Gewoon op de apengeluiden afgaan.quote:
Je kon de weg in zuid ook vinden, nu ben je er al geweest, geen tomtom op je foon?quote:
Ik ben er al, het is alleen verdacht stilquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kon de weg in zuid ook vinden, nu ben je er al geweest, geen tomtom op je foon?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er al, het is alleen verdacht stil
Vind ik zielig, liggen daar 6 mensen te slapen ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wakker maken is de enige oplossing
Je kan moeilijk daar voor de deur blijven staan wachten tot iemand een keer wakker isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik zielig, liggen daar 6 mensen te slapen ofzo.
Ja 2 maar die reageren nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan moeilijk daar voor de deur blijven staan wachten tot iemand een keer wakker is
Heb je geen nummer van 1 van hen dat je die wakker belt?
Ik ga zo eens douchen en ook buiten kijken denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit overigens in het zonnetje, best lekker
Nee ik zou harde schijf halen en dan teruggaan. Even nieuwe schoenen kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eens douchen en ook buiten kijken denk ik
Moet om 4 uur bij Hans Anders op Zuidplein zijn.. Dunno of je ergens een bakkie wil doen?
En pm terug!
Geen probleem, dan ga ik eerder naar m'n ma toequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik zou harde schijf halen en dan teruggaan. Even nieuwe schoenen kopen
Aansteller. Het is mooi tshirtweer vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wilde eigenlijk fietsen, maar ik zie dat het maar 7 graden is.
Het is jammer dat je het onbijt hebt gemist. We hebben lekker veel hagelslag en een schatkist.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo weer bijna bij slinge
Het bezoek was zeer interessant!
Erg mooie plant, nou ja hij was niet meer heelMooie tuindecoratie
kokosnoten
en de lucht... Tsja het went
Ik heb foto'squote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is jammer dat je het onbijt hebt gemist. We hebben lekker veel hagelslag en een schatkist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |