quote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou nou wat leuk, kap gewoon eens alles met autist te bestempelen.
Dat is gewoon sneu.
Ik moest hardop lachen ja. Vooral toen ik Jofu via dm gek gemaakt had wat de aanleiding wasquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drama queen. Je was er zelf als de kippen bij.
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.quote:
Stokstaart is gewoon jaloers: hij kijkt op tegen autisten. Hij zou er zo graag eentje willen zijn, maar daar is hij te introvert voor!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen
Wat wil krijgenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nouja, je kunt ook gewoon tegendraads zijn en overal schijt aan hebben.
Ik ben geen verkeerde maar als je het wilt kun je het krijgen
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil krijgen
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Over pestzooi gesproken: kap daar eens mee man.
Het ging per ongeluk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil krijgen
Stel je niet zo aan man. Jij tieft dat topic toch zelf op slot of niet? Wees blij dat Remlof hier was om je pestzooi op te ruimen![]()
Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wil ik op reageren, maar dat kan ik maar beter niet doen, want dan voeden we hem nog meer!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Voed hem nu niet, daar geilt hij alleen maar op.
En dat kan gebeurenquote:
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, sowieso had het geen half jaar hoeven te zijn, maar je zit mensen het soms gewoon nodeloos moeilijk te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man.
Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos dat je me toen geen halfjaar ban hebt kunnen aansmeren he?
Smeg ik heb zelf Remlof dm gestuurd vanmorgen, toen heb die hem weer open gedaan. Zit je maar te naaien man.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
Nu ik smegmanus' foto heb kan ik eindelijk fokforum.zip maken.
Open maar een topic in R&P. Kun je daar over je verdriet praten.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou rare manier van naaien, daar houd ik niet zo van.
Kan niet ruiken dat je zit te kutten, snap ook niet dat je daar lol aan hebt.
Kom dat recht in m'n gz
Ik had hem al van steven. Gangsterboii hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef Trollscience het volgende:
Nu ik smegmanus' foto heb kan ik eindelijk fokforum.zip maken.
Doe ik niet aan, veranderingquote:Op maandag 27 februari 2012 18:09 schreef 129383 het volgende:
[..]alles gaat met rar extensie tegenwoordig
niemand vind veranderingen leukquote:Op maandag 27 februari 2012 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |