Dat kan iedereenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben 17 en ik kan niet eens een ei koken.
Ach, dan pocheer je hem toch gewoon?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.quote:
Wie maakt dan die 6 eieren per dag die je nodig hebt voor de sportschool?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
Maar dat zei je nietquote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe altijd gas vol open, en dan kookt water in 3 minuten, en dan 7 minuten de eieren erin. Dan krijg je ze zo alsof opd e foto.
Niemandquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie maakt dan die 6 eieren per dag die je nodig hebt voor de sportschool?
Deze stap is erg belangrijk.quote:
Omdat het broodje dik is en de stukken ei er makkelijk uit zullen vallen, moet het broodje ingedrukt worden. Dit doen we met onze vuist. We stompen het broodje zo hard, dat het uiteindelijk een veel en veel dunner broodje wordt. Ongeveer zo;
omg ik ga het een keer proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Water in pannetje op vuur, wachten tot kookt, eieren erin, 10 min wachten, pannetje van het vuur, eieren pellen.
Voila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |