weet ik, ze was een beetje bangquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ging niet voor de lol mee, ik voelde het als mijn plicht om een oogje in het zeil te houden
Absoluutquote:
mja lamaar zitten, de spannende pics zitten er niet bijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
Degenen die de show van mono in het geheel willen hebben, moeten zich even in de DM bij mij melden. Wees gewaarschuwd: het is een halve gig wat je op je schijf krijgt...
Maar een halve gig, dat valt mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
Degenen die de show van mono in het geheel willen hebben, moeten zich even in de DM bij mij melden. Wees gewaarschuwd: het is een halve gig wat je op je schijf krijgt...
Whutquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja lamaar zitten, de spannende pics zitten er niet bij
Ik heb nu Mac lopen in Windows. Ik kan je wel een linkje sturen het is redelijk makkelijk.quote:
Ow ik heb een Mac.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu Mac lopen in Windows. Ik kan je wel een linkje sturen het is redelijk makkelijk.
Scherp Miranda.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik heb een Mac.
Ik dacht McDonald's
Thx! Ik ben zo nuchter opeensquote:
Vertel...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx! Ik ben zo nuchter opeens
Gutver ik heb een eng beeld in me hoofd en gaat er maar niet uit
Thx mono
Waarschijnlijk omdat je teveel gedronken had.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen even wakker worden in bad en dan harde schijf halen. Waarom vergeet ik die nu weer
Ow jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je teveel gedronken had.
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.quote:
Ik voel me brak, ik ga niks doen vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |