g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbijquote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik schrok ook [ afbeelding ] Aw. Je bent zeker alweer lekker aan het werk nu?
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbij
Ohh, boks g.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp was
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zo.
Procesverslagen, presentaties, nee helaas nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?
Hmm okéquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Procesverslagen, presentaties, nee helaas niet. Maar vanavond ook al weinig tijd, etentje, naja ik zie het wel haha.
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gangquote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm okéals het werkstukken waren ofzo kon ik er wel eentje voor je maken
Oh leuk! watvoor etentje?
Succes.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gang.
Ja. Deze hele weekquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
Heb jij nu vakantie Swallowbirds?
Sweet. Ik ben 28 maart al jarigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Plastic_zak het volgende:
en als je jarig bent krijg je ook een kaartje van me
Moeilijk veel uitslapen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
wat ga je dan doen deze week Dv?
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
nop, regio wilde zuiden he! Vorig week gehad.
ik weetsquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sweet. Ik ben 28 maart al jarig
tops!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |