Dankje g.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geef je wel een kans eigenlijk.
Die laatstequote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slotje? Neeeeheeee![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.
Ach dit is een kleintjequote:Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool![]()
Verdomme! Nu wil ik ook weer, ik heb mezelf nog zo beloofd te wachten tot eind maart met het afmaken van die op m'n been
Deze wil ik al 10 jaar, het vlindertje staat voor vrijheid. En Faith... Geloof.(ook vertrouwen) Geloof in je zelf dat maakt het leven makkelijkerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte?
ik ook gquote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.
Nee je bent gewoon corpulent.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ook g
380kg dl
320kg sq
220kg bp
Nu moet ik denken aan die reclamequote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Kinderen met ipad in de trein.Seriously.
Ga trollen in het daarvoor bestemde topic.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Q-koortspatiënten dienen claim in bij boeren
Faalhazen.
Die mensen mogen een enkeltje Amerika van mijquote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Faalhazen.
Boeren konden niks voorkomen. Enten tegen Q-koorts mag niet in NL.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat ze best een punt kunnen hebben als die boeren iets hadden kunnen voorkomen, en aangezien er verder niets gegeven staat in het artikel lijkt het me een beetje vroeg voor conclusies. Maar hé.
Niet meer dan terecht.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Faalhazen.
Dit dus... dus boeren kunnen niets doen, ze moeten bij de regering zijn voor hun falende claimquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeren konden niks voorkomen. Enten tegen Q-koorts mag niet in NL.
Precies. En dan staat er nog zo mooi 'we willen ze geen schade berokkenen'. Tyfus stichting, die boeren gaan kats failliet aan een rechtszaak als ze hiervoor niet verzekerd zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit dus... dus boeren kunnen niets doen, ze moeten bij de regering zijn voor hun falende claim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |