Emmen is ook een ramp!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Emmen ook nooit iets gevonden...
Bij de Zwetser staat vanaf uurtje of 12 's nachts nogal strenge beveiliging voor de deur.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso controleren kroegeigenaren niet op leeftijd. Elke 15-jarige kan bier halen
Nee.... daar hebben ze meestal portiers voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso controleren kroegeigenaren niet op leeftijd.
Dat was wel naar ja. Nog even en ze gooien je lego bouwwerken om.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Totdat je een bot tegen je hoofd krijgt
Ze blijven mijn Lego bouwwerken af!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat was wel naar ja. Nog even en ze gooien je lego bouwwerken om.
Lekker naaktzwemmen in de Haantjebakmeer johquote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen is ook een ramp!![]()
Ben van plan er nooit meer te komen!!
Maar in kleine bars nietquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... daar hebben ze meestal portiers voor.
Ik zou echt boos worden ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat was wel naar ja. Nog even en ze gooien je lego bouwwerken om.
Outpost was weer bezigquote:
Beter blijf je in Emmen dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze blijven mijn Lego bouwwerken af!
Spannendquote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zit in de tattooshop voor Rob
Nu gaat het nog meer kriebelen bij mijalleen ik moet even wachten
Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?quote:
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uitquote:Op maandag 27 februari 2012 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spannend... en weet je al wat je wilt enzo?
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op me schouder, rug en zij. Bloemen en sierlijke dingen Hahahaha . Hoe leg ik dat uit
En op mijn been wil ik een zeepaardje met een zeesterretje
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt tof zeg! en laat je die dan helemaal door lopen over je schouder, rug en zij?
Doe 1 op je hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
Dat is echtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Doe 1 op je hoofd
nou ik zie de foto's wel in WA hequote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaEn de bloemen in kleur... Is groot project...
Maar ik mag zo misschien al gaan zitten voor een tattoo. Eentje heeft niks te doen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |