SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oops... dat was een herstart...gaat lekker daar
![]()
![]()
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
haha en gewoon nog een keer opnieuw
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
AAAH, PIRANIA!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
JETZT GEHT LOSS DAAR IN DAT HUTJE.
Sorry moet ik altijd aan denken als ik jetzt lees![]()
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
JETZT GEHT LOSS DAAR IN DAT HUTJE.
Sorry moet ik altijd aan denken als ik jetzt lees![]()
![]()
lamaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/opacircus![]()
Hee deeVee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/opacircusBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik hoor vader abraham...en nu mien dobbelsteen
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
mmmz...ik ga uittunen denk ik... wat een zooi"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
fapzequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef WickedTunes het volgende:
mmmz...ik ga uittunen denk ik... wat een zooi![]()
Nog even intunen kijken of het wat is
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Dewat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zei je anders niet bij die oh my god it's the funky shit.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt niet meer gepraat in huize mono...![]()
![]()
![]()
Lol dit nummer hoorde ik vanmiddag nog op Radio NL
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Goedemorgen, ik werd net wakker met mijn hoofd op een of ander ding met toetsen en een omgevallen biertje op mijn kruis, ik denk dat ik moe ben en moet gaan slapen
Weltrusten
Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef meowingtons het volgende:
Goedemorgen, ik werd net wakker met mijn hoofd op een of ander ding met toetsen en een omgevallen biertje op mijn kruis, ik denk dat ik moe ben en moet gaan slapen
Weltrusten![]()
![]()
Weltrusten![]()
![]()
![]()
Weltrusten![]()
Trusten
ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha, mensen die dat gemist hebben![]()
Ik wil een stem horen, van iemand, toe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Dat is t ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyyy lang gelee dat ik jou hier zag
Ben hier nog maar heel sporadisch.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is t ook
Ben hier nog maar heel sporadisch.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Komt voornamelijk door mn werkquote:
Werk in de ochtend en middag ploegen.
Deze week was dan ochtendploeg, vroeg er uit en ook weer vroeg er in
Je hebt een onaangenaame pejoratieve benadering naar mijn lievelingsmuziek toe, amice.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben ik nu de enige die hier trots op is dat ik haar ceedee gekocht heb?quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben bang van wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die hier trots op is dat ik haar ceedee gekocht heb?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die hier trots op is dat ik haar ceedee gekocht heb?![]()
![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt een onaangenaame pejoratieve benadering naar mijn lievelingsmuziek toe, amice.![]()
JE ZEURT TEVEEL!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
check die smatje dan.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
DV en OA vergeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wie meent dat op FOK! geen mooie vrouwen zitten kent Crack_, flips, SiIk en c_a nog niet
C'est la vie
OA kan ik in komen, maar DV?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DV is geen schoonheid, evenmin OA...
C'est la vie
Wij liggen mijlenver uit elkaar broeder Naat.quote:C'est la vie
Wie is wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
OA is leuk. DV heb ik toch een... Ander beeld bij.![]()
![]()
Awww man binnenkort ga ik sterven!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik tietfoto's van DV ergensBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Sorry bro, link is doodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww man binnenkort ga ik sterven!Ze stuurde ze zelf toen ik nog niemand kende hier vorig jaar juni ofzo
![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, DV is wel toegenomen qua schoonheid, moet ik wel zeggen.C'est la vie
Tschussquote:C'est la vie
Hoi lekkertjuh :$quote:C'est la vie
je moet me dankbaar zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik hou van Monopoly. Kusjes DV![]()
Vlaamse meisjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Madeliefjes uit Parijs..
Tulpen zijn te mainstream..![]()
Vlaamse meisjes zijn helemaal niet zo mooi johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Neem effe een bus lading mee in de lente
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ga je mond spoelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vlaamse meisjes zijn helemaal niet zo mooi johC'est la vie
Jij toch ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vlaamse meisjes zijn helemaal niet zo mooi joh![]()
![]()
Misschien dat het helptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Bedtijd, heerlijk slapen
Vanmiddag lenzen halen..![]()
Draait mono nog?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
Impractical Jokers is echt geniaal
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heloefs amsterdamchick heeft een speciale piercing
:')![]()
Ik upload nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is die show van mono?
![]()
vertelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heloefs amsterdamchick heeft een speciale piercingsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je vorig weekend helaas niet meer gezien karzai
Ja je bent ook niet echt aantrekkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je vorig weekend helaas niet meer gezien karzaisinterklaaskapoentje
![]()
Was een leuk feestje hoor. Genoeg chickies voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je bent ook niet echt aantrekkelijk
hmm je hebt m'n nummer toch,had je moeten bellenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een leuk feestje hoor. Genoeg chickies voor jou
Op fok neem ik niks meer serieus![]()
ik was wel in de buurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een leuk feestje hoor. Genoeg chickies voor jousinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht dat je serieus was...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm je hebt m'n nummer toch,had je moeten bellen
Op fok neem ik niks meer serieus
Volgende keer geef ik je een bel
:')sinterklaaskapoentje
![]()
18-jarige chicks voor jou om een slaapplek aan te biedenquote:
oke coolquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je serieus was...
Volgende keer geef ik je een bel![]()
PotverdorieWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Jaquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
don't bring me that shitquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
18-jarige chicks voor jou om een slaapplek aan te bieden![]()
ik had niet de intentie om Silk te neuken, pleasequote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke leeftijd ben je naar op zoek dan
Ik heb jou nog toegelaten om er gerust te stellensinterklaaskapoentje
![]()
Ik ging niet voor de lol mee, ik voelde het als mijn plicht om een oogje in het zeil te houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had niet de intentie om Silk te neuken, please
Ik heb jou nog toegelaten om er gerust te stellen
weet ik, ze was een beetje bangquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ging niet voor de lol mee, ik voelde het als mijn plicht om een oogje in het zeil te houden![]()
Absoluutquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
mja lamaar zitten, de spannende pics zitten er niet bijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
Degenen die de show van mono in het geheel willen hebben, moeten zich even in de DM bij mij melden. Wees gewaarschuwd: het is een halve gig wat je op je schijf krijgt...![]()
![]()
Ik heb nu Mac.
C'est la vie
Maar een halve gig, dat valt mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
Degenen die de show van mono in het geheel willen hebben, moeten zich even in de DM bij mij melden. Wees gewaarschuwd: het is een halve gig wat je op je schijf krijgt...
Ik wil sowieso de show terugluisteren, was zelf gaan stappen![]()
![]()
Whutquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja lamaar zitten, de spannende pics zitten er niet bij![]()
![]()
Ik heb nu Mac lopen in Windows. Ik kan je wel een linkje sturen het is redelijk makkelijk.quote:C'est la vie
Ow ik heb een Mac.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu Mac lopen in Windows. Ik kan je wel een linkje sturen het is redelijk makkelijk.
Ik dacht McDonald's![]()
![]()
Scherp Miranda.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb een Mac.
Ik dacht McDonald'sC'est la vie
Thx! Ik ben zo nuchter opeensquote:
Gutver ik heb een eng beeld in me hoofd en gaat er maar niet uit
Thx mono![]()
![]()
Vertel...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! Ik ben zo nuchter opeens
Gutver ik heb een eng beeld in me hoofd en gaat er maar niet uit
Thx mono![]()
Waarschijnlijk omdat je teveel gedronken had.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen even wakker worden in bad en dan harde schijf halen. Waarom vergeet ik die nu weer
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ow jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je teveel gedronken had.
Ik had die 3 glazen baco niet moeten nemen![]()
![]()
Zow.... boodschappen doen. En het zonnetje schijnt hier!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik voel me brak, ik ga niks doen vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.![]()
![]()
Net auto geparkeerd op slinge en zit nu in metroquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hey brak popje, schijf al opgehaald?
Alleen nog geen reactie uit huize monoDus hoop dat ze wakker zijn
![]()
![]()
Gewoon blijven aanbellenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net auto geparkeerd op slinge en zit nu in metro
Alleen nog geen reactie uit huize monoDus hoop dat ze wakker zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwww die bel is hard hoor
Jij wakker, hun ook wakker!
Neem wodkaquote:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Hmm als ik naar buiten kijk valt het mee?quote:
Warme choco halen op Zuidplein
Zijn jullie nog naar de (25 - 35-jarigen) meet geweest.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Gewoon op de apengeluiden afgaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Je kon de weg in zuid ook vinden, nu ben je er al geweest, geen tomtom op je foon?quote:
Ik ben er al, het is alleen verdacht stilquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kon de weg in zuid ook vinden, nu ben je er al geweest, geen tomtom op je foon?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er al, het is alleen verdacht stil
Wakker maken is de enige oplossing
Vind ik zielig, liggen daar 6 mensen te slapen ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wakker maken is de enige oplossing![]()
Je kan moeilijk daar voor de deur blijven staan wachten tot iemand een keer wakker isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik zielig, liggen daar 6 mensen te slapen ofzo.
Heb je geen nummer van 1 van hen dat je die wakker belt?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja 2 maar die reageren nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan moeilijk daar voor de deur blijven staan wachten tot iemand een keer wakker is
Heb je geen nummer van 1 van hen dat je die wakker belt?![]()
Ik ga zo eens douchen en ook buiten kijken denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit overigens in het zonnetje, best lekker
Moet om 4 uur bij Hans Anders op Zuidplein zijn.. Dunno of je ergens een bakkie wil doen?
En pm terug!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee ik zou harde schijf halen en dan teruggaan. Even nieuwe schoenen kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eens douchen en ook buiten kijken denk ik
Moet om 4 uur bij Hans Anders op Zuidplein zijn.. Dunno of je ergens een bakkie wil doen?
En pm terug!![]()
![]()
Geen probleem, dan ga ik eerder naar m'n ma toequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zou harde schijf halen en dan teruggaan. Even nieuwe schoenen kopen
Jongens, ik ben naar de klote.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Zo weer bijna bij slinge
Het bezoek was zeer interessant!
Erg mooie plant, nou ja hij was niet meer heelMooie tuindecoratie
kokosnoten
en de lucht... Tsja het went
![]()
![]()
Aansteller. Het is mooi tshirtweer vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het is jammer dat je het onbijt hebt gemist. We hebben lekker veel hagelslag en een schatkist.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo weer bijna bij slinge
Het bezoek was zeer interessant!
Erg mooie plant, nou ja hij was niet meer heelMooie tuindecoratie
kokosnoten
en de lucht... Tsja het went
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik heb foto'squote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is jammer dat je het onbijt hebt gemist. We hebben lekker veel hagelslag en een schatkist.![]()
![]()
Goedemorgen, wij leven nog. Zal zo nog even een paar foto's van de zwijnenstal posten
Tracklist van gisteren_!
quote:17:33 : Paffendorf Feat. Fara - Will I Ever (Bootleggerz Remix)
17:36 : 08_charly_lownoise_mental_theo_your_smile.mp3
17:40 : DJ Paul Elstak - Luv U More
17:45 : Dune - Hardcore Vibes
17:49 : Nakatomi - Children Of The Night
17:53 : Showtek ft. MC DV8 - Electronic Stereophonic
17:57 : Wild Motherfuckers - Wildest
18:03 : Driftwood - Freeloader
18:06 : Agneton - Horizon In Your Head
18:12 : Underworld - Born Slippy
18:16 : Audrey Gallagher/John O'Callaghan - Big Sky [Agnelli & Nelson Remix]
18:20 : 13 Roel Britting - Er gaat een trein naar niemandsland
18:24 : 10. Marlous - Je Zeurt Teveel
18:28 : 14 De Sjonnies - Hip kip
18:31 : 04 Kristina Bach - Ganz schon sexy
18:34 : 02 Ali Osram - Ik was heel blij
18:39 : 09 Rob van Daal - He trut (disco mix)
18:43 : 15 Michael Born - Spiel mit mir nicht karten
18:46 : 03 Jannes - Ga maar weg (vuile slet remix)
18:49 : De Foetsies - Hij maakte me gek met z'n vingers
18:53 : 17 Holland Duo - Kleine blonde mariandel (medley)
18:55 : Bingo Players - Rattle (Original Mix)
18:59 : Mord Fustang - Lick The Rainbow (Original Mix)
19:06 : VA - Terri B Feat. D.O.N.S. & Shahin - Deeper Love (Pride) [Matthias Menck Rework]
19:13 : VA - Dada Life - White Noise Red Meat (Peacetreaty Remix)
19:19 : Superbad Deejay - Ghostbusters (Original Mix)
19:25 : VA - Tara Mcdonald Vs. Sidney Samson - Dynamite (Nicky Romero Remix)
19:30 : VA - Dinka Feat. Hadley & Danny Inzerillo - Reach for Me (Dimitri Vangelis & Wyman Remix)
19:36 : Nero - Fugue State
19:39 : Nero - Guilt
19:43 : Mord Fustang - Milky Way (Original Mix)
19:47 : Bleep - Resolutions
19:53 : Marc Houle - On It (Original Mix) iLovEalekireland.blogspot.com
19:57 : Popof - Blow Me Down (Original Mix)
20:03 : Deadmau5 - Raise Your Weapon
20:10 : VA - Sven Laakenstyk Vs. Tony Brown - Ring My Bell (Jericho Ismael & Filip Fisher Remix)
20:15 : VA - Ron Flatter - Western Unity
20:19 : Bomfunk MC's - Freestyler
20:23 : Pink Floyd - Another Brick In The Wall
20:29 : Barthezz - On The Move
20:32 : Darude - Sandstorm
20:36 : Tim Berg - Bromance (Avicii's Radio Edit)
20:39 : 13DJ Encore feat. Engelina - I See Right Through To You
20:43 : Starsplash - Get This!
20:47 : Nero - Guilt
20:52 : 05 Bob Sinclar ft. Steven Edwards - World, Hold On (Children Of The Sky)
20:55 : David Guetta & Avicii - 17 - Sunshine (Original Mix)
21:01 : Coldplay - Paradise (Fedde Le Grand Remix)
21:08 : Evil Activities - Step Up
21:12 : Melleefresh vs. Deadmau5 - Attention Whore
21:19 : Deadmau5 - Ghosts 'n Stuff (feat. Rob Swire)
21:20 : Above & Beyond (feat Richard Bedford) - Sun & Moon (Radio Edit)
21:23 : Party Animals - Mocht Ik Onder Het Hakken Bezwijken
21:28 : Showtek - Freak (Feat MC Stretch)
21:34 : Jones & Stephenson - The First Rebirth
21:39 : Cygnus X - Superstring
21:44 : rank 1 - such is life
21:47 : Energy 52 - Cafe Del Mar (2002 Remix)
21:51 : Gunz for Hire - Evolution Complete
21:57 : Sandro Silva & Quintino - Epic (Original Mix).mp3
22:02 : SANDRO SILVA & QUINTINO - EPIC (ZATOX HOTEL DJ TOOL).mp3
22:06 : Lucenzo feat. Don Omar - Danza Kuduro
22:10 : 06. Kelis - Milkshake
22:10 : 15 - Beentjes Van De Vloer.mp3
22:12 : 02. Spice Girls - Spice Up Your Life
22:15 : 08. Vengaboys - To Brazil
22:18 : 19. K3 - Toveren (Bonustrack)
22:19 : The Opposites feat. Dio & Willie Wartaal - Dom, Lomp & Famous
22:23 : The Opposites, Sef & Gers - Broodje Bakpao
22:27 : Amy Winehouse - Rehab [2007]
22:29 : Armin Van Buuren Feat Sophie - Virtual Friend (Extended Version)
22:31 : Armin Van Buuren Feat Ana Criado - Down To Love (Extended Version)
22:38 : Armin Van Buuren Feat Laura V - Drowning (Club Mix)
22:47 : Flogging Molly - Drunken Lullabies
22:51 : Flogging Molly - What's Left of the Flag
22:52 : Angel IQ - gimme love
22:53 : Headhunterz - The Sacrifice
22:57 : De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
23:01 : Deadmau5 - Cyclic Redundancy (Original Mix)
23:06 : 14 Vader Abraham - Tussen kroegen en kerken
23:07 : Carry Tefsen - 07 - Wordt nooit verliefd
23:08 : One two trio - 10 kleine tuinkabouters
23:11 : Mord Fustang - Lick The Rainbow (Original Mix)
23:12 : The Prodigy - Smack My Bitch Up
23:17 : El Chaval - Amor Eterno
23:20 : guus meeuwis & vagant - 28 - t dondert en `t bliksemt
23:21 : Guus Meeuwis - Brabant
23:22 : 17 Geertje Spijkerman - In de kast hangt mijn liefde
23:28 : Armin Van Buuren - Full Focus (Extended Mix)
23:34 : 14 Jurgen Redford - Zu verkaufen
23:37 : Willeke Alberti - Ome Jan
23:38 : 09. Marlous - Ik Spreid Mijn Vleugels Uit
23:43 : Juan Luis Guerra - 01 - Bachata En Fukuoka
23:47 : Michel Teló - Ai Se Eu te Pego
23:49 : Inna - Ai se eu te pego (Remix by Play&Win)
23:53 : Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (GuTeK Remake) [www.clubmuzon.com]
00:01 : The Prodigy - Medusa's Path
00:05 : Nitrogenetics - Nitrogenetics @ Dominator
00:26 : The Stunned Guys - Hardcore Italia (m2o) 06-06-2010-x3me-entyaL
00:27 : Hektic - Hektic @ Defqon.1 2009 Australia
00:28 : Infected Mushroom - space mantra (unreleased)
00:29 : Infected Mushroom - zahadum
00:41 : Jolanda Zoomer - 07 - Kilimanjaro
00:44 : 19 BONUS Youp van 't Hek - Liefdesgedicht
00:45 : 16 Arne Jansen - Als 'n meeuw in de wind
00:49 : 14 Stephan Guske - K3 piratenmix![]()
22:27 : Amy Winehouse - Rehab [2007]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22:06 : Lucenzo feat. Don Omar - Danza Kuduro
22:27 : Amy Winehouse - Rehab [2007]
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2012 14:02:03 ]![]()
Ik herhaal:
22:27 : Amy Winehouse - Rehab [2007]![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:01 schreef Monopoly het volgende:
Geweldig. Heb je de hele show opgenomen Naat ?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
Degenen die de show van mono in het geheel willen hebben, moeten zich even in de DM bij mij melden. Wees gewaarschuwd: het is een halve gig wat je op je schijf krijgt...![]()
Dat valt nog best mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het er vanmorgen uit toen ik weer ter aarde kwam![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het er vanmorgen uit toen ik weer ter aarde kwam![]()
Tevens: melkEr is hier geen melk meer
![]()
![]()
De tering, ik heb echt wat gemist gister, denk ik.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Naat heeft hem opgenomen, je kan hem downloaden en 6 uur lang luisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
De tering, ik heb echt wat gemist gister, denk ik.Dikke microfoon alless
![]()
Muur?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef Monopoly het volgende:
En de muur is ook weer up to dateWaarvoor dank uiteraard
![]()
![]()
Fixedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naat heeft hem opgenomen, je kan hem downloaden en 6,5 uur lang luisterenDikke microfoon alless
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wit behang, alle gasten die hier komen MOETEN er op tekenen of iets neer zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |