SlaapZookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
Ik ga het zo vragenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij zit C_A nu toch in de tattoo stoel
Zookquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Zokunen het volgende:
Hey ezekiejel
En Joof en Samzz en Viro en C_A en iedereen
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbijquote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ga je laten doen dan? En pics na afloop!
Past zeker bij jouquote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbij
Ik constateer bijbelse invloeden in jouw post.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
En het was in die tijd, dat het topic per ongeluk een slotje kreeg. Iedereen helemaal in de zenuwen, alles kwam toch goed.
Als jij er maar blij mee bentquote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de tekst Faith in sierlijke letters en dan een vlinder erbij
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is het gewoon m'n lens die niet lekker zit door 't wrijven.. Maar ik heb geen zin om 'm eruit te pulken en weer terug te doen
Dit dus, wat je ook kan doen is lens eruit halen en je oog spoelen met lensvloeistof.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is de enige oplossing. Als 't onder je lens komt kan je én je hoornvlies én je lens beschadigen. Niet leuk.
Dit is al dag 3 (eigenlijk 2) dat ik ze heb, Had ze dag 1 al bijna 6 uur zitten, gisteren niet, en vandaag zitten ze er nu zo'n 5 uur in en nergens last van verderquote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Ishimaru het volgende:
Oh en joof het is aan te raden om je ogen te laten wennen aan de lenzen. Begin door eerst je lenzen 2 uur in te doen, dag erop 4 uur etc etc. Is beter dan gelijk hele dag je lenzen in te houden als je ze net hebt
Oh, dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Ishimaru het volgende:
Oh en joof het is aan te raden om je ogen te laten wennen aan de lenzen. Begin door eerst je lenzen 2 uur in te doen, dag erop 4 uur etc etc. Is beter dan gelijk hele dag je lenzen in te houden als je ze net hebt
Coolquote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week maandag afspraak
Errol doet geen lettersDus even een weekje wachten
Wat is de achterliggende gedachte?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week maandag afspraak
Errol doet geen lettersDus even een weekje wachten
Mirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |