De Zwetser is wel een hele toffe kroeg! Echt een aanrader!quote:
Ik woon al maanden niet meer in Emmenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wil keiharde neuqseks met jou hebben
Nee dat gaat over almeloooooooooooooooquote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen, in Emmen is altijd wat te doen. (Finkers)
Hij is 15 Huppelquote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Zwetser is wel een hele toffe kroeg! Echt een aanrader!
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Zwetser is wel een hele toffe kroeg! Echt een aanrader!
Dan is het nog steeds een aanraderquote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Melting het volgende:
Draait er nu een dj eigenlijk, omdat Gup offline staat?
Dus?quote:
Zwetser is op zich voor 18 jaar en ouderquote:
Waar zit je nu dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon al maanden niet meer in Emmen
Je hoort met lego te spelen.quote:
Toch Gup maar even aangezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Alsof dat niet in een kroeg kan.quote:
Dat doe ik nu ookquote:
En dat hebben we serieus wel eens gedaan in de Zwetserquote:
Ik kom andere kroegen zo binnen hoorquote:
Totdat je een bot tegen je hoofd krijgtquote:
Braafquote:
Heb er ruim 4 jaar gewoond. Ruim 4 jaar te langquote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan?
Je woonde toch maar pas daar?
Dat het lukt, betekent niet dat het opeens mag.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik kom andere kroegen zo binnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |