Stuk of 10 spuitjes verspreid over m'n hele lichaam heen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe doen jullie parfum op? ik doe altijd 2 spuitjes op mn nek, 2 op mn chest
Gerlos, Oostenrijk. Verbaast mij dat er rellen waren deze week, tis namelijk een vrij elite dorpquote:
welke heb je?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stuk of 10 spuitjes verspreid over m'n hele lichaam heen.Maar mijn parfum is niet zo intens.
Zaterdag op werk zo'n collega die dat had gemaakt. Stuk van gekregen en was echt heerlijk. Meteen stokbrood, kipfilet en Paturain gekocht.quote:
aight chilliequote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon net even mijn stats gekeken, sommige plekken gewoon een keurige 75km/u snowboarden.
omg lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik nu XX van Hugo Boss en soms Heat van Beyonce.
haha, dat wordt killing, 75 haalde ik zonder bochten, op het ijs en nagenoeg geen mensen. Crash bij 75 is al vrij pijnlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
aight chillie
100km u is waar we voor gaan ?
Dan moet je condoom om....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon naar de hoeren gaan
Is goedkoper en lekkerder.
haha okequote:Op maandag 27 februari 2012 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, dat wordt killing, 75 haalde ik zonder bochten, op het ijs en nagenoeg geen mensen. Crash bij 75 is al vrij pijnlijk
Nomquote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg lekker
ik heb d&g the one
kweenie op hoeveel de olympische sporters zitten trouwens.quote:
Dan doe ik liever wat meer moeite voor een relatie om het vervolgens zonder condoom om te kunnen doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat wel, maar smatjes uit de club moet je ook met condoom nemen. (als je geen ziektes wil)
Kan ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doe ik liever wat meer moeite voor een relatie om het vervolgens zonder condoom om te kunnen doen.
waarschijnelijk 200 ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie op hoeveel de olympische sporters zitten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |