Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?quote:
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uit
En op mijn been wil ik een zeepaardje met een zeesterretje
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?
Doe 1 op je hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
Dat is echtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe 1 op je hoofd
nou ik zie de foto's wel in WA hequote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe 1 op je hoofd
quote:
En je borsten?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Op mijn gezicht zou ik nooit doen. Maar in nek wel, of achter mijn oor
Hoe voel je je nu?quote:
Mijn bankrekening is nog steeds leegquote:
Opgewonden, ik heb een bol en doorweekt onderbroekje.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu?
Pff, da's wel ernstigquote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is nog steeds leeg
Dit duurt wel idioot lang zegquote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is nog steeds leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |