Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
Maar dat zei je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.
Niemandquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie maakt dan die 6 eieren per dag die je nodig hebt voor de sportschool?
Deze stap is erg belangrijk.quote:
Omdat het broodje dik is en de stukken ei er makkelijk uit zullen vallen, moet het broodje ingedrukt worden. Dit doen we met onze vuist. We stompen het broodje zo hard, dat het uiteindelijk een veel en veel dunner broodje wordt. Ongeveer zo;
omg ik ga het een keer proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Zeker G.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.
Die bruggers zijn stoer.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.quote:
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
DV ik heb liever niet meer dat je aan mijn kont zit, ik voel me hier erg ongemakkelijk onder.

Ik zat op mijn fiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?
Ohh sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
De echte harde struggles op het middelbaar dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Alles was al bekend toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
quote:
Ach, lekker laten doen, man. Die gasten zijn het toch allang vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moest ik posten van mijn g Ragboer.
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |