Laat hem eens naar de gym gaan, heel snel.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.google.nl/sear(...)8l5l0l0l0l0l0l0ll0l0
Jake Cooper. Bohhhh
Ben ik niet gewend van jou, zo vroeg. Redelijk, sliep uiteindelijk ook pas om half twee.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sliep pas om 02;00 ofzo, en was om 11;00 al wakkergeen idee waarom. Ik kon niet meer slapen.
Ja wel lekker. Jij ook?
Het gaat ook niet om z'n lichaam, maar om z'n gezichtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laat hem eens naar de gym gaan, heel snel.
Vlaardingen heeft geen metro.quote:
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om z'n lichaam, maar om z'n gezicht
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef Plastic_zak het volgende:
DV ik sliep zaterdag om 4:30 en ik stond om 8:00 weer op.
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.
Ik schrok ookquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben ik niet gewend van jou, zo vroeg. Redelijk, sliep uiteindelijk ook pas om half twee.
Aw. Je bent zeker alweer lekker aan het werk nu?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neeik vind dun niks, en ik vind dat 'ripped' ook niks. Gewoon iets ertussen in is prima. Met grraag nog een beetje vet
dat is lievv
Gquote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft geen metro.
:p
Wel jongen, Troelstralaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft geen metro.
[..]
Zeg eerlijk, als hij ook een ripped lichaam had zou dat een pluspunt zijn.
Haten op Zyzzquote:Op maandag 27 februari 2012 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk heZyz
Ik haat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op Zyzzhij was eerst een nerdje, toen ging hij pompen en hij ging leven.
Ik vind hem gewoon lelijk.
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte gquote:
g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbijquote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je kan toch opstappen daar bij mammoet vlakbij de beneluxtunnel daar is halte g
met fiets parki bradda
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik schrok ook [ afbeelding ] Aw. Je bent zeker alweer lekker aan het werk nu?
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp wasquote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
g schiedam nieuwland (treinstation) is veel dichterbij
Ohh, boks g.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh ja, wist ik wel, ik wou gewoon even kijken of je wel scherp was
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mwa, lekker valt mee, moet nog super veel doen voor school maar schiet niet op zo.
Procesverslagen, presentaties, nee helaas nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Ik kan je zeker niet helpen?
Hmm okéquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
Procesverslagen, presentaties, nee helaas niet. Maar vanavond ook al weinig tijd, etentje, naja ik zie het wel haha.
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gangquote:Op maandag 27 februari 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm okéals het werkstukken waren ofzo kon ik er wel eentje voor je maken
Oh leuk! watvoor etentje?
Succes.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Etentje met wat collega's bij the sushi lounge. Ga nu even aan de gang.
Ja. Deze hele weekquote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
Heb jij nu vakantie Swallowbirds?
Sweet. Ik ben 28 maart al jarigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:27 schreef Plastic_zak het volgende:
en als je jarig bent krijg je ook een kaartje van me
Moeilijk veel uitslapen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
wat ga je dan doen deze week Dv?
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
nop, regio wilde zuiden he! Vorig week gehad.
ik weetsquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sweet. Ik ben 28 maart al jarig
tops!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was ook zo. Hoe was snowboarden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |