrapie e.d..
pi_108468248
quote:
17s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Wat lul je nu weer dan? Als de vleesprijzen met 30% omhoog gaan dan gaat mijn vleesconsumtie drastisch naar beneden hoor :')
Dan ben je wel een enorme pauper zeg.
Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.

Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Groetjes, Ezio.
pi_108468266
Is met het vrije vervoer in Europa ook niet de kans op ziekteverspreiding groter geworden?
pi_108468273
Originele TT.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108468302
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit slaat gewoon helemaal nergens op?
Goed argument weer man.
Groetjes, Ezio.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:48:46 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_108468324
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik haal alleen vlees bij de keurslager. Die supermarktmeuk vreet ik sowieso niet.

Hoe en waar het geteeld is zal me verder een rotzorg zijn, maar neem aan dat de boeren er een goede prijs voor krijgen. Dat wil zeggen: beter dan bij de supermarkt.
Dat kan niet iedereen betalen en ook niet iedereen heeft het ervoor over. Ik vind best dat vlees weer een luxe product mag worden. Maar goed, dat is een utopie.

Goed dat je bij de keurslager haalt, maar dat betekent niet per definitie dat de boer een betere prijs krijgt :*.
pi_108468351
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik constateer bijbelse invloeden in jouw post.
Die constatering is juist.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_108468368
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan ben je een uitzondering hoor :')
Voor het overgrote deel van de bevolking betekend een stijging van 30% in de prijs toch echt dat men meer andere producten gaat kopen, dat is basis marktwerking...
Jaaa, dansen! dansen!
pi_108468394
Waar gaat de discussie over en wie is er aan het winnen? :9
pi_108468409
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef Ishimaru het volgende:

[..]

Heb begrepen dat het plotselinge wisseling van bril naar lenzen je ogen kan irriteren vandaar dat je moet "opbouwen".
Ik ondervind tot nu toe geen hinder of irritaties :)

En mijn keuze voor nieuwe foon is gemaakt *O* HTC One S of X :9~
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_108468416
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
Originele TT.
Vrouwen kunnen niet achterblijven hè in deze tijd van emancipatie. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')