De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HHAHAHA GEZELLIG MONKYYY JOH DAGquote:
wat is jou probleem danquote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef Nectar het volgende:
boterbartje rot eens op met je spam, aandacht te kort ofzo
dag gquote:
Trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
Misschien ga ik ook maar slapen want ik heb wekker 5:15 gezet
trustee pimmquote:
DV ik zou je nu zo veel nekkusjes gevenquote:
Hou eens opquote:Op maandag 27 februari 2012 01:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DV ik zou je nu zo veel nekkusjes geven
waaromquote:
Ja, Boterbartje, hou eens opquote:Op maandag 27 februari 2012 01:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DV ik zou je nu zo veel nekkusjes geven
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je mij blij maakt met een dode mus.
ooit kom ik aan met een levende mus, ben je dan ook blij?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat je mij blij maakt met een dode mus.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ooit kom ik aan met een levende mus, ben je dan ook blij?
Is goedquote:Op maandag 27 februari 2012 01:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Morgen meteen opsturen. Dan komt hij dinsdag of woensdag in de brievenbus hierzo.
ok, i'll keep that in mindquote:
[quote]quote:Op maandag 27 februari 2012 01:28 schreef Boterbartje het volgende:
oja slapen want over kleine 4 uurtjes eruit
Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Bohquote:Op maandag 27 februari 2012 01:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Salami + ham + champignon + tomaat + kaas
Ik heb nu in kleine stukjes van 1/8 ofzo , ik kan er ook 2 opsturen dan heb je een kwart (als je echt gaat opwarmen)quote:Op maandag 27 februari 2012 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
BohHoe zo'n groot stuk krijg ik?
Nee zo'n klein stukje is genoegquote:Op maandag 27 februari 2012 01:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nu in kleine stukjes van 1/8 ofzo , ik kan er ook 2 opsturen dan heb je een kwart (als je echt gaat opwarmen)
Hehe okquote:Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee zo'n klein stukje is genoeghet is vast toch niet meer te vreten. Gaat alleen om het idee
!
firstworldproblemsquote:Op maandag 27 februari 2012 01:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wil eten laten bezorgen maarja, dan moet ik dalijk naar de deur lopen om open te doen en dat is mij eigenlijk net iets te ver weg.
Beter dan mijn situatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wil eten laten bezorgen maarja, dan moet ik dalijk naar de deur lopen om open te doen en dat is mij eigenlijk net iets te ver weg.
eet je vader op.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beter dan mijn situatie.
Ik wil eten laten bezorgen maar ik heb geen geld en m'n vader slaapt al.
Kom maar hier baby dan zal ik ook van jou eten mhummhummhumquote:
oewwh sgtje kannie w88quote:Op maandag 27 februari 2012 01:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Kom maar hier baby dan zal ik ook van jou eten mhummhummhum
Ik ga ze later zetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 02:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ga je later een tattoo nemen DV?
Wat is flux?quote:Op maandag 27 februari 2012 02:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik voel me nu echt een WoW nerd, ik heb flux gedownload en gebruik dat nu.
Past je scherm helderheid automatisch aan, aan de hand van het tijdstip v/d dagquote:
Handigquote:Op maandag 27 februari 2012 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Past je scherm helderheid automatisch aan, aan de hand van het tijdstip v/d dag
JA, ik kreeg de laatste tijd weleens last van mn ogen, hoop dat dit dat een beetje verhelptquote:
Ja voor jou kan het wel handig zijn ja, denkend aan al die uren dat je achter je schermpje aan het pokeren bentquote:Op maandag 27 februari 2012 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JA, ik kreeg de laatste tijd weleens last van mn ogen, hoop dat dit dat een beetje verhelpt
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:06 schreef monkyyy het volgende:
Blegh, uitgezet, past de kleuren vd kaarten irritant aan. Blauw is donkerpaars en lijkt op zwart, rood is lichtpaars.
is toch juist leuk doe eens blij dientjequote:Op maandag 27 februari 2012 07:04 schreef Dientje12 het volgende:
Klote vogels die vrolijk fluiten in de ochtend
ik moet bquote:Op maandag 27 februari 2012 08:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is toch juist leuk doe eens blij dientje
noh ik heb de kranten al gedaan achteraf en de hont uitgelaten, dus niet klagen nietquote:Op maandag 27 februari 2012 08:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik moet b
nog een hele dag lang werken
erger kan het niet, ik viel net uit de trailer bleef haken aan me broek, nu zit er een gat in precies bij me reetquote:Op maandag 27 februari 2012 08:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
noh ik heb de kranten al gedaan achteraf en de hont uitgelaten, dus niet klagen niet
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)8l5l0l0l0l0l0l0ll0l0
Jake Cooper. Bohhhh
Sliep pas om 02;00 ofzo, en was om 11;00 al wakkerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Je bent er vroeg bij.
Laat hem eens naar de gym gaan, heel snel.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)8l5l0l0l0l0l0l0ll0l0
Jake Cooper. Bohhhh
Ben ik niet gewend van jou, zo vroeg. Redelijk, sliep uiteindelijk ook pas om half twee.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sliep pas om 02;00 ofzo, en was om 11;00 al wakkergeen idee waarom. Ik kon niet meer slapen.
Ja wel lekker. Jij ook?
Het gaat ook niet om z'n lichaam, maar om z'n gezichtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laat hem eens naar de gym gaan, heel snel.
Vlaardingen heeft geen metro.quote:
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om z'n lichaam, maar om z'n gezicht
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef Plastic_zak het volgende:
DV ik sliep zaterdag om 4:30 en ik stond om 8:00 weer op.
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.
Ik schrok ookquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben ik niet gewend van jou, zo vroeg. Redelijk, sliep uiteindelijk ook pas om half twee.
Aw. Je bent zeker alweer lekker aan het werk nu?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neeik vind dun niks, en ik vind dat 'ripped' ook niks. Gewoon iets ertussen in is prima. Met grraag nog een beetje vet
dat is lievv
Gquote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft geen metro.
:p
Wel jongen, Troelstralaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft geen metro.
[..]
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.
Haten op Zyzzquote:Op maandag 27 februari 2012 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk heZyz
Ik haat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op Zyzzhij was eerst een nerdje, toen ging hij pompen en hij ging leven.
Ik vind hem gewoon lelijk.
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte gquote:
g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbijquote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik schrok ook [ afbeelding ] Aw. Je bent zeker alweer lekker aan het werk nu?
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbij
Ohh, boks g.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp was
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zo.
Procesverslagen, presentaties, nee helaas nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?
Hmm okéquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Procesverslagen, presentaties, nee helaas niet. Maar vanavond ook al weinig tijd, etentje, naja ik zie het wel haha.
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gangquote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm okéals het werkstukken waren ofzo kon ik er wel eentje voor je maken
Oh leuk! watvoor etentje?
Succes.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gang.
Ja. Deze hele weekquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
Heb jij nu vakantie Swallowbirds?
Sweet. Ik ben 28 maart al jarigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Plastic_zak het volgende:
en als je jarig bent krijg je ook een kaartje van me
Moeilijk veel uitslapen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
wat ga je dan doen deze week Dv?
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
nop, regio wilde zuiden he! Vorig week gehad.
ik weetsquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sweet. Ik ben 28 maart al jarig
tops!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?
Stuk of 10 spuitjes verspreid over m'n hele lichaam heen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe doen jullie parfum op? ik doe altijd 2 spuitjes op mn nek, 2 op mn chest
Gerlos, Oostenrijk. Verbaast mij dat er rellen waren deze week, tis namelijk een vrij elite dorpquote:
welke heb je?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stuk of 10 spuitjes verspreid over m'n hele lichaam heen.Maar mijn parfum is niet zo intens.
Zaterdag op werk zo'n collega die dat had gemaakt. Stuk van gekregen en was echt heerlijk. Meteen stokbrood, kipfilet en Paturain gekocht.quote:
aight chilliequote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon net even mijn stats gekeken, sommige plekken gewoon een keurige 75km/u snowboarden.
omg lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik nu XX van Hugo Boss en soms Heat van Beyonce.
haha, dat wordt killing, 75 haalde ik zonder bochten, op het ijs en nagenoeg geen mensen. Crash bij 75 is al vrij pijnlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
aight chillie
100km u is waar we voor gaan ?
Dan moet je condoom om....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon naar de hoeren gaan
Is goedkoper en lekkerder.
haha okequote:Op maandag 27 februari 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, dat wordt killing, 75 haalde ik zonder bochten, op het ijs en nagenoeg geen mensen. Crash bij 75 is al vrij pijnlijk
Nomquote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg lekker
ik heb d&g the one
kweenie op hoeveel de olympische sporters zitten trouwens.quote:
Dan doe ik liever wat meer moeite voor een relatie om het vervolgens zonder condoom om te kunnen doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel, maar smatjes uit de club moet je ook met condoom nemen. (als je geen ziektes wil)
Kan ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doe ik liever wat meer moeite voor een relatie om het vervolgens zonder condoom om te kunnen doen.
waarschijnelijk 200 ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie op hoeveel de olympische sporters zitten trouwens.
balen man, nog een motivatie van de afwijzing gekregen?quote:
Ze hebben geen mensen op het moment nodig. Wel dat ze in het hotel in Den Haag personeel zoeken. Maar ik weet niet of ik het leuk vind om elke dag naar Den Haag toe te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
balen man, nog een motivatie van de afwijzing gekregen?
vanuit waar?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hebben geen mensen op het moment nodig. Wel dat ze in het hotel in Den Haag personeel zoeken. Maar ik weet niet of ik het leuk vind om elke dag naar Den Haag toe te gaan.
Ik heb geen vakantie meerquote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
Zo rustig hier terwijl het vakantie is.
Hey SV'tje.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag vriendjes en vriendinnetjes
Ik heb ook geen vakantie.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie meer
Waar werk je?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Bwehhh doodziek voelen en nog 3,5 uur moeten werken
Dat gevoel had ik afgelopen zaterdag ookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Bwehhh doodziek voelen en nog 3,5 uur moeten werken
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kijk op hyveszie ik ineens dat ik word toegevoegd door dit wijf; http://label16.hyves.nl/
Dus ik ga even op youtube kijken wat voor achterlijk gedoe dit is
http://www.youtube.com/user/daphnetasjedief?ob=0__
Wat de neuk heeft ze met haar arm dan
Ze houd zowat het hele filmpje haar arm in de lucht.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze maakt een beetje vreemde bewegingen maar verder toch niets mis mee?
Nu je het zegt. Beetje vreemd wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze houd zowat het hele filmpje haar arm in de lucht.
Dat is echt kloten. Dat heb ik ook eens gehad maar ik had die les misschien beter over kunnen slaan. Ik vergat veel, zoals het aanzetten van knipperlichten en in m'n spiegels kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had net rijles maar ik werd pas wakker toen die instructeur aanbelde
Ik liet de motor uitvallenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is echt kloten. Dat heb ik ook eens gehad maar ik had die les misschien beter over kunnen slaan. Ik vergat veel, zoals het aanzetten van knipperlichten en in m'n spiegels kijken.
smakelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik even een stokbroodje met bacon, oude kaas en ei maken.
Waarom niet met kipfilet en Paturain?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga denk ik even een stokbroodje met bacon, oude kaas en ei maken.
Ik had een keer motorrijles terwijl ik 's middags 4 biertjes op had, was niet echt fijnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik had net rijles maar ik werd pas wakker toen die instructeur aanbelde
Hehe maar dat doe je zelf, ik was gewoon door mn wekker heengeslapen en werd wakker toen hij aanbeldequote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had een keer motorrijles terwijl ik 's middags 4 biertjes op had, was niet echt fijn
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hehe maar dat doe je zelf, ik was gewoon door mn wekker heengeslapen en werd wakker toen hij aanbelde
een broodje met jezelf erop?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omg ik heb het perfecte broodje
Pics?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omg ik heb het perfecte broodje
Ik kan ook goed koken. Leuk altijd als je iets nieuws probeert en het lukt.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Shiiit ik kan goed koken gek.
Ik verbaas mezelf keer op keer
Ja maar jij bent oud. Jij hoort goed te kunnen kokenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan ook goed koken. Leuk altijd als je iets nieuws probeert en het lukt.
dank jequote:Op maandag 27 februari 2012 15:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent oud. Jij hoort goed te kunnen koken
Dat kan iedereenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben 17 en ik kan niet eens een ei koken.
Ach, dan pocheer je hem toch gewoon?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.quote:
Wie maakt dan die 6 eieren per dag die je nodig hebt voor de sportschool?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
Maar dat zei je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.
Niemandquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie maakt dan die 6 eieren per dag die je nodig hebt voor de sportschool?
Deze stap is erg belangrijk.quote:
Omdat het broodje dik is en de stukken ei er makkelijk uit zullen vallen, moet het broodje ingedrukt worden. Dit doen we met onze vuist. We stompen het broodje zo hard, dat het uiteindelijk een veel en veel dunner broodje wordt. Ongeveer zo;
omg ik ga het een keer proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Zeker G.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat hebben ze al jaren niet bij mij gedaan. Verstandig wel, want als ze dat doen sla ik ze helemaal de tering in.
Die bruggers zijn stoer.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de brugklassertjes die me ''homo'' nariepen
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.quote:
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
DV ik heb liever niet meer dat je aan mijn kont zit, ik voel me hier erg ongemakkelijk onder.

Ik zat op mijn fiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat deed je terug dan? Of liep je stijf door zonder om te kijken?
Ohh sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
De echte harde struggles op het middelbaar dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze met hun vieren, dan zijn ze extra stoer. Als ze alleen zijn durven ze niet eens te hoesten, kutkneusjes.
Alles was al bekend toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, maar elke keer als je bukt dan kan ik de verleiding niet weerstaan [ afbeelding ]
Waarom moet dit meteen op FOK!Nu schaam ik mij diep.
quote:
Ach, lekker laten doen, man. Die gasten zijn het toch allang vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moest ik posten van mijn g Ragboer.
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenquote:
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenWanneer het gebeurt denk ik altijd maar van ''laat gaan'', maar later kan ik daar echt pissig om worden.
Maakt niet uit, ik zie er ook gewoon glad uit maar ik ben ook gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggenWanneer het gebeurt denk ik altijd maar van ''laat gaan'', maar later kan ik daar echt pissig om worden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moest ik posten van mijn g Ragboer.. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Who motivates the motivator?
Een zo'n klootzakje op de grond gooien, z'n shirt uitrekken en een paar keer in z'n rug snijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.
Gewoon afstappen, fiets op de grond gooien, naar ze toelopen en beginnen te schreeuwen en dreigen enzo.
Ze doen het nooit weer.
NIET FUCKEN MET TROLLSCIENCE
Ik vind dat van mij ook ergquote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilen. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Gladde mensen zijn vaak gevaarlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik zie er ook gewoon glad uit maar ik ben ook gevaarlijk.
mk was een geboren lapohunter. Echt niet normaal. Die had soms 4/5 topics op een rijquote:Op maandag 27 februari 2012 16:20 schreef Plastic_zak het volgende:
lol mk post al maanden niet en ze heeft nog steeds de meeste delen geopend
sowieso mk![]()
Ik doe het haar niet naquote:Op maandag 27 februari 2012 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mk was een geboren lapohunter. Echt niet normaal. Die had soms 4/5 topics op een rij.
Goede, flippen ben ik goed in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet angstaanjagend uit, maar als ik eenmaal boos ben, dan is het goed mis.
Gewoon afstappen, fiets op de grond gooien, naar ze toelopen en beginnen te schreeuwen en dreigen enzo.
Ze doen het nooit weer.
NIET FUCKEN MET TROLLSCIENCE
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh dat is er dus gepost toen ik weg was en ik FOK! aan had laten staan.
Nu heb ik er spijt van dat ik die lijst heb gepost.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sommige lijsten kloppen niet helemaal, maar die eerste lijst is wel echt om te huilen. Ik moet echt minder gaan posten hier.
Schuimbekken de volgende keer. Alsof je hondsdol bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede, flippen ben ik goed in.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schuimbekken de volgende keer. Alsof je hondsdol bent.
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan? Ik zie er niet erg angstaanjagend uit moet ik zeggen![]()
De verleiding was wel groot ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.
Hehe ja inderdaad en jij zit er ook nog eens minder langquote:Op maandag 27 februari 2012 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat van mij ook ergmaar minder posten lukt gewoon niet. Dit is de enige reden dat ik elke dag op FOK! zit
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu heb ik er spijt van dat ik die lijst heb gepost.
Sowieso had je dan weer bier in je oog gekregen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wees blij dat we geen nare plaatjes hadden gepost waardoor je meteen weer ban had.
WAT? Pussyquote:
Dan had ik je wel gebutst.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso had je dan weer bier in je oog gekregen.
medelijdenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen durven gewoon niet met mij te vechten.
Regelmatig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |