Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Zeker G.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.
Die bruggers zijn stoer.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.quote:
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
DV ik heb liever niet meer dat je aan mijn kont zit, ik voel me hier erg ongemakkelijk onder.

Ik zat op mijn fiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?
Ohh sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
De echte harde struggles op het middelbaar dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Alles was al bekend toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
quote:
Ach, lekker laten doen, man. Die gasten zijn het toch allang vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moest ik posten van mijn g Ragboer.
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenquote:
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenWanneer het gebeurt denk ik altijd maar van ''laat gaan'', maar later kan ik daar echt pissig om worden.
Maakt niet uit, ik zie er ook gewoon glad uit maar ik ben ook gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenWanneer het gebeurt denk ik altijd maar van ''laat gaan'', maar later kan ik daar echt pissig om worden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moest ik posten van mijn g Ragboer.. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Who motivates the motivator?
Een zo'n klootzakje op de grond gooien, z'n shirt uitrekken en een paar keer in z'n rug snijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.
Gewoon afstappen, fiets op de grond gooien, naar ze toelopen en beginnen te schreeuwen en dreigen enzo.
Ze doen het nooit weer.
NIET FUCKEN MET TROLLSCIENCE
Ik vind dat van mij ook ergquote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilen. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Gladde mensen zijn vaak gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik zie er ook gewoon glad uit maar ik ben ook gevaarlijk.
mk was een geboren lapohunter. Echt niet normaal. Die had soms 4/5 topics op een rijquote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
lol mk post al maanden niet en ze heeft nog steeds de meeste delen geopend
sowieso mk![]()
Ik doe het haar niet naquote:Op maandag 27 februari 2012 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mk was een geboren lapohunter. Echt niet normaal. Die had soms 4/5 topics op een rij.
Goede, flippen ben ik goed in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.
Gewoon afstappen, fiets op de grond gooien, naar ze toelopen en beginnen te schreeuwen en dreigen enzo.
Ze doen het nooit weer.
NIET FUCKEN MET TROLLSCIENCE
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat is er dus gepost toen ik weg was en ik FOK! aan had laten staan.
Nu heb ik er spijt van dat ik die lijst heb gepost.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilen. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Schuimbekken de volgende keer. Alsof je hondsdol bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede, flippen ben ik goed in.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schuimbekken de volgende keer. Alsof je hondsdol bent.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggen![]()
De verleiding was wel groot ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.
Hehe ja inderdaad en jij zit er ook nog eens minder langquote:Op maandag 27 februari 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat van mij ook ergmaar minder posten lukt gewoon niet. Dit is de enige reden dat ik elke dag op FOK! zit
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu heb ik er spijt van dat ik die lijst heb gepost.
Sowieso had je dan weer bier in je oog gekregen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.
WAT? Pussyquote:
Dan had ik je wel gebutst.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso had je dan weer bier in je oog gekregen.
medelijdenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen durven gewoon niet met mij te vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |