Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?quote:
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uit
En op mijn been wil ik een zeepaardje met een zeesterretje
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?
Doe 1 op je hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
Dat is echtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe 1 op je hoofd
nou ik zie de foto's wel in WA hequote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe 1 op je hoofd
quote:
En je borsten?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Op mijn gezicht zou ik nooit doen. Maar in nek wel, of achter mijn oor
Hoe voel je je nu?quote:
Mijn bankrekening is nog steeds leegquote:
Opgewonden, ik heb een bol en doorweekt onderbroekje.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu?
Pff, da's wel ernstigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is nog steeds leeg
Dit duurt wel idioot lang zegquote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is nog steeds leeg
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, da's wel ernstig
Zal toch hopelijk vandaag of morgen nog wel goedkomen?
Gaat wel goed komenquote:
Ja, je staat heel sterk, dus dat sowieso. Maar ja, het duurt wel langquote:
Het is wennen hé?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oef, niet te hard in m'n ogen wrijven, bijna m'n lenzen eruit geveegd
Nogal ja.. maar hoe doe ik het nou, als ik iets in m'n oog heb?quote:
Met je vinger vuiltje/stofje uit je oog vegen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. maar hoe doe ik het nou, als ik iets in m'n oog heb?Zoals nu dus.. Nu durf ik niet meer te wrijven
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Met je vinger vuiltje/stofje uit je oog vegen.
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doen
Is er al uitquote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.
Zoek 'm op, dan weet je het snel genoegquote:
SlaapZookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
Ik ga het zo vragenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit C_A nu toch in de tattoo stoel
Zookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbijquote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen dan? En pics na afloop!
Past zeker bij jouquote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbij
Ik constateer bijbelse invloeden in jouw post.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
En het was in die tijd, dat het topic per ongeluk een slotje kreeg. Iedereen helemaal in de zenuwen, alles kwam toch goed.
Als jij er maar blij mee bentquote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbij
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doen
Dit dus, wat je ook kan doen is lens eruit halen en je oog spoelen met lensvloeistof.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.
Dit is al dag 3 (eigenlijk 2) dat ik ze heb, Had ze dag 1 al bijna 6 uur zitten, gisteren niet, en vandaag zitten ze er nu zo'n 5 uur in en nergens last van verderquote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Ishimaru het volgende:
Oh en joof het is aan te raden om je ogen te laten wennen aan de lenzen. Begin door eerst je lenzen 2 uur in te doen, dag erop 4 uur etc etc. Is beter dan gelijk hele dag je lenzen in te houden als je ze net hebt
Oh, dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Ishimaru het volgende:
Oh en joof het is aan te raden om je ogen te laten wennen aan de lenzen. Begin door eerst je lenzen 2 uur in te doen, dag erop 4 uur etc etc. Is beter dan gelijk hele dag je lenzen in te houden als je ze net hebt
Coolquote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week maandag afspraak
Errol doet geen lettersDus even een weekje wachten
Wat is de achterliggende gedachte?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week maandag afspraak
Errol doet geen lettersDus even een weekje wachten
Mirquote:
Kansloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
hey myraela van flippiee moet ik je hosselen
Wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Myraela het volgende:
Hoe is het boefjes. Alweer gekalmeerd van het spannende slotje.
Slotje? Neeeeheeeequote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Myraela het volgende:
Hoe is het boefjes. Alweer gekalmeerd van het spannende slotje.
Ik geef je wel een kans eigenlijk.quote:
Dankje g.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geef je wel een kans eigenlijk.
Die laatstequote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slotje? Neeeeheeee![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.
Ach dit is een kleintjequote:Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool![]()
Verdomme! Nu wil ik ook weer, ik heb mezelf nog zo beloofd te wachten tot eind maart met het afmaken van die op m'n been
Deze wil ik al 10 jaar, het vlindertje staat voor vrijheid. En Faith... Geloof.(ook vertrouwen) Geloof in je zelf dat maakt het leven makkelijkerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte?
ik ook gquote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jouw tanden ook denk ik, haar vriendje is een beer.
Nee je bent gewoon corpulent.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ook g
380kg dl
320kg sq
220kg bp
Nu moet ik denken aan die reclamequote:Op maandag 27 februari 2012 16:07 schreef Myraela het volgende:
Kinderen met ipad in de trein.Seriously.
Ga trollen in het daarvoor bestemde topic.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Q-koortspatiënten dienen claim in bij boeren
Faalhazen.
Die mensen mogen een enkeltje Amerika van mijquote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Faalhazen.
Boeren konden niks voorkomen. Enten tegen Q-koorts mag niet in NL.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat ze best een punt kunnen hebben als die boeren iets hadden kunnen voorkomen, en aangezien er verder niets gegeven staat in het artikel lijkt het me een beetje vroeg voor conclusies. Maar hé.
Niet meer dan terecht.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
Faalhazen.
Dit dus... dus boeren kunnen niets doen, ze moeten bij de regering zijn voor hun falende claimquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeren konden niks voorkomen. Enten tegen Q-koorts mag niet in NL.
Precies. En dan staat er nog zo mooi 'we willen ze geen schade berokkenen'. Tyfus stichting, die boeren gaan kats failliet aan een rechtszaak als ze hiervoor niet verzekerd zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 16:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dit dus... dus boeren kunnen niets doen, ze moeten bij de regering zijn voor hun falende claim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |